Jawel, niet veel anders...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef Suijk het volgende:
Goede topictitel. We weten inderdaad niet hoe het zou zijn gegaan als Mark niet bij Barca had gezeten dit jaar.
Volgend jaar weten we wellicht iets beter hoeveel anders Barcelona is zonder Van Bommel, want dat speelt hij gewoon fijn bij Bayern Munchen.quote:
Het zou wel jammer zijn om het na een jaar al "op te geven". Maar Bayern Munchen is ook een mooie club vind ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgend jaar weten we wellicht iets beter hoeveel anders Barcelona is zonder Van Bommel, want dat speelt hij gewoon fijn bij Bayern Munchen.![]()
FC Barcelona is voor hem gewoon 2 niveau's te hoog gegrepen.
Barca schat ik toch hoger inquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Bayern München is een absolute topclub hoor pascal.
komt je frustratie weer naar boven?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Hij past perfect bij Bayern. Mark Von Bommel, dat is gewoon geknipt voor de Bundesliga.
Hier staat denk ik ook zoietsdegelijks....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij wil volgend Belgische teletekst bij Barca blijven
Nou.. daar weet ik wel wat opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:44 schreef Spideyman het volgende:
En wat is er nou mooier dan voetballen voor Barca?
Bij Barca speelt hij te weinig, hij kan het dus beter een niveautje lager proberen.quote:
18 wedstrijden spelen is toch niet slecht tussen al die sterren, en dat ook nog met een blessurequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij Barca speelt hij te weinig, hij kan het dus beter een niveautje lager proberen.
Is gewoon te weinig. Iemand als Van Bommel moet ergens uit kunnen blinken, niet een figurantenrol spelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
18 wedstrijden spelen is toch niet slecht tussen al die sterren, en dat ook nog met een blessure
Welnee. Maar het lijkt me duidelijk dat Mark beter bij Bayern past dan bij Barcelona. Daar mag hij af en toe eens mee hobbelen, bij Bayern zou hij de leider van de ploeg kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
komt je frustratie weer naar boven?
Ik denk ook dat hij beter past bij Bayern eigenlijk, want nu komen zijn kwaliteiten niet tot bloei in Catalonië.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welnee. Maar het lijkt me duidelijk dat Mark beter bij Bayern past dan bij Barcelona. Daar mag hij af en toe eens mee hobbelen, bij Bayern zou hij de leider van de ploeg kunnen worden.
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Bayern en Barca de keuze is makkelijk te maken toch
Weer lekker onderbouwd, TLK.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Duidelijk Bayern.
Een echte Duitsche Schwalbe?quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij had een pingel versierd hoorde ik? Of was het er echt eentje?
Het was wel degelijk een penalty, hij viel er alleen wat te theatraal bij. (Armen gingen eigenlijk voor niks de lucht in). Maar goed hij werd getackeld in de 16 = strafschop.quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij had een pingel versierd hoorde ik? Of was het er echt eentje?
kutstadion, ben je er uberhaubt wel eens geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
barca is een kuclub met kut stadion en het is net Ajax 2
quote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kutstadion, ben je er uberhaubt wel eens geweest
Één van de mooiste op deze aardbol![]()
dat zegt een madrid fanquote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ga weg man, dat ding dat daar staat is gewoon alleen groot. Sfeer enzo is niks mis mee, afgezien van het feit dat er een Barça sfeer hangt, maar mooi? Nee.
en daarom heb ik geen mening?quote:
Dude, Van Bommel speelt niet als verdedigende middenvelder in de punt naar achter zoal Edmilson, maar wat meer naar voren. Zo gebruikt Rijkaard hem bewust, want dat is zijn sterke punt, kijk maar naar vorig seizoen bij PSV: 14 goals en 12 assists. Voor z'n blessure zat hij wel degelijk op het niveau voor een toplub en de laatste wedstrijden worden ook steeds beter.quote:Op maandag 3 april 2006 18:28 schreef Entonie het volgende:
tja, van Bommel..
toen hij nog in de Eredivisie speelde, was ik behoorlijk onder de indruk van hem. Maar sinds hij bij Barcelona speelt, zie je duidelijk dat hij net dat beetje extra klasse mist om een absolute topper te zijn. Laat zich nooit terugzakken om een bal op te eisen het spel proberen te maken, doet defensief minder dan Deco en Iniesta (!). Soms heb ik het idee dat hij teveel een aanvallende middenvelder wil uithangen.
Wat een onzin, die kans creeerde hij zelf. Jammer dat ie hem miste maar Bommel stichtte voortdurend gevaarlijkheid en bleef maar gaan, idem voor de wedstrijd tegen Benfica.quote:Tegen Madrid stelde hij zwaar teleur door in de openingsfase een gouden kans te missen. Die moest er gewoon in! En ja, dat hij later een penalty "versierd" is mooi meegenomen, maar daar heeft Barca hem niet voor gehaald natuurlijk.
quote:Zal mij iig niks verbazen als hij uiteindelijk toch voor Bayern kiest.
quote:
Ja dus? Deco speelt ook heus niet als verdedigende mv. maar die zie ik toch echt wel wat vaker meehelpen en proberen aanspeelbaar te zijn. Van Bommel verstopt zich heel vaak in de dekking.quote:Van Bommel speelt niet als verdedigende middenvelder in de punt naar achter zoal Edmilson, maar wat meer naar voren. Zo gebruikt Rijkaard hem bewust, want dat is zijn sterke punt, kijk maar naar vorig seizoen bij PSV: 14 goals en 12 assists. Voor z'n blessure zat hij wel degelijk op het niveau voor een toplub en de laatste wedstrijden worden ook steeds beter.
[..]
grappig, volgens mij was het toch echt de sublieme visie+pass van Ronaldinho en het erbarmelijke verdedigen van Real die die kans creerde. van Bommel moest alleen in het gat lopen en scoren, waar hij jammerlijk in faalde. Helaas.quote:Wat een onzin, die kans creeerde hij zelf. Jammer dat ie hem miste maar Bommel stichtte voortdurend gevaarlijkheid en bleef maar gaan, idem voor de wedstrijd tegen Benfica.
[..]
Hoop ik ook niet, want zoals ik zei, ik vond hem een goeie toen hij nog in de Eredivisie speelde. Ik merk alleen dat hij moeite heeft om mee te doen met de toppers bij Barca (in alle opzichten...tussen hem en gasten als Deco en Eto'o botert het bijv totaal niet)quote:Bommel speelt regelmatig in de basis van een van de mooiste clubs ter wereld, hij speelt er pas een jaar en heeft Spaans en Catalaans leren spreken. Die gaat daar echt niet weg hoor.
Ga weg.quote:
vast wel op www.fbtz.comquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:44 schreef DAlessandro het volgende:
Is er ergens iets terug te zien van afgelopen zaterdag? heb het helaas gemist
Hij maakte er wel een mooie vertoning van, al was de sliding wél een penalty waard denk ik. Hoe je het wendt of keert, Barca zal hem die actie niet kwalijk nemen en als hij het voor jouw ploeg doet ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:39 schreef DeTolk het volgende:
Die Schwalbe was een open sollicitatie naar Bayern
Durf jij met droge ogen te beweren dat er geen contact is geweest tussen RC en Van Bommel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ga weg.
Hij liet zich al vallen voordat er contact was met Roberto Carlos.
Met de nadruk op 'zat'. Van Bommel heeft merendeel wedstrijden niet gespeeld en de wedstrijden die hij wel speelde gingen vaker dan gemiddeld verloren of werden gelijk gespeeld. Duidelijk is dus wel wat er met Barca gebeurd zou zijn als hij vaker had gespeeld.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef Suijk het volgende:
Goede topictitel. We weten inderdaad niet hoe het zou zijn gegaan als Mark niet bij Barca had gezeten dit jaar.
Whehehe. Wat heeft hij je aangedaan? is ie ooit voorgedrongen bij de Aldi?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef unclespam het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'zat'. Van Bommel heeft merendeel wedstrijden niet gespeeld en de wedstrijden die hij wel speelde gingen vaker dan gemiddeld verloren of werden gelijk gespeeld. Duidelijk is dus wel wat er met Barca gebeurd zou zijn als hij vaker had gespeeld.
Laten we hopen da de bondscoach voet bij stuk houdt en ons behoedt voor weer eeen verloren WK wegens pseudo-vedetten
Er was zeker contact, maar Van Bommel zocht het contact. Hij liet zich tegen Roberto Carlos aanvallen. Geen penalty dus in mijn ogen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Durf jij met droge ogen te beweren dat er geen contact is geweest tussen RC en Van Bommel?
Conclusies trekken is niet je sterkste kant blijkbaar, of denk je dat iedere wedstrijd in een seizoen tegen dezelfde tegenstander is en de bal iedere keer dezelfde curve maakt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef unclespam het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'zat'. Van Bommel heeft merendeel wedstrijden niet gespeeld en de wedstrijden die hij wel speelde gingen vaker dan gemiddeld verloren of werden gelijk gespeeld. Duidelijk is dus wel wat er met Barca gebeurd zou zijn als hij vaker had gespeeld.
Laten we hopen da de bondscoach voet bij stuk houdt en ons behoedt voor weer eeen verloren WK wegens pseudo-vedetten
Van Bommel zocht het contact inderdaad, maar dat zegt niets over een wel of niet terechte penalty.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Er was zeker contact, maar Van Bommel zocht het contact. Hij liet zich tegen Roberto Carlos aanvallen. Geen penalty dus in mijn ogen.
Als econoom zou je toch moeten weten wat correlatie is? Verschil tussen wedstrijd met en zonder van bommel moet significant zijn (grotere kans op slecht resultaat)quote:Op woensdag 5 april 2006 12:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Conclusies trekken is niet je sterkste kant blijkbaar, of denk je dat iedere wedstrijd in een seizoen tegen dezelfde tegenstander is en de bal iedere keer dezelfde curve maakt?
Nee hoor. Ik ben erg blij met van Bommel bij Barca. Als tegenstander is het inderdaad een teringlijer, maar als hij in je ploeg zit, is het een geweldige speler. Hadden wij bij Ajax maar zo'n speler.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
Wel zielig en tegelijkertijd grappig dat van Bommel voor al die ajaciedjes nog steeds niks goed kan doen
Daar gaat het niet om. B is best behoorlijke speler, maar niet de redder des vaderlands zoals sommigen beweren. Hele hetze tegen de bondscoach/actie om hem mee te nemen naar het wk had meer te maken met structerele minderwaardigheidscomplex van brabanders en limburgers (vanwege het zogenaamde Amsterdamse complot waartoe ook van Basten kennelijk behoort) dan met zijn werkelijke kwaliteiten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
Wel zielig en tegelijkertijd grappig dat van Bommel voor al die ajaciedjes nog steeds niks goed kan doen
Ajax heeft toch Lindenbergh! Wat een geweldige aanvoerder moet dat zijn voor elke ploeg!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:44 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben erg blij met van Bommel bij Barca. Als tegenstander is het inderdaad een teringlijer, maar als hij in je ploeg zit, is het een geweldige speler. Hadden wij bij Ajax maar zo'n speler.
inderdaad. daar heeft Bommeltje een te beperkte techniek voor, te weinig inzicht en onvoldoende ervaring voor. Leuke speler hoor, om een middelmatige ploeg te leiden. Voor de top komt hij gewoon tekort.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef unclespam het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. B is best behoorlijke speler, maar niet de redder des vaderlands zoals sommigen beweren.
jah, want een ploeg die al 20 jaar bij de G14 hoort is inderdaad geen topquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Entonie het volgende:
[..]
inderdaad. daar heeft Bommeltje een te beperkte techniek voor, te weinig inzicht en onvoldoende ervaring voor. Leuke speler hoor, om een middelmatige ploeg te leiden. Voor de top komt hij gewoon tekort.
Gaan we weer..................quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef unclespam het volgende:
Daar gaat het niet om. B is best behoorlijke speler, maar niet de redder des vaderlands zoals sommigen beweren. Hele hetze tegen de bondscoach/actie om hem mee te nemen naar het wk had meer te maken met structerele minderwaardigheidscomplex van brabanders en limburgers (vanwege het zogenaamde Amsterdamse complot waartoe ook van Basten kennelijk behoort) dan met zijn werkelijke kwaliteiten.
Ook zielig en tegelijkertijd grappig dat er mensen zijn die denken dat dat nog van invloed is, en deze zaken dus niet gescheiden gezien kunnen worden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
Beperkte techniek... Alleen nu hij bij Barca tussen de Deco's en de Ronaldinho's valt het wat op dat z'n handelingssnelheid af en toe iets lager ligt. Maar dat compenseert hij met stootkracht en diepgang. Te weinig inzicht valt ook wel mee, misschien dat z'n prestatiedrang in Spanje hem nog wat tegenzit op dat vlak denk ik. Hij ziet het allemaal best wel. Een dragende speler bij een topclub wordt het niet, een nuttige kracht is het zeker wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Entonie het volgende:
[..]
inderdaad. daar heeft Bommeltje een te beperkte techniek voor, te weinig inzicht en onvoldoende ervaring voor. Leuke speler hoor, om een middelmatige ploeg te leiden. Voor de top komt hij gewoon tekort.
niet alleen dat. Hij heeft al moeite met een bal correct aannemen, of een zuivere pass versturen. En zijn inzicht..tja..in Benfica kreeg hij op gelukkige wijze de bal van de keeper, heofde em alleen maar te pasen naar Larsson en toen zag je duidelijk hoe beperkt zijn inzicht is. Dat, of hij is gewoon een slome egotripper die denkt dat hij de nieuwe JC isquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beperkte techniek... Alleen nu hij bij Barca tussen de Deco's en de Ronaldinho's valt het wat op dat z'n handelingssnelheid af en toe iets lager ligt.
Toch is het zo...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook zielig en tegelijkertijd grappig dat er mensen zijn die denken dat dat nog van invloed is, en deze zaken dus niet gescheiden gezien kunnen worden.
hij heeft al iets soortgelijks gedaan, toen is hij een paar maanden niet meer geselecteertquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk zegt hij nog zo tegen Van Basten: Ik wil op 10 anders ga ik naar huis.
Van BAsten heeft hem zelf ook 1 wedstrijd op 10 gezet en hij scoorde zelfs die wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:23 schreef Entonie het volgende:
[..]
hij heeft al iets soortgelijks gedaan, toen is hij een paar maanden niet meer geselecteert
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook zielig en tegelijkertijd grappig dat er mensen zijn die denken dat dat nog van invloed is, en deze zaken dus niet gescheiden gezien kunnen worden.
Dat is het punt inderdaad denk ikquote:
PSV'ers vinden hem geweldig, en dat is dus niet zo. Veel Ajacieden vinden hem kut, en dat is dus ook niet zo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Had van jou wel een reactie van een hoger niveau verwacht zjroentje.
Kun je mij dan misschien uitleggen waarom het VOORAL (gefrustreerde) ajaciedjes zijn waarbij van Bommel niks goed kan doen en een matige cq "waardeloze" voetballer is die niet mee zou moeten naar het WK?
Hij staat toch niet voor niks in de basis bij Barca of wel?
Of denk je dat Rijkaard en Ten Cate hem uit charity in de basis zetten?
Wie is er op dit moment geblesseerd/geschorst bij Barca waarvoor van Bommel nu speelt dan?quote:Op maandag 10 april 2006 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Maar mijns inziens speelt hij alleen in de basis vanwege blessures/schorsingen. Als iedereen fit is in Barcelona zit Van Bommel gewoon op de bank.
Marquez., Xavi.quote:Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wie is er op dit moment geblesseerd/geschorst bij Barca waarvoor van Bommel nu speelt dan?![]()
quote:
Marquez speelt vaak zat op het middenveld.quote:Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Marquez speelt bij mijn weten centraal achterin, niet echt de positie van Bommel.
Xavi ligt er inderdaad al een half jaar uit....maar vraag me af als van Bommel zo blijft spelen of hij zich makkelijk in de basis terugspeelt.
Ja maar dan op de plaats van Iniesta toch ?quote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Marquez speelt vaak zat op het middenveld.
Wat vind jij vaak zat?quote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat van Bommel's voornaamste concurrent Edmilson is......quote:Op maandag 10 april 2006 15:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat vind jij vaak zat?
Hij heeft dit seizoen 1 of misschien 2 keer op het middenveld gestaan, de rest van de wedstrijden heeft het centraal achterin gespeeld dussssss
Net zo zielig en grappig als deze conclusiequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
Maar zoals je stats van hierboven aangeven heeft hij 22 Oktober 2005 voor het laatst op het middenveld gespeeld en is (hij op dit moment) dus geen concurent van Bommelquote:Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef zjroentje het volgende:
Om ff de mierrenneuker uit te hangen, de wedstrijden met Marquez op het middenveld.![]()
Barcelona - Mallorca (9 sep, 2-0)
Atletico Madrid - Barcelona (18 sep, 2-1)
Barcelona - Valencia (21 sep, 2-2)
Deportivo La Coruna - Barcelona (15 okt, 3-3)
Barcelona - Osasuna (22 okt, 3-0)
En verder nog in de CL wedstrijd tegen Werder (uit). 6 keer dus, idd minder dan ik verwacht had. Maar wat wel opviel is dat in de wedstrijden dat Marquez centraal acherin speelde, Edmilson op het middenveld stond. Die komt volgens mij nu ook net terug van een blessure.
Typische aldos reactie weerquote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Net zo zielig en grappig als deze conclusie
Daarover zeggen wij toch niks.quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef Dick-Schaffa het volgende:
wat heeft een hekel aan een schwalbe hebben te maken met ajaciedjes. ik heb een hekel aan schwalbes en ben geen ajacied.
Maar jij zit er net als bij Gomes ver naast.quote:
Van Bommel is niet voor 1 bepaalde positie op het middenveld gehaald, maar de rol van Edmilson (in de punt naar achter) is hem minder op het lijf geschreven dan die van rechtermiddenvelder. Bommel moet ook een beetje kunnen aanvallen, want hij heeft een geweldige traptechniek en dus ook goeie pass in de benen. Werd weer eens bewezen tegen Racing Santander, Bommel bediende Henryk met een geniale assist door 3 schijven van RS verdediging.quote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat van Bommel's voornaamste concurrent Edmilson is......
quote:Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar jij zit er net als bij Gomes ver naast.
Als van Bommel toendertijd voor Ajax had gekozen dan was hij nou je favo speler geweest
En dan van Bommel naar Barca lees Ajax 2 dan was hij helemaal je favo speler geweest en kocht je alles van hem
Ok, misschien bedoelden ze dan dat de positie van edmilson zijn engie kans isquote:Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Van Bommel is niet voor 1 bepaalde positie op het middenveld gehaald, maar de rol van Edmilson (in de punt naar achter) is hem minder op het lijf geschreven dan die van rechtermiddenvelder. Bommel moet ook een beetje kunnen aanvallen, want hij heeft een geweldige traptechniek en dus ook goeie pass in de benen. Werd weer eens bewezen tegen Racing Santander, Bommel bediende Henryk met een geniale assist door 3 schijven van RS verdediging.
ik denk bij van Bommel eerder aan een verdedigende "domme" kracht dan aan een begaafd aanvallend genie zoals jij het probeert voor te doenquote:Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Van Bommel is niet voor 1 bepaalde positie op het middenveld gehaald, maar de rol van Edmilson (in de punt naar achter) is hem minder op het lijf geschreven dan die van rechtermiddenvelder. Bommel moet ook een beetje kunnen aanvallen, want hij heeft een geweldige traptechniek en dus ook goeie pass in de benen. Werd weer eens bewezen tegen Racing Santander, Bommel bediende Henryk met een geniale assist door 3 schijven van RS verdediging.
Márquez is normaliter de defensieve pion, met Xavi en Deco erbij op het ideale middenveld.quote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit seizoen speelt hij vooral centraal achterin en heeft hij al zeker een half jaar niet meer op het middenveld gestaan.quote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Márquez is normaliter de defensieve pion, met Xavi en Deco erbij op het ideale middenveld.
PyTh heeft wel gelijk dat Márquez ook kan verdedigen, maar zjroentje zet hem terecht op het middenveld, want daar speelt hij bij Barça in 95 % van de gevallen.
Volgens mij switch hij gewoon ook veel met Edmilson in de wedstrijd, omdat die ook centraal in de verdediging kan spelen, zoals hij bij Lyon deed. Denk dat het zo lijkt dat hij vaak op het middenveld speelt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit seizoen speelt hij vooral centraal achterin en heeft hij al zeker een half jaar niet meer op het middenveld gestaan.
Dus jou 95% rijmt voor dit seizoen zeker niet
Barça speelt met de defensie Belletti - Oleguer - Puyol - Gio / Sylvinho.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit seizoen speelt hij vooral centraal achterin en heeft hij al zeker een half jaar niet meer op het middenveld gestaan.
Dus jou 95% rijmt voor dit seizoen zeker niet
Anders sla je de wedstrijden van November tot hij geblesseerd raakte midden Maart er even op na via http://www.vi.nlquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Barça speelt met de defensie Belletti - Oleguer - Puyol - Gio / Sylvinho.
Hebben ook de meeste potjes gespeeld. Márquez middenveld dus.
Moet ik de opstellingen van de Barca site erbij pakken dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Belletti is er een tijdje uitgeweest, toen moest Oleguer rechtsback en kon hij een linie zakken. Maar ze spelen hem uit als middenvelder. En www.vi.nl valt niet te gebruiken voor statistieken en opstellingen, die kloppen zelden.
Belletti heeft de afgelopen 6 maanden niet of nauwelijk rechts centraal achterin gespeeld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg toch dat hij toen, door de blessure van Belletti, even achterin speelde? Maar hij is in principe altijd middenvelder geweest voor Barça, als de hele defensie er was.
Toch vreemd dat gedurende 5 maanden (terwijl Oleguer fit was) Marquez als basiskracht centraal achterin te bewonderen was bij Barça"quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
Neeeeee, Belletti was rechtsback en Oleguer moest Belletti tijdens diens absentie vervangen..... Normaal is Oleguer centrale verdediger met Puyol, in het ideale Barça.
Toen Márquez centraal speelde, stond Oleguer op rechts. Dat probeer ik je al steeds duidelijk te maken. Toen was Belletti namelijk geblesseerd. Blijkt ook uit het feit dat die aan 20 optredens komt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Toch vreemd dat gedurende 5 maanden (terwijl Oleguer fit was) Marquez als basiskracht centraal achterin te bewonderen was bij Barça"
Maar ik heb het gevoel dat deze discussie eindeloos zal blijven voortduren......
zinloos om met die gasten te over de andere Barcelona spelers te discussieren..ze letten toch alleen maar op hun idoolquote:Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toen Márquez centraal speelde, stond Oleguer op rechts. Dat probeer ik je al steeds duidelijk te maken. Toen was Belletti namelijk geblesseerd. Blijkt ook uit het feit dat die aan 20 optredens komt.
Toen Beletti niet geblesseerd was en gewoon rechtsback stond speelde Marquez centraal achterin ten faveure van Oleguer.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toen Márquez centraal speelde, stond Oleguer op rechts. Dat probeer ik je al steeds duidelijk te maken. Toen was Belletti namelijk geblesseerd. Blijkt ook uit het feit dat die aan 20 optredens komt.
Blessures enzoquote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
Toch verrassend dan dat Oleguer uiteindelijk vaker gespeeld heeft.
Dat idee krijg ik ook een beetje. Net zoals het lijkt dat hij soms gewoon overgeslagen wordt in de wedstrijd.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef The_Gunman het volgende:
wat vinden jullie? het lijkt net niet of van Bommel wordt geaccepteerd bij barca als er gescoord word juicht niemand met hem en net als gisteravond zie je van bommel eigenlijk met niemand juiche alleen met de reserve keeper en gio
niet zo gek he, hij had die wedstrijd 5 minuten ofzo gespeeld. Hijs niet belangrijk voor het elftal..gewoon een van de spelers. En door zn arrogante houding ook niet echt iemand die snel vriendjes maakt. Niks mis mee hoor..alleen kijk er dan ook niet raar van op als weinigen behoefte voelen om het halen van de finale met hem te vieren.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef The_Gunman het volgende:
wat vinden jullie? het lijkt net niet of van Bommel wordt geaccepteerd bij barca als er gescoord word juicht niemand met hem en net als gisteravond zie je van bommel eigenlijk met niemand juiche alleen met de reserve keeper en gio
goeie!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef Bombardier het volgende:
Van Bommel kan de baas worden van het elftal.
Erg leuk voor hemquote:
Wanneer zit Seedorf bij hem in de kleedkamer dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef Showtime het volgende:
[..]
Kan Seedorf hem daar niet meer mee uit bluffen in de kleedkamer.![]()
Zeker, in de basis!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg leuk voor hem![]()
Vooral om ook gewoon de finale te hebben meegespeeld![]()
Ondanks dat ik een groot Van Bommel fan ben, ben ik het wel met je eens. Van Bommel speelde een zeer matige wedstrijd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef Shreyas het volgende:
De eerste 10 - 15 minuten van de tweede helft speelde Barcelona nog wat matig, tussen de 45e en 50e minuut prutste Van Bommel er weer lekker op los, balverlies, voorzet die over de achterlijn ging, domme glijpartijen, etc.
Pas toen hij werd gewisseld en Larsson in de ploeg kwam ging Barcelona pas echt goed spelen, zonder Van Bommel is Barcelona veel beter, ik hoop echt dat hij nog vertrekt, of voor altijd bankzitter wordt.
Ik hoop echt dat Van Bommel volgend jaar beter zal spelen bij Barcelona, dat komt de club namelijk alleen maar ten goede, we zullen het zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een groot Van Bommel fan ben, ben ik het wel met je eens. Van Bommel speelde een zeer matige wedstrijd.
Ben het niet mee eens dat hij moet vertrekken, want hij heeft wel zijn aandeel naar het bereiken van de finale gehad. Het is daarbij ook nog zijn eerste jaar bij Barcelona met zoveel sterren, denk dat hij volgend jaar nog soepeler in het team past. En hij is een goede stofzuiger op het middenveld.
Het was (helaas) niet zijn WK.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe dan ook, dit geeft Mark dé boost om straks ook het WK te winnen...
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het was (helaas) niet zijn WK.
Domme overtreding in het begin gisteren, waardoor hij direct al vleugellam was. En toch weer typisch dat hij zijn man laat lopen bij het doelpunt van Maniche ...
De relatie met de bondscoach is er niet beter op geworden na gisteren denk ik.
Wie moeten ze er dan in zetten, één van die Jodenvriendjes zeker.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:35 schreef zjroentje het volgende:
Van Bommel in Oranje begint idd kansloos te worden.
Zonde.
Alsof ik nog méér kan zeggen dan dat. Het werkt gewoon niet zo dat je je man 24/7 achtervolgt. Je moet ook je eigen voetbal kunnen spelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef zjroentje het volgende:
Je bent wel sterk met je argumenten zeg. Tjonge jonge ...
Mathijsen liet zijn man in eerste instantie lopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het was (helaas) niet zijn WK.
Domme overtreding in het begin gisteren, waardoor hij direct al vleugellam was. En toch weer typisch dat hij zijn man laat lopen bij het doelpunt van Maniche ...
De relatie met de bondscoach is er niet beter op geworden na gisteren denk ik.
Pauleta kon idd veels te vrij aannemen in de 16quote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mathijsen liet zijn man in eerste instantie lopen.
Hij had toch gewoon mee kunnen lopen en het schot proberen te blokken. Dat je al een gele kaart hebt (een ook niet al te snuggere overtreding van Mark) betekent niet dat je niets meer hoeft te doen in verdedigend opzicht hoor.quote:Maniche liep weg en van Bommel kon niks doen omdat hij al geel had en het ook nog eens in het strafschopgebied was.
Tuurlijk, dat is het ook. Maar feit blijft ook dat hij z'n man liet lopen in een gevaarlijke situatie. Dom.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef Bombardier het volgende:
Ik vind het zo makkelijk, populistisch gesproken dat van Bommel wéér z'n mannetje liet lopen.
Alsjeblieft zeg. En die trap van Boulahrouz, ook niet al te snugger zeker. En die elleboog, ook niet al te snugger. 18 Gele kaarten die niet al te snugger waren.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
Hij had toch gewoon mee kunnen lopen en het schot proberen te blokken. Dat je al een gele kaart hebt (een ook niet al te snuggere overtreding van Mark) betekent niet dat je niets meer hoeft te doen in verdedigend opzicht hoor.
Volstrekte onzin.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is het ook. Maar feit blijft ook dat hij z'n man liet lopen in een gevaarlijke situatie. Dom.
Ik hoop voor 'm dat hij dit soort foutjes eruit haalt, want in 2008 zullen we 'm hard nodig hebben. Al zie ik het momenteel somber in voor hem.
Nee. Maar wat is je punt daarmee?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. En die trap van Boulahrouz, ook niet al te snugger zeker. En die elleboog, ook niet al te snugger. 18 Gele kaarten die niet al te snugger waren.![]()
Waarom dat? Van Basten is al niet zo'n grote fan van Van Bommel, en dat zal na gisteravond niet veranderd zijn.quote:
Dat vooral de scheidsrechter niet al te snugger was die avond.quote:
Dat is een persoonlijke kwestie, mocht dat nog steeds aan de orde zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom dat? Van Basten is al niet zo'n grote fan van Van Bommel, en dat zal na gisteravond niet veranderd zijn.
Idd, en dan hoop je nog dat er het teamspirit/ teamgedrag voldoende is, waardoor je het als team er doorheen trekt. Blijkbaar zijn de spelers gewoon niet goed genoeg. Dat is waarschijnlijk net het verschil met een Davids en Stam.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:39 schreef Suijk het volgende:
Ik weet niet, volgens mij zijn het over het algemeen genomen gewoon niet zo'n hele goede voetballers en kunnen ze gewoon niet veel beter. Alles duurt een paar 10den van een seconde te lang, het uitspelen van een mannetje lukt vaak niet. En Bommel stak er niet boven uit, helaas.
Enige die mij kon bekoren in de groepswedstrijden was Van Persie, die heeft zeker zijn niveau gehaald. Robben daarentegen heeft zijn niveau duikelen ook gehaald!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef pascalheister het volgende:
niet alleen van Bommel speelde dit wk onder z'n niveau, maar bijna het gehele nl-elftal, dat zegt genoeg
Hier kan ik me helemaal in vinden.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:39 schreef Suijk het volgende:
Ik weet niet, volgens mij zijn het over het algemeen genomen gewoon niet zo'n hele goede voetballers en kunnen ze gewoon niet veel beter. Alles duurt een paar 10den van een seconde te lang, het uitspelen van een mannetje lukt vaak niet. En Bommel stak er niet boven uit, helaas.
Whehehe.quote:Van Bommel zinspeelt op vertrek bij Barcelona
19/8/2006 10:48
Dat Mark van Bommel (voorlopig) niet voorkomt in het keurkorps van Barcelona is mogelijk de eerste stap op weg naar een vertrek uit de Catalaanse hoofdstad.
Trainer Frank Rijkaard passeerde Van Bommel voor de dubbele Super Cup-ontmoeting met Espanyol. Dat was vooral pijnlijk voor de oud-PSV'er die door bondscoach Marco van Basten al is afgedankt voor Oranje.
Voor Van Bommel moet de situatie bij Barcelona niet veel langer blijven zoals die nu is. Als hij de komende weken steeds op de tribune moet plaatsnemen, wil hij uitkijken naar een andere club. Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft zich in het AD in deze richting uitgelaten.
Sad but true idd..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Spreek Cruijff niet tegen, laat het een les zijn voor andere jongens in de toekomst.
Gewoon braaf ja-knikken en amen zeggen.
Ik vind het echt zielig voor Mark. Het is volkomen onterecht.
het is dat je het zo onaardig zegt, maar je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Die mof moet naar Munchen
quote:Bayern aast op Van Bommel
Van onze Telesportredactie
MONACO, zaterdag
Grote afwezige bij de Supercupfinale tussen FC Barcelona en Sevilla was Mark van Bommel. De Nederlandse middenvelder bleek door trainer Frank Rijkaard niet in de selectie voor de prestigieuze wedstrijd in Monaco te zijn opgenomen.
Volgens goed ingelichte bronnen binnen FC Barcelona zou Van Bommel vrij zijn gegeven om met Bayern München te onderhandelen. De Duitse kampioen is op zoek naar versterkingen voor het middenveld en heeft opnieuw het oog op de voormalige PSV’er laten vallen.
Voor de transfer van Van Bommel naar Barcelona was Bayern München ook al in de markt om hem van zijn toenmalige Eindhovense werkgever over te nemen. Het Barça van Frank Rijkaard verloor met 3-0 van Sevilla.
quote:Van Bommel definitief naar Bayern
Mark van Bommel verruilt FC Barcelona voor Bayern München. De Duitse landskampioen betaalt de Catalaanse ploeg 12 miljoen euro voor de middenvelder, die bij Barcelona niet kon rekenen op een basisplaats.
Bayern-manager Uli Hoeneß heeft de transfer inmiddels bevestigd. De 29-jarige Van Bommel, die bij Barcelona nog een verbintenis had tot medio 2008, tekent in München een contract voor drie seizoenen. Komende week wordt hij medisch gekeurd.
Vorige zomer koos Van Bommel na zes succesvolle seizoenen bij PSV voor een Spaans avontuur bij FC Barcelona. In Catalonië wist de middenvelder zich echter niet te ontpoppen tot een vaste basiskracht, maar won met de ploeg wel de landstitel en de Champions League.
Nadat trainer Frank Rijkaard de Limburger niet opnam in zijn selectie voor de nationale en Europese Super Cup wist Van Bommel dat zijn toekomst niet meer in Nou Camp lag. Bij Bayern neemt hij de plaats in voor de naar Chelsea vertrokken Michael Ballack.
Inderdaad, op het lijf geschreven. Maar natuurlijk fantastisch voor Mark dat 'ie een jaartje bij Barca heeft gezeten en direct de CL wint.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:56 schreef Mr.Mills het volgende:
Dit is gewoon echt dé perfecte club voor Lothar.
Kan je meteen even de topic titel aanpassen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd naar zijn presteren daar, wel een leuke club voor Mark
Donequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan je meteen even de topic titel aanpassen.
oftewel AC Milan praktijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:24 schreef mbn het volgende:
Toch makkelijk voor Barcelona. Je pikt zo'n speler transfervrij op, kijkt een jaartje aan of hij het niveau aankan en als dat niet zo blijkt dan verkoop je hem met miljoenen winst door. Ideaal.
oftewel heel slim.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
oftewel AC Milan praktijken.
Lijkt me logisch. Goede zet Markquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:41 schreef zjroentje het volgende:
Dus omdat hij Cruijff tegensprak zit hij ernaast bij bij Barca en Oranje?
Net zo'n lulverhaal als dat hij geen vertrouwen zou krijgen bij Oranje en daardoor zo slecht speelde.Wat een lulverhaal zeg.
Zeer handig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:24 schreef mbn het volgende:
Toch makkelijk voor Barcelona. Je pikt zo'n speler transfervrij op, kijkt een jaartje aan of hij het niveau aankan en als dat niet zo blijkt dan verkoop je hem met miljoenen winst door. Ideaal.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef Spideyman het volgende:Bommel speelt regelmatig in de basis van een van de mooiste clubs ter wereld, hij speelt er pas een jaar en heeft Spaans en Catalaans leren spreken. Die gaat daar echt niet weg hoor.
Van Bommel is veel te slecht voor Barcelona. Maar het is voor Barcelona wel een fantastische zet. Ze kregen die prutser gratis en nu vangen ze er 12 miljoen euro voor en de gemiddelde kwaliteit van hun selectie is daarmee direct verdubbelt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:51 schreef Tarado het volgende:
Behalve dit financiele voordeel voor Barcelona heb ik nooit begrepen dat ze hem gekocht hebben, bij Bayern zal hij veel beter tot zijn recht komen, daar willen ze wel voor hem werken.
Hij was volgens mij 22 toen hij bij PSV kwamquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:55 schreef twi het volgende:
Volgens mij krijgt PSV er ook geen cent voor, aangezien Van Bommel niet voor z'n 23e bij PSV speelde. Fortuna zal wel blij zijn.
nu overschat je barca en onderschat je bayernquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Bommel is veel te slecht voor Barcelona. Maar het is voor Barcelona wel een fantastische zet. Ze kregen die prutser gratis en nu vangen ze er 12 miljoen euro voor en de gemiddelde kwaliteit van hun selectie is daarmee direct verdubbelt!
Vooral een enorme winst voor Barcelona dus, wat er verder met Van Bommel gebeurt vind ik niet zo boeiend meer, zolang hij maar niet terugkomt in Oranje. Maar wellicht pas hij beter bij Bayern München inderdaad
Kan hij alleen maar mislukken ...quote:
Van Bommel is nu echt wel een van de betere voetballers bij Bayern, dus ook in de Bundesliga. Niks mislukken dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan hij alleen maar mislukken ...
Ik bedoel als hij de hele tijd met Ballack wordt vergeleken, dan kan hij alleen maar mislukken. Hoop ook niet voor 'm dat hij dus zo de hele tijd wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:05 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Van Bommel is nu echt wel een van de betere voetballers bij Bayern, dus ook in de Bundesliga. Niks mislukken dus.
PSV is de perfecte club voor hem, Bayern een goed alternatief.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Ik heb echt het idee dat dit de perfecte club voor hem is
Je haalt de woorden uit m'n mond. Hoe goed Von Bommel ook speelt, qua populariteit zal ie altijd in de schaduw staan van die echte Duitser.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan hij alleen maar mislukken ...
Ik mag toch hopen van wel, want zelfs in z'n beste psv dagen voegde hij vrij weinig toe aan Oranje.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:35 schreef pascalheister het volgende:
Goede keuze van Mark, hij is op z'n best als hij wekelijks zijn wedstrijd speelt. Daar kan van Basten straks ook niet meer omheen
Denk dat Eindhoven dichterbij was geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:50 schreef Panick het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond. Hoe goed Von Bommel ook speelt, qua populariteit zal ie altijd in de schaduw staan van die echte Duitser.
Maar ik denk dat ie reservemof wel past bij der Rekordmeister. Woont ie ook lekker dichtbij z'n schoonpappa.
Ook niet echt opbeurende taal voor Mark ....quote:Van Bommel himself was quoted as saying Hargreaves was "close to leaving". But Hoeness again insisted on Monday: "We want to move forward with Mark and Owen. We would be crazy to sign Van Bommel as a replacement for Hargreaves."
Heb je weer wat negatiefs kunnen vindenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:47 schreef zjroentje het volgende:
Ook niet echt opbeurende taal voor Mark ....
Yea rightquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:22 schreef zjroentje het volgende:
Hij is natuurlijk niet zo bedoeld, maar je kan hem wel zo opvatten.![]()
Creatief lezen.quote:
Ach, het is een mooie club voor een mooie speler en ik denk dat hij zich daar uitstekend thuis gaat voelen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Mark heeft in ieder geval het mooie rugnummer 17 mogen ontvangen. Dan mag hij tussen Claudio Pizarro, met wie hij in het Spaans kan babbelen, en Andreas Görlitz zitten.
17 is inderdaad een leuk nummer jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Mark heeft in ieder geval het mooie rugnummer 17 mogen ontvangen. Dan mag hij tussen Claudio Pizarro, met wie hij in het Spaans kan babbelen, en Andreas Görlitz zitten.
Idd, tenenkrommend was het.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:28 schreef du_ke het volgende:
Vandaag weer een prima wedstrijd. Maar uiteraard moest Johan C. z'n beschermeling weer steunen..
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 september 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Basten en Marco is 1 pot nat
huhquote:Op woensdag 27 september 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Basten en Marco is 1 pot nat dus dat was wel te verwachten , Mark heeft een uitstekende party gespeeld , ook nog een mooie overtreding op Figo![]()
![]()
Toen Mark de assist gaf aan Pizarro die vervolgens de 1-0 binnen schoot was je zeker net naar de wc?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:39 schreef Clourhide het volgende:
Sorry, maar ik heb de tweede helft van Inter-Bayern gezien, en op één redelijk goed schot na was Van Bommel ofwel slecht, ofwel onzichtbaar.
Voortdurend van die krampachtige pogingen uit de tweede linie die meters naastgaan, en één geval waar de verdediger gewoon duidelijk sneller is dan hij en dan een schwalbe maken.
En vervolgens een paar minuten later eens een pseudo-Zidane incident proberen na te spelen in de buurt van Materazzi. Hoe zielig kan je zijn. Nee, als er iemand de "vedette" in deze wedstrijd was, dan was het wel Lucio. Die man staat in de verdediging, maar het was soms haast alsof je naar een aanvallende middenvelder aan het kijken was.
Om jouw vraag te beantwoorden: Jaquote:Op donderdag 28 september 2006 17:35 schreef mcyodogg het volgende:
Hij zei het was subtieler door te zeggen dat Bommel er niet in zou passen, maar in feite kwam het wel daar op neer. En om dat dan vervolgens te gaan onderbouwen door Bayern een counterploeg te noemen. Was PSV dan ook al een counterploeg in 2005?
tackelen op de fiets gaat ook een beetje moeilijk hequote:Op donderdag 28 september 2006 17:58 schreef horstjan het volgende:
Als ik al die geniepige overtredingen van Mark zie ben ik maar wat blij dat ie geen wielrenner is geworden.
Trek maar es hard in de remmen , moet je zien wat erdan gebeurtquote:Op donderdag 28 september 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tackelen op de fiets gaat ook een beetje moeilijk he![]()
dus je gaat jezelf tackelenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:20 schreef horstjan het volgende:
[..]
Trek maar es hard in de remmen , moet je zien wat erdan gebeurt![]()
http://i10.tinypic.com/2ezlqhu.jpg Heb ik al gedaan door te gaan fietsen terwijl Kick Smit het als voetballer in me zag zittenquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus je gaat jezelf tackelen
Nee.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:18 schreef Wedge het volgende:
[..]
Toen Mark de assist gaf aan Pizarro die vervolgens de 1-0 binnen schoot was je zeker net naar de wc?![]()
quote:V. Bommel heeft alleen iets tegen spelers Real
21/2/2007 11:12
Mark van Bommel heeft zich verontschuldigd voor de manier waarop hij de 3-2 van zijn voet vierde tegen Real Madrid. De middenvelder van Bayern München maakte obscene gebaren.
Na afloop legde Van Bommel uit dat hij de fans van Real Madrid niet wilde beledigen. 'Ik bied de supporters van Real mijn excuses aan', aldus de voormalige speler van Barcelona. 'Ik heb niets tegen hen, wél tegen een aantal van de spelers van Real.'
Dat bleek al tijdens de wedstrijd in de achtste finale van de Champions League in Madrid. In de eerste helft stoorde Van Bommel zich duidelijk aan onder meer David Beckham en Guti. Hij schoot de bal tegen het hoofd van de op de grond liggende Beckham en gaf Guti een net iets te duidelijk tikje tegen zijn hoofd.
Ondanks de excuses vindt Real-doelman Iker Casillas dat Van Bommel zich niet zo had mogen laten gaan na zijn doelpunt. 'Je kunt doen wat je wilt in de kleedkamer, maar op het veld moet je weten hoe je je moet gedragen.'
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:30 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er allemaal dan waarom hij zo gepikeerd werd?
Real was beterquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:30 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er allemaal dan waarom hij zo gepikeerd werd?
quote:Real Madrid gaat bij de Europese voetbalbond UEFA een klacht indienen tegen de obscene gebaren die Bayern-speler Mark van Bommel dinsdag maakte richting de Spaanse fans. Dat meldden Spaanse media woensdag.
De middenvelder maakte de bewuste gebaren tijdens het Champions League-duel Real Madrid-Bayern München, nadat hij in de 88e minuut de eindstand op 3-2 had gebracht. Volgens officials van Real was het een ,,ontoelaatbare provocatie''.
De Limburgse voetballer maakte direct na de wedstrijd reeds zijn excuses: ,,Ik wil me bij de fans van Real Madrid verontschuldigen'', sprak hij. ,,Ik heb niets tegen hen, ik heb alleen iets tegen enkele Real-spelers.'
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Wanneer valt die gast eens dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |