Dat van het geen chocolade met lusten, klinkt bekend. Je bent gewaarschuwd Isa!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:15 schreef Faat het volgende:
Isa, als je geen zin heb in chocolade dan moet er écht iets mis met je zijnBeterschap gewenst
Ach jee... sterkte ermee, Riannquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:29 schreef Riann het volgende:
Het is trouwens uit met mijn vriendje na 1 jaar en 7 maanden.Zelf uitgemaakt maar dan nog is het even slikken...
Eerst om 9 uur een afspraak met de decaanquote:Op maandag 6 maart 2006 07:42 schreef Rewimo het volgende:
Snel naar huis om te controleren dan maar!
Datw erkt idd goed. Ik zit nu bij dezelfde sportschool als mijn zusje en het zusje van mijn vriendje en dat werkt leuk. Als je hebt afgesproken heb je ook een stok achter de deur om te gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Fuente, is er niet iemand die met je meewil naar de sportschool? Vaak werkt dat nog veel beter(zei de dame die bijna een jaar lang een sportschool heeft gesponsord door wel te betalen en niet te komen opdagen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |