Ow, da's wel pech!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een dvd-speler gehad van medion. Eh, nou ja, technisch gezien ben ik nu bezig aan de derde, want de eerste twee werkten niet dus moesten we ze terugsturen, deze doet het ook niet, maar hij doet het iets minder niet als die eerste twee dus hebben we het opgegeven. Eh nou ja, ik hoef in ieder geval nooit meer iets van Medion.
Medion is het "eigen" elektronicamerk van de Aldi. Naar het schijnt gaan er redelijk bekende merken achter schuilquote:
Wij hebben een digitale fotocamera die al 3 keer op de stenen gekletterd is, letterlijk uit elkaar ligt van buiten (dingen vastplakken enzo) en het gewoon nog steeds doetquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een dvd-speler gehad van medion. Eh, nou ja, technisch gezien ben ik nu bezig aan de derde, want de eerste twee werkten niet dus moesten we ze terugsturen, deze doet het ook niet, maar hij doet het iets minder niet als die eerste twee dus hebben we het opgegeven. Eh nou ja, ik hoef in ieder geval nooit meer iets van Medion.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:03 schreef Pandorah het volgende:
Die vent van mij heeft van het week het licht gezien geloof ik na gezeur van mij dat ie toch echt eens gezond moet gaan eten en toch meer moest gaan bewegen.... Eerst pakt ie mijn stepper (deed ik niet veel meer mee) en mijn gewichtjes af maar net zat ie in de winkel allerlei gezonde etenswaren te pakken en verhalen over te vertellen (alsof ik dat niet al weet zeg). Hoe een pizzasnoeiende vent tot light kaas zich kan verleiden om te kopen... Ik wist niet wat ik net meemaakte
.
Ik geloof trouwens wel dat er een heel klein maatje op die foto staatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:31 schreef teigan het volgende:
Ziet er mooi uit Rewimo!
Eeej, weet je dat dat ook kan betekenen dat die jongen jou misschien wel hartstikke leuk vind?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef YanniiCke het volgende:
Op school noemt een jongen mij steeds dik maar volgens mij ben ik helemaal niet dik
ik doe elke week hockeyen enzo en ik eet ook best gezond, wat kan ik nogmeer doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |