Ondanks dat ik een groot Van Bommel fan ben, ben ik het wel met je eens. Van Bommel speelde een zeer matige wedstrijd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef Shreyas het volgende:
De eerste 10 - 15 minuten van de tweede helft speelde Barcelona nog wat matig, tussen de 45e en 50e minuut prutste Van Bommel er weer lekker op los, balverlies, voorzet die over de achterlijn ging, domme glijpartijen, etc.
Pas toen hij werd gewisseld en Larsson in de ploeg kwam ging Barcelona pas echt goed spelen, zonder Van Bommel is Barcelona veel beter, ik hoop echt dat hij nog vertrekt, of voor altijd bankzitter wordt.
Ik hoop echt dat Van Bommel volgend jaar beter zal spelen bij Barcelona, dat komt de club namelijk alleen maar ten goede, we zullen het zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een groot Van Bommel fan ben, ben ik het wel met je eens. Van Bommel speelde een zeer matige wedstrijd.
Ben het niet mee eens dat hij moet vertrekken, want hij heeft wel zijn aandeel naar het bereiken van de finale gehad. Het is daarbij ook nog zijn eerste jaar bij Barcelona met zoveel sterren, denk dat hij volgend jaar nog soepeler in het team past. En hij is een goede stofzuiger op het middenveld.
Het was (helaas) niet zijn WK.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe dan ook, dit geeft Mark dé boost om straks ook het WK te winnen...
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het was (helaas) niet zijn WK.
Domme overtreding in het begin gisteren, waardoor hij direct al vleugellam was. En toch weer typisch dat hij zijn man laat lopen bij het doelpunt van Maniche ...
De relatie met de bondscoach is er niet beter op geworden na gisteren denk ik.
Wie moeten ze er dan in zetten, één van die Jodenvriendjes zeker.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:35 schreef zjroentje het volgende:
Van Bommel in Oranje begint idd kansloos te worden.
Zonde.
Alsof ik nog méér kan zeggen dan dat. Het werkt gewoon niet zo dat je je man 24/7 achtervolgt. Je moet ook je eigen voetbal kunnen spelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef zjroentje het volgende:
Je bent wel sterk met je argumenten zeg. Tjonge jonge ...
Mathijsen liet zijn man in eerste instantie lopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het was (helaas) niet zijn WK.
Domme overtreding in het begin gisteren, waardoor hij direct al vleugellam was. En toch weer typisch dat hij zijn man laat lopen bij het doelpunt van Maniche ...
De relatie met de bondscoach is er niet beter op geworden na gisteren denk ik.
Pauleta kon idd veels te vrij aannemen in de 16quote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mathijsen liet zijn man in eerste instantie lopen.
Hij had toch gewoon mee kunnen lopen en het schot proberen te blokken. Dat je al een gele kaart hebt (een ook niet al te snuggere overtreding van Mark) betekent niet dat je niets meer hoeft te doen in verdedigend opzicht hoor.quote:Maniche liep weg en van Bommel kon niks doen omdat hij al geel had en het ook nog eens in het strafschopgebied was.
Tuurlijk, dat is het ook. Maar feit blijft ook dat hij z'n man liet lopen in een gevaarlijke situatie. Dom.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef Bombardier het volgende:
Ik vind het zo makkelijk, populistisch gesproken dat van Bommel wéér z'n mannetje liet lopen.
Alsjeblieft zeg. En die trap van Boulahrouz, ook niet al te snugger zeker. En die elleboog, ook niet al te snugger. 18 Gele kaarten die niet al te snugger waren.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
Hij had toch gewoon mee kunnen lopen en het schot proberen te blokken. Dat je al een gele kaart hebt (een ook niet al te snuggere overtreding van Mark) betekent niet dat je niets meer hoeft te doen in verdedigend opzicht hoor.
Volstrekte onzin.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is het ook. Maar feit blijft ook dat hij z'n man liet lopen in een gevaarlijke situatie. Dom.
Ik hoop voor 'm dat hij dit soort foutjes eruit haalt, want in 2008 zullen we 'm hard nodig hebben. Al zie ik het momenteel somber in voor hem.
Nee. Maar wat is je punt daarmee?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. En die trap van Boulahrouz, ook niet al te snugger zeker. En die elleboog, ook niet al te snugger. 18 Gele kaarten die niet al te snugger waren.![]()
Waarom dat? Van Basten is al niet zo'n grote fan van Van Bommel, en dat zal na gisteravond niet veranderd zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |