Jawel, niet veel anders...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef Suijk het volgende:
Goede topictitel. We weten inderdaad niet hoe het zou zijn gegaan als Mark niet bij Barca had gezeten dit jaar.
Volgend jaar weten we wellicht iets beter hoeveel anders Barcelona is zonder Van Bommel, want dat speelt hij gewoon fijn bij Bayern Munchen.quote:
Het zou wel jammer zijn om het na een jaar al "op te geven". Maar Bayern Munchen is ook een mooie club vind ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgend jaar weten we wellicht iets beter hoeveel anders Barcelona is zonder Van Bommel, want dat speelt hij gewoon fijn bij Bayern Munchen.![]()
FC Barcelona is voor hem gewoon 2 niveau's te hoog gegrepen.
Barca schat ik toch hoger inquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Bayern München is een absolute topclub hoor pascal.
komt je frustratie weer naar boven?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Hij past perfect bij Bayern. Mark Von Bommel, dat is gewoon geknipt voor de Bundesliga.
Hier staat denk ik ook zoietsdegelijks....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij wil volgend Belgische teletekst bij Barca blijven
Nou.. daar weet ik wel wat opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:44 schreef Spideyman het volgende:
En wat is er nou mooier dan voetballen voor Barca?
Bij Barca speelt hij te weinig, hij kan het dus beter een niveautje lager proberen.quote:
18 wedstrijden spelen is toch niet slecht tussen al die sterren, en dat ook nog met een blessurequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij Barca speelt hij te weinig, hij kan het dus beter een niveautje lager proberen.
Is gewoon te weinig. Iemand als Van Bommel moet ergens uit kunnen blinken, niet een figurantenrol spelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
18 wedstrijden spelen is toch niet slecht tussen al die sterren, en dat ook nog met een blessure
Welnee. Maar het lijkt me duidelijk dat Mark beter bij Bayern past dan bij Barcelona. Daar mag hij af en toe eens mee hobbelen, bij Bayern zou hij de leider van de ploeg kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
komt je frustratie weer naar boven?
Ik denk ook dat hij beter past bij Bayern eigenlijk, want nu komen zijn kwaliteiten niet tot bloei in Catalonië.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welnee. Maar het lijkt me duidelijk dat Mark beter bij Bayern past dan bij Barcelona. Daar mag hij af en toe eens mee hobbelen, bij Bayern zou hij de leider van de ploeg kunnen worden.
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Bayern en Barca de keuze is makkelijk te maken toch
Weer lekker onderbouwd, TLK.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Duidelijk Bayern.
Een echte Duitsche Schwalbe?quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij had een pingel versierd hoorde ik? Of was het er echt eentje?
Het was wel degelijk een penalty, hij viel er alleen wat te theatraal bij. (Armen gingen eigenlijk voor niks de lucht in). Maar goed hij werd getackeld in de 16 = strafschop.quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij had een pingel versierd hoorde ik? Of was het er echt eentje?
kutstadion, ben je er uberhaubt wel eens geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
barca is een kuclub met kut stadion en het is net Ajax 2
quote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kutstadion, ben je er uberhaubt wel eens geweest
Één van de mooiste op deze aardbol![]()
dat zegt een madrid fanquote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ga weg man, dat ding dat daar staat is gewoon alleen groot. Sfeer enzo is niks mis mee, afgezien van het feit dat er een Barça sfeer hangt, maar mooi? Nee.
en daarom heb ik geen mening?quote:
Dude, Van Bommel speelt niet als verdedigende middenvelder in de punt naar achter zoal Edmilson, maar wat meer naar voren. Zo gebruikt Rijkaard hem bewust, want dat is zijn sterke punt, kijk maar naar vorig seizoen bij PSV: 14 goals en 12 assists. Voor z'n blessure zat hij wel degelijk op het niveau voor een toplub en de laatste wedstrijden worden ook steeds beter.quote:Op maandag 3 april 2006 18:28 schreef Entonie het volgende:
tja, van Bommel..
toen hij nog in de Eredivisie speelde, was ik behoorlijk onder de indruk van hem. Maar sinds hij bij Barcelona speelt, zie je duidelijk dat hij net dat beetje extra klasse mist om een absolute topper te zijn. Laat zich nooit terugzakken om een bal op te eisen het spel proberen te maken, doet defensief minder dan Deco en Iniesta (!). Soms heb ik het idee dat hij teveel een aanvallende middenvelder wil uithangen.
Wat een onzin, die kans creeerde hij zelf. Jammer dat ie hem miste maar Bommel stichtte voortdurend gevaarlijkheid en bleef maar gaan, idem voor de wedstrijd tegen Benfica.quote:Tegen Madrid stelde hij zwaar teleur door in de openingsfase een gouden kans te missen. Die moest er gewoon in! En ja, dat hij later een penalty "versierd" is mooi meegenomen, maar daar heeft Barca hem niet voor gehaald natuurlijk.
quote:Zal mij iig niks verbazen als hij uiteindelijk toch voor Bayern kiest.
quote:
Ja dus? Deco speelt ook heus niet als verdedigende mv. maar die zie ik toch echt wel wat vaker meehelpen en proberen aanspeelbaar te zijn. Van Bommel verstopt zich heel vaak in de dekking.quote:Van Bommel speelt niet als verdedigende middenvelder in de punt naar achter zoal Edmilson, maar wat meer naar voren. Zo gebruikt Rijkaard hem bewust, want dat is zijn sterke punt, kijk maar naar vorig seizoen bij PSV: 14 goals en 12 assists. Voor z'n blessure zat hij wel degelijk op het niveau voor een toplub en de laatste wedstrijden worden ook steeds beter.
[..]
grappig, volgens mij was het toch echt de sublieme visie+pass van Ronaldinho en het erbarmelijke verdedigen van Real die die kans creerde. van Bommel moest alleen in het gat lopen en scoren, waar hij jammerlijk in faalde. Helaas.quote:Wat een onzin, die kans creeerde hij zelf. Jammer dat ie hem miste maar Bommel stichtte voortdurend gevaarlijkheid en bleef maar gaan, idem voor de wedstrijd tegen Benfica.
[..]
Hoop ik ook niet, want zoals ik zei, ik vond hem een goeie toen hij nog in de Eredivisie speelde. Ik merk alleen dat hij moeite heeft om mee te doen met de toppers bij Barca (in alle opzichten...tussen hem en gasten als Deco en Eto'o botert het bijv totaal niet)quote:Bommel speelt regelmatig in de basis van een van de mooiste clubs ter wereld, hij speelt er pas een jaar en heeft Spaans en Catalaans leren spreken. Die gaat daar echt niet weg hoor.
Ga weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |