Dat is een persoonlijke kwestie, mocht dat nog steeds aan de orde zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom dat? Van Basten is al niet zo'n grote fan van Van Bommel, en dat zal na gisteravond niet veranderd zijn.
Idd, en dan hoop je nog dat er het teamspirit/ teamgedrag voldoende is, waardoor je het als team er doorheen trekt. Blijkbaar zijn de spelers gewoon niet goed genoeg. Dat is waarschijnlijk net het verschil met een Davids en Stam.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:39 schreef Suijk het volgende:
Ik weet niet, volgens mij zijn het over het algemeen genomen gewoon niet zo'n hele goede voetballers en kunnen ze gewoon niet veel beter. Alles duurt een paar 10den van een seconde te lang, het uitspelen van een mannetje lukt vaak niet. En Bommel stak er niet boven uit, helaas.
Enige die mij kon bekoren in de groepswedstrijden was Van Persie, die heeft zeker zijn niveau gehaald. Robben daarentegen heeft zijn niveau duikelen ook gehaald!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef pascalheister het volgende:
niet alleen van Bommel speelde dit wk onder z'n niveau, maar bijna het gehele nl-elftal, dat zegt genoeg
Hier kan ik me helemaal in vinden.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:39 schreef Suijk het volgende:
Ik weet niet, volgens mij zijn het over het algemeen genomen gewoon niet zo'n hele goede voetballers en kunnen ze gewoon niet veel beter. Alles duurt een paar 10den van een seconde te lang, het uitspelen van een mannetje lukt vaak niet. En Bommel stak er niet boven uit, helaas.
Whehehe.quote:Van Bommel zinspeelt op vertrek bij Barcelona
19/8/2006 10:48
Dat Mark van Bommel (voorlopig) niet voorkomt in het keurkorps van Barcelona is mogelijk de eerste stap op weg naar een vertrek uit de Catalaanse hoofdstad.
Trainer Frank Rijkaard passeerde Van Bommel voor de dubbele Super Cup-ontmoeting met Espanyol. Dat was vooral pijnlijk voor de oud-PSV'er die door bondscoach Marco van Basten al is afgedankt voor Oranje.
Voor Van Bommel moet de situatie bij Barcelona niet veel langer blijven zoals die nu is. Als hij de komende weken steeds op de tribune moet plaatsnemen, wil hij uitkijken naar een andere club. Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft zich in het AD in deze richting uitgelaten.
Sad but true idd..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Spreek Cruijff niet tegen, laat het een les zijn voor andere jongens in de toekomst.
Gewoon braaf ja-knikken en amen zeggen.
Ik vind het echt zielig voor Mark. Het is volkomen onterecht.
het is dat je het zo onaardig zegt, maar je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Die mof moet naar Munchen
quote:Bayern aast op Van Bommel
Van onze Telesportredactie
MONACO, zaterdag
Grote afwezige bij de Supercupfinale tussen FC Barcelona en Sevilla was Mark van Bommel. De Nederlandse middenvelder bleek door trainer Frank Rijkaard niet in de selectie voor de prestigieuze wedstrijd in Monaco te zijn opgenomen.
Volgens goed ingelichte bronnen binnen FC Barcelona zou Van Bommel vrij zijn gegeven om met Bayern München te onderhandelen. De Duitse kampioen is op zoek naar versterkingen voor het middenveld en heeft opnieuw het oog op de voormalige PSV’er laten vallen.
Voor de transfer van Van Bommel naar Barcelona was Bayern München ook al in de markt om hem van zijn toenmalige Eindhovense werkgever over te nemen. Het Barça van Frank Rijkaard verloor met 3-0 van Sevilla.
quote:Van Bommel definitief naar Bayern
Mark van Bommel verruilt FC Barcelona voor Bayern München. De Duitse landskampioen betaalt de Catalaanse ploeg 12 miljoen euro voor de middenvelder, die bij Barcelona niet kon rekenen op een basisplaats.
Bayern-manager Uli Hoeneß heeft de transfer inmiddels bevestigd. De 29-jarige Van Bommel, die bij Barcelona nog een verbintenis had tot medio 2008, tekent in München een contract voor drie seizoenen. Komende week wordt hij medisch gekeurd.
Vorige zomer koos Van Bommel na zes succesvolle seizoenen bij PSV voor een Spaans avontuur bij FC Barcelona. In Catalonië wist de middenvelder zich echter niet te ontpoppen tot een vaste basiskracht, maar won met de ploeg wel de landstitel en de Champions League.
Nadat trainer Frank Rijkaard de Limburger niet opnam in zijn selectie voor de nationale en Europese Super Cup wist Van Bommel dat zijn toekomst niet meer in Nou Camp lag. Bij Bayern neemt hij de plaats in voor de naar Chelsea vertrokken Michael Ballack.
Inderdaad, op het lijf geschreven. Maar natuurlijk fantastisch voor Mark dat 'ie een jaartje bij Barca heeft gezeten en direct de CL wint.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:56 schreef Mr.Mills het volgende:
Dit is gewoon echt dé perfecte club voor Lothar.
Kan je meteen even de topic titel aanpassen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd naar zijn presteren daar, wel een leuke club voor Mark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |