En wie er dus weer vuile vaat maakt?quote:
hey, dan kan ik hier dus weer de afwas doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wie er dus weer vuile vaat maakt?
En hoe komt ze erbij dat je jezelf niet zou accepteren zoals je bent?? Zij is nota bene over dat overgewicht begonnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef octopussy het volgende:
je hebt 2 opties: of je accepteert jezelf zoals je bent (nou daar heb je me dan lekker mee geholpen) of je gaat er echt iets aan doen. Gewoon ervan uitgaan dat ik nooit serieus iets heb gedaan aan mijn overgewicht![]()
Tja dat weet ik niet zeker. Het schoot er 2 maanden geleden een keer in en toen kon ik niet meer zitten van de pijn. Dat is na een paar uur wel weer over gegaan, maar die pijn is er nu elke ochtend als ik uit bed kom. Ze had het over een blokkage ofzo, maar ik weet niet wat ik daarmee moet. Ik heb wel een doorverwijzing naar een fysiotherapeut of een manueel therapeut gekregen. Moet daar nog heel hard over nadenken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik denk niet dat je iets bijzonders met dat spiertje hebt. Verrekt misschien. Gaat vanzelf over. Of je nou wel of niet afvalt![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:21 schreef Troel het volgende:
HET WERK IS GAAF!!!!!
Het is echt superleuk werk, leuke collega's en uitstekende lunch!
Hee, dat klinkt goedquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:21 schreef Troel het volgende:
HET WERK IS GAAF!!!!!
Het is echt superleuk werk, leuke collega's en uitstekende lunch!
Ik zou zeker naar de fysio gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef octopussy het volgende:
Tja dat weet ik niet zeker. Het schoot er 2 maanden geleden een keer in en toen kon ik niet meer zitten van de pijn. Dat is na een paar uur wel weer over gegaan, maar die pijn is er nu elke ochtend als ik uit bed kom. Ze had het over een blokkage ofzo, maar ik weet niet wat ik daarmee moet. Ik heb wel een doorverwijzing naar een fysiotherapeut of een manueel therapeut gekregen. Moet daar nog heel hard over nadenken.
Niet echt goed voor de beroepsgroep, maar dit heb ik zovaak meegemaakt in de praktijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:34 schreef Maeghan het volgende:
Sommige artsen roepen gewoon maar wat.
Nope... Maar ik heb het al vanaf vrijdag en ben er vooral 's avonds goed ziek van, ik heb dan ook geplanned dat ik maandag volledig beter benquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Mijn galblaas is een aantal jaren geleden geëxtirpeerd (als dat het goede woord is)Blij dat ik van die tijdbom af was. Was gezellig een weekje naar Spanje waarvan ik 5 dagen in het ziekenhuis heb gelegen
Had nog leuk verlengd kunnen worden als ze daar hun zin hadden doorgedreven en het ding ter plekke geëxtirpeerd (leuk woord) hadden. Gelukkig gaf de verzekering geen toestemming
Spaanse ziekenhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |