abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2006 @ 10:53:28 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_35767012
Nou, het gesprek bij de decaan ging eigenlijk uitstekend.

en weer weg

[ Bericht 71% gewijzigd door Troel op 06-03-2006 14:02:32 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35767156
Dat klinkt veelbelovend, Troel! Gelukkig maar, je zal wel opgelucht zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35767161
Oooh dat lijkt me heerlijk, samen naar een sportschool. Maar mijn beste vriendinnetjes zijn beide verhuist, en verder ken ik in onze wijk nog niet zoveel mensen. Misschien kan ik een collega strikken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_35768341
Ik ga hier ook maar weer eens meelezen, want nu wordt het echt tijd. De excuses zijn op: carnaval is over, ben al half jaar gestopt met roken.......dus er tegenaan.

Daarbij moet ik van de zomer weer in mijn broeken van vorig jaar passen!!
en dan is op dit moment niet zo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 maart 2006 @ 11:42:59 #80
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35768508
Troel, goed nieuws meid! Dat scheelt al een hoop stress lijkt me zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35768587
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:38 schreef Koningin het volgende:
Ik ga hier ook maar weer eens meelezen, want nu wordt het echt tijd. De excuses zijn op: carnaval is over, ben al half jaar gestopt met roken.......dus er tegenaan.

Daarbij moet ik van de zomer weer in mijn broeken van vorig jaar passen!!
en dan is op dit moment niet zo
Welkom welkom!
It is your friends who make your world!
pi_35768796
Welkom koningin

Ik ben trouwens eindelijk weer dingen voor mijn opleiding aan het regelen. Klinkt een beetje stom, maar heb de afgelopen maanden alleen maar depressief thuis gezeten en krabbel langzaam weer overeind. (en ja, ik weet het: ik kan heel goed lachen en vrolijk doen terwijl ik van binnen heel erg down ben)

Nu baal ik alleen heel heel heel erg. Ik kreeg net een email binnen dat ze een basisarts voor een verpleeghuis zoeken...in Hoogeveen. Inclusief opleiding tot verpleeghuisarts. En ik heb eigenlijk weken geleden besloten dat ik misschien liever verpleeghuisarts wordt dan huisarts. En de opleiding begint in september. Normaal was ik klaar geweest voor september, maar dat zit er nu niet in
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 maart 2006 @ 11:53:27 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35768846
Wat zonde Isabeau Dat was een mooie kans geweest voor je. Is er geen mouw aan te passen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35769042
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Wat zonde Isabeau Dat was een mooie kans geweest voor je. Is er geen mouw aan te passen?
Ik heb een afspraak met iemand om me even te helpen alles weer op de rails te krijgen en ik wilde vragen of ik 2 dingen tegelijk mag doen (dat wordt wel vaker gedaan na bijv. ziekte). Dan zou ik het net kunnen redden. Maar ik vrees dat hij dan gaat zeggen dat ik dan teveel hooi op mijn vork neem gezien mijn toestand van de afgelopen maanden.
pi_35769282
Oh, wat jammer Isa!!
Ik ga heel erg hard voor je duimen dat het opgelost gaat worden!
pi_35769367
Owja, de Liejannuh gaat hardlopen soap gaat ook vrolijk door. Nu weer last van mn enkel.
Iedere beginnende loper krijgt last van zijn scheenbenen, knieen of hamstrings, ik krijg last van de binnenkant van mijn enkel.
Nu maar hopen dat het met een weekje rust over gaat.
pi_35769582
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een afspraak met iemand om me even te helpen alles weer op de rails te krijgen en ik wilde vragen of ik 2 dingen tegelijk mag doen (dat wordt wel vaker gedaan na bijv. ziekte). Dan zou ik het net kunnen redden. Maar ik vrees dat hij dan gaat zeggen dat ik dan teveel hooi op mijn vork neem gezien mijn toestand van de afgelopen maanden.
Knuffel voor Isa!
Kun je niet wat later starten in Hoogeveen? Dat je wat meer tijd krijgt voor je studie?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35769589
Oh, ik heb last van de buitenkant van mijn enkel En geen idee wat ik er aan moet doen, dus eh...ik hoop dat het overgaat, Liejannuh.
pi_35769636
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Levitation het volgende:
Knuffel voor Isa!
Kun je niet wat later starten in Hoogeveen? Dat je wat meer tijd krijgt voor je studie?
Nou, de opleiding voor verpleeghuisarts begint gewoon weer in september. En er worden er op zich genoeg gevraagd hoor (ook nog één in N-Brabant bijvoorbeeld), maar dit was in Hoogeveen
  maandag 6 maart 2006 @ 12:17:02 #90
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35769676
Ik heb 2 zwakke enkels ( eentje 2 keer gebroken en eentje 3 keer plus geklooi met enkelbanden en zo).

Je zou een sportbrace kunnen dragen en iig hoge schoenen voor steun. Ow, en als je blessuregevoelig bent is zwemmen natuurlijk een goed alternatief
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_35770863
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:17 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 2 zwakke enkels ( eentje 2 keer gebroken en eentje 3 keer plus geklooi met enkelbanden en zo).

Je zou een sportbrace kunnen dragen en iig hoge schoenen voor steun. Ow, en als je blessuregevoelig bent is zwemmen natuurlijk een goed alternatief
Het is jammer dat ik zo'n hekel heb aan zwemmen!
Maar ik heb goede hoop dat het met wat rustig aan doen snel weer beter gaat.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:47:48 #92
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_35772587
teeveepee
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_35772714
Isabeau, ik weet niet goed waarom het niet lukt.. Ik heb minder beweging, omdat ik niet meer twee keer in de week naar Haren moet... Verder is het toch ergens de angst om af te vallen, de stress rond mijn studie en toch niet altijd even goed eten...

Ik ben afgelopen week 88 kilo geweest, maar zaterdag was het 89,5, dus ik weet ook niet goed wat mijn lijf nu wil..
Enige pluspuntje is dat mijn darmen tot rust komen...

Ennuh wat betreft je studie, pak het voorzichtig op, het kan echt enorm tegenvallen heb ik zelf ondervonden...
Ennuh, het was wel een beetje te merken hoor dat het niet echt goed ging... Tenminste, dat gevoel kreeg ik wel toen ik je in Emmen zag..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35774018
Zo eindelijk naar paar weken elende met pc weer online...

Morgen weer ff wegen, en dan update plaatsen.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_35775401
Oud: Iksje (1m71) (25,34) was 79.5kg, weegt nu 74,1 kg en wil graag 70 kg wegen
Nieuw: Iksje (1m71) (25,31) was 79.5kg, weegt nu 74 kg en wil graag 70 kg wegen -5,5

Toch een onsje kwijt!
  maandag 6 maart 2006 @ 15:33:35 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_35775921
Ik had toch verteld van die weegschaal in Haaksbergen?
Nou, net hier op de weegschaal. Niks batterijen leeg

Troel (1m78) (36,4) was 163,9 kg, weegt nu 115,2 kg en wil graag 72 kg wegen -48,7
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35776054
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef Troel het volgende:

Troel (1m78) (36,4) was 163,9 kg, weegt nu 115,2 kg en wil graag 72 kg wegen -48,7

Is goed nieuws!
Is een leuke opsteker!
***Levi was here***
  maandag 6 maart 2006 @ 15:37:13 #98
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35776056
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef Troel het volgende:

Holy fuck Troel, wat veel! Ik bene cht benieuwd om je weer eens te zien
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:39:29 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_35776143
Ook zo stom. Ik had toch pas mijn streefgewicht aangepast naar 72 kilo omdat dat volgens www.valtaf.nl mijn ideale gewicht was? Nou is dat weer 70
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 maart 2006 @ 15:41:24 #100
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_35776210
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef Troel het volgende:
Ook zo stom. Ik had toch pas mijn streefgewicht aangepast naar 72 kilo omdat dat volgens www.valtaf.nl mijn ideale gewicht was? Nou is dat weer 70
Is voorlopig 72kg niet gewoon mooi? Ik zal het zelf bijvoorbeeld nooit wegen... en je bent nog langer ook. Met 72 kg zou je al meer dan 90kg zijn afgevallen...
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')