abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 april 2006 @ 16:37:33 #101
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36826558
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat van Bommel's voornaamste concurrent Edmilson is......
Van Bommel is niet voor 1 bepaalde positie op het middenveld gehaald, maar de rol van Edmilson (in de punt naar achter) is hem minder op het lijf geschreven dan die van rechtermiddenvelder. Bommel moet ook een beetje kunnen aanvallen, want hij heeft een geweldige traptechniek en dus ook goeie pass in de benen. Werd weer eens bewezen tegen Racing Santander, Bommel bediende Henryk met een geniale assist door 3 schijven van RS verdediging.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_36829052
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar jij zit er net als bij Gomes ver naast.

Als van Bommel toendertijd voor Ajax had gekozen dan was hij nou je favo speler geweest
En dan van Bommel naar Barca lees Ajax 2 dan was hij helemaal je favo speler geweest en kocht je alles van hem

Het gaat erom dat sommige ajacieden - ik bijvoorbeeld - nooit gezegd hebben dat van Bommel er niets van kan. Ik vind alleen dat hij tekort komt voor Barca (en dat het een ongelooflijke klootzak is, maar dat terzijde...). Dat af doen als een opmerking van een gefrustreerde ajacied is vrij matig....

Idem met Gomez trouwens.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_36829113
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Van Bommel is niet voor 1 bepaalde positie op het middenveld gehaald, maar de rol van Edmilson (in de punt naar achter) is hem minder op het lijf geschreven dan die van rechtermiddenvelder. Bommel moet ook een beetje kunnen aanvallen, want hij heeft een geweldige traptechniek en dus ook goeie pass in de benen. Werd weer eens bewezen tegen Racing Santander, Bommel bediende Henryk met een geniale assist door 3 schijven van RS verdediging.
Ok, misschien bedoelden ze dan dat de positie van edmilson zijn engie kans is
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_36829438
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Spideyman het volgende:

[..]

ik denk bij van Bommel eerder aan een verdedigende "domme" kracht dan aan een begaafd aanvallend genie zoals jij het probeert voor te doen
pi_36832801
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Marquez speelt vaak zat op het middenveld.
Márquez is normaliter de defensieve pion, met Xavi en Deco erbij op het ideale middenveld.

PyTh heeft wel gelijk dat Márquez ook kan verdedigen, maar zjroentje zet hem terecht op het middenveld, want daar speelt hij bij Barça in 95 % van de gevallen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36844810
Ik ben fan van van Bommel en volg hem en zie hem spelen al sinds zijn Fortuna tijd.
Ik vind het mooi dat hij zoalng bij PSV heeft gespeeld.

Maar voor zijn ontwikkeling had hij wel eerder naar het buitenland moeten gaan.
Dit wil niet zeggen dat hij te min is voor Barca
pi_36844887
Gun die jongen ook de tijd. Als ik ineens bij FC Barcelona zou moeten voetballen, had ik ook wel ff een seizoentje nodig gehad om me aan te passen...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36846327
hij kon toch niet eerder naar Barcelona. Althans hij riep wel ieder jaar dat hij naar een topclub in het buitenland ging, maar aan het begin van het volgende seizoen stond in toch weer in het veld bij psv.
Toen ie dan eindelijk toch ging was het omdat zijn contract was afgelopen en er dus geen geld meer voor hem betaald hoefde te worden. Iedere goeie europeese club zou gek zijn om een speler die gratis is en van zijn niveau te laten lopen. Denk overigens niet dat barcelona ooit geld voor hem zou hebben neergelegd. Zo goed is ie dan ook weer niet. Er is natuurlijk een reden waarom hij altijd faalt in het Nederlands Elftal. Dezelfde reden dat hij niet meer geselecteerd werd: opdrachten uitvoeren en niet zomaar gaan doen waar je zelf zin in hebt. Hebben ze hem bij BArcelona denk ik wel bijgebracht
Dick Schaffa
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:18:44 #109
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36846399
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Márquez is normaliter de defensieve pion, met Xavi en Deco erbij op het ideale middenveld.

PyTh heeft wel gelijk dat Márquez ook kan verdedigen, maar zjroentje zet hem terecht op het middenveld, want daar speelt hij bij Barça in 95 % van de gevallen.
Dit seizoen speelt hij vooral centraal achterin en heeft hij al zeker een half jaar niet meer op het middenveld gestaan.

Dus jou 95% rijmt voor dit seizoen zeker niet
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 11 april 2006 @ 09:22:30 #110
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36847203
Die TT
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36848776
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:22 schreef Corksterr het volgende:
Die TT
farmers can dream, cant they
pi_36848793
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:57:30 #113
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36849161
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef Entonie het volgende:

[..]

farmers can dream, cant they
Ja oke.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36850746
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:22 schreef Corksterr het volgende:
Die TT
Die is heerschend!

Van Bommel
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_36851816
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dit seizoen speelt hij vooral centraal achterin en heeft hij al zeker een half jaar niet meer op het middenveld gestaan.

Volgens mij switch hij gewoon ook veel met Edmilson in de wedstrijd, omdat die ook centraal in de verdediging kan spelen, zoals hij bij Lyon deed. Denk dat het zo lijkt dat hij vaak op het middenveld speelt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36864419
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Barça speelt met de defensie Belletti - Oleguer - Puyol - Gio / Sylvinho.

Hebben ook de meeste potjes gespeeld. Márquez middenveld dus.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:57:27 #117
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36865244
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Barça speelt met de defensie Belletti - Oleguer - Puyol - Gio / Sylvinho.

Hebben ook de meeste potjes gespeeld. Márquez middenveld dus.
Anders sla je de wedstrijden van November tot hij geblesseerd raakte midden Maart er even op na via http://www.vi.nl
pi_36865300
Belletti is er een tijdje uitgeweest, toen moest Oleguer rechtsback en kon hij een linie zakken. Maar ze spelen hem uit als middenvelder. En www.vi.nl valt niet te gebruiken voor statistieken en opstellingen, die kloppen zelden.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:10:14 #119
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36865707
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Belletti is er een tijdje uitgeweest, toen moest Oleguer rechtsback en kon hij een linie zakken. Maar ze spelen hem uit als middenvelder. En www.vi.nl valt niet te gebruiken voor statistieken en opstellingen, die kloppen zelden.
Moet ik de opstellingen van de Barca site erbij pakken dan?
Valt voor jou niet mee toe te geven dat je er langs zit is het wel?
pi_36865782
Ik zeg toch dat hij toen, door de blessure van Belletti, even achterin speelde? Maar hij is in principe altijd middenvelder geweest voor Barça, als de hele defensie er was.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:32:03 #121
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36866600
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg toch dat hij toen, door de blessure van Belletti, even achterin speelde? Maar hij is in principe altijd middenvelder geweest voor Barça, als de hele defensie er was.
Belletti heeft de afgelopen 6 maanden niet of nauwelijk rechts centraal achterin gespeeld.
Afwisselend met Oleguer rechtsback gestaan en misschien af en toe voor Marquez ingevallen centraal.

Dat hij van orgine op het middenveld stond is inderdaad waar maar ze zien schijnbaar toch meer heil in hem rechts centraal achterin

Nu Marquez weer geblesseerd is krijgen Belletti en Oleguer inderdaad weer een kans centraal maar tegen bijvoorbeeld Benfica thuis stond Belletti rechtsback.
pi_36866643
Neeeeee, Belletti was rechtsback en Oleguer moest Belletti tijdens diens absentie vervangen..... Normaal is Oleguer centrale verdediger met Puyol, in het ideale Barça.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:38:49 #123
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36866863
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
Neeeeee, Belletti was rechtsback en Oleguer moest Belletti tijdens diens absentie vervangen..... Normaal is Oleguer centrale verdediger met Puyol, in het ideale Barça.
Toch vreemd dat gedurende 5 maanden (terwijl Oleguer fit was) Marquez als basiskracht centraal achterin te bewonderen was bij Barça"

Maar ik heb het gevoel dat deze discussie eindeloos zal blijven voortduren......
pi_36866966
Met MM wel waarschijnlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36891284
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Toch vreemd dat gedurende 5 maanden (terwijl Oleguer fit was) Marquez als basiskracht centraal achterin te bewonderen was bij Barça"

Maar ik heb het gevoel dat deze discussie eindeloos zal blijven voortduren......
Toen Márquez centraal speelde, stond Oleguer op rechts. Dat probeer ik je al steeds duidelijk te maken. Toen was Belletti namelijk geblesseerd. Blijkt ook uit het feit dat die aan 20 optredens komt.
www.thuisuiteten.nl
pi_36892614
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Toen Márquez centraal speelde, stond Oleguer op rechts. Dat probeer ik je al steeds duidelijk te maken. Toen was Belletti namelijk geblesseerd. Blijkt ook uit het feit dat die aan 20 optredens komt.
zinloos om met die gasten te over de andere Barcelona spelers te discussieren..ze letten toch alleen maar op hun idool
  woensdag 12 april 2006 @ 23:18:22 #127
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36906305
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Toen Beletti niet geblesseerd was en gewoon rechtsback stond speelde Marquez centraal achterin ten faveure van Oleguer.

Zal morgen speciaal voor jou de wedstrijden erbij zoeken
pi_36930047
Toch verrassend dan dat Oleguer uiteindelijk vaker gespeeld heeft. Maar PyTh, het is zinloos hoor, Márquez is meer concurrent van Van Bommel dan je wilt.
www.thuisuiteten.nl
pi_36931762
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 15 april 2006 @ 22:35:45 #130
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36992066
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
Toch verrassend dan dat Oleguer uiteindelijk vaker gespeeld heeft.
Blessures enzo
Ik blijf erbij dat Marquez dit jaar geen concurent is voor van Bommel
pi_37008636
Nou, dan moet je het zelf maar weten. Mijn zegen heb je.
www.thuisuiteten.nl
pi_37342625
Van Bommel, held. Speelt gewoon de CL-finale!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 27 april 2006 @ 13:40:43 #133
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37343174
wat vinden jullie? het lijkt net niet of van Bommel wordt geaccepteerd bij barca als er gescoord word juicht niemand met hem en net als gisteravond zie je van bommel eigenlijk met niemand juiche alleen met de reserve keeper en gio
pi_37343318
Ik heb af en toe wel het idee dat hij een beetje een vreemde in het geheel is.
That's all folks!
pi_37343343
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef The_Gunman het volgende:
wat vinden jullie? het lijkt net niet of van Bommel wordt geaccepteerd bij barca als er gescoord word juicht niemand met hem en net als gisteravond zie je van bommel eigenlijk met niemand juiche alleen met de reserve keeper en gio
Dat idee krijg ik ook een beetje. Net zoals het lijkt dat hij soms gewoon overgeslagen wordt in de wedstrijd.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 27 april 2006 @ 13:59:10 #136
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37343751
Van Bommel kan de baas worden van het elftal.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_37344900
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef The_Gunman het volgende:
niet zo gek he, hij had die wedstrijd 5 minuten ofzo gespeeld. Hijs niet belangrijk voor het elftal..gewoon een van de spelers. En door zn arrogante houding ook niet echt iemand die snel vriendjes maakt. Niks mis mee hoor..alleen kijk er dan ook niet raar van op als weinigen behoefte voelen om het halen van de finale met hem te vieren.

En over dat hij vaak wordt overgeslagen..hijs nou niet iemand die je een bal in de voeten moet aanspelen. Ik heb hem al vaker zien klungelen met zn balaanname. Qua techniek is hij echt een van de mindere bij Barca. Hijs meer iemand die vuil loopwerk behoort te doen, in zowel aanvallend als defensief opzicht.
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef Bombardier het volgende:
Van Bommel kan de baas worden van het elftal.
goeie!
  donderdag 27 april 2006 @ 16:07:46 #138
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37347747
toch vind ik dat hij de eerste wedstrijd tegen ac milaan een hele hele goede wedstrijd speelde ik denk het nog moet komen hij is er pas een jaar en de andere meerdere dus volgend jaar houden ze ook van hem hahah
pi_37934949
Van Bommel heeft de CL gewonnen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:51:23 #140
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37934995
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:50 schreef cultheld het volgende:
Erg leuk voor hem

Vooral om ook gewoon de finale te hebben meegespeeld
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37935110
quote:
Juist en nog in het basiselftal ook .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37935315
nou maar hopen dat ie van de zomer ook nog zo'n geval in de handen heeft
pi_37935333
Prijzenverzamelaar

Nederlands kampioen: 2000,2001,2003,2005
Nederlandse beker: 2005
Nederlandse supercup: 2000,2001,2003
Spaans kampioen: 2006
Spaanse Supercup: 2005
CL Winnaar: 2006

[ Bericht 14% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 17-05-2006 23:08:09 ]
pi_37935364
Mark Van Bommel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nothing to see here, carry on
pi_37935369
Ja de commentator zei al.. grootste prijs tot nu toe.. het enige wat groter is dan dit is de WK-titel met Holland
pi_37935500
quote:
Kan Seedorf hem daar niet meer mee uit bluffen in de kleedkamer.
Viper 4 life
pi_37935528
Niet zijn beste wedstrijd maar wel samen met Barca de cup met de grote oren gewonnen. Zal hem een zorg zijn dat hij een matige wedstrijd speelde

Barca!
pi_37935581
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef Showtime het volgende:

[..]

Kan Seedorf hem daar niet meer mee uit bluffen in de kleedkamer.
Wanneer zit Seedorf bij hem in de kleedkamer dan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37935594
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Erg leuk voor hem

Vooral om ook gewoon de finale te hebben meegespeeld
Zeker, in de basis!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37935793
Duidelijk de meest succesvolle clubvoetballer van het nieuwe millenium
pi_37936116
voeg de Copa er maar vast aan toe
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:17:40 #152
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37936218
Bommel vond ik vrij matig vanavond, maar het is hem vergeven.
pi_37936228
De eerste 10 - 15 minuten van de tweede helft speelde Barcelona nog wat matig, tussen de 45e en 50e minuut prutste Van Bommel er weer lekker op los, balverlies, voorzet die over de achterlijn ging, domme glijpartijen, etc.

Pas toen hij werd gewisseld en Larsson in de ploeg kwam ging Barcelona pas echt goed spelen, zonder Van Bommel is Barcelona veel beter, ik hoop echt dat hij nog vertrekt, of voor altijd bankzitter wordt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_37936361
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef Shreyas het volgende:
De eerste 10 - 15 minuten van de tweede helft speelde Barcelona nog wat matig, tussen de 45e en 50e minuut prutste Van Bommel er weer lekker op los, balverlies, voorzet die over de achterlijn ging, domme glijpartijen, etc.

Pas toen hij werd gewisseld en Larsson in de ploeg kwam ging Barcelona pas echt goed spelen, zonder Van Bommel is Barcelona veel beter, ik hoop echt dat hij nog vertrekt, of voor altijd bankzitter wordt.
Ondanks dat ik een groot Van Bommel fan ben, ben ik het wel met je eens. Van Bommel speelde een zeer matige wedstrijd.

Ben het niet mee eens dat hij moet vertrekken, want hij heeft wel zijn aandeel naar het bereiken van de finale gehad. Het is daarbij ook nog zijn eerste jaar bij Barcelona met zoveel sterren, denk dat hij volgend jaar nog soepeler in het team past. En hij is een goede stofzuiger op het middenveld.
Viper 4 life
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:23:58 #155
15600 BB-King
Long live the King!
pi_37936539
Lehmann geinterviewd door Tom Egbers...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_37936585
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef Showtime het volgende:

[..]

Ondanks dat ik een groot Van Bommel fan ben, ben ik het wel met je eens. Van Bommel speelde een zeer matige wedstrijd.

Ben het niet mee eens dat hij moet vertrekken, want hij heeft wel zijn aandeel naar het bereiken van de finale gehad. Het is daarbij ook nog zijn eerste jaar bij Barcelona met zoveel sterren, denk dat hij volgend jaar nog soepeler in het team past. En hij is een goede stofzuiger op het middenveld.
Ik hoop echt dat Van Bommel volgend jaar beter zal spelen bij Barcelona, dat komt de club namelijk alleen maar ten goede, we zullen het zien
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:29:43 #157
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_37936822
Hij heeft een paar redelijke optredes gehad bij Barca, vanavond was daar overduidelijk niet één van
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:14:00 #158
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_37938374
Bij Ronaldinho ging vanavond ook alles fout anders... Het was gewoon het type wedstrijd wat middenvelders en aanvallers met loopvermogen schuwen
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_37938404
Er waren spelers die slechter als hem speelden.
Hij was matig.
pi_37942483
Wat TLK zegt: matige pot, maar Ronaldinho was gewoonweg dramatisch.

Hoe dan ook, dit geeft Mark dé boost om straks ook het WK te winnen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:08:15 #161
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_37942574
Feli Mark
pi_37960876
Leuk voor Mark. Verrassend dat Frank hem liet starten!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:51:33 #163
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37961597
Ook leuk dat ie naderhand tijdens de analyse zei: Ach, het interesseer me ook allemaal niet.
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:56:13 #164
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37966986
Toch een dikke prijs voor Mark..

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:02:40 #165
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37982247
Ik snap het echt niet he altijd het gezeik over is hij wel goed genoeg is hij niet goed genoeg, elke voetballer speelt wel eens een paar slechte wedstrijden en denk je dat barcelona hem heeft gehaald omdat hij veel shirtjes kan verkopen ofzo ik denk van niet gewoon omdat het een goede voetballer is met kwaliteiten.

ik zal niet zeggen dat hij de beste middenvelder van de wereld is maar voetballen kan hij zeker anders kom je niet bij FC Barcelona ik hoop ook dat hij nog lang bij barca mag blijven en vele prijzen kan pakken

Mark feli met je succes bij FC Barcelona
  vrijdag 19 mei 2006 @ 16:10:34 #166
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37992151
  maandag 26 juni 2006 @ 12:29:25 #167
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39244920
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe dan ook, dit geeft Mark dé boost om straks ook het WK te winnen...
Het was (helaas) niet zijn WK.

Domme overtreding in het begin gisteren, waardoor hij direct al vleugellam was. En toch weer typisch dat hij zijn man laat lopen bij het doelpunt van Maniche ...

De relatie met de bondscoach is er niet beter op geworden na gisteren denk ik.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:33:59 #168
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39245078
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Domme overtreding in het begin gisteren, waardoor hij direct al vleugellam was. En toch weer typisch dat hij zijn man laat lopen bij het doelpunt van Maniche ...

Kansloos+ !
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:35:56 #169
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39245139
Van Bommel in Oranje begint idd kansloos te worden.

Zonde.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:36:26 #170
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39245162
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:35 schreef zjroentje het volgende:
Van Bommel in Oranje begint idd kansloos te worden.

Zonde.
Wie moeten ze er dan in zetten, één van die Jodenvriendjes zeker.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:39:29 #171
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39245278
Je bent wel sterk met je argumenten zeg. Tjonge jonge ...
  maandag 26 juni 2006 @ 12:42:19 #172
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39245382
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef zjroentje het volgende:
Je bent wel sterk met je argumenten zeg. Tjonge jonge ...
Alsof ik nog méér kan zeggen dan dat. Het werkt gewoon niet zo dat je je man 24/7 achtervolgt. Je moet ook je eigen voetbal kunnen spelen.
Ik vind het zo makkelijk, populistisch gesproken dat van Bommel wéér z'n mannetje liet lopen. Al die "zie-je-wel"-s. Word er een beetje ziek van onderhand. Wordt tijd dat van Basten zelf de situatie nader toelicht.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:42:36 #173
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39245395
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Mathijsen liet zijn man in eerste instantie lopen.

Maniche liep weg en van Bommel kon niks doen omdat hij al geel had en het ook nog eens in het strafschopgebied was.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:45:53 #174
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39245530
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

Mathijsen liet zijn man in eerste instantie lopen.
Pauleta kon idd veels te vrij aannemen in de 16
quote:
Maniche liep weg en van Bommel kon niks doen omdat hij al geel had en het ook nog eens in het strafschopgebied was.
Hij had toch gewoon mee kunnen lopen en het schot proberen te blokken. Dat je al een gele kaart hebt (een ook niet al te snuggere overtreding van Mark) betekent niet dat je niets meer hoeft te doen in verdedigend opzicht hoor.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:47:34 #175
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39245596
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef Bombardier het volgende:

Ik vind het zo makkelijk, populistisch gesproken dat van Bommel wéér z'n mannetje liet lopen.
Tuurlijk, dat is het ook. Maar feit blijft ook dat hij z'n man liet lopen in een gevaarlijke situatie. Dom.

Ik hoop voor 'm dat hij dit soort foutjes eruit haalt, want in 2008 zullen we 'm hard nodig hebben. Al zie ik het momenteel somber in voor hem.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:50:33 #176
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39245718
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
Hij had toch gewoon mee kunnen lopen en het schot proberen te blokken. Dat je al een gele kaart hebt (een ook niet al te snuggere overtreding van Mark) betekent niet dat je niets meer hoeft te doen in verdedigend opzicht hoor.
Alsjeblieft zeg. En die trap van Boulahrouz, ook niet al te snugger zeker. En die elleboog, ook niet al te snugger. 18 Gele kaarten die niet al te snugger waren.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:51:28 #177
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39245752
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat is het ook. Maar feit blijft ook dat hij z'n man liet lopen in een gevaarlijke situatie. Dom.

Ik hoop voor 'm dat hij dit soort foutjes eruit haalt, want in 2008 zullen we 'm hard nodig hebben. Al zie ik het momenteel somber in voor hem.
Volstrekte onzin.

Maduro zal de klus gaan klaren zeker.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:52:40 #178
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39245797
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg. En die trap van Boulahrouz, ook niet al te snugger zeker. En die elleboog, ook niet al te snugger. 18 Gele kaarten die niet al te snugger waren.
Nee. Maar wat is je punt daarmee?
  maandag 26 juni 2006 @ 12:53:21 #179
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39245824
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:51 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Volstrekte onzin.
Waarom dat? Van Basten is al niet zo'n grote fan van Van Bommel, en dat zal na gisteravond niet veranderd zijn.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:54:00 #180
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39245839
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:52 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nee. Maar wat is je punt daarmee?
Dat vooral de scheidsrechter niet al te snugger was die avond.

Period.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:55:45 #181
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39245904
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Waarom dat? Van Basten is al niet zo'n grote fan van Van Bommel, en dat zal na gisteravond niet veranderd zijn.
Dat is een persoonlijke kwestie, mocht dat nog steeds aan de orde zijn.

Van Bommel speelt bij Barca in de basis. En JIJ zal het echt niet beter weten dan het technisch beleid van Barca. Dus aan z'n voetballende kwaliteiten ligt het toch écht niet. Ook Bayern gelooft in van Bommel, dus Rumenigge en Beckenbauer hebben er ook geen verstand van zeker.
pi_39247482
niet alleen van Bommel speelde dit wk onder z'n niveau, maar bijna het gehele nl-elftal, dat zegt genoeg
pi_39247562
Ik weet niet, volgens mij zijn het over het algemeen genomen gewoon niet zo'n hele goede voetballers en kunnen ze gewoon niet veel beter. Alles duurt een paar 10den van een seconde te lang, het uitspelen van een mannetje lukt vaak niet. En Bommel stak er niet boven uit, helaas.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_39250613
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:39 schreef Suijk het volgende:
Ik weet niet, volgens mij zijn het over het algemeen genomen gewoon niet zo'n hele goede voetballers en kunnen ze gewoon niet veel beter. Alles duurt een paar 10den van een seconde te lang, het uitspelen van een mannetje lukt vaak niet. En Bommel stak er niet boven uit, helaas.
Idd, en dan hoop je nog dat er het teamspirit/ teamgedrag voldoende is, waardoor je het als team er doorheen trekt. Blijkbaar zijn de spelers gewoon niet goed genoeg. Dat is waarschijnlijk net het verschil met een Davids en Stam.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  maandag 26 juni 2006 @ 15:00:43 #185
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_39250748
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef pascalheister het volgende:
niet alleen van Bommel speelde dit wk onder z'n niveau, maar bijna het gehele nl-elftal, dat zegt genoeg
Enige die mij kon bekoren in de groepswedstrijden was Van Persie, die heeft zeker zijn niveau gehaald. Robben daarentegen heeft zijn niveau duikelen ook gehaald!

Mark van Bommel zou zich moeten schamen met zijn gedrag. Die vent kunnen we missen als kiespijn.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_39250758
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:39 schreef Suijk het volgende:
Hier kan ik me helemaal in vinden.
That's all folks!
pi_39252858
Met Sneijder naast je kun je toch al niet veel.
Kun je zijn verdedigende fouten en taken oplossen.
Maniche was eigenlijk Sneijder zijn man, maar die was nergens te bekennen
  maandag 26 juni 2006 @ 16:02:12 #188
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_39252999
In het NL-11tal heeft Von Bommelen nog geen moment kunnen overtuigen helaas, raar dat Van Basten dan toch aan hem heeft vastgehouden.. maar veel keuzes heeft hij ook niet
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_39261542
Ik vond ook dat Bommel weinig aan die goal kon doen. Vond hem gisteren nog één van de beteren, na zijn wissel ging Oranje er niet op vooruit. Hij is juist wel iemand die in zo'n duel mee kan en slim is.
www.thuisuiteten.nl
pi_39261737
Van Bommel is het ook net niet. Mist het overzicht, is niet rustig genoeg aan de bal en mist de verfijnde techniek van een echte topspeler. Zou tevreden moeten zijn met een dienende rol (zoals Rijsbergen in 74), maar wil altijd meer dan dat hij kan. Overschatte voetballer die Van Bommel. Maar hebben we beteren op dit moment op zijn positie?
pi_40975136
quote:
Van Bommel zinspeelt op vertrek bij Barcelona

19/8/2006 10:48

Dat Mark van Bommel (voorlopig) niet voorkomt in het keurkorps van Barcelona is mogelijk de eerste stap op weg naar een vertrek uit de Catalaanse hoofdstad.

Trainer Frank Rijkaard passeerde Van Bommel voor de dubbele Super Cup-ontmoeting met Espanyol. Dat was vooral pijnlijk voor de oud-PSV'er die door bondscoach Marco van Basten al is afgedankt voor Oranje.

Voor Van Bommel moet de situatie bij Barcelona niet veel langer blijven zoals die nu is. Als hij de komende weken steeds op de tribune moet plaatsnemen, wil hij uitkijken naar een andere club. Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft zich in het AD in deze richting uitgelaten.
Whehehe.

Foutste keuze ooit om naar Barca te gaan.
pi_40975598
Spreek Cruijff niet tegen, laat het een les zijn voor andere jongens in de toekomst.

Gewoon braaf ja-knikken en amen zeggen.

Ik vind het echt zielig voor Mark. Het is volkomen onterecht.
pi_40975656
Mark zit in een lastig parket
pi_40975902
Die mof moet naar Munchen
Houd van een lijntje.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:59:12 #195
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40976232
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Spreek Cruijff niet tegen, laat het een les zijn voor andere jongens in de toekomst.

Gewoon braaf ja-knikken en amen zeggen.

Ik vind het echt zielig voor Mark. Het is volkomen onterecht.
Sad but true idd..
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:16:45 #196
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_40976762
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Die mof moet naar Munchen
het is dat je het zo onaardig zegt, maar je hebt wel gelijk

Bayern is volgens mij een van de beste werkgevers die je kan hebben... alles tot in de puntjes geregeld voor je. dit geldt volgens mij sowieso voor alle duitse profclubs.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_41188882
quote:
Bayern aast op Van Bommel

Van onze Telesportredactie

MONACO, zaterdag
Grote afwezige bij de Supercupfinale tussen FC Barcelona en Sevilla was Mark van Bommel. De Nederlandse middenvelder bleek door trainer Frank Rijkaard niet in de selectie voor de prestigieuze wedstrijd in Monaco te zijn opgenomen.

Volgens goed ingelichte bronnen binnen FC Barcelona zou Van Bommel vrij zijn gegeven om met Bayern München te onderhandelen. De Duitse kampioen is op zoek naar versterkingen voor het middenveld en heeft opnieuw het oog op de voormalige PSV’er laten vallen.

Voor de transfer van Van Bommel naar Barcelona was Bayern München ook al in de markt om hem van zijn toenmalige Eindhovense werkgever over te nemen. Het Barça van Frank Rijkaard verloor met 3-0 van Sevilla.
pi_41196498
Nu dus bij Bayern, volgens de NOS bevestigd door Uli Hoeness. Verander de TT dus maar in 'Mark maakt Bayern landskampioen'.
pi_41196630
Dus omdat hij Cruijff tegensprak zit hij ernaast bij bij Barca en Oranje?

Net zo'n lulverhaal als dat hij geen vertrouwen zou krijgen bij Oranje en daardoor zo slecht speelde. Wat een lulverhaal zeg.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:49:58 #200
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41196820
En weg issie...........

quote:
Van Bommel definitief naar Bayern

Mark van Bommel verruilt FC Barcelona voor Bayern München. De Duitse landskampioen betaalt de Catalaanse ploeg 12 miljoen euro voor de middenvelder, die bij Barcelona niet kon rekenen op een basisplaats.

Bayern-manager Uli Hoeneß heeft de transfer inmiddels bevestigd. De 29-jarige Van Bommel, die bij Barcelona nog een verbintenis had tot medio 2008, tekent in München een contract voor drie seizoenen. Komende week wordt hij medisch gekeurd.

Vorige zomer koos Van Bommel na zes succesvolle seizoenen bij PSV voor een Spaans avontuur bij FC Barcelona. In Catalonië wist de middenvelder zich echter niet te ontpoppen tot een vaste basiskracht, maar won met de ploeg wel de landstitel en de Champions League.

Nadat trainer Frank Rijkaard de Limburger niet opnam in zijn selectie voor de nationale en Europese Super Cup wist Van Bommel dat zijn toekomst niet meer in Nou Camp lag. Bij Bayern neemt hij de plaats in voor de naar Chelsea vertrokken Michael Ballack.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')