abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:35:02 #151
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_35816694
Uhm, zo zeker ben ik ook weer niet hoor
pi_35816736
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef pluisje het volgende:
Uhm, zo zeker ben ik ook weer niet hoor
Grapje joh
pi_35818408
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:58 schreef pluisje het volgende:
Oh, maar ik ga die kleding die te groot is gewoon dragen hoor

"Goh, deze broek is oooooook al te groot"
Is toch heerlijk om te zeggen, vooral in gezelschap van altijd over hun lijn klagende vriendinnen ofzo

ik ben vandaag trouwens heel serieus begonnen met afvallen.

Durf niet op de weegschaal te gaan staan, maar als mijn kleding maar losser gaat zitten. Mijn nieuwe skibroek was namelijk al weer behoorlijk krap geworden vorige week (en de binnevoering was op de bilnaad gescheurd toen ik bukte, maar dat kan ik wel fixen).
Ik heb de eetmeter nu ook 'ergens vandaan' en ik moet zeggen dat het echt wel een handig programmaatje is. Moet wel weer flink afkicken van het vele eten dus ik heb hem op een dagtotaal van 1700 kcal gezet. En dat lijkt is best weinig, als je het vergelijkt met alles wat ik naar binnen gestouwd heb de afgelopen tijd

Oja en ik moet 20 maart afrijden op de motor, en ik ben nu al nerveus als ik er aan denk

[ Bericht 42% gewijzigd door octopussy op 07-03-2006 19:31:13 ]
pi_35834915
Super octopussy Natuurlijk kan je het! Zowel het lijnen als dat motorrijden

En 1700 kcal is heel makkelijk te halen joh. maar dan moet je wel alle heel erg lekkere dingen schrappen

Ik had gisteren twee ijsjes gehad en een jodekoek en twee gebakken broodjes....en toch een pond afgevallen sinds gisteren Maar ik vind het wel best
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35835246
Octopussy, goed joh!
Ik ben ook weer 'serieus' begonnen met de WW cd-rom. Gister ging keigoed, vandaag ga ik er ook weer voor

Isabeau, lekker joh dat je toch een pond bent afgevallen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_35836117
Heb een gemene weegschaal! Op maandagmorgen geeft hij altijd een halve kg meer aan als de rest van de week en ik eet in het weekend echt niet uitzonderlijk anders
Me maar opkrikken aan het feit dat er al twee dagen 73,3 kg op het schermpje staat, wat heel dicht bij een bmi <25 is...
pi_35836302
Ik ben vanmorgen maar eens naar de universiteit gewandelt. Toen ik nog meer moest fietsen viel ik nl. makkelijker af, dus ik ga nu maar weer wat meer wandelen...

Fijn dat iedereen zo goed bezig is weer, ergens zou ik er motivatie uit moeten halen, maar aan de andere kant lijkt wat ik ervoor doe dan weer zo weinig vergeleken met dat van jullie...
Ik weet het dus even niet.... VAndaag maar even goed eten, en wegblijven van de chocolade eitjes die hier staan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:39:16 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_35837593
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:31 schreef pluisje het volgende:
Leuk Troel! Is dat in plaats van je studie, of als tijdelijke baan?

Ik heb net mijn badpak aangepast...en voor het eerst in jaren keek ik in de spiegel en dacht ik niet 'ik lijk wel een walvis' maar 'hey... dat valt best mee'

(t is niet dat ik wekelijks voor de lol mijn badpak pas hoor, maar we gaan over een paar weken op vakantie, en ik wilde even checken of ik nog een passend badpak had )
Het is in ieder geval voor de rest van het schooljaar, en hoogstwaarschijnlijk volgend jaar gewoon te combineren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35837794
Fijn Troel, en dan begin je volgend jaar weer op school om je opleiding te vervolgen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35838003
Ok. Gisteren niet wezen wegen.
Te druk met studie etc...

Ook in de vakantie niet echt op de lijn gelet. Maar vanaf vandaag is het weer, veel groen voer
En fruit....
We gaan er weer tegenaan. Voor de zomer wil ik slank zijn
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:59:57 #161
35189 Troel
scherp en bot
pi_35838111
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:46 schreef teigan het volgende:
Fijn Troel, en dan begin je volgend jaar weer op school om je opleiding te vervolgen?
Zoals het er nu naar uitziet wel ja.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35838168
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uitziet wel ja.
klinkt goed toch...

Als zenuwen voor morgen
Als ik misschien door drukte hierna niet meer op fok! kan komen. Wens ik jou bij deze alvast heel veel plezier/sterkte/geluk etc etc toe, voor morgen
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:08:28 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_35838339
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:01 schreef ymme het volgende:

[..]

klinkt goed toch...

Als zenuwen voor morgen
Als ik misschien door drukte hierna niet meer op fok! kan komen. Wens ik jou bij deze alvast heel veel plezier/sterkte/geluk etc etc toe, voor morgen
Nee, helemaal niet eigenlijk. Het gesprek gisteren was al met een collega en op een gegeven moment werd er een andere collega bijgeroepen om kennis te maken enzo en het was echt gewoon prettig. Leuke mensen, prettige omgeving en zo te horen erg leuk werk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 maart 2006 @ 11:29:23 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35838842
Ik ga pruimen kopen en vezelsspul en en en... Ow en ik moet weer ongesteld worden. Dus geen update van mijn deze week...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35841750
Probleempje, Sjeen? Ik hoop dat de pruimen werken

En leuk dat het zo leuk klinkt, Troel! Fijn dat alles weer wat op z'n pootjes terecht komt.

Het komt niet echt vaak voor, maar vandaag kwam ik een ziekte/aandoening tegen waar ik nog nooit van had gehoord, maar waar toch zo'n 700.000 kinderen per jaar mee te maken krijgen! Er zijn tienduizenden ziektes en ik hoef ze natuurlijk niet allemaal te kennen, maar ik was verbaasd dat ik hie rnog nooit van had gehoord. Raar is dat zeg. Het heet trouwens 'noma' en komt voor bij ernstig ondervoede kinderen onder onhygiënische omstandigheden. En als je niet tegen smerige medische plaatjes kan moet je er uit nieuwsgierigheid ook maar niet naar op zoek gaan Maar nu hoop ik dat ik het blijf onthouden. Noma dus. Rare naam ook voor een ziekte
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:06:24 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_35841818
Isabeau, op de meet had je het over die laagste ICQ nummers. Weet jij dat topic zo te vinden? Het schijnt dat Bert misschien puntloos voorbij kan gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:06:27 #167
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35841819
ieuw! IK heb natuurlijk toch gekeken en daar werd ik niet blij van!

Gelukkig ben ik een weldoorvoede hygienische muts, dus dat scheelt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_35841869
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:06 schreef Ripley het volgende:
ieuw! IK heb natuurlijk toch gekeken en daar werd ik niet blij van!

Gelukkig ben ik een weldoorvoede hygienische muts, dus dat scheelt
Je bent inderdaad een muts

(maar wel heel erg zeg voor die kinderen als ze het overleven...mismaakt tenzij er plastische chirurgie kan worden toegepast)

En dat topic over ICQ: Wie heeft het laagste ICQ nummer
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:09:06 #169
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35841894
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent inderdaad een muts

(maar wel heel erg zeg voor die kinderen als ze het overleven...mismaakt tenzij er plastische chirurgie kan worden toegepast)

En dat topic over ICQ: Wie heeft het laagste ICQ nummer
Ja, inderdaad! Ik had er ook nog nooit van gehoord en ook nog nooit zoiets gezien. Echt erg.
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:19:13 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_35842222
Nou, dat gaat niet lukken dus. Komt niet in de richting
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35842265
Mwa, Puntloos heeft vals gespeeld
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:21:23 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_35842284
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Mwa, Puntloos heeft vals gespeeld
Dat zeker, want ze zijn pas vanaf 100.000 gaan uitdelen. Vandaar dat ik er ook vanuit ging dat hij nog wel een kansje maakte
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35842335
Klopt, 'gewone' nummers beginnen vanaf 100.000 en medewerkers van ICQ hadden onder de 100.000

Deze banner zegt eigenlijk precies wat ik dacht, een afschuwelijke ziekte, maar ik heb er nog nooit van gehoord:
pi_35844404
Isabeau idd erge foto's die ik net gezien heb met googlen
pi_35844452
In mijn tijd als doktersassistente heb ik een keertje wat foto's gezien van een chirurg die in Afrika had gewerkt.... Brrrr.... verschrikkelijke ziekte idd!
It is your friends who make your world!
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:40:29 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_35845062
Ik heb de foto's gezien en ik wist niet dat die ziekte zo heette, maar wel dat het bestond.
Familie van mij heeft jarenlang zendingswerk gedaan, onder andere in Nigeria, daar hoor je wel een en ander van.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35845234
Pfffffffff, ik had dus nooit moeten roepen dat mijn darmen tot rust kwamen....

Het is nu dus weer helemaal mis... Dit weekend iets teveel druiven en tomaatjes gegeten denk ik... Volgens mij werken die laxerend....
* teigan trekt zo maar weer dubbelgevouwen een sprintje richting wc....
pi_35845487
Nou, vanochtend ging ik op de weegschaal staan, 82.4
Toen dacht ik, misschien is het nog wat minder als ik 'm verschuif en het nog eens probeer, maar toen werdhet 82,8 en daar kwam ik niet meer onder, hoe ik ook balanceerde of wiebelde. =(
Sanity is (not) statistical
pi_35846067
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:51 schreef Maeghan het volgende:
Nou, vanochtend ging ik op de weegschaal staan, 82.4
Toen dacht ik, misschien is het nog wat minder als ik 'm verschuif en het nog eens probeer, maar toen werdhet 82,8 en daar kwam ik niet meer onder, hoe ik ook balanceerde of wiebelde. =(

Dank je voor de schaterlach aan deze kant van het computerschermpje
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:36:14 #180
57434 Marloes
Digital Love
pi_35846843
Dat doe ik ook altijd ja, vaak helpt het wel
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35846916
Totdat je er te hard op gaat wiebelen/springen, dan kon ie het wel eens niet overleven..
pi_35846936
Nou, ik wil nog wel eens 's morgens na het plassen op de weegschaal gaan staan, daarna wat aanrommelen in huis en voor het ontbijt (een uurtje later soms) nog een keer op de weegschaal gaan staan: et voilà! weer 2 ons minder (eigenlijk pathetic, maar het staat zo leuk! )
pi_35846958
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:39 schreef teigan het volgende:
Totdat je er te hard op gaat wiebelen/springen, dan kon ie het wel eens niet overleven..
Mijn lieve vriendje wil me nog wel eens omlaagdrukken als hij langsloopt op het moment dat ik me ga wegen (tadaaa....115 kg)
pi_35847350
Hee, maar da's dan wel fijn als je er nog eens op gaat staan en je ziet zo'n enorm verminderd gewicht =P
Sanity is (not) statistical
pi_35849116
Wie kent er een goed, makkelijk sausje voor bij groenten?
Ken eigenlijk vooral 'witte saus' (boter, bloem en melk) maar die bevat zoveel caloriën. En sojasaus gaat vooral goed bij wokgerechten, maar verder?
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:47:41 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35849214
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik wil nog wel eens 's morgens na het plassen op de weegschaal gaan staan, daarna wat aanrommelen in huis en voor het ontbijt (een uurtje later soms) nog een keer op de weegschaal gaan staan: et voilà! weer 2 ons minder (eigenlijk pathetic, maar het staat zo leuk! )
haha moet ik ff bekennen dat ik dat ook wel eens doe

ennuh ik heb vandaag een stukje slagroomtaartgehad op mijn werk en smaakte heerlijk!
moet een keertje kunnen....
ga me pas zaterdag weer wegen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 maart 2006 @ 17:12:48 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35850006
En nog eens erop stappen, weer afstappen, even met één been erop balanceren, weer erop stappen Tell me about it...

Ow, Bolletje Eindeloos is eindeloos fout... leuk hoor die driedelige verpakking, maar het houdt me echt niet tegen om de tweede ook gewoon open te trekken. En het is dat ik er nu buikpijn van heb, anders had ik die derde ook nog wel opengetrokken
pi_35850032
Ik dacht zonet dat ik best een handje chips kon eten nee dus, had ik kunnen weten, blijf voorlopig toch ook maar van de chocola af
@teigan: ik leef met je mee
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:14:06 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_35850049
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef Iksje het volgende:
Wie kent er een goed, makkelijk sausje voor bij groenten?
Ken eigenlijk vooral 'witte saus' (boter, bloem en melk) maar die bevat zoveel caloriën. En sojasaus gaat vooral goed bij wokgerechten, maar verder?
zakje cup-a-soup (bijvoorbeeld helder, lekker weinig calorietjes) en die aanmaken met een weinig water.

Mijn voorkeur is de kerriesoep overigens, voor een heerlijk kerriesausje. Een sausje is eigenlijk niets anders dan ingedikte soep (vergelijk de chinese tomatensoep en de saus van de foeyonghai maar eens )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:14:21 #190
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35850056
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:12 schreef Sjeen het volgende:
En nog eens erop stappen, weer afstappen, even met één been erop balanceren, weer erop stappen Tell me about it...

Ow, Bolletje Eindeloos is eindeloos fout... leuk hoor die driedelige verpakking, maar het houdt me echt niet tegen om de tweede ook gewoon open te trekken. En het is dat ik er nu buikpijn van heb, anders had ik die derde ook nog wel opengetrokken
Dan heb ik misschien wel geluk: Ik was helemaal gek van die Bolletje eindeloos met Yoghurt. Maar die zijn dus uit de handel gehaald. Het enige koekje dat ik lekker vind
pi_35850076
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:12 schreef Sjeen het volgende:

wat is het?
pi_35850174
Wil je nog een eitje, freecell?
pi_35851320
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Wil je nog een eitje, freecell?
Ja lekker, doe ook maar een stuk chocola en twee scheermesjes
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 maart 2006 @ 18:04:14 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35851476
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef freecell het volgende:

[..]

wat is het?
De vroege chonelly
pi_35851621
Oeh, lekker! Die zou ik ook achter elkaar opeten
pi_35852624
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

De vroege chonelly
Ken ik ook niet
* freecell kruipt weer onder haar steen

Maar toch bedankt voor de info
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:47:53 #197
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35852670
Ik heb de cross trainer ontdekt.
Gek genoeg vond ik het op mijn vorige sportschool een onding, maar op de nieuwe gaat het eigenlijk best goed. En de puntjes gaan zo hard.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:48:08 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_35852679
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

De vroege chonelly
ik vond de kannelly best lekker, maa rheb ze al tijden niet meer gehad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35852707
De chonelly was toch die met een heerlijke laag chocolade rondom?
pi_35853896
voel me al een paar dagen niet lekker maar wil me toch gewoon aan mijn hardloopschema houden
anders komt er weer niets van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')