Inderdaad, op het lijf geschreven. Maar natuurlijk fantastisch voor Mark dat 'ie een jaartje bij Barca heeft gezeten en direct de CL wint.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:56 schreef Mr.Mills het volgende:
Dit is gewoon echt dé perfecte club voor Lothar.
Kan je meteen even de topic titel aanpassen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd naar zijn presteren daar, wel een leuke club voor Mark
Donequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan je meteen even de topic titel aanpassen.
oftewel AC Milan praktijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:24 schreef mbn het volgende:
Toch makkelijk voor Barcelona. Je pikt zo'n speler transfervrij op, kijkt een jaartje aan of hij het niveau aankan en als dat niet zo blijkt dan verkoop je hem met miljoenen winst door. Ideaal.
oftewel heel slim.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
oftewel AC Milan praktijken.
Lijkt me logisch. Goede zet Markquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:41 schreef zjroentje het volgende:
Dus omdat hij Cruijff tegensprak zit hij ernaast bij bij Barca en Oranje?
Net zo'n lulverhaal als dat hij geen vertrouwen zou krijgen bij Oranje en daardoor zo slecht speelde.Wat een lulverhaal zeg.
Zeer handig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:24 schreef mbn het volgende:
Toch makkelijk voor Barcelona. Je pikt zo'n speler transfervrij op, kijkt een jaartje aan of hij het niveau aankan en als dat niet zo blijkt dan verkoop je hem met miljoenen winst door. Ideaal.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef Spideyman het volgende:Bommel speelt regelmatig in de basis van een van de mooiste clubs ter wereld, hij speelt er pas een jaar en heeft Spaans en Catalaans leren spreken. Die gaat daar echt niet weg hoor.
Van Bommel is veel te slecht voor Barcelona. Maar het is voor Barcelona wel een fantastische zet. Ze kregen die prutser gratis en nu vangen ze er 12 miljoen euro voor en de gemiddelde kwaliteit van hun selectie is daarmee direct verdubbelt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:51 schreef Tarado het volgende:
Behalve dit financiele voordeel voor Barcelona heb ik nooit begrepen dat ze hem gekocht hebben, bij Bayern zal hij veel beter tot zijn recht komen, daar willen ze wel voor hem werken.
Hij was volgens mij 22 toen hij bij PSV kwamquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:55 schreef twi het volgende:
Volgens mij krijgt PSV er ook geen cent voor, aangezien Van Bommel niet voor z'n 23e bij PSV speelde. Fortuna zal wel blij zijn.
nu overschat je barca en onderschat je bayernquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Bommel is veel te slecht voor Barcelona. Maar het is voor Barcelona wel een fantastische zet. Ze kregen die prutser gratis en nu vangen ze er 12 miljoen euro voor en de gemiddelde kwaliteit van hun selectie is daarmee direct verdubbelt!
Vooral een enorme winst voor Barcelona dus, wat er verder met Van Bommel gebeurt vind ik niet zo boeiend meer, zolang hij maar niet terugkomt in Oranje. Maar wellicht pas hij beter bij Bayern München inderdaad
Kan hij alleen maar mislukken ...quote:
Van Bommel is nu echt wel een van de betere voetballers bij Bayern, dus ook in de Bundesliga. Niks mislukken dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan hij alleen maar mislukken ...
Ik bedoel als hij de hele tijd met Ballack wordt vergeleken, dan kan hij alleen maar mislukken. Hoop ook niet voor 'm dat hij dus zo de hele tijd wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:05 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Van Bommel is nu echt wel een van de betere voetballers bij Bayern, dus ook in de Bundesliga. Niks mislukken dus.
PSV is de perfecte club voor hem, Bayern een goed alternatief.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Ik heb echt het idee dat dit de perfecte club voor hem is
Je haalt de woorden uit m'n mond. Hoe goed Von Bommel ook speelt, qua populariteit zal ie altijd in de schaduw staan van die echte Duitser.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan hij alleen maar mislukken ...
Ik mag toch hopen van wel, want zelfs in z'n beste psv dagen voegde hij vrij weinig toe aan Oranje.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:35 schreef pascalheister het volgende:
Goede keuze van Mark, hij is op z'n best als hij wekelijks zijn wedstrijd speelt. Daar kan van Basten straks ook niet meer omheen
Denk dat Eindhoven dichterbij was geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:50 schreef Panick het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond. Hoe goed Von Bommel ook speelt, qua populariteit zal ie altijd in de schaduw staan van die echte Duitser.
Maar ik denk dat ie reservemof wel past bij der Rekordmeister. Woont ie ook lekker dichtbij z'n schoonpappa.
Ook niet echt opbeurende taal voor Mark ....quote:Van Bommel himself was quoted as saying Hargreaves was "close to leaving". But Hoeness again insisted on Monday: "We want to move forward with Mark and Owen. We would be crazy to sign Van Bommel as a replacement for Hargreaves."
Heb je weer wat negatiefs kunnen vindenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:47 schreef zjroentje het volgende:
Ook niet echt opbeurende taal voor Mark ....
Yea rightquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:22 schreef zjroentje het volgende:
Hij is natuurlijk niet zo bedoeld, maar je kan hem wel zo opvatten.![]()
Creatief lezen.quote:
Ach, het is een mooie club voor een mooie speler en ik denk dat hij zich daar uitstekend thuis gaat voelen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Mark heeft in ieder geval het mooie rugnummer 17 mogen ontvangen. Dan mag hij tussen Claudio Pizarro, met wie hij in het Spaans kan babbelen, en Andreas Görlitz zitten.
17 is inderdaad een leuk nummer jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Mark heeft in ieder geval het mooie rugnummer 17 mogen ontvangen. Dan mag hij tussen Claudio Pizarro, met wie hij in het Spaans kan babbelen, en Andreas Görlitz zitten.
Idd, tenenkrommend was het.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:28 schreef du_ke het volgende:
Vandaag weer een prima wedstrijd. Maar uiteraard moest Johan C. z'n beschermeling weer steunen..
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 september 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Basten en Marco is 1 pot nat
huhquote:Op woensdag 27 september 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Basten en Marco is 1 pot nat dus dat was wel te verwachten , Mark heeft een uitstekende party gespeeld , ook nog een mooie overtreding op Figo![]()
![]()
Toen Mark de assist gaf aan Pizarro die vervolgens de 1-0 binnen schoot was je zeker net naar de wc?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:39 schreef Clourhide het volgende:
Sorry, maar ik heb de tweede helft van Inter-Bayern gezien, en op één redelijk goed schot na was Van Bommel ofwel slecht, ofwel onzichtbaar.
Voortdurend van die krampachtige pogingen uit de tweede linie die meters naastgaan, en één geval waar de verdediger gewoon duidelijk sneller is dan hij en dan een schwalbe maken.
En vervolgens een paar minuten later eens een pseudo-Zidane incident proberen na te spelen in de buurt van Materazzi. Hoe zielig kan je zijn. Nee, als er iemand de "vedette" in deze wedstrijd was, dan was het wel Lucio. Die man staat in de verdediging, maar het was soms haast alsof je naar een aanvallende middenvelder aan het kijken was.
Om jouw vraag te beantwoorden: Jaquote:Op donderdag 28 september 2006 17:35 schreef mcyodogg het volgende:
Hij zei het was subtieler door te zeggen dat Bommel er niet in zou passen, maar in feite kwam het wel daar op neer. En om dat dan vervolgens te gaan onderbouwen door Bayern een counterploeg te noemen. Was PSV dan ook al een counterploeg in 2005?
tackelen op de fiets gaat ook een beetje moeilijk hequote:Op donderdag 28 september 2006 17:58 schreef horstjan het volgende:
Als ik al die geniepige overtredingen van Mark zie ben ik maar wat blij dat ie geen wielrenner is geworden.
Trek maar es hard in de remmen , moet je zien wat erdan gebeurtquote:Op donderdag 28 september 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tackelen op de fiets gaat ook een beetje moeilijk he![]()
dus je gaat jezelf tackelenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:20 schreef horstjan het volgende:
[..]
Trek maar es hard in de remmen , moet je zien wat erdan gebeurt![]()
http://i10.tinypic.com/2ezlqhu.jpg Heb ik al gedaan door te gaan fietsen terwijl Kick Smit het als voetballer in me zag zittenquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus je gaat jezelf tackelen
Nee.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:18 schreef Wedge het volgende:
[..]
Toen Mark de assist gaf aan Pizarro die vervolgens de 1-0 binnen schoot was je zeker net naar de wc?![]()
quote:V. Bommel heeft alleen iets tegen spelers Real
21/2/2007 11:12
Mark van Bommel heeft zich verontschuldigd voor de manier waarop hij de 3-2 van zijn voet vierde tegen Real Madrid. De middenvelder van Bayern München maakte obscene gebaren.
Na afloop legde Van Bommel uit dat hij de fans van Real Madrid niet wilde beledigen. 'Ik bied de supporters van Real mijn excuses aan', aldus de voormalige speler van Barcelona. 'Ik heb niets tegen hen, wél tegen een aantal van de spelers van Real.'
Dat bleek al tijdens de wedstrijd in de achtste finale van de Champions League in Madrid. In de eerste helft stoorde Van Bommel zich duidelijk aan onder meer David Beckham en Guti. Hij schoot de bal tegen het hoofd van de op de grond liggende Beckham en gaf Guti een net iets te duidelijk tikje tegen zijn hoofd.
Ondanks de excuses vindt Real-doelman Iker Casillas dat Van Bommel zich niet zo had mogen laten gaan na zijn doelpunt. 'Je kunt doen wat je wilt in de kleedkamer, maar op het veld moet je weten hoe je je moet gedragen.'
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:30 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er allemaal dan waarom hij zo gepikeerd werd?
Real was beterquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:30 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er allemaal dan waarom hij zo gepikeerd werd?
quote:Real Madrid gaat bij de Europese voetbalbond UEFA een klacht indienen tegen de obscene gebaren die Bayern-speler Mark van Bommel dinsdag maakte richting de Spaanse fans. Dat meldden Spaanse media woensdag.
De middenvelder maakte de bewuste gebaren tijdens het Champions League-duel Real Madrid-Bayern München, nadat hij in de 88e minuut de eindstand op 3-2 had gebracht. Volgens officials van Real was het een ,,ontoelaatbare provocatie''.
De Limburgse voetballer maakte direct na de wedstrijd reeds zijn excuses: ,,Ik wil me bij de fans van Real Madrid verontschuldigen'', sprak hij. ,,Ik heb niets tegen hen, ik heb alleen iets tegen enkele Real-spelers.'
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Wanneer valt die gast eens dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |