Wat vind jij vaak zat?quote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Marquez speelt vaak zat op het middenveld.
Ik heb begrepen dat van Bommel's voornaamste concurrent Edmilson is......quote:Op maandag 10 april 2006 15:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat vind jij vaak zat?
Hij heeft dit seizoen 1 of misschien 2 keer op het middenveld gestaan, de rest van de wedstrijden heeft het centraal achterin gespeeld dussssss
Net zo zielig en grappig als deze conclusiequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
Wel zielig en tegelijkertijd grappig dat van Bommel voor al die ajaciedjes nog steeds niks goed kan doen
Maar zoals je stats van hierboven aangeven heeft hij 22 Oktober 2005 voor het laatst op het middenveld gespeeld en is (hij op dit moment) dus geen concurent van Bommelquote:Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef zjroentje het volgende:
Om ff de mierrenneuker uit te hangen, de wedstrijden met Marquez op het middenveld.![]()
Barcelona - Mallorca (9 sep, 2-0)
Atletico Madrid - Barcelona (18 sep, 2-1)
Barcelona - Valencia (21 sep, 2-2)
Deportivo La Coruna - Barcelona (15 okt, 3-3)
Barcelona - Osasuna (22 okt, 3-0)
En verder nog in de CL wedstrijd tegen Werder (uit). 6 keer dus, idd minder dan ik verwacht had. Maar wat wel opviel is dat in de wedstrijden dat Marquez centraal acherin speelde, Edmilson op het middenveld stond. Die komt volgens mij nu ook net terug van een blessure.
Typische aldos reactie weerquote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Net zo zielig en grappig als deze conclusie
Daarover zeggen wij toch niks.quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef Dick-Schaffa het volgende:
wat heeft een hekel aan een schwalbe hebben te maken met ajaciedjes. ik heb een hekel aan schwalbes en ben geen ajacied.
Maar jij zit er net als bij Gomes ver naast.quote:
Van Bommel is niet voor 1 bepaalde positie op het middenveld gehaald, maar de rol van Edmilson (in de punt naar achter) is hem minder op het lijf geschreven dan die van rechtermiddenvelder. Bommel moet ook een beetje kunnen aanvallen, want hij heeft een geweldige traptechniek en dus ook goeie pass in de benen. Werd weer eens bewezen tegen Racing Santander, Bommel bediende Henryk met een geniale assist door 3 schijven van RS verdediging.quote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat van Bommel's voornaamste concurrent Edmilson is......
quote:Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar jij zit er net als bij Gomes ver naast.
Als van Bommel toendertijd voor Ajax had gekozen dan was hij nou je favo speler geweest
En dan van Bommel naar Barca lees Ajax 2 dan was hij helemaal je favo speler geweest en kocht je alles van hem
Ok, misschien bedoelden ze dan dat de positie van edmilson zijn engie kans isquote:Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Van Bommel is niet voor 1 bepaalde positie op het middenveld gehaald, maar de rol van Edmilson (in de punt naar achter) is hem minder op het lijf geschreven dan die van rechtermiddenvelder. Bommel moet ook een beetje kunnen aanvallen, want hij heeft een geweldige traptechniek en dus ook goeie pass in de benen. Werd weer eens bewezen tegen Racing Santander, Bommel bediende Henryk met een geniale assist door 3 schijven van RS verdediging.
ik denk bij van Bommel eerder aan een verdedigende "domme" kracht dan aan een begaafd aanvallend genie zoals jij het probeert voor te doenquote:Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Van Bommel is niet voor 1 bepaalde positie op het middenveld gehaald, maar de rol van Edmilson (in de punt naar achter) is hem minder op het lijf geschreven dan die van rechtermiddenvelder. Bommel moet ook een beetje kunnen aanvallen, want hij heeft een geweldige traptechniek en dus ook goeie pass in de benen. Werd weer eens bewezen tegen Racing Santander, Bommel bediende Henryk met een geniale assist door 3 schijven van RS verdediging.
Márquez is normaliter de defensieve pion, met Xavi en Deco erbij op het ideale middenveld.quote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Marquez speelt vaak zat op het middenveld.
Dit seizoen speelt hij vooral centraal achterin en heeft hij al zeker een half jaar niet meer op het middenveld gestaan.quote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Márquez is normaliter de defensieve pion, met Xavi en Deco erbij op het ideale middenveld.
PyTh heeft wel gelijk dat Márquez ook kan verdedigen, maar zjroentje zet hem terecht op het middenveld, want daar speelt hij bij Barça in 95 % van de gevallen.
Volgens mij switch hij gewoon ook veel met Edmilson in de wedstrijd, omdat die ook centraal in de verdediging kan spelen, zoals hij bij Lyon deed. Denk dat het zo lijkt dat hij vaak op het middenveld speelt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit seizoen speelt hij vooral centraal achterin en heeft hij al zeker een half jaar niet meer op het middenveld gestaan.
Dus jou 95% rijmt voor dit seizoen zeker niet
Barça speelt met de defensie Belletti - Oleguer - Puyol - Gio / Sylvinho.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit seizoen speelt hij vooral centraal achterin en heeft hij al zeker een half jaar niet meer op het middenveld gestaan.
Dus jou 95% rijmt voor dit seizoen zeker niet
Anders sla je de wedstrijden van November tot hij geblesseerd raakte midden Maart er even op na via http://www.vi.nlquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Barça speelt met de defensie Belletti - Oleguer - Puyol - Gio / Sylvinho.
Hebben ook de meeste potjes gespeeld. Márquez middenveld dus.
Moet ik de opstellingen van de Barca site erbij pakken dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Belletti is er een tijdje uitgeweest, toen moest Oleguer rechtsback en kon hij een linie zakken. Maar ze spelen hem uit als middenvelder. En www.vi.nl valt niet te gebruiken voor statistieken en opstellingen, die kloppen zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |