meen je dat nou?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef Ripley het volgende:
[..]Dan heb ik misschien wel geluk: Ik was helemaal gek van die Bolletje eindeloos met Yoghurt. Maar die zijn dus uit de handel gehaald. Het enige koekje dat ik lekker vind
![]()
Ik eet nooit sausjes. Waarom zou iemand z'n lekkere groente willen verpesten met vieze (vette) drab? Ik begrijp er niets van.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef Iksje het volgende:
Wie kent er een goed, makkelijk sausje voor bij groenten?
Ken eigenlijk vooral 'witte saus' (boter, bloem en melk) maar die bevat zoveel caloriën. En sojasaus gaat vooral goed bij wokgerechten, maar verder?
Witte hagelslag!!!??? Dat moet ik ook!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik eet nooit sausjes. Waarom zou iemand z'n lekkere groente willen verpesten met vieze (vette) drab? Ik begrijp er niets van.![]()
Vandaag gaat het ook goed. Ik heb al twee goede dagen achter elkaar, yeah!
Gisteren:
ontbijt: 2 bruine boterhammen met cashewnotenpindakaas ertussen
tussendoor: sesamsnaps, appel
lunch: soyashake + chocoladewortelwalnootcake
tussendoor: sesamsnaps, appel, banaan
avondeten: indiase aardappelschotel
drinken: water, thee, koffie
Vandaag:
Brunch (pas 12.30 wakker =P): 4 bruine boterhammen, 4 x Twenty Four, 2 x Cashewnotenpindakaas, 1 x Jong Belegen kaas 48+, 1 x witte hagelslag
Tussendoor: appel, banaan
Avondeten: snijbonen, gebakken aardappeltjes met een beetje fritessaus, appelmoes, 4 kleine gehaktballetjes
drinken: water, thee, koffie
Mijn tip van de week: veel slapen. Wie zegt dat je met slapen niet afvalt omdat je geen energie verbrandt vergeet duidelijk dat je ook niet eet als je slaapt (uitzonderingen daargelaten).![]()
Praat me er niet van. Een keer zo stom geweest om die bij Rewimo op brood te nemen, en nu heb ik hem zelf ook in de kast staan in de melkvariant.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef Maeghan het volgende:
Venz Hagelslag XL, da's nieuw =)
Die is van Venz, megahagels en dan in witquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef Marloes het volgende:
Witte hagelslag!!!??? Dat moet ik ook!!!
Lekker hèquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef Troel het volgende:
Praat me er niet van. Een keer zo stom geweest om die bij Rewimo op brood te nemen, en nu heb ik hem zelf ook in de kast staan in de melkvariant.
Jaquote:
Ik vind het heel erg lekker. Ook niet bijzonder goed voor de lijn hoor, maar ik eet liever iets minder dan slankproducten die ik niet lekker vind, dus ik zit er niet zo mee, maar mss. jij wel dus ik dacht ik zeg het maar even ;-) Maar goed, het is van AH Excellent.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:09 schreef Ikiskoel het volgende:
Cashewnotenpindakaas? Is dat lekker? Waar kun je dat kopen?
ik zoek dus net een alternatief voor de vette drab.quote:Ik eet nooit sausjes. Waarom zou iemand z'n lekkere groente willen verpesten met vieze (vette) drab? Ik begrijp er niets van.
gewapend...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit hier op mijn werk gewapend met een appel en twee bakjes yoghurt met muesli (jah, Aldi geweest gisteren) voor tussendoorNet gekraakt door de peut
dus ik kan er weer tegenaan.
Er is in Culinesse een heel topic over sladressings, staan leuke en lekkere dingen tussen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:05 schreef Miss_S het volgende:
ik vroeg me eigenlijk af wat je het beste bij sla kan doen?
slasaus en dressing is zeker ook niet goed?
Dressing die je maakt van magere yoghurt en kruiden?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:05 schreef Miss_S het volgende:
ik vroeg me eigenlijk af wat je het beste bij sla kan doen?
slasaus en dressing is zeker ook niet goed?
Maar jij kan dan wel weer msnnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Och, arme meidIk heb geen mirc op mijn pc, kan je dus niet komen vergezellen.
Vervelend hè? Ik maak mezelf wijs dat het niet zo erg is, omdat het een brunch is en ik dan dus niet meer lunchquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:37 schreef Isabeau het volgende:
En dat zijn ook erg lekkere broodjes(ik kom dus niet meer lunchen bij jullie
)
Joepie! Mijn vetpercentage is 22,9%, vetvrijemassa 72kg. Ik ben gezond!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Hier, word je vrolijk van: vetpercentage meter
Volgens mij klopt dat ding nietIk heb een vetpercentage van 24% en dat schijnt 22 kilo vet te zijn. Dus als ik 66 kilo ben dan zit er geen grammetje vet meer aan mijn lijf
Dan heb ik al heel wat Kcal verbrand vandaag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een tijdje terug mijn hartslagmeter omgedaan bij intensief schoonmaken, ymme. Ik verbrandde toen 440 kcal in een uur!Succes verder met schoonmaken/je nieuwe work-out
Je bent wel goed bezigquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Dan heb ik al heel wat Kcal verbrand vandaag.
De keuken is nu eindelijk klaar. Maar nu is het een zooitje op de vloer. Dus nu kan ik weer gaan stofzuigen en dweilen![]()
Ben d'r even klaar mee, met dat schoonmaken. Maar ja het moet gebeuren![]()
![]()
Ik zit hier met zo'n open mond van verbazing te lezen. En dat is je nieuwe huisarts!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef octopussy het volgende:
-idioot verhaal-
Oh Isabeau, wil je me alstjeblieft beloven dat je nooit ZO'N huisarts wordt?
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |