abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35652973
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een dvd-speler gehad van medion. Eh, nou ja, technisch gezien ben ik nu bezig aan de derde, want de eerste twee werkten niet dus moesten we ze terugsturen, deze doet het ook niet, maar hij doet het iets minder niet als die eerste twee dus hebben we het opgegeven. Eh nou ja, ik hoef in ieder geval nooit meer iets van Medion.
Ow, da's wel pech!
Wij hebben 2 TFT schermen, een dvd-speler, een laptop, een TV en nog wat routertjes enzo van Medion en we hebben nog nooit problemen gehad. Allemaal prima spul.
Mijn ouders hebben een JVC-tv en die is al 3 keer terug geweest voor reparatie (beeldbuis wordt steeds groen). Blijkbaar toch allemaal een kwestie van geluk hebben...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35653388
Hoihoi, ik ben in de afgelopen dagen steeds zieker geworden. Het is me dan niet helemaal duidelijk waarom ik dan totaal geen zin in eten heb (Den bood me chocolade aan en ik had geen zin), maar al sik dan eet zijn het perenijsjes en speculaasjes die ik niet eens lekker vind. Maar ik moet gewoon niet aan warm eten of brood denken.

Oh, en terwijl ik me al hondsberoerd voelde ben ik gisteren op de fiets naar de verjaardag van mijn neefje gefietst. Door de sneeuwstorm. Tien kilometer lang. Ik zag op een gegeven moment helemaal niets meer en ben half bevroren aangekomen met een zeiknatte broek. En wat denk je dat ze zeiden? "Oh, hij viert het zaterdag pas!" (ik had het gistermiddag nog nagevraagd hè ) en ook leuk: "Ik had je zo uit Hoogeveen mee kunnen nemen, daar was ik om 6 uur nog" (joh, en ik heb geen telefoon?? ) Maar goed, dat heeft me ook geen goed gedaan en ik denk dat ik zo weer rillend in bed ga liggen. Heb geloof ik koorts. En moet vannacht werken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 19:52:57 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35653791
Klinkt allemaal erg lekker, Isabeau Kijk je wel uit met dat gewerk als je zo ziek bent? Niemand heeft er iets aan als je instort.

Ik hoor over het algemeen niets dan goed over Medionproducten Ik heb zelf een scanner, collega van me heeft tot grote tevredenheid een PC. Voor die twee tientjes durf ik het risico wel te nemen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35653849
Ik heb nog nooit van Medio gehoord
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 21:06:15 #30
13151 crew  Rewimo
pi_35656387
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog nooit van Medio gehoord
Medion is het "eigen" elektronicamerk van de Aldi. Naar het schijnt gaan er redelijk bekende merken achter schuil
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:35:15 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_35657485
Dat kleine prutscameraatje wat ik meehad naar Emmen is ook van Medion. Volgens mij heeft Aldi ook contracten met Quigg, want daar zijn de keukenmachines en dergelijke van en Topcraft van het gereedschap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35661005
Ik heb ook nog nooit van medion gehoord? Maar goed, als het Aldi spul is kan dat best kloppen want die zit hier niet in de buurt. Maar een hardslagmeter is misschien wel een keertje handig om te kopen...

Liejannuh: heb je door de sneeuw hardgelopen? Die hardloopschoenen zijn namelijk niet waterdicht dus daar kunnen die koude voeten van komen... Dus als je thuis bent voeten verwarmen dan .

Die vent van mij heeft van het week het licht gezien geloof ik na gezeur van mij dat ie toch echt eens gezond moet gaan eten en toch meer moest gaan bewegen.... Eerst pakt ie mijn stepper (deed ik niet veel meer mee) en mijn gewichtjes af maar net zat ie in de winkel allerlei gezonde etenswaren te pakken en verhalen over te vertellen (alsof ik dat niet al weet zeg ). Hoe een pizzasnoeiende vent tot light kaas zich kan verleiden om te kopen... Ik wist niet wat ik net meemaakte .
pi_35661211
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een dvd-speler gehad van medion. Eh, nou ja, technisch gezien ben ik nu bezig aan de derde, want de eerste twee werkten niet dus moesten we ze terugsturen, deze doet het ook niet, maar hij doet het iets minder niet als die eerste twee dus hebben we het opgegeven. Eh nou ja, ik hoef in ieder geval nooit meer iets van Medion.
Wij hebben een digitale fotocamera die al 3 keer op de stenen gekletterd is, letterlijk uit elkaar ligt van buiten (dingen vastplakken enzo) en het gewoon nog steeds doet
Monitoren hebben we hier van Medion, een Laptop en pc, allemaal uitstekend.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:00:12 #34
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35663202
beterschap isa, lekker je bed in!

ik ga ook maar eens wat slaap pakken...morgen weer aan de scriptiepipsie...en als die af is kan ik eindelijk weer tijd maken om te sporten...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:30:41 #35
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_35664427
Poeh jullie gaan snel met de topics!

Helaas nog niets afgevallen met carnaval enzo.. Maar vandaag weer begonnen met een goede start. nu nog een wegschaal kopen!
pi_35668791
Isabeau, zorg je een beetje goed voor jezelf??

ik heb gisteravond weer bagger gegeten, we zouden ff de kasten die we gekocht hadden in elkaar zetten, en dat viel nogal tegen...
Het zal dus wel niet heel veel meer worden deze week...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:13:25 #37
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_35668959
Hier gaat het, ondanks de pannenkoeken en pizza die deze week op het menu stonden eik best goed
Overdag wat minder eten, 's avonds helemaal niks snoepen, en toen viel de schade best mee
Sterker nog... BMI is inmiddels 25,47
pi_35668979
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:03 schreef Pandorah het volgende:
Die vent van mij heeft van het week het licht gezien geloof ik na gezeur van mij dat ie toch echt eens gezond moet gaan eten en toch meer moest gaan bewegen.... Eerst pakt ie mijn stepper (deed ik niet veel meer mee) en mijn gewichtjes af maar net zat ie in de winkel allerlei gezonde etenswaren te pakken en verhalen over te vertellen (alsof ik dat niet al weet zeg ). Hoe een pizzasnoeiende vent tot light kaas zich kan verleiden om te kopen... Ik wist niet wat ik net meemaakte .
Ik wil ook een vent die het licht ziet! Ik zet al heeeel subtiel het programma 'Je bent wat je eet' op... al is het lang zo erg niet als sommige van die mensen. Maar ja het blijft (commerciële) televisie, dan moet er wat sensatie bij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 11:19:26 #39
13151 crew  Rewimo
pi_35671916
Stiekem even een crosspostje hoor

Jippie, nieuwe kleren

En een roze fleecevest waar ik nog een heel klein beetje in moet krimpen, maar loshangend zie je dat niet

En ik heb deze set ook nog in het aqua
pi_35672273
Ziet er mooi uit Rewimo!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 11:47:33 #41
13151 crew  Rewimo
pi_35672727
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:31 schreef teigan het volgende:
Ziet er mooi uit Rewimo!
Ik geloof trouwens wel dat er een heel klein maatje op die foto staat Voor alle duidelijkheid: die van mij is groter

Isabeau, hoe ben je de nacht doorgekomen?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:06:22 #42
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35673287
nou ik ben uiteindelijk toch maar weer eens op de weegschaal gegaan en het viel me heel erg mee:

oud:
Beessie-Jen (1m85) (26,8) was 115,5 kg, weegt nu 91,8 kg en wil graag 85 kg wegen -23,7

nieuw:
Beessie-Jen (1m85) (26,7) was 115,5 kg, weegt nu 91,3 kg en wil graag 85 kg wegen -24,2

toch eindelijk weer een klein beetje afgevallen

op naar de 90 ....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 12:12:26 #43
13151 crew  Rewimo
pi_35673502
Goed gedaan, BJ
pi_35675560
Mooie kleren Rewimo.
Beessie-jen, goed gedaan

Ik heb net 2 wentelteefjes op. Had ontzettende honger, geen zin in een droge cracker...
Dus dan maar wentelteefjes met een heel klein beetje suiker.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:22:22 #45
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35675766
hmmm wentelteefjes zijn heerlijk!

ik heb net meusli met magere yoghurt gehad en een glas sinaasappelsap en een lekker gekookt eitje
en vandaag eet ik niet warm (heb late dienst) en ben ook al ff op de crosstrainer geweest net
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 3 maart 2006 @ 14:54:42 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35679452
Hoi... ik was jullie al kwijt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 15:23:01 #47
13151 crew  Rewimo
pi_35680462
Te grote kleren komen toch wel van pas We zijn bij Frank thuis en daar heeft de hele week geen kachel gebrand. 't Is hier kkkkkoud. Gelukkig had ik een veel te groot vest in de auto gelegd en dat heb ik nu maar over mijn gewone kleren heen aangetrokken Brrrrr...
pi_35680523
net terug van vakantie dus zal voorlopig nog maar niet op de weegschaal gaan staan
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:12:37 #49
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35703061
Ik word een beetje een oud blind kippetje, ik heb gewoon 3 keer!! de hele lijst van Lifestyle
moeten doorlezen, voordat ik dit topic gevonden had
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:14:14 #50
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35703077
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef YanniiCke het volgende:
Op school noemt een jongen mij steeds dik maar volgens mij ben ik helemaal niet dik

ik doe elke week hockeyen enzo en ik eet ook best gezond, wat kan ik nogmeer doen?
Eeej, weet je dat dat ook kan betekenen dat die jongen jou misschien wel hartstikke leuk vind?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')