Welkom welkom!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:38 schreef Koningin het volgende:
Ik ga hier ook maar weer eens meelezen, want nu wordt het echt tijd. De excuses zijn op: carnaval is over, ben al half jaar gestopt met roken.......dus er tegenaan.
Daarbij moet ik van de zomer weer in mijn broeken van vorig jaar passen!!
en dan is op dit moment niet zo
Ik heb een afspraak met iemand om me even te helpen alles weer op de rails te krijgen en ik wilde vragen of ik 2 dingen tegelijk mag doen (dat wordt wel vaker gedaan na bijv. ziekte). Dan zou ik het net kunnen redden. Maar ik vrees dat hij dan gaat zeggen dat ik dan teveel hooi op mijn vork neem gezien mijn toestand van de afgelopen maanden.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Wat zonde IsabeauDat was een mooie kans geweest voor je. Is er geen mouw aan te passen?
Knuffel voor Isa!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met iemand om me even te helpen alles weer op de rails te krijgen en ik wilde vragen of ik 2 dingen tegelijk mag doen (dat wordt wel vaker gedaan na bijv. ziekte). Dan zou ik het net kunnen redden. Maar ik vrees dat hij dan gaat zeggen dat ik dan teveel hooi op mijn vork neem gezien mijn toestand van de afgelopen maanden.
Nou, de opleiding voor verpleeghuisarts begint gewoon weer in september. En er worden er op zich genoeg gevraagd hoor (ook nog één in N-Brabant bijvoorbeeld), maar dit was in Hoogeveenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Levitation het volgende:
Knuffel voor Isa!![]()
Kun je niet wat later starten in Hoogeveen? Dat je wat meer tijd krijgt voor je studie?
Het is jammer dat ik zo'n hekel heb aan zwemmen!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:17 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 2 zwakke enkels ( eentje 2 keer gebroken en eentje 3 keer plus geklooi met enkelbanden en zo).
Je zou een sportbrace kunnen dragen en iig hoge schoenen voor steun. Ow, en als je blessuregevoelig bent is zwemmen natuurlijk een goed alternatief
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef Troel het volgende:
Ik had toch verteld van die weegschaal in Haaksbergen?
Nou, net hier op de weegschaal. Niks batterijen leeg
Troel (1m78) (36,4) was 163,9 kg, weegt nu 115,2 kg en wil graag 72 kg wegen -48,7
Holy fuck Troel, wat veel! Ik bene cht benieuwd om je weer eens te zienquote:Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef Troel het volgende:
Ik had toch verteld van die weegschaal in Haaksbergen?
Nou, net hier op de weegschaal. Niks batterijen leeg
Troel (1m78) (36,4) was 163,9 kg, weegt nu 115,2 kg en wil graag 72 kg wegen -48,7
Is voorlopig 72kg niet gewoon mooi? Ik zal het zelf bijvoorbeeld nooit wegen... en je bent nog langer ook. Met 72 kg zou je al meer dan 90kg zijn afgevallen...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef Troel het volgende:
Ook zo stom. Ik had toch pas mijn streefgewicht aangepast naar 72 kilo omdat dat volgens www.valtaf.nl mijn ideale gewicht was? Nou is dat weer 70
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |