Ik neem aan dat hij straks zelf de cijfers post.quote:
ik kan t nog nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij straks zelf de cijfers post.
zou je mij even kunnen benaderen op MSN (als dat kloteding weer werkt hier, ik kan momenteel niet inloggenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij straks zelf de cijfers post.
Het sluiten van een paar topics is blijkbaar belangrijker dan het plezier van er in posten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:05 schreef buzzer het volgende:
pfff het is ook nooit goed.
Arcee, je weet best dat ik niets tegen de lijstjes en stats topics heb, integendeel. Alleen het ene bewuste topic valt gewoon in de range van topics waarvan we een half jaar geleden hebben afgesproken dat we die reeksen niet meer toestaan. En dat is niet om te treiteren, maar om de topiclijst leefbaar te houden. En we proberen dat zo consequent mogelijk te hanteren. Het