Donequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan je meteen even de topic titel aanpassen.

oftewel AC Milan praktijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:24 schreef mbn het volgende:
Toch makkelijk voor Barcelona. Je pikt zo'n speler transfervrij op, kijkt een jaartje aan of hij het niveau aankan en als dat niet zo blijkt dan verkoop je hem met miljoenen winst door. Ideaal.

oftewel heel slim.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
oftewel AC Milan praktijken.

Lijkt me logisch. Goede zet Markquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:41 schreef zjroentje het volgende:
Dus omdat hij Cruijff tegensprak zit hij ernaast bij bij Barca en Oranje?
Net zo'n lulverhaal als dat hij geen vertrouwen zou krijgen bij Oranje en daardoor zo slecht speelde.Wat een lulverhaal zeg.

Zeer handig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:24 schreef mbn het volgende:
Toch makkelijk voor Barcelona. Je pikt zo'n speler transfervrij op, kijkt een jaartje aan of hij het niveau aankan en als dat niet zo blijkt dan verkoop je hem met miljoenen winst door. Ideaal.

quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef Spideyman het volgende:Bommel speelt regelmatig in de basis van een van de mooiste clubs ter wereld, hij speelt er pas een jaar en heeft Spaans en Catalaans leren spreken. Die gaat daar echt niet weg hoor.

Van Bommel is veel te slecht voor Barcelona. Maar het is voor Barcelona wel een fantastische zet. Ze kregen die prutser gratis en nu vangen ze er 12 miljoen euro voor en de gemiddelde kwaliteit van hun selectie is daarmee direct verdubbelt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:51 schreef Tarado het volgende:
Behalve dit financiele voordeel voor Barcelona heb ik nooit begrepen dat ze hem gekocht hebben, bij Bayern zal hij veel beter tot zijn recht komen, daar willen ze wel voor hem werken.

Hij was volgens mij 22 toen hij bij PSV kwamquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:55 schreef twi het volgende:
Volgens mij krijgt PSV er ook geen cent voor, aangezien Van Bommel niet voor z'n 23e bij PSV speelde. Fortuna zal wel blij zijn.

nu overschat je barca en onderschat je bayernquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Bommel is veel te slecht voor Barcelona. Maar het is voor Barcelona wel een fantastische zet. Ze kregen die prutser gratis en nu vangen ze er 12 miljoen euro voor en de gemiddelde kwaliteit van hun selectie is daarmee direct verdubbelt!
Vooral een enorme winst voor Barcelona dus, wat er verder met Van Bommel gebeurt vind ik niet zo boeiend meer, zolang hij maar niet terugkomt in Oranje. Maar wellicht pas hij beter bij Bayern München inderdaad

Kan hij alleen maar mislukken ...quote:

Van Bommel is nu echt wel een van de betere voetballers bij Bayern, dus ook in de Bundesliga. Niks mislukken dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan hij alleen maar mislukken ...

Ik bedoel als hij de hele tijd met Ballack wordt vergeleken, dan kan hij alleen maar mislukken. Hoop ook niet voor 'm dat hij dus zo de hele tijd wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:05 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Van Bommel is nu echt wel een van de betere voetballers bij Bayern, dus ook in de Bundesliga. Niks mislukken dus.

PSV is de perfecte club voor hem, Bayern een goed alternatief.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Ik heb echt het idee dat dit de perfecte club voor hem is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |