abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36736461
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:23 schreef Entonie het volgende:

[..]

hij heeft al iets soortgelijks gedaan, toen is hij een paar maanden niet meer geselecteert
Van BAsten heeft hem zelf ook 1 wedstrijd op 10 gezet en hij scoorde zelfs die wedstrijd.
Van Bommel was de man die goed speelde toen van Basten net bondscoach was.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:49:12 #77
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36737206
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ook zielig en tegelijkertijd grappig dat er mensen zijn die denken dat dat nog van invloed is, en deze zaken dus niet gescheiden gezien kunnen worden.

Had van jou wel een reactie van een hoger niveau verwacht zjroentje.

Kun je mij dan misschien uitleggen waarom het VOORAL (gefrustreerde) ajaciedjes zijn waarbij van Bommel niks goed kan doen en een matige cq "waardeloze" voetballer is die niet mee zou moeten naar het WK?

Hij staat toch niet voor niks in de basis bij Barca of wel?
Of denk je dat Rijkaard en Ten Cate hem uit charity in de basis zetten?

[ Bericht 3% gewijzigd door PyTh op 07-04-2006 14:06:28 ]
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36737555
Ik zeg omdat hij voor PSV koos inplaats van Ajax.

En die 0-4 he
pi_36740838
Het is echt zo'n speler die Ajax al die jaren gemist heeft. Ik snap dan ook best dat Ajacieden een hekel aan hem hebben. Helemaal nadat hij Ajax met drie doelpunten vernederde in eigen huis.

En nee, ik ben geen PSV'er
pi_36799534
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef the_legend_killer het volgende:

En die 0-4 he
Dat is het punt inderdaad denk ik .

Maar mooi dat hij het goed doet in Barcelona .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36820155
Hoezo staat van Bommel bij Barca in de basis?

Is weer een heel rooskleurige kijk op de wereld.

Bij mijn weten zit hij het hele seizoen al op de bank en mag hij alleen opdraven als er genoeg geblesseerden zijn.
pi_36820331
Valt reuze mee hoor.

Meer basisplekken dan invalbeurten geloof ik.
pi_36820401
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Had van jou wel een reactie van een hoger niveau verwacht zjroentje.

Kun je mij dan misschien uitleggen waarom het VOORAL (gefrustreerde) ajaciedjes zijn waarbij van Bommel niks goed kan doen en een matige cq "waardeloze" voetballer is die niet mee zou moeten naar het WK?

Hij staat toch niet voor niks in de basis bij Barca of wel?
Of denk je dat Rijkaard en Ten Cate hem uit charity in de basis zetten?
PSV'ers vinden hem geweldig, en dat is dus niet zo. Veel Ajacieden vinden hem kut, en dat is dus ook niet zo.

Maar mijns inziens speelt hij alleen in de basis vanwege blessures/schorsingen. Als iedereen fit is in Barcelona zit Van Bommel gewoon op de bank.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 10 april 2006 @ 13:38:48 #84
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36820598
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:32 schreef zjroentje het volgende:

Maar mijns inziens speelt hij alleen in de basis vanwege blessures/schorsingen. Als iedereen fit is in Barcelona zit Van Bommel gewoon op de bank.
Wie is er op dit moment geblesseerd/geschorst bij Barca waarvoor van Bommel nu speelt dan?
pi_36820607
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wie is er op dit moment geblesseerd/geschorst bij Barca waarvoor van Bommel nu speelt dan?
Marquez., Xavi.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 10 april 2006 @ 13:52:59 #86
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36821022
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Marquez., Xavi.
Marquez speelt bij mijn weten centraal achterin, niet echt de positie van Bommel.
Xavi ligt er inderdaad al een half jaar uit....maar vraag me af als van Bommel zo blijft spelen of hij zich makkelijk in de basis terugspeelt.
pi_36822196
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Marquez speelt bij mijn weten centraal achterin, niet echt de positie van Bommel.
Xavi ligt er inderdaad al een half jaar uit....maar vraag me af als van Bommel zo blijft spelen of hij zich makkelijk in de basis terugspeelt.
Marquez speelt vaak zat op het middenveld.
pi_36822274
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja maar dan op de plaats van Iniesta toch ?
Xavi is dan wel de concurent van van Bommel, maar Xavi heb ik nooit echt bijzonder goed gevonden... Dus die moet zich nog maar eens terug proberen te spelen in de basis straks...
pi_36823032
Zo goed zijn de Spaanse spelers over het algemeen ook niet.

In Spanje moeten ze het ook hebben van een berg Brazilianen
pi_36823444
hoe enorm ik ook voor barca ben ik begin langzamerhand strontziek te worden van zijn schwalbes. zo erg zelfs dat ik tegenwoordig hoop de de panalty die eruit voortkomt gemist wordt (gebeden verhoord tegen madrid) en dat hij nou eens een rode kaart en 8 wedstrijden schorsing krijgt.

Viel me eigenlijk nu pas op dat ze schwalbes dus blijkbaar lesgeven bij PSV, die farfan heeft er ook al zo'n handje van
Dick Schaffa
  maandag 10 april 2006 @ 15:18:39 #91
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36823655
quote:

[..]

Wat vind jij vaak zat?

Hij heeft dit seizoen 1 of misschien 2 keer op het middenveld gestaan, de rest van de wedstrijden heeft het centraal achterin gespeeld dussssss
pi_36824095
Om ff de mierrenneuker uit te hangen, de wedstrijden met Marquez op het middenveld.

Barcelona - Mallorca (9 sep, 2-0)
Atletico Madrid - Barcelona (18 sep, 2-1)
Barcelona - Valencia (21 sep, 2-2)
Deportivo La Coruna - Barcelona (15 okt, 3-3)
Barcelona - Osasuna (22 okt, 3-0)

En verder nog in de CL wedstrijd tegen Werder (uit). 6 keer dus, idd minder dan ik verwacht had. Maar wat wel opviel is dat in de wedstrijden dat Marquez centraal acherin speelde, Edmilson op het middenveld stond. Die komt volgens mij nu ook net terug van een blessure.
pi_36824135
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat vind jij vaak zat?

Hij heeft dit seizoen 1 of misschien 2 keer op het middenveld gestaan, de rest van de wedstrijden heeft het centraal achterin gespeeld dussssss
Ik heb begrepen dat van Bommel's voornaamste concurrent Edmilson is......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_36824155
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
Wel zielig en tegelijkertijd grappig dat van Bommel voor al die ajaciedjes nog steeds niks goed kan doen
Net zo zielig en grappig als deze conclusie
  maandag 10 april 2006 @ 16:18:14 #95
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36825868
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef zjroentje het volgende:
Om ff de mierrenneuker uit te hangen, de wedstrijden met Marquez op het middenveld.

Barcelona - Mallorca (9 sep, 2-0)
Atletico Madrid - Barcelona (18 sep, 2-1)
Barcelona - Valencia (21 sep, 2-2)
Deportivo La Coruna - Barcelona (15 okt, 3-3)
Barcelona - Osasuna (22 okt, 3-0)

En verder nog in de CL wedstrijd tegen Werder (uit). 6 keer dus, idd minder dan ik verwacht had. Maar wat wel opviel is dat in de wedstrijden dat Marquez centraal acherin speelde, Edmilson op het middenveld stond. Die komt volgens mij nu ook net terug van een blessure.
Maar zoals je stats van hierboven aangeven heeft hij 22 Oktober 2005 voor het laatst op het middenveld gespeeld en is (hij op dit moment) dus geen concurent van Bommel
pi_36825872
wat heeft een hekel aan een schwalbe hebben te maken met ajaciedjes. ik heb een hekel aan schwalbes en ben geen ajacied.
Dick Schaffa
  maandag 10 april 2006 @ 16:26:16 #97
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36826129
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Net zo zielig en grappig als deze conclusie
Typische aldos reactie weer
pi_36826251
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef Dick-Schaffa het volgende:
wat heeft een hekel aan een schwalbe hebben te maken met ajaciedjes. ik heb een hekel aan schwalbes en ben geen ajacied.
Daarover zeggen wij toch niks.
pi_36826304
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef PyTh het volgende:

[..]

Typische aldos reactie weer
Zolang hij maar terecht is
pi_36826402
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:31 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zolang hij maar terecht is
Maar jij zit er net als bij Gomes ver naast.

Als van Bommel toendertijd voor Ajax had gekozen dan was hij nou je favo speler geweest
En dan van Bommel naar Barca lees Ajax 2 dan was hij helemaal je favo speler geweest en kocht je alles van hem
  maandag 10 april 2006 @ 16:37:33 #101
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36826558
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat van Bommel's voornaamste concurrent Edmilson is......
Van Bommel is niet voor 1 bepaalde positie op het middenveld gehaald, maar de rol van Edmilson (in de punt naar achter) is hem minder op het lijf geschreven dan die van rechtermiddenvelder. Bommel moet ook een beetje kunnen aanvallen, want hij heeft een geweldige traptechniek en dus ook goeie pass in de benen. Werd weer eens bewezen tegen Racing Santander, Bommel bediende Henryk met een geniale assist door 3 schijven van RS verdediging.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_36829052
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar jij zit er net als bij Gomes ver naast.

Als van Bommel toendertijd voor Ajax had gekozen dan was hij nou je favo speler geweest
En dan van Bommel naar Barca lees Ajax 2 dan was hij helemaal je favo speler geweest en kocht je alles van hem

Het gaat erom dat sommige ajacieden - ik bijvoorbeeld - nooit gezegd hebben dat van Bommel er niets van kan. Ik vind alleen dat hij tekort komt voor Barca (en dat het een ongelooflijke klootzak is, maar dat terzijde...). Dat af doen als een opmerking van een gefrustreerde ajacied is vrij matig....

Idem met Gomez trouwens.
pi_36829113
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Van Bommel is niet voor 1 bepaalde positie op het middenveld gehaald, maar de rol van Edmilson (in de punt naar achter) is hem minder op het lijf geschreven dan die van rechtermiddenvelder. Bommel moet ook een beetje kunnen aanvallen, want hij heeft een geweldige traptechniek en dus ook goeie pass in de benen. Werd weer eens bewezen tegen Racing Santander, Bommel bediende Henryk met een geniale assist door 3 schijven van RS verdediging.
Ok, misschien bedoelden ze dan dat de positie van edmilson zijn engie kans is
pi_36829438
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Spideyman het volgende:

[..]

ik denk bij van Bommel eerder aan een verdedigende "domme" kracht dan aan een begaafd aanvallend genie zoals jij het probeert voor te doen
pi_36832801
quote:

[..]

Márquez is normaliter de defensieve pion, met Xavi en Deco erbij op het ideale middenveld.

PyTh heeft wel gelijk dat Márquez ook kan verdedigen, maar zjroentje zet hem terecht op het middenveld, want daar speelt hij bij Barįa in 95 % van de gevallen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36844810
Ik ben fan van van Bommel en volg hem en zie hem spelen al sinds zijn Fortuna tijd.
Ik vind het mooi dat hij zoalng bij PSV heeft gespeeld.

Maar voor zijn ontwikkeling had hij wel eerder naar het buitenland moeten gaan.
Dit wil niet zeggen dat hij te min is voor Barca
pi_36844887
Gun die jongen ook de tijd. Als ik ineens bij FC Barcelona zou moeten voetballen, had ik ook wel ff een seizoentje nodig gehad om me aan te passen...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36846327
hij kon toch niet eerder naar Barcelona. Althans hij riep wel ieder jaar dat hij naar een topclub in het buitenland ging, maar aan het begin van het volgende seizoen stond in toch weer in het veld bij psv.
Toen ie dan eindelijk toch ging was het omdat zijn contract was afgelopen en er dus geen geld meer voor hem betaald hoefde te worden. Iedere goeie europeese club zou gek zijn om een speler die gratis is en van zijn niveau te laten lopen. Denk overigens niet dat barcelona ooit geld voor hem zou hebben neergelegd. Zo goed is ie dan ook weer niet. Er is natuurlijk een reden waarom hij altijd faalt in het Nederlands Elftal. Dezelfde reden dat hij niet meer geselecteerd werd: opdrachten uitvoeren en niet zomaar gaan doen waar je zelf zin in hebt. Hebben ze hem bij BArcelona denk ik wel bijgebracht
Dick Schaffa
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:18:44 #109
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36846399
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Márquez is normaliter de defensieve pion, met Xavi en Deco erbij op het ideale middenveld.

PyTh heeft wel gelijk dat Márquez ook kan verdedigen, maar zjroentje zet hem terecht op het middenveld, want daar speelt hij bij Barįa in 95 % van de gevallen.
Dit seizoen speelt hij vooral centraal achterin en heeft hij al zeker een half jaar niet meer op het middenveld gestaan.

Dus jou 95% rijmt voor dit seizoen zeker niet
  dinsdag 11 april 2006 @ 09:22:30 #110
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36847203
Die TT
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36848776
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:22 schreef Corksterr het volgende:
Die TT
farmers can dream, cant they
pi_36848793
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:57:30 #113
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36849161
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef Entonie het volgende:

[..]

farmers can dream, cant they
Ja oke.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36850746
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:22 schreef Corksterr het volgende:
Die TT
Die is heerschend!

Van Bommel
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_36851816
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dit seizoen speelt hij vooral centraal achterin en heeft hij al zeker een half jaar niet meer op het middenveld gestaan.

Volgens mij switch hij gewoon ook veel met Edmilson in de wedstrijd, omdat die ook centraal in de verdediging kan spelen, zoals hij bij Lyon deed. Denk dat het zo lijkt dat hij vaak op het middenveld speelt.
pi_36864419
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Barįa speelt met de defensie Belletti - Oleguer - Puyol - Gio / Sylvinho.

Hebben ook de meeste potjes gespeeld. Márquez middenveld dus.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:57:27 #117
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36865244
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Barįa speelt met de defensie Belletti - Oleguer - Puyol - Gio / Sylvinho.

Hebben ook de meeste potjes gespeeld. Márquez middenveld dus.
Anders sla je de wedstrijden van November tot hij geblesseerd raakte midden Maart er even op na via http://www.vi.nl
pi_36865300
Belletti is er een tijdje uitgeweest, toen moest Oleguer rechtsback en kon hij een linie zakken. Maar ze spelen hem uit als middenvelder. En www.vi.nl valt niet te gebruiken voor statistieken en opstellingen, die kloppen zelden.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:10:14 #119
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36865707
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Belletti is er een tijdje uitgeweest, toen moest Oleguer rechtsback en kon hij een linie zakken. Maar ze spelen hem uit als middenvelder. En www.vi.nl valt niet te gebruiken voor statistieken en opstellingen, die kloppen zelden.
Moet ik de opstellingen van de Barca site erbij pakken dan?
Valt voor jou niet mee toe te geven dat je er langs zit is het wel?
pi_36865782
Ik zeg toch dat hij toen, door de blessure van Belletti, even achterin speelde? Maar hij is in principe altijd middenvelder geweest voor Barįa, als de hele defensie er was.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:32:03 #121
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36866600
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg toch dat hij toen, door de blessure van Belletti, even achterin speelde? Maar hij is in principe altijd middenvelder geweest voor Barįa, als de hele defensie er was.
Belletti heeft de afgelopen 6 maanden niet of nauwelijk rechts centraal achterin gespeeld.
Afwisselend met Oleguer rechtsback gestaan en misschien af en toe voor Marquez ingevallen centraal.

Dat hij van orgine op het middenveld stond is inderdaad waar maar ze zien schijnbaar toch meer heil in hem rechts centraal achterin

Nu Marquez weer geblesseerd is krijgen Belletti en Oleguer inderdaad weer een kans centraal maar tegen bijvoorbeeld Benfica thuis stond Belletti rechtsback.
pi_36866643
Neeeeee, Belletti was rechtsback en Oleguer moest Belletti tijdens diens absentie vervangen..... Normaal is Oleguer centrale verdediger met Puyol, in het ideale Barįa.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:38:49 #123
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36866863
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
Neeeeee, Belletti was rechtsback en Oleguer moest Belletti tijdens diens absentie vervangen..... Normaal is Oleguer centrale verdediger met Puyol, in het ideale Barįa.
Toch vreemd dat gedurende 5 maanden (terwijl Oleguer fit was) Marquez als basiskracht centraal achterin te bewonderen was bij Barįa"

Maar ik heb het gevoel dat deze discussie eindeloos zal blijven voortduren......
pi_36866966
Met MM wel waarschijnlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36891284
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Toch vreemd dat gedurende 5 maanden (terwijl Oleguer fit was) Marquez als basiskracht centraal achterin te bewonderen was bij Barįa"

Maar ik heb het gevoel dat deze discussie eindeloos zal blijven voortduren......
Toen Márquez centraal speelde, stond Oleguer op rechts. Dat probeer ik je al steeds duidelijk te maken. Toen was Belletti namelijk geblesseerd. Blijkt ook uit het feit dat die aan 20 optredens komt.
www.thuisuiteten.nl
pi_36892614
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Toen Márquez centraal speelde, stond Oleguer op rechts. Dat probeer ik je al steeds duidelijk te maken. Toen was Belletti namelijk geblesseerd. Blijkt ook uit het feit dat die aan 20 optredens komt.
zinloos om met die gasten te over de andere Barcelona spelers te discussieren..ze letten toch alleen maar op hun idool
  woensdag 12 april 2006 @ 23:18:22 #127
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36906305
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Toen Beletti niet geblesseerd was en gewoon rechtsback stond speelde Marquez centraal achterin ten faveure van Oleguer.

