Jawel, niet veel anders...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef Suijk het volgende:
Goede topictitel. We weten inderdaad niet hoe het zou zijn gegaan als Mark niet bij Barca had gezeten dit jaar.
Volgend jaar weten we wellicht iets beter hoeveel anders Barcelona is zonder Van Bommel, want dat speelt hij gewoon fijn bij Bayern Munchen.quote:
Het zou wel jammer zijn om het na een jaar al "op te geven". Maar Bayern Munchen is ook een mooie club vind ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgend jaar weten we wellicht iets beter hoeveel anders Barcelona is zonder Van Bommel, want dat speelt hij gewoon fijn bij Bayern Munchen.![]()
FC Barcelona is voor hem gewoon 2 niveau's te hoog gegrepen.
Barca schat ik toch hoger inquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Bayern München is een absolute topclub hoor pascal.
komt je frustratie weer naar boven?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Hij past perfect bij Bayern. Mark Von Bommel, dat is gewoon geknipt voor de Bundesliga.
Hier staat denk ik ook zoietsdegelijks....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij wil volgend Belgische teletekst bij Barca blijven
Nou.. daar weet ik wel wat opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:44 schreef Spideyman het volgende:
En wat is er nou mooier dan voetballen voor Barca?
Bij Barca speelt hij te weinig, hij kan het dus beter een niveautje lager proberen.quote:
18 wedstrijden spelen is toch niet slecht tussen al die sterren, en dat ook nog met een blessurequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij Barca speelt hij te weinig, hij kan het dus beter een niveautje lager proberen.
Is gewoon te weinig. Iemand als Van Bommel moet ergens uit kunnen blinken, niet een figurantenrol spelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
18 wedstrijden spelen is toch niet slecht tussen al die sterren, en dat ook nog met een blessure
Welnee. Maar het lijkt me duidelijk dat Mark beter bij Bayern past dan bij Barcelona. Daar mag hij af en toe eens mee hobbelen, bij Bayern zou hij de leider van de ploeg kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
komt je frustratie weer naar boven?
Ik denk ook dat hij beter past bij Bayern eigenlijk, want nu komen zijn kwaliteiten niet tot bloei in Catalonië.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welnee. Maar het lijkt me duidelijk dat Mark beter bij Bayern past dan bij Barcelona. Daar mag hij af en toe eens mee hobbelen, bij Bayern zou hij de leider van de ploeg kunnen worden.
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Bayern en Barca de keuze is makkelijk te maken toch
Weer lekker onderbouwd, TLK.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Duidelijk Bayern.
Een echte Duitsche Schwalbe?quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij had een pingel versierd hoorde ik? Of was het er echt eentje?
Het was wel degelijk een penalty, hij viel er alleen wat te theatraal bij. (Armen gingen eigenlijk voor niks de lucht in). Maar goed hij werd getackeld in de 16 = strafschop.quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij had een pingel versierd hoorde ik? Of was het er echt eentje?
kutstadion, ben je er uberhaubt wel eens geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
barca is een kuclub met kut stadion en het is net Ajax 2
quote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kutstadion, ben je er uberhaubt wel eens geweest
Één van de mooiste op deze aardbol![]()
dat zegt een madrid fanquote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ga weg man, dat ding dat daar staat is gewoon alleen groot. Sfeer enzo is niks mis mee, afgezien van het feit dat er een Barça sfeer hangt, maar mooi? Nee.
en daarom heb ik geen mening?quote:
Dude, Van Bommel speelt niet als verdedigende middenvelder in de punt naar achter zoal Edmilson, maar wat meer naar voren. Zo gebruikt Rijkaard hem bewust, want dat is zijn sterke punt, kijk maar naar vorig seizoen bij PSV: 14 goals en 12 assists. Voor z'n blessure zat hij wel degelijk op het niveau voor een toplub en de laatste wedstrijden worden ook steeds beter.quote:Op maandag 3 april 2006 18:28 schreef Entonie het volgende:
tja, van Bommel..
toen hij nog in de Eredivisie speelde, was ik behoorlijk onder de indruk van hem. Maar sinds hij bij Barcelona speelt, zie je duidelijk dat hij net dat beetje extra klasse mist om een absolute topper te zijn. Laat zich nooit terugzakken om een bal op te eisen het spel proberen te maken, doet defensief minder dan Deco en Iniesta (!). Soms heb ik het idee dat hij teveel een aanvallende middenvelder wil uithangen.
Wat een onzin, die kans creeerde hij zelf. Jammer dat ie hem miste maar Bommel stichtte voortdurend gevaarlijkheid en bleef maar gaan, idem voor de wedstrijd tegen Benfica.quote:Tegen Madrid stelde hij zwaar teleur door in de openingsfase een gouden kans te missen. Die moest er gewoon in! En ja, dat hij later een penalty "versierd" is mooi meegenomen, maar daar heeft Barca hem niet voor gehaald natuurlijk.
quote:Zal mij iig niks verbazen als hij uiteindelijk toch voor Bayern kiest.
quote:
Ja dus? Deco speelt ook heus niet als verdedigende mv. maar die zie ik toch echt wel wat vaker meehelpen en proberen aanspeelbaar te zijn. Van Bommel verstopt zich heel vaak in de dekking.quote:Van Bommel speelt niet als verdedigende middenvelder in de punt naar achter zoal Edmilson, maar wat meer naar voren. Zo gebruikt Rijkaard hem bewust, want dat is zijn sterke punt, kijk maar naar vorig seizoen bij PSV: 14 goals en 12 assists. Voor z'n blessure zat hij wel degelijk op het niveau voor een toplub en de laatste wedstrijden worden ook steeds beter.
[..]
grappig, volgens mij was het toch echt de sublieme visie+pass van Ronaldinho en het erbarmelijke verdedigen van Real die die kans creerde. van Bommel moest alleen in het gat lopen en scoren, waar hij jammerlijk in faalde. Helaas.quote:Wat een onzin, die kans creeerde hij zelf. Jammer dat ie hem miste maar Bommel stichtte voortdurend gevaarlijkheid en bleef maar gaan, idem voor de wedstrijd tegen Benfica.
[..]
Hoop ik ook niet, want zoals ik zei, ik vond hem een goeie toen hij nog in de Eredivisie speelde. Ik merk alleen dat hij moeite heeft om mee te doen met de toppers bij Barca (in alle opzichten...tussen hem en gasten als Deco en Eto'o botert het bijv totaal niet)quote:Bommel speelt regelmatig in de basis van een van de mooiste clubs ter wereld, hij speelt er pas een jaar en heeft Spaans en Catalaans leren spreken. Die gaat daar echt niet weg hoor.
Ga weg.quote:
vast wel op www.fbtz.comquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:44 schreef DAlessandro het volgende:
Is er ergens iets terug te zien van afgelopen zaterdag? heb het helaas gemist
Hij maakte er wel een mooie vertoning van, al was de sliding wél een penalty waard denk ik. Hoe je het wendt of keert, Barca zal hem die actie niet kwalijk nemen en als hij het voor jouw ploeg doet ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:39 schreef DeTolk het volgende:
Die Schwalbe was een open sollicitatie naar Bayern
Durf jij met droge ogen te beweren dat er geen contact is geweest tussen RC en Van Bommel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ga weg.
Hij liet zich al vallen voordat er contact was met Roberto Carlos.
Met de nadruk op 'zat'. Van Bommel heeft merendeel wedstrijden niet gespeeld en de wedstrijden die hij wel speelde gingen vaker dan gemiddeld verloren of werden gelijk gespeeld. Duidelijk is dus wel wat er met Barca gebeurd zou zijn als hij vaker had gespeeld.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef Suijk het volgende:
Goede topictitel. We weten inderdaad niet hoe het zou zijn gegaan als Mark niet bij Barca had gezeten dit jaar.
Whehehe. Wat heeft hij je aangedaan? is ie ooit voorgedrongen bij de Aldi?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef unclespam het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'zat'. Van Bommel heeft merendeel wedstrijden niet gespeeld en de wedstrijden die hij wel speelde gingen vaker dan gemiddeld verloren of werden gelijk gespeeld. Duidelijk is dus wel wat er met Barca gebeurd zou zijn als hij vaker had gespeeld.
Laten we hopen da de bondscoach voet bij stuk houdt en ons behoedt voor weer eeen verloren WK wegens pseudo-vedetten
Er was zeker contact, maar Van Bommel zocht het contact. Hij liet zich tegen Roberto Carlos aanvallen. Geen penalty dus in mijn ogen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Durf jij met droge ogen te beweren dat er geen contact is geweest tussen RC en Van Bommel?
Conclusies trekken is niet je sterkste kant blijkbaar, of denk je dat iedere wedstrijd in een seizoen tegen dezelfde tegenstander is en de bal iedere keer dezelfde curve maakt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef unclespam het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'zat'. Van Bommel heeft merendeel wedstrijden niet gespeeld en de wedstrijden die hij wel speelde gingen vaker dan gemiddeld verloren of werden gelijk gespeeld. Duidelijk is dus wel wat er met Barca gebeurd zou zijn als hij vaker had gespeeld.
Laten we hopen da de bondscoach voet bij stuk houdt en ons behoedt voor weer eeen verloren WK wegens pseudo-vedetten
Van Bommel zocht het contact inderdaad, maar dat zegt niets over een wel of niet terechte penalty.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Er was zeker contact, maar Van Bommel zocht het contact. Hij liet zich tegen Roberto Carlos aanvallen. Geen penalty dus in mijn ogen.
Als econoom zou je toch moeten weten wat correlatie is? Verschil tussen wedstrijd met en zonder van bommel moet significant zijn (grotere kans op slecht resultaat)quote:Op woensdag 5 april 2006 12:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Conclusies trekken is niet je sterkste kant blijkbaar, of denk je dat iedere wedstrijd in een seizoen tegen dezelfde tegenstander is en de bal iedere keer dezelfde curve maakt?
Nee hoor. Ik ben erg blij met van Bommel bij Barca. Als tegenstander is het inderdaad een teringlijer, maar als hij in je ploeg zit, is het een geweldige speler. Hadden wij bij Ajax maar zo'n speler.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
Wel zielig en tegelijkertijd grappig dat van Bommel voor al die ajaciedjes nog steeds niks goed kan doen
Daar gaat het niet om. B is best behoorlijke speler, maar niet de redder des vaderlands zoals sommigen beweren. Hele hetze tegen de bondscoach/actie om hem mee te nemen naar het wk had meer te maken met structerele minderwaardigheidscomplex van brabanders en limburgers (vanwege het zogenaamde Amsterdamse complot waartoe ook van Basten kennelijk behoort) dan met zijn werkelijke kwaliteiten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
Wel zielig en tegelijkertijd grappig dat van Bommel voor al die ajaciedjes nog steeds niks goed kan doen
Ajax heeft toch Lindenbergh! Wat een geweldige aanvoerder moet dat zijn voor elke ploeg!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:44 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben erg blij met van Bommel bij Barca. Als tegenstander is het inderdaad een teringlijer, maar als hij in je ploeg zit, is het een geweldige speler. Hadden wij bij Ajax maar zo'n speler.
inderdaad. daar heeft Bommeltje een te beperkte techniek voor, te weinig inzicht en onvoldoende ervaring voor. Leuke speler hoor, om een middelmatige ploeg te leiden. Voor de top komt hij gewoon tekort.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef unclespam het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. B is best behoorlijke speler, maar niet de redder des vaderlands zoals sommigen beweren.
jah, want een ploeg die al 20 jaar bij de G14 hoort is inderdaad geen topquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Entonie het volgende:
[..]
inderdaad. daar heeft Bommeltje een te beperkte techniek voor, te weinig inzicht en onvoldoende ervaring voor. Leuke speler hoor, om een middelmatige ploeg te leiden. Voor de top komt hij gewoon tekort.
Gaan we weer..................quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef unclespam het volgende:
Daar gaat het niet om. B is best behoorlijke speler, maar niet de redder des vaderlands zoals sommigen beweren. Hele hetze tegen de bondscoach/actie om hem mee te nemen naar het wk had meer te maken met structerele minderwaardigheidscomplex van brabanders en limburgers (vanwege het zogenaamde Amsterdamse complot waartoe ook van Basten kennelijk behoort) dan met zijn werkelijke kwaliteiten.
Ook zielig en tegelijkertijd grappig dat er mensen zijn die denken dat dat nog van invloed is, en deze zaken dus niet gescheiden gezien kunnen worden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
Beperkte techniek... Alleen nu hij bij Barca tussen de Deco's en de Ronaldinho's valt het wat op dat z'n handelingssnelheid af en toe iets lager ligt. Maar dat compenseert hij met stootkracht en diepgang. Te weinig inzicht valt ook wel mee, misschien dat z'n prestatiedrang in Spanje hem nog wat tegenzit op dat vlak denk ik. Hij ziet het allemaal best wel. Een dragende speler bij een topclub wordt het niet, een nuttige kracht is het zeker wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Entonie het volgende:
[..]
inderdaad. daar heeft Bommeltje een te beperkte techniek voor, te weinig inzicht en onvoldoende ervaring voor. Leuke speler hoor, om een middelmatige ploeg te leiden. Voor de top komt hij gewoon tekort.
niet alleen dat. Hij heeft al moeite met een bal correct aannemen, of een zuivere pass versturen. En zijn inzicht..tja..in Benfica kreeg hij op gelukkige wijze de bal van de keeper, heofde em alleen maar te pasen naar Larsson en toen zag je duidelijk hoe beperkt zijn inzicht is. Dat, of hij is gewoon een slome egotripper die denkt dat hij de nieuwe JC isquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beperkte techniek... Alleen nu hij bij Barca tussen de Deco's en de Ronaldinho's valt het wat op dat z'n handelingssnelheid af en toe iets lager ligt.
Toch is het zo...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook zielig en tegelijkertijd grappig dat er mensen zijn die denken dat dat nog van invloed is, en deze zaken dus niet gescheiden gezien kunnen worden.
hij heeft al iets soortgelijks gedaan, toen is hij een paar maanden niet meer geselecteertquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk zegt hij nog zo tegen Van Basten: Ik wil op 10 anders ga ik naar huis.
Van BAsten heeft hem zelf ook 1 wedstrijd op 10 gezet en hij scoorde zelfs die wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:23 schreef Entonie het volgende:
[..]
hij heeft al iets soortgelijks gedaan, toen is hij een paar maanden niet meer geselecteert
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook zielig en tegelijkertijd grappig dat er mensen zijn die denken dat dat nog van invloed is, en deze zaken dus niet gescheiden gezien kunnen worden.
Dat is het punt inderdaad denk ikquote:
PSV'ers vinden hem geweldig, en dat is dus niet zo. Veel Ajacieden vinden hem kut, en dat is dus ook niet zo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Had van jou wel een reactie van een hoger niveau verwacht zjroentje.
Kun je mij dan misschien uitleggen waarom het VOORAL (gefrustreerde) ajaciedjes zijn waarbij van Bommel niks goed kan doen en een matige cq "waardeloze" voetballer is die niet mee zou moeten naar het WK?
Hij staat toch niet voor niks in de basis bij Barca of wel?
Of denk je dat Rijkaard en Ten Cate hem uit charity in de basis zetten?
Wie is er op dit moment geblesseerd/geschorst bij Barca waarvoor van Bommel nu speelt dan?quote:Op maandag 10 april 2006 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Maar mijns inziens speelt hij alleen in de basis vanwege blessures/schorsingen. Als iedereen fit is in Barcelona zit Van Bommel gewoon op de bank.
Marquez., Xavi.quote:Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wie is er op dit moment geblesseerd/geschorst bij Barca waarvoor van Bommel nu speelt dan?![]()
quote:
Marquez speelt vaak zat op het middenveld.quote:Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Marquez speelt bij mijn weten centraal achterin, niet echt de positie van Bommel.
Xavi ligt er inderdaad al een half jaar uit....maar vraag me af als van Bommel zo blijft spelen of hij zich makkelijk in de basis terugspeelt.
Ja maar dan op de plaats van Iniesta toch ?quote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Marquez speelt vaak zat op het middenveld.
Wat vind jij vaak zat?quote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Marquez speelt vaak zat op het middenveld.
Ik heb begrepen dat van Bommel's voornaamste concurrent Edmilson is......quote:Op maandag 10 april 2006 15:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat vind jij vaak zat?
Hij heeft dit seizoen 1 of misschien 2 keer op het middenveld gestaan, de rest van de wedstrijden heeft het centraal achterin gespeeld dussssss
Net zo zielig en grappig als deze conclusiequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
Maar zoals je stats van hierboven aangeven heeft hij 22 Oktober 2005 voor het laatst op het middenveld gespeeld en is (hij op dit moment) dus geen concurent van Bommelquote:Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef zjroentje het volgende:
Om ff de mierrenneuker uit te hangen, de wedstrijden met Marquez op het middenveld.![]()
Barcelona - Mallorca (9 sep, 2-0)
Atletico Madrid - Barcelona (18 sep, 2-1)
Barcelona - Valencia (21 sep, 2-2)
Deportivo La Coruna - Barcelona (15 okt, 3-3)
Barcelona - Osasuna (22 okt, 3-0)
En verder nog in de CL wedstrijd tegen Werder (uit). 6 keer dus, idd minder dan ik verwacht had. Maar wat wel opviel is dat in de wedstrijden dat Marquez centraal acherin speelde, Edmilson op het middenveld stond. Die komt volgens mij nu ook net terug van een blessure.
Typische aldos reactie weerquote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Net zo zielig en grappig als deze conclusie
Daarover zeggen wij toch niks.quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef Dick-Schaffa het volgende:
wat heeft een hekel aan een schwalbe hebben te maken met ajaciedjes. ik heb een hekel aan schwalbes en ben geen ajacied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |