Dat klinkt inderdaad hoop vol.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:01 schreef Pandorah het volgende:
Gisteravond kwam ik ook in een sneeuwstormpje terecht met de auto. Eerst dacht ik dat het mijn ramen waren die beslagen waren maar het bleek dus verminderd zicht te zijn![]()
En hier nog iemand met spierpijn dus je bent vandaag niet de enige freecell. Gisteren een nieuwe slag aangeleerd bij badminton ter voorbereiding op het toernooi van zondag, maar nu dus even flink wat spierpijn in mijn arm
.
En volgens mij valt het best mee wat je gegeten hebt ymme, als ik ruim reken zit je nog niet op de 1000 kcal (of loop ik ergens iets fouts te rekenen?). Maar vandaag fruit en groente extra eten is altijd goed.
Wij redden dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:02 schreef teigan het volgende:
we hebben nog 4 maanden om tot die 100 te komen hoor, dus veel sneller hoeft het niet...
Liever niet zelfs. Geef mij maar inhoudelijke posts boven het geslowchat waar ik overheen moet scrollen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:23 schreef Marloes het volgende:
Waarom moet je zo nodig tot de 100 komen binnen 4 maand? *niet snapt*
Typisch iets voor een jongen om dat te zeggen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef YanniiCke het volgende:
Op school noemt een jongen mij steeds dik maar volgens mij ben ik helemaal niet dik
ik doe elke week hockeyen enzo en ik eet ook best gezond, wat kan ik nogmeer doen?
Wij hebben hier thuis veel Medion-spul en we zijn er erg tevreden over!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik wist wel dat ik 'm ergens gezien had
[afbeelding]
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_10/OFF04.HTM
Misschien zijn er meer belangstellenden
Ow, da's wel pech!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een dvd-speler gehad van medion. Eh, nou ja, technisch gezien ben ik nu bezig aan de derde, want de eerste twee werkten niet dus moesten we ze terugsturen, deze doet het ook niet, maar hij doet het iets minder niet als die eerste twee dus hebben we het opgegeven. Eh nou ja, ik hoef in ieder geval nooit meer iets van Medion.
Medion is het "eigen" elektronicamerk van de Aldi. Naar het schijnt gaan er redelijk bekende merken achter schuilquote:
Wij hebben een digitale fotocamera die al 3 keer op de stenen gekletterd is, letterlijk uit elkaar ligt van buiten (dingen vastplakken enzo) en het gewoon nog steeds doetquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een dvd-speler gehad van medion. Eh, nou ja, technisch gezien ben ik nu bezig aan de derde, want de eerste twee werkten niet dus moesten we ze terugsturen, deze doet het ook niet, maar hij doet het iets minder niet als die eerste twee dus hebben we het opgegeven. Eh nou ja, ik hoef in ieder geval nooit meer iets van Medion.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:03 schreef Pandorah het volgende:
Die vent van mij heeft van het week het licht gezien geloof ik na gezeur van mij dat ie toch echt eens gezond moet gaan eten en toch meer moest gaan bewegen.... Eerst pakt ie mijn stepper (deed ik niet veel meer mee) en mijn gewichtjes af maar net zat ie in de winkel allerlei gezonde etenswaren te pakken en verhalen over te vertellen (alsof ik dat niet al weet zeg). Hoe een pizzasnoeiende vent tot light kaas zich kan verleiden om te kopen... Ik wist niet wat ik net meemaakte
.
Ik geloof trouwens wel dat er een heel klein maatje op die foto staatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:31 schreef teigan het volgende:
Ziet er mooi uit Rewimo!
Eeej, weet je dat dat ook kan betekenen dat die jongen jou misschien wel hartstikke leuk vind?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef YanniiCke het volgende:
Op school noemt een jongen mij steeds dik maar volgens mij ben ik helemaal niet dik
ik doe elke week hockeyen enzo en ik eet ook best gezond, wat kan ik nogmeer doen?
Dat van het geen chocolade met lusten, klinkt bekend. Je bent gewaarschuwd Isa!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:15 schreef Faat het volgende:
Isa, als je geen zin heb in chocolade dan moet er écht iets mis met je zijnBeterschap gewenst
Ach jee... sterkte ermee, Riannquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:29 schreef Riann het volgende:
Het is trouwens uit met mijn vriendje na 1 jaar en 7 maanden.Zelf uitgemaakt maar dan nog is het even slikken...
Eerst om 9 uur een afspraak met de decaanquote:Op maandag 6 maart 2006 07:42 schreef Rewimo het volgende:
Snel naar huis om te controleren dan maar!
Datw erkt idd goed. Ik zit nu bij dezelfde sportschool als mijn zusje en het zusje van mijn vriendje en dat werkt leuk. Als je hebt afgesproken heb je ook een stok achter de deur om te gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Fuente, is er niet iemand die met je meewil naar de sportschool? Vaak werkt dat nog veel beter(zei de dame die bijna een jaar lang een sportschool heeft gesponsord door wel te betalen en niet te komen opdagen).
Welkom welkom!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:38 schreef Koningin het volgende:
Ik ga hier ook maar weer eens meelezen, want nu wordt het echt tijd. De excuses zijn op: carnaval is over, ben al half jaar gestopt met roken.......dus er tegenaan.
Daarbij moet ik van de zomer weer in mijn broeken van vorig jaar passen!!
en dan is op dit moment niet zo
Ik heb een afspraak met iemand om me even te helpen alles weer op de rails te krijgen en ik wilde vragen of ik 2 dingen tegelijk mag doen (dat wordt wel vaker gedaan na bijv. ziekte). Dan zou ik het net kunnen redden. Maar ik vrees dat hij dan gaat zeggen dat ik dan teveel hooi op mijn vork neem gezien mijn toestand van de afgelopen maanden.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Wat zonde IsabeauDat was een mooie kans geweest voor je. Is er geen mouw aan te passen?
Knuffel voor Isa!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met iemand om me even te helpen alles weer op de rails te krijgen en ik wilde vragen of ik 2 dingen tegelijk mag doen (dat wordt wel vaker gedaan na bijv. ziekte). Dan zou ik het net kunnen redden. Maar ik vrees dat hij dan gaat zeggen dat ik dan teveel hooi op mijn vork neem gezien mijn toestand van de afgelopen maanden.
Nou, de opleiding voor verpleeghuisarts begint gewoon weer in september. En er worden er op zich genoeg gevraagd hoor (ook nog één in N-Brabant bijvoorbeeld), maar dit was in Hoogeveenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Levitation het volgende:
Knuffel voor Isa!![]()
Kun je niet wat later starten in Hoogeveen? Dat je wat meer tijd krijgt voor je studie?
Het is jammer dat ik zo'n hekel heb aan zwemmen!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:17 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 2 zwakke enkels ( eentje 2 keer gebroken en eentje 3 keer plus geklooi met enkelbanden en zo).
Je zou een sportbrace kunnen dragen en iig hoge schoenen voor steun. Ow, en als je blessuregevoelig bent is zwemmen natuurlijk een goed alternatief
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef Troel het volgende:
Ik had toch verteld van die weegschaal in Haaksbergen?
Nou, net hier op de weegschaal. Niks batterijen leeg
Troel (1m78) (36,4) was 163,9 kg, weegt nu 115,2 kg en wil graag 72 kg wegen -48,7
Holy fuck Troel, wat veel! Ik bene cht benieuwd om je weer eens te zienquote:Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef Troel het volgende:
Ik had toch verteld van die weegschaal in Haaksbergen?
Nou, net hier op de weegschaal. Niks batterijen leeg
Troel (1m78) (36,4) was 163,9 kg, weegt nu 115,2 kg en wil graag 72 kg wegen -48,7
Is voorlopig 72kg niet gewoon mooi? Ik zal het zelf bijvoorbeeld nooit wegen... en je bent nog langer ook. Met 72 kg zou je al meer dan 90kg zijn afgevallen...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef Troel het volgende:
Ook zo stom. Ik had toch pas mijn streefgewicht aangepast naar 72 kilo omdat dat volgens www.valtaf.nl mijn ideale gewicht was? Nou is dat weer 70
Ja, maar omdat je toch wat in moet vullen. Elke kilo die ik afval is natuurlijk al heel mooi. Die 72 zal ik nooit halen, maar tochquote:Op maandag 6 maart 2006 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is voorlopig 72kg niet gewoon mooi? Ik zal het zelf bijvoorbeeld nooit wegen... en je bent nog langer ook. Met 72 kg zou je al meer dan 90kg zijn afgevallen...![]()
Ja, wat dat betreft heb ik pech, mijn vriendje is al super dunquote:
Ja, hij en Bert zouden samen moeten aankomen, gaan wij samen afvallenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb ik pech, mijn vriendje is al super dun![]()
Ik vind hem zo ook al goed, maar hij mag ook best iets aankomen. Maar ik prop hem al ontzettend vol en dat werkt niet ergquote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, hij en Bert zouden samen moeten aankomen, gaan wij samen afvallen
Je blijft! Je moet! Je mag niet daarheen!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind hem zo ook al goed, maar hij mag ook best iets aankomen. Maar ik prop hem al ontzettend vol en dat werkt niet erg
Wat wel lastig is, is dat hij bijvoorbeeld geen vis lust etc. en een moeilijke eter is. Daardoor is mijn menukeuze een stuk beperkt. Maar goed, ik wil ook geen tientallen kilo's afvallen, maar gewoon wat beter in mijn vel voelen. En aj, dan hoor ik misschien in dat andere topic, maar ik heb hier gewoon iets meer mee![]()
Ik ben er tegen half 5 weer uit stage en Maarten heeft college van 2-4, voor de rest kan het primaquote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Beterschap, Freecell![]()
en oh: kan ik volgende week woensdag gezellig langskomen?(heb dan een afspraak in Groningen)
*Check* meestal een kwartiertje (maximaal) maar ook tussendoor, als ik miet gegeten heb, Hoe vetter ik eet, hoe erger en voornamelijk rechtsonderin...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Let er even op of er een verband bestaat tussen eten en de pijn. Hoe veel tijd tussen de maaltijd en opkomen van de pijn bijv. De arts zal dat ook willen weten.
Hè, dat heb ik soms ook! Eet je mooie porties groenten, 2-3 stuks fruit, volkorenproducten en dan gaat het minder vlot...Zou het iets te maken kunnen hebben met te weinig vet?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik trouwens ook bizar vind is dat ik nu ik extreem gezond eet regelmatig last heb van harde ontlasting terwijl ik nu véél meer vezels en water binnen krijg dan daarvoor. En wat raden artsen aan bij obstipatie? Juist....vezels en water drinken.Vaag hoor.
Ook raar dat je juist darmkrampen krijgt als je gezonder eet, BJ. Echt, ik begrijp daar ook niets van.
Oh jee, dat klinkt wel serieus zeg...arme meidquote:Op maandag 6 maart 2006 20:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Marchien stelt voor dat je hier komt Isa (ze ziet het niet zitten om naar Hoogeveen te gaan, ze heeft zich niet voor niets ziekgemeld).
Zij betaalt vervoerskosten.
is goedquote:Op maandag 6 maart 2006 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, dat klinkt wel serieus zeg...arme meidIk neem morgenochtend wel even contact op, ok?
Je moet maar denken, ik dacht dat die van mijn ouders ook niet klopte, maar die klopte ook gewoonquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ladies and gentlemennetjes, dit meisje weegt nu als vaders weegschaal het goed doet 78 kilo!!!!
Als dat waar zou zijn, dan ben ik een heeeeel blij meisje! Want dat betekent dat ik in totaal al 7 kilo kwijt ben sinds midden januari! En da's best nog wel wat!
Volgende week maandag (maandag a.s. dus) krijgen jullie de officiële update. Nu hoop ik dat m'n vaders weegschaal gelijk heeft
Hoe is het nu met je? Ben je al naar de dokter geweest?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef freecell het volgende:
[..]
*Check* meestal een kwartiertje (maximaal) maar ook tussendoor, als ik miet gegeten heb, Hoe vetter ik eet, hoe erger en voornamelijk rechtsonderin...![]()
Maar ik ben vandaag in ieder geval nog niet flauwgevallen
en eigenlijk wil ik gewoon niet naar de dokter....![]()
En toen werd het een Italiaanse uitsmijter: een ciabatta met pesto, rauwe ham en gebakken eiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb honger! Gelukkig mag ik zo eten, ik ga voor een broodje ros
Nee, hebquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je? Ben je al naar de dokter geweest?
De helpdesk bevrouwen van een financiele organisatiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Lekker Troel! Wat ga je doen?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:58 schreef pluisje het volgende:
Oh, maar ik ga die kleding die te groot is gewoon dragen hoor
"Goh, deze broek is oooooook al te groot"
Is toch heerlijk om te zeggen, vooral in gezelschap van altijd over hun lijn klagende vriendinnen ofzo
Het is in ieder geval voor de rest van het schooljaar, en hoogstwaarschijnlijk volgend jaar gewoon te combineren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:31 schreef pluisje het volgende:
Leuk Troel! Is dat in plaats van je studie, of als tijdelijke baan?
Ik heb net mijn badpak aangepast...en voor het eerst in jaren keek ik in de spiegel en dacht ik niet 'ik lijk wel een walvis' maar 'hey... dat valt best mee'
(t is niet dat ik wekelijks voor de lol mijn badpak pas hoor, maar we gaan over een paar weken op vakantie, en ik wilde even checken of ik nog een passend badpak had)
Zoals het er nu naar uitziet wel ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:46 schreef teigan het volgende:
Fijn Troel, en dan begin je volgend jaar weer op school om je opleiding te vervolgen?
klinkt goed toch...quote:
Nee, helemaal niet eigenlijk. Het gesprek gisteren was al met een collega en op een gegeven moment werd er een andere collega bijgeroepen om kennis te maken enzo en het was echt gewoon prettig. Leuke mensen, prettige omgeving en zo te horen erg leuk werk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:01 schreef ymme het volgende:
[..]
klinkt goed toch...
Als zenuwen voor morgen![]()
Als ik misschien door drukte hierna niet meer op fok! kan komen. Wens ik jou bij deze alvast heel veel plezier/sterkte/geluk etc etc toe, voor morgen![]()
Je bent inderdaad een mutsquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:06 schreef Ripley het volgende:
ieuw! IK heb natuurlijk toch gekeken en daar werd ik niet blij van!![]()
Gelukkig ben ik een weldoorvoede hygienische muts, dus dat scheelt
Ja, inderdaad! Ik had er ook nog nooit van gehoord en ook nog nooit zoiets gezien. Echt erg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een muts![]()
(maar wel heel erg zeg voor die kinderen als ze het overleven...mismaakt tenzij er plastische chirurgie kan worden toegepast)
En dat topic over ICQ: Wie heeft het laagste ICQ nummer
Dat zeker, want ze zijn pas vanaf 100.000 gaan uitdelen. Vandaar dat ik er ook vanuit ging dat hij nog wel een kansje maaktequote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:51 schreef Maeghan het volgende:
Nou, vanochtend ging ik op de weegschaal staan, 82.4
Toen dacht ik, misschien is het nog wat minder als ik 'm verschuif en het nog eens probeer, maar toen werdhet 82,8 en daar kwam ik niet meer onder, hoe ik ook balanceerde of wiebelde. =(
Mijn lieve vriendje wil me nog wel eens omlaagdrukken als hij langsloopt op het moment dat ik me ga wegenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:39 schreef teigan het volgende:
Totdat je er te hard op gaat wiebelen/springen, dan kon ie het wel eens niet overleven..
haha moet ik ff bekennen dat ik dat ook wel eens doequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik wil nog wel eens 's morgens na het plassen op de weegschaal gaan staan, daarna wat aanrommelen in huis en voor het ontbijt (een uurtje later soms) nog een keer op de weegschaal gaan staan: et voilà! weer 2 ons minder(eigenlijk pathetic, maar het staat zo leuk!
)
zakje cup-a-soup (bijvoorbeeld helder, lekker weinig calorietjes) en die aanmaken met een weinig water.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef Iksje het volgende:
Wie kent er een goed, makkelijk sausje voor bij groenten?
Ken eigenlijk vooral 'witte saus' (boter, bloem en melk) maar die bevat zoveel caloriën. En sojasaus gaat vooral goed bij wokgerechten, maar verder?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:12 schreef Sjeen het volgende:
En nog eens erop stappen, weer afstappen, even met één been erop balanceren, weer erop stappenTell me about it...
Ow, Bolletje Eindeloos is eindeloos fout... leuk hoor die driedelige verpakking, maar het houdt me echt niet tegen om de tweede ook gewoon open te trekken. En het is dat ik er nu buikpijn van heb, anders had ik die derde ook nog wel opengetrokken![]()
wat is het?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:12 schreef Sjeen het volgende:
En nog eens erop stappen, weer afstappen, even met één been erop balanceren, weer erop stappenTell me about it...
Ow, Bolletje Eindeloos is eindeloos fout... leuk hoor die driedelige verpakking, maar het houdt me echt niet tegen om de tweede ook gewoon open te trekken. En het is dat ik er nu buikpijn van heb, anders had ik die derde ook nog wel opengetrokken![]()
De vroege chonellyquote:
ik vond de kannelly best lekker, maa rheb ze al tijden niet meer gehad.quote:
meen je dat nou?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef Ripley het volgende:
[..]Dan heb ik misschien wel geluk: Ik was helemaal gek van die Bolletje eindeloos met Yoghurt. Maar die zijn dus uit de handel gehaald. Het enige koekje dat ik lekker vind
![]()
Ik eet nooit sausjes. Waarom zou iemand z'n lekkere groente willen verpesten met vieze (vette) drab? Ik begrijp er niets van.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef Iksje het volgende:
Wie kent er een goed, makkelijk sausje voor bij groenten?
Ken eigenlijk vooral 'witte saus' (boter, bloem en melk) maar die bevat zoveel caloriën. En sojasaus gaat vooral goed bij wokgerechten, maar verder?
Witte hagelslag!!!??? Dat moet ik ook!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik eet nooit sausjes. Waarom zou iemand z'n lekkere groente willen verpesten met vieze (vette) drab? Ik begrijp er niets van.![]()
Vandaag gaat het ook goed. Ik heb al twee goede dagen achter elkaar, yeah!
Gisteren:
ontbijt: 2 bruine boterhammen met cashewnotenpindakaas ertussen
tussendoor: sesamsnaps, appel
lunch: soyashake + chocoladewortelwalnootcake
tussendoor: sesamsnaps, appel, banaan
avondeten: indiase aardappelschotel
drinken: water, thee, koffie
Vandaag:
Brunch (pas 12.30 wakker =P): 4 bruine boterhammen, 4 x Twenty Four, 2 x Cashewnotenpindakaas, 1 x Jong Belegen kaas 48+, 1 x witte hagelslag
Tussendoor: appel, banaan
Avondeten: snijbonen, gebakken aardappeltjes met een beetje fritessaus, appelmoes, 4 kleine gehaktballetjes
drinken: water, thee, koffie
Mijn tip van de week: veel slapen. Wie zegt dat je met slapen niet afvalt omdat je geen energie verbrandt vergeet duidelijk dat je ook niet eet als je slaapt (uitzonderingen daargelaten).![]()
Praat me er niet van. Een keer zo stom geweest om die bij Rewimo op brood te nemen, en nu heb ik hem zelf ook in de kast staan in de melkvariant.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef Maeghan het volgende:
Venz Hagelslag XL, da's nieuw =)
Die is van Venz, megahagels en dan in witquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef Marloes het volgende:
Witte hagelslag!!!??? Dat moet ik ook!!!
Lekker hèquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef Troel het volgende:
Praat me er niet van. Een keer zo stom geweest om die bij Rewimo op brood te nemen, en nu heb ik hem zelf ook in de kast staan in de melkvariant.
Jaquote:
Ik vind het heel erg lekker. Ook niet bijzonder goed voor de lijn hoor, maar ik eet liever iets minder dan slankproducten die ik niet lekker vind, dus ik zit er niet zo mee, maar mss. jij wel dus ik dacht ik zeg het maar even ;-) Maar goed, het is van AH Excellent.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:09 schreef Ikiskoel het volgende:
Cashewnotenpindakaas? Is dat lekker? Waar kun je dat kopen?
ik zoek dus net een alternatief voor de vette drab.quote:Ik eet nooit sausjes. Waarom zou iemand z'n lekkere groente willen verpesten met vieze (vette) drab? Ik begrijp er niets van.
gewapend...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit hier op mijn werk gewapend met een appel en twee bakjes yoghurt met muesli (jah, Aldi geweest gisteren) voor tussendoorNet gekraakt door de peut
dus ik kan er weer tegenaan.
Er is in Culinesse een heel topic over sladressings, staan leuke en lekkere dingen tussen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:05 schreef Miss_S het volgende:
ik vroeg me eigenlijk af wat je het beste bij sla kan doen?
slasaus en dressing is zeker ook niet goed?
Dressing die je maakt van magere yoghurt en kruiden?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:05 schreef Miss_S het volgende:
ik vroeg me eigenlijk af wat je het beste bij sla kan doen?
slasaus en dressing is zeker ook niet goed?
Maar jij kan dan wel weer msnnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Och, arme meidIk heb geen mirc op mijn pc, kan je dus niet komen vergezellen.
Vervelend hè? Ik maak mezelf wijs dat het niet zo erg is, omdat het een brunch is en ik dan dus niet meer lunchquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:37 schreef Isabeau het volgende:
En dat zijn ook erg lekkere broodjes(ik kom dus niet meer lunchen bij jullie
)
Joepie! Mijn vetpercentage is 22,9%, vetvrijemassa 72kg. Ik ben gezond!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Hier, word je vrolijk van: vetpercentage meter
Volgens mij klopt dat ding nietIk heb een vetpercentage van 24% en dat schijnt 22 kilo vet te zijn. Dus als ik 66 kilo ben dan zit er geen grammetje vet meer aan mijn lijf
Dan heb ik al heel wat Kcal verbrand vandaag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een tijdje terug mijn hartslagmeter omgedaan bij intensief schoonmaken, ymme. Ik verbrandde toen 440 kcal in een uur!Succes verder met schoonmaken/je nieuwe work-out
Je bent wel goed bezigquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Dan heb ik al heel wat Kcal verbrand vandaag.
De keuken is nu eindelijk klaar. Maar nu is het een zooitje op de vloer. Dus nu kan ik weer gaan stofzuigen en dweilen![]()
Ben d'r even klaar mee, met dat schoonmaken. Maar ja het moet gebeuren![]()
![]()
Ik zit hier met zo'n open mond van verbazing te lezen. En dat is je nieuwe huisarts!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef octopussy het volgende:
-idioot verhaal-
Oh Isabeau, wil je me alstjeblieft beloven dat je nooit ZO'N huisarts wordt?
![]()
quote:
En wie er dus weer vuile vaat maakt?quote:
hey, dan kan ik hier dus weer de afwas doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wie er dus weer vuile vaat maakt?
En hoe komt ze erbij dat je jezelf niet zou accepteren zoals je bent?? Zij is nota bene over dat overgewicht begonnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef octopussy het volgende:
je hebt 2 opties: of je accepteert jezelf zoals je bent (nou daar heb je me dan lekker mee geholpen) of je gaat er echt iets aan doen. Gewoon ervan uitgaan dat ik nooit serieus iets heb gedaan aan mijn overgewicht![]()
Tja dat weet ik niet zeker. Het schoot er 2 maanden geleden een keer in en toen kon ik niet meer zitten van de pijn. Dat is na een paar uur wel weer over gegaan, maar die pijn is er nu elke ochtend als ik uit bed kom. Ze had het over een blokkage ofzo, maar ik weet niet wat ik daarmee moet. Ik heb wel een doorverwijzing naar een fysiotherapeut of een manueel therapeut gekregen. Moet daar nog heel hard over nadenken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik denk niet dat je iets bijzonders met dat spiertje hebt. Verrekt misschien. Gaat vanzelf over. Of je nou wel of niet afvalt![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:21 schreef Troel het volgende:
HET WERK IS GAAF!!!!!
Het is echt superleuk werk, leuke collega's en uitstekende lunch!
Hee, dat klinkt goedquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:21 schreef Troel het volgende:
HET WERK IS GAAF!!!!!
Het is echt superleuk werk, leuke collega's en uitstekende lunch!
Ik zou zeker naar de fysio gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef octopussy het volgende:
Tja dat weet ik niet zeker. Het schoot er 2 maanden geleden een keer in en toen kon ik niet meer zitten van de pijn. Dat is na een paar uur wel weer over gegaan, maar die pijn is er nu elke ochtend als ik uit bed kom. Ze had het over een blokkage ofzo, maar ik weet niet wat ik daarmee moet. Ik heb wel een doorverwijzing naar een fysiotherapeut of een manueel therapeut gekregen. Moet daar nog heel hard over nadenken.
Niet echt goed voor de beroepsgroep, maar dit heb ik zovaak meegemaakt in de praktijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:34 schreef Maeghan het volgende:
Sommige artsen roepen gewoon maar wat.
Nope... Maar ik heb het al vanaf vrijdag en ben er vooral 's avonds goed ziek van, ik heb dan ook geplanned dat ik maandag volledig beter benquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Mijn galblaas is een aantal jaren geleden geëxtirpeerd (als dat het goede woord is)Blij dat ik van die tijdbom af was. Was gezellig een weekje naar Spanje waarvan ik 5 dagen in het ziekenhuis heb gelegen
Had nog leuk verlengd kunnen worden als ze daar hun zin hadden doorgedreven en het ding ter plekke geëxtirpeerd (leuk woord) hadden. Gelukkig gaf de verzekering geen toestemming
Spaanse ziekenhuizen
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef Rewimo het volgende:
Veel plezier, Sjeen! Vergeet niet de London Dungeon te bezoeken als je de kans krijgt, echt een belevenis
We zijn echt niet eng hoorquote:
Inderdaad erg leuk ideequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:10 schreef PoseidonVS het volgende:
Mag ik hier nog eens ongegeneerd spammen met het leuke idee van twee FOT-ters?
De Fotografische Weegschaal
Een bikini mag ook hoor, maar als je het leuk vind kun je altijd mailen en aangeven dat je de foto's niet gepubliceerd wil hebben. Voorlopig hebben we nog niet genoeg aanmeldingen om de dag te vullen dus kunnen we het altijd bespreken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Inderdaad erg leuk ideeWas van plan om zelf ook zoiets te doen. Maar om in m'n ondergoed op internet te gaan zie ik niet zo zitten, dus ik laat het even aan me voorbij gaan
Dat kan ik me goed voorstellen en als je het niet ziet zitten moet je het zeker niet doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:57 schreef teigan het volgende:
PoseidonVS, ik val gewoon te weinig af, en het zou mij een druk geven waar ik moeite mee zou hebben..
En het idee dat die foto's op websites worden gebruikt vind ik toch te eng...
Hup, allemal in latex en goed vochtig houden, dn slijt het niet zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Gat in de markt! Broeken die verstevigd zijn aan de binnenkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |