Witte hagelslag!!!??? Dat moet ik ook!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik eet nooit sausjes. Waarom zou iemand z'n lekkere groente willen verpesten met vieze (vette) drab? Ik begrijp er niets van.![]()
Vandaag gaat het ook goed. Ik heb al twee goede dagen achter elkaar, yeah!
Gisteren:
ontbijt: 2 bruine boterhammen met cashewnotenpindakaas ertussen
tussendoor: sesamsnaps, appel
lunch: soyashake + chocoladewortelwalnootcake
tussendoor: sesamsnaps, appel, banaan
avondeten: indiase aardappelschotel
drinken: water, thee, koffie
Vandaag:
Brunch (pas 12.30 wakker =P): 4 bruine boterhammen, 4 x Twenty Four, 2 x Cashewnotenpindakaas, 1 x Jong Belegen kaas 48+, 1 x witte hagelslag
Tussendoor: appel, banaan
Avondeten: snijbonen, gebakken aardappeltjes met een beetje fritessaus, appelmoes, 4 kleine gehaktballetjes
drinken: water, thee, koffie
Mijn tip van de week: veel slapen. Wie zegt dat je met slapen niet afvalt omdat je geen energie verbrandt vergeet duidelijk dat je ook niet eet als je slaapt (uitzonderingen daargelaten).![]()
Praat me er niet van. Een keer zo stom geweest om die bij Rewimo op brood te nemen, en nu heb ik hem zelf ook in de kast staan in de melkvariant.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef Maeghan het volgende:
Venz Hagelslag XL, da's nieuw =)
Die is van Venz, megahagels en dan in witquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef Marloes het volgende:
Witte hagelslag!!!??? Dat moet ik ook!!!
Lekker hèquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef Troel het volgende:
Praat me er niet van. Een keer zo stom geweest om die bij Rewimo op brood te nemen, en nu heb ik hem zelf ook in de kast staan in de melkvariant.
Jaquote:
Ik vind het heel erg lekker. Ook niet bijzonder goed voor de lijn hoor, maar ik eet liever iets minder dan slankproducten die ik niet lekker vind, dus ik zit er niet zo mee, maar mss. jij wel dus ik dacht ik zeg het maar even ;-) Maar goed, het is van AH Excellent.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:09 schreef Ikiskoel het volgende:
Cashewnotenpindakaas? Is dat lekker? Waar kun je dat kopen?
ik zoek dus net een alternatief voor de vette drab.quote:Ik eet nooit sausjes. Waarom zou iemand z'n lekkere groente willen verpesten met vieze (vette) drab? Ik begrijp er niets van.
gewapend...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit hier op mijn werk gewapend met een appel en twee bakjes yoghurt met muesli (jah, Aldi geweest gisteren) voor tussendoorNet gekraakt door de peut
dus ik kan er weer tegenaan.
Er is in Culinesse een heel topic over sladressings, staan leuke en lekkere dingen tussen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:05 schreef Miss_S het volgende:
ik vroeg me eigenlijk af wat je het beste bij sla kan doen?
slasaus en dressing is zeker ook niet goed?
Dressing die je maakt van magere yoghurt en kruiden?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:05 schreef Miss_S het volgende:
ik vroeg me eigenlijk af wat je het beste bij sla kan doen?
slasaus en dressing is zeker ook niet goed?
Maar jij kan dan wel weer msnnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Och, arme meidIk heb geen mirc op mijn pc, kan je dus niet komen vergezellen.
Vervelend hè? Ik maak mezelf wijs dat het niet zo erg is, omdat het een brunch is en ik dan dus niet meer lunchquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:37 schreef Isabeau het volgende:
En dat zijn ook erg lekkere broodjes(ik kom dus niet meer lunchen bij jullie
)
Joepie! Mijn vetpercentage is 22,9%, vetvrijemassa 72kg. Ik ben gezond!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Hier, word je vrolijk van: vetpercentage meter
Volgens mij klopt dat ding nietIk heb een vetpercentage van 24% en dat schijnt 22 kilo vet te zijn. Dus als ik 66 kilo ben dan zit er geen grammetje vet meer aan mijn lijf
Dan heb ik al heel wat Kcal verbrand vandaag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een tijdje terug mijn hartslagmeter omgedaan bij intensief schoonmaken, ymme. Ik verbrandde toen 440 kcal in een uur!Succes verder met schoonmaken/je nieuwe work-out
Je bent wel goed bezigquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Dan heb ik al heel wat Kcal verbrand vandaag.
De keuken is nu eindelijk klaar. Maar nu is het een zooitje op de vloer. Dus nu kan ik weer gaan stofzuigen en dweilen![]()
Ben d'r even klaar mee, met dat schoonmaken. Maar ja het moet gebeuren![]()
![]()
Ik zit hier met zo'n open mond van verbazing te lezen. En dat is je nieuwe huisarts!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef octopussy het volgende:
-idioot verhaal-
Oh Isabeau, wil je me alstjeblieft beloven dat je nooit ZO'N huisarts wordt?
![]()
quote:
En wie er dus weer vuile vaat maakt?quote:
hey, dan kan ik hier dus weer de afwas doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wie er dus weer vuile vaat maakt?
En hoe komt ze erbij dat je jezelf niet zou accepteren zoals je bent?? Zij is nota bene over dat overgewicht begonnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef octopussy het volgende:
je hebt 2 opties: of je accepteert jezelf zoals je bent (nou daar heb je me dan lekker mee geholpen) of je gaat er echt iets aan doen. Gewoon ervan uitgaan dat ik nooit serieus iets heb gedaan aan mijn overgewicht![]()
Tja dat weet ik niet zeker. Het schoot er 2 maanden geleden een keer in en toen kon ik niet meer zitten van de pijn. Dat is na een paar uur wel weer over gegaan, maar die pijn is er nu elke ochtend als ik uit bed kom. Ze had het over een blokkage ofzo, maar ik weet niet wat ik daarmee moet. Ik heb wel een doorverwijzing naar een fysiotherapeut of een manueel therapeut gekregen. Moet daar nog heel hard over nadenken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik denk niet dat je iets bijzonders met dat spiertje hebt. Verrekt misschien. Gaat vanzelf over. Of je nou wel of niet afvalt![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:21 schreef Troel het volgende:
HET WERK IS GAAF!!!!!
Het is echt superleuk werk, leuke collega's en uitstekende lunch!
Hee, dat klinkt goedquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:21 schreef Troel het volgende:
HET WERK IS GAAF!!!!!
Het is echt superleuk werk, leuke collega's en uitstekende lunch!
Ik zou zeker naar de fysio gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef octopussy het volgende:
Tja dat weet ik niet zeker. Het schoot er 2 maanden geleden een keer in en toen kon ik niet meer zitten van de pijn. Dat is na een paar uur wel weer over gegaan, maar die pijn is er nu elke ochtend als ik uit bed kom. Ze had het over een blokkage ofzo, maar ik weet niet wat ik daarmee moet. Ik heb wel een doorverwijzing naar een fysiotherapeut of een manueel therapeut gekregen. Moet daar nog heel hard over nadenken.
Niet echt goed voor de beroepsgroep, maar dit heb ik zovaak meegemaakt in de praktijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:34 schreef Maeghan het volgende:
Sommige artsen roepen gewoon maar wat.
Nope... Maar ik heb het al vanaf vrijdag en ben er vooral 's avonds goed ziek van, ik heb dan ook geplanned dat ik maandag volledig beter benquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Mijn galblaas is een aantal jaren geleden geëxtirpeerd (als dat het goede woord is)Blij dat ik van die tijdbom af was. Was gezellig een weekje naar Spanje waarvan ik 5 dagen in het ziekenhuis heb gelegen
Had nog leuk verlengd kunnen worden als ze daar hun zin hadden doorgedreven en het ding ter plekke geëxtirpeerd (leuk woord) hadden. Gelukkig gaf de verzekering geen toestemming
Spaanse ziekenhuizen
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef Rewimo het volgende:
Veel plezier, Sjeen! Vergeet niet de London Dungeon te bezoeken als je de kans krijgt, echt een belevenis
We zijn echt niet eng hoorquote:
Inderdaad erg leuk ideequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:10 schreef PoseidonVS het volgende:
Mag ik hier nog eens ongegeneerd spammen met het leuke idee van twee FOT-ters?
De Fotografische Weegschaal
Een bikini mag ook hoor, maar als je het leuk vind kun je altijd mailen en aangeven dat je de foto's niet gepubliceerd wil hebben. Voorlopig hebben we nog niet genoeg aanmeldingen om de dag te vullen dus kunnen we het altijd bespreken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Inderdaad erg leuk ideeWas van plan om zelf ook zoiets te doen. Maar om in m'n ondergoed op internet te gaan zie ik niet zo zitten, dus ik laat het even aan me voorbij gaan
Dat kan ik me goed voorstellen en als je het niet ziet zitten moet je het zeker niet doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:57 schreef teigan het volgende:
PoseidonVS, ik val gewoon te weinig af, en het zou mij een druk geven waar ik moeite mee zou hebben..
En het idee dat die foto's op websites worden gebruikt vind ik toch te eng...
Hup, allemal in latex en goed vochtig houden, dn slijt het niet zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Gat in de markt! Broeken die verstevigd zijn aan de binnenkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |