Ja, maar omdat je toch wat in moet vullen. Elke kilo die ik afval is natuurlijk al heel mooi. Die 72 zal ik nooit halen, maar tochquote:Op maandag 6 maart 2006 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is voorlopig 72kg niet gewoon mooi? Ik zal het zelf bijvoorbeeld nooit wegen... en je bent nog langer ook. Met 72 kg zou je al meer dan 90kg zijn afgevallen...![]()
Ja, wat dat betreft heb ik pech, mijn vriendje is al super dunquote:
Ja, hij en Bert zouden samen moeten aankomen, gaan wij samen afvallenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb ik pech, mijn vriendje is al super dun![]()
Ik vind hem zo ook al goed, maar hij mag ook best iets aankomen. Maar ik prop hem al ontzettend vol en dat werkt niet ergquote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, hij en Bert zouden samen moeten aankomen, gaan wij samen afvallen
Je blijft! Je moet! Je mag niet daarheen!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind hem zo ook al goed, maar hij mag ook best iets aankomen. Maar ik prop hem al ontzettend vol en dat werkt niet erg
Wat wel lastig is, is dat hij bijvoorbeeld geen vis lust etc. en een moeilijke eter is. Daardoor is mijn menukeuze een stuk beperkt. Maar goed, ik wil ook geen tientallen kilo's afvallen, maar gewoon wat beter in mijn vel voelen. En aj, dan hoor ik misschien in dat andere topic, maar ik heb hier gewoon iets meer mee![]()
Ik ben er tegen half 5 weer uit stage en Maarten heeft college van 2-4, voor de rest kan het primaquote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Beterschap, Freecell![]()
en oh: kan ik volgende week woensdag gezellig langskomen?(heb dan een afspraak in Groningen)
*Check* meestal een kwartiertje (maximaal) maar ook tussendoor, als ik miet gegeten heb, Hoe vetter ik eet, hoe erger en voornamelijk rechtsonderin...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Let er even op of er een verband bestaat tussen eten en de pijn. Hoe veel tijd tussen de maaltijd en opkomen van de pijn bijv. De arts zal dat ook willen weten.
Hè, dat heb ik soms ook! Eet je mooie porties groenten, 2-3 stuks fruit, volkorenproducten en dan gaat het minder vlot...Zou het iets te maken kunnen hebben met te weinig vet?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik trouwens ook bizar vind is dat ik nu ik extreem gezond eet regelmatig last heb van harde ontlasting terwijl ik nu véél meer vezels en water binnen krijg dan daarvoor. En wat raden artsen aan bij obstipatie? Juist....vezels en water drinken.Vaag hoor.
Ook raar dat je juist darmkrampen krijgt als je gezonder eet, BJ. Echt, ik begrijp daar ook niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |