abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2006 @ 15:42:51 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_35776261
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Is voorlopig 72kg niet gewoon mooi? Ik zal het zelf bijvoorbeeld nooit wegen... en je bent nog langer ook. Met 72 kg zou je al meer dan 90kg zijn afgevallen...
Ja, maar omdat je toch wat in moet vullen. Elke kilo die ik afval is natuurlijk al heel mooi. Die 72 zal ik nooit halen, maar toch
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35778300
De skivakantie was echt heerlijk. Redelijk weer en goede sneeuw gehad. Ik heb alleen wel het gevoel dat ik 5 kilo ben aangekomen

We zaten in een hotel, waar ze 's ochtend verse kaiserbroodjes hadden en 's avonds meestal iets van schitzel met patat, of worst met patat of leverkaas met noedels.
en tussen de middag hebben we steeds restaurants op de piste opgezocht waar je dan keuze had tussen worst met patat en consorten, apfelstrudel met vanillesaus en consorten of schinken/kaesetoast en consorten.

Oja en natuurlijk de gluhwein en warme chocomelk met slagroom niet te vergeten

En met de terugreis hadden we natuurlijk milka en koek en chips ingeslagen en uiteindelijk ook nog bij de Mac gegeten.

Kan het nog slechter?

Zelfs vriend vond dat ie nu ook maar eens moet gaan afvallen.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:42:31 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_35778362
Samen afvallen is wel makkelijker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 maart 2006 @ 16:43:55 #104
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35778424
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:42 schreef Troel het volgende:
Samen afvallen is wel makkelijker
Ja, wat dat betreft heb ik pech, mijn vriendje is al super dun
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:51:01 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_35778678
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, wat dat betreft heb ik pech, mijn vriendje is al super dun
Ja, hij en Bert zouden samen moeten aankomen, gaan wij samen afvallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 maart 2006 @ 16:53:42 #106
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35778777
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, hij en Bert zouden samen moeten aankomen, gaan wij samen afvallen
Ik vind hem zo ook al goed, maar hij mag ook best iets aankomen. Maar ik prop hem al ontzettend vol en dat werkt niet erg

Wat wel lastig is, is dat hij bijvoorbeeld geen vis lust etc. en een moeilijke eter is. Daardoor is mijn menukeuze een stuk beperkt. Maar goed, ik wil ook geen tientallen kilo's afvallen, maar gewoon wat beter in mijn vel voelen. En aj, dan hoor ik misschien in dat andere topic, maar ik heb hier gewoon iets meer mee
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:57:17 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_35778900
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind hem zo ook al goed, maar hij mag ook best iets aankomen. Maar ik prop hem al ontzettend vol en dat werkt niet erg

Wat wel lastig is, is dat hij bijvoorbeeld geen vis lust etc. en een moeilijke eter is. Daardoor is mijn menukeuze een stuk beperkt. Maar goed, ik wil ook geen tientallen kilo's afvallen, maar gewoon wat beter in mijn vel voelen. En aj, dan hoor ik misschien in dat andere topic, maar ik heb hier gewoon iets meer mee
Je blijft! Je moet! Je mag niet daarheen!

Ik lust ook geen vis Maar laat ik nou hier degene zijn die kookt Overigens kook ik vaak genoeg voor Bert wel vis, dat ik zelf wat anders heb.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35780019
Zo, heerlijk bonbons op vandaag en een hamkaascroissantje. Vanavond shoarma eten, mjummie! Ik heb vandaag echt, met uitzondering van mijn sesamsnaps, thee en water, geen hap gezond eten op en volgens mij valt het daardoor calorietechnisch ook nog wel mee. Ok, gezond eten vervangen door chocola is niet goed, maar oooooooooh het is zo lekker en ik heb er geen spijt van =P
Morgen ga ik weer gezond doen, beloofd!
Van de week woog ik nog netjes zo'n beetje 83 kilo, dus er is niet zo veel veranderd.
Sanity is (not) statistical
  maandag 6 maart 2006 @ 18:07:05 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35781050
gaat goed TROEL! ben jaloers haha ik doe er een jaar over om 24 kg af te vallen en bij jou vliegen de kilos eraf....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 maart 2006 @ 18:39:03 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35782180
Ik heb roti gemaakt (wel de snelle versie), oooooooooooooo wat zalig is dat toch

Zelfs Christan heeft zijn bord leeggegeten zonder al te veel aanmoedigingen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35782688
Nou, ik zat aardig dicht in de buurt met mijn schatting van 90 kilo, de weegschaal gaf vanmorgen 89.8 aan. Hoog tijd om er iets aan te doen dus... die 90 wil ik echt niet meer passeren (al wilde ik dat bij de 80 eigenlijk ook al niet... )
Mijn voorlopige doel is om voor 1 juli (de start van de zomervakantie) weer onder de 80 kilo te zitten, zodat ik mijn zomerkleren van vorig jaar tenminste weer aankan.

Nieuw regeltje:
Fannetje (1m75) (29,4) was 99,0 kg, weegt nu 89,8 kg en wil vóór 1 juli graag minder dan 80 kg wegen - 9,2
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 maart 2006 @ 19:07:43 #112
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_35783400
Hoihoi,
Ik meld mij even kort. Ben ziek geloof ik, geen flauw idee wat ik heb, maar gaat nog niet echt over. Tegen de avond krijg ik al sinds vrijdag enorme buikpijn (als in: flauwvallen door buikpijn) terwijl ik overdag wel buikpijn heb, maar gewoon leefbaar op af en toe een krampje na.
Maar TARA heeft me geboden morgen naar de dokter te gaan....

@Isabeau: het einde van de winter is weer in zicht, hopelijk gaat het nu allemaal weer snel de goede kant op! Ik zie wel zitten dat je het voor elkaar krijgt

edit: en ja, dit was weer eens een domme, niet ingelogde freecell!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_35783515
Beterschap, Freecell

en oh: kan ik volgende week woensdag gezellig langskomen? (heb dan een afspraak in Groningen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35783789
Dat klinkt niet best, Freecell... gauw naar de dokter morgen!
pi_35783859
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Beterschap, Freecell

en oh: kan ik volgende week woensdag gezellig langskomen? (heb dan een afspraak in Groningen)
Ik ben er tegen half 5 weer uit stage en Maarten heeft college van 2-4, voor de rest kan het prima gezellig Kom je dan ook mee-eten? Dat is ook gezellig Vindt O. ook wel leuk denk ik

Maar ik ga even eten nu en daarna maar even rusig aan doen, avond komt weer
pi_35784231
Let er even op of er een verband bestaat tussen eten en de pijn. Hoe veel tijd tussen de maaltijd en opkomen van de pijn bijv. De arts zal dat ook willen weten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 maart 2006 @ 19:34:34 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35784586
ik heb vaak smorgens buikpijn.. maja dat zijn darmkrampen en dat heb ik eigenlijk sinds ik relatief gezond eet .. soms wel vervelend en kan er soms ook flink beroerd van worden.
pi_35784663
Wat ik trouwens ook bizar vind is dat ik nu ik extreem gezond eet regelmatig last heb van harde ontlasting terwijl ik nu véél meer vezels en water binnen krijg dan daarvoor. En wat raden artsen aan bij obstipatie? Juist....vezels en water drinken. Vaag hoor.

Ook raar dat je juist darmkrampen krijgt als je gezonder eet, BJ. Echt, ik begrijp daar ook niets van.
  maandag 6 maart 2006 @ 19:39:51 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35784797
neej ik ook niet en is knap vervelend en ook wordt ik snel kotsberoerd als ik iets eet waar iets meer vet in zit....
patatje mayo is er niet meer bij

naja als dat het ergste is... ga nu lekker even sporten..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 maart 2006 @ 19:47:53 #120
13151 crew  Rewimo
pi_35785181
Ik heb daarstraks mijn steppertje uitgeprobeerd Kon mooi terwijl zoon aan het badderen was. Helaas voel ik mijn rug nogal als ik step dus ik heb het maar niet te lang gemaakt, minuutje of 5. Morgen de peut om advies vragen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35786374
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Let er even op of er een verband bestaat tussen eten en de pijn. Hoe veel tijd tussen de maaltijd en opkomen van de pijn bijv. De arts zal dat ook willen weten.
*Check* meestal een kwartiertje (maximaal) maar ook tussendoor, als ik miet gegeten heb, Hoe vetter ik eet, hoe erger en voornamelijk rechtsonderin...

Maar ik ben vandaag in ieder geval nog niet flauwgevallen

en eigenlijk wil ik gewoon niet naar de dokter....
pi_35786569
Kom je morgen hier ff

(met als risico dat ik je dan toch ook naar de dokter stuur )
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 maart 2006 @ 20:48:33 #123
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_35787765
Marchien stelt voor dat je hier komt Isa (ze ziet het niet zitten om naar Hoogeveen te gaan, ze heeft zich niet voor niets ziekgemeld).
Zij betaalt vervoerskosten.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_35788252
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik trouwens ook bizar vind is dat ik nu ik extreem gezond eet regelmatig last heb van harde ontlasting terwijl ik nu véél meer vezels en water binnen krijg dan daarvoor. En wat raden artsen aan bij obstipatie? Juist....vezels en water drinken. Vaag hoor.

Ook raar dat je juist darmkrampen krijgt als je gezonder eet, BJ. Echt, ik begrijp daar ook niets van.
Hè, dat heb ik soms ook! Eet je mooie porties groenten, 2-3 stuks fruit, volkorenproducten en dan gaat het minder vlot...Zou het iets te maken kunnen hebben met te weinig vet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 maart 2006 @ 21:01:24 #125
13151 crew  Rewimo
pi_35788333
Neem een WLS Probleem voor altijd uit de wereld

Iets meer vet kan inderdaad helpen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')