Zal morgen speciaal voor jou de wedstrijden erbij zoeken
pi_36930047
Toch verrassend dan dat Oleguer uiteindelijk vaker gespeeld heeft. Maar PyTh, het is zinloos hoor, Márquez is meer concurrent van Van Bommel dan je wilt.
www.thuisuiteten.nl
pi_36931762
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 15 april 2006 @ 22:35:45 #130
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36992066
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
Toch verrassend dan dat Oleguer uiteindelijk vaker gespeeld heeft.
Blessures enzo
Ik blijf erbij dat Marquez dit jaar geen concurent is voor van Bommel
pi_37008636
Nou, dan moet je het zelf maar weten. Mijn zegen heb je.
www.thuisuiteten.nl
pi_37342625
Van Bommel, held. Speelt gewoon de CL-finale!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 27 april 2006 @ 13:40:43 #133
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37343174
wat vinden jullie? het lijkt net niet of van Bommel wordt geaccepteerd bij barca als er gescoord word juicht niemand met hem en net als gisteravond zie je van bommel eigenlijk met niemand juiche alleen met de reserve keeper en gio
pi_37343318
Ik heb af en toe wel het idee dat hij een beetje een vreemde in het geheel is.
That's all folks!
pi_37343343
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef The_Gunman het volgende:
wat vinden jullie? het lijkt net niet of van Bommel wordt geaccepteerd bij barca als er gescoord word juicht niemand met hem en net als gisteravond zie je van bommel eigenlijk met niemand juiche alleen met de reserve keeper en gio
Dat idee krijg ik ook een beetje. Net zoals het lijkt dat hij soms gewoon overgeslagen wordt in de wedstrijd.
  donderdag 27 april 2006 @ 13:59:10 #136
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37343751
Van Bommel kan de baas worden van het elftal.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_37344900
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef The_Gunman het volgende:
niet zo gek he, hij had die wedstrijd 5 minuten ofzo gespeeld. Hijs niet belangrijk voor het elftal..gewoon een van de spelers. En door zn arrogante houding ook niet echt iemand die snel vriendjes maakt. Niks mis mee hoor..alleen kijk er dan ook niet raar van op als weinigen behoefte voelen om het halen van de finale met hem te vieren.

En over dat hij vaak wordt overgeslagen..hijs nou niet iemand die je een bal in de voeten moet aanspelen. Ik heb hem al vaker zien klungelen met zn balaanname. Qua techniek is hij echt een van de mindere bij Barca. Hijs meer iemand die vuil loopwerk behoort te doen, in zowel aanvallend als defensief opzicht.
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef Bombardier het volgende:
Van Bommel kan de baas worden van het elftal.
goeie!
  donderdag 27 april 2006 @ 16:07:46 #138
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37347747
toch vind ik dat hij de eerste wedstrijd tegen ac milaan een hele hele goede wedstrijd speelde ik denk het nog moet komen hij is er pas een jaar en de andere meerdere dus volgend jaar houden ze ook van hem hahah
pi_37934949
Van Bommel heeft de CL gewonnen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:51:23 #140
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37934995
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:50 schreef cultheld het volgende:
Erg leuk voor hem

Vooral om ook gewoon de finale te hebben meegespeeld
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37935110
quote:
Juist en nog in het basiselftal ook .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37935315
nou maar hopen dat ie van de zomer ook nog zo'n geval in de handen heeft
pi_37935333
Prijzenverzamelaar

Nederlands kampioen: 2000,2001,2003,2005
Nederlandse beker: 2005
Nederlandse supercup: 2000,2001,2003
Spaans kampioen: 2006
Spaanse Supercup: 2005
CL Winnaar: 2006

[ Bericht 14% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 17-05-2006 23:08:09 ]
pi_37935364
Mark Van Bommel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nothing to see here, carry on
pi_37935369
Ja de commentator zei al.. grootste prijs tot nu toe.. het enige wat groter is dan dit is de WK-titel met Holland
pi_37935500
quote:
Kan Seedorf hem daar niet meer mee uit bluffen in de kleedkamer.
Viper 4 life
pi_37935528
Niet zijn beste wedstrijd maar wel samen met Barca de cup met de grote oren gewonnen. Zal hem een zorg zijn dat hij een matige wedstrijd speelde

Barca!
pi_37935581
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef Showtime het volgende:

[..]

Kan Seedorf hem daar niet meer mee uit bluffen in de kleedkamer.
Wanneer zit Seedorf bij hem in de kleedkamer dan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37935594
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Erg leuk voor hem

Vooral om ook gewoon de finale te hebben meegespeeld
Zeker, in de basis!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37935793
Duidelijk de meest succesvolle clubvoetballer van het nieuwe millenium
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')