abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:32:03 #121
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36866600
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg toch dat hij toen, door de blessure van Belletti, even achterin speelde? Maar hij is in principe altijd middenvelder geweest voor Barça, als de hele defensie er was.
Belletti heeft de afgelopen 6 maanden niet of nauwelijk rechts centraal achterin gespeeld.
Afwisselend met Oleguer rechtsback gestaan en misschien af en toe voor Marquez ingevallen centraal.

Dat hij van orgine op het middenveld stond is inderdaad waar maar ze zien schijnbaar toch meer heil in hem rechts centraal achterin

Nu Marquez weer geblesseerd is krijgen Belletti en Oleguer inderdaad weer een kans centraal maar tegen bijvoorbeeld Benfica thuis stond Belletti rechtsback.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36866643
Neeeeee, Belletti was rechtsback en Oleguer moest Belletti tijdens diens absentie vervangen..... Normaal is Oleguer centrale verdediger met Puyol, in het ideale Barça.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:38:49 #123
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36866863
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
Neeeeee, Belletti was rechtsback en Oleguer moest Belletti tijdens diens absentie vervangen..... Normaal is Oleguer centrale verdediger met Puyol, in het ideale Barça.
Toch vreemd dat gedurende 5 maanden (terwijl Oleguer fit was) Marquez als basiskracht centraal achterin te bewonderen was bij Barça"

Maar ik heb het gevoel dat deze discussie eindeloos zal blijven voortduren......
pi_36866966
Met MM wel waarschijnlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36891284
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Toch vreemd dat gedurende 5 maanden (terwijl Oleguer fit was) Marquez als basiskracht centraal achterin te bewonderen was bij Barça"

Maar ik heb het gevoel dat deze discussie eindeloos zal blijven voortduren......
Toen Márquez centraal speelde, stond Oleguer op rechts. Dat probeer ik je al steeds duidelijk te maken. Toen was Belletti namelijk geblesseerd. Blijkt ook uit het feit dat die aan 20 optredens komt.
www.thuisuiteten.nl
pi_36892614
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Toen Márquez centraal speelde, stond Oleguer op rechts. Dat probeer ik je al steeds duidelijk te maken. Toen was Belletti namelijk geblesseerd. Blijkt ook uit het feit dat die aan 20 optredens komt.
zinloos om met die gasten te over de andere Barcelona spelers te discussieren..ze letten toch alleen maar op hun idool
  woensdag 12 april 2006 @ 23:18:22 #127
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36906305
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Toen Beletti niet geblesseerd was en gewoon rechtsback stond speelde Marquez centraal achterin ten faveure van Oleguer.

Zal morgen speciaal voor jou de wedstrijden erbij zoeken
pi_36930047
Toch verrassend dan dat Oleguer uiteindelijk vaker gespeeld heeft. Maar PyTh, het is zinloos hoor, Márquez is meer concurrent van Van Bommel dan je wilt.
www.thuisuiteten.nl
pi_36931762
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 15 april 2006 @ 22:35:45 #130
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36992066
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
Toch verrassend dan dat Oleguer uiteindelijk vaker gespeeld heeft.
Blessures enzo
Ik blijf erbij dat Marquez dit jaar geen concurent is voor van Bommel
pi_37008636
Nou, dan moet je het zelf maar weten. Mijn zegen heb je.
www.thuisuiteten.nl
pi_37342625
Van Bommel, held. Speelt gewoon de CL-finale!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 27 april 2006 @ 13:40:43 #133
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37343174
wat vinden jullie? het lijkt net niet of van Bommel wordt geaccepteerd bij barca als er gescoord word juicht niemand met hem en net als gisteravond zie je van bommel eigenlijk met niemand juiche alleen met de reserve keeper en gio
pi_37343318
Ik heb af en toe wel het idee dat hij een beetje een vreemde in het geheel is.
That's all folks!
pi_37343343
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef The_Gunman het volgende:
wat vinden jullie? het lijkt net niet of van Bommel wordt geaccepteerd bij barca als er gescoord word juicht niemand met hem en net als gisteravond zie je van bommel eigenlijk met niemand juiche alleen met de reserve keeper en gio
Dat idee krijg ik ook een beetje. Net zoals het lijkt dat hij soms gewoon overgeslagen wordt in de wedstrijd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 27 april 2006 @ 13:59:10 #136
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37343751
Van Bommel kan de baas worden van het elftal.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_37344900
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef The_Gunman het volgende:
niet zo gek he, hij had die wedstrijd 5 minuten ofzo gespeeld. Hijs niet belangrijk voor het elftal..gewoon een van de spelers. En door zn arrogante houding ook niet echt iemand die snel vriendjes maakt. Niks mis mee hoor..alleen kijk er dan ook niet raar van op als weinigen behoefte voelen om het halen van de finale met hem te vieren.

En over dat hij vaak wordt overgeslagen..hijs nou niet iemand die je een bal in de voeten moet aanspelen. Ik heb hem al vaker zien klungelen met zn balaanname. Qua techniek is hij echt een van de mindere bij Barca. Hijs meer iemand die vuil loopwerk behoort te doen, in zowel aanvallend als defensief opzicht.
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef Bombardier het volgende:
Van Bommel kan de baas worden van het elftal.
goeie!
  donderdag 27 april 2006 @ 16:07:46 #138
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37347747
toch vind ik dat hij de eerste wedstrijd tegen ac milaan een hele hele goede wedstrijd speelde ik denk het nog moet komen hij is er pas een jaar en de andere meerdere dus volgend jaar houden ze ook van hem hahah
pi_37934949
Van Bommel heeft de CL gewonnen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:51:23 #140
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37934995
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:50 schreef cultheld het volgende:
Erg leuk voor hem

Vooral om ook gewoon de finale te hebben meegespeeld
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37935110
quote:
Juist en nog in het basiselftal ook .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37935315
nou maar hopen dat ie van de zomer ook nog zo'n geval in de handen heeft
pi_37935333
Prijzenverzamelaar

Nederlands kampioen: 2000,2001,2003,2005
Nederlandse beker: 2005
Nederlandse supercup: 2000,2001,2003
Spaans kampioen: 2006
Spaanse Supercup: 2005
CL Winnaar: 2006

[ Bericht 14% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 17-05-2006 23:08:09 ]
pi_37935364
Mark Van Bommel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nothing to see here, carry on
pi_37935369
Ja de commentator zei al.. grootste prijs tot nu toe.. het enige wat groter is dan dit is de WK-titel met Holland
pi_37935500
quote:
Kan Seedorf hem daar niet meer mee uit bluffen in de kleedkamer.
Viper 4 life
pi_37935528
Niet zijn beste wedstrijd maar wel samen met Barca de cup met de grote oren gewonnen. Zal hem een zorg zijn dat hij een matige wedstrijd speelde

Barca!
pi_37935581
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef Showtime het volgende:

[..]

Kan Seedorf hem daar niet meer mee uit bluffen in de kleedkamer.
Wanneer zit Seedorf bij hem in de kleedkamer dan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37935594
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Erg leuk voor hem

Vooral om ook gewoon de finale te hebben meegespeeld
Zeker, in de basis!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37935793
Duidelijk de meest succesvolle clubvoetballer van het nieuwe millenium
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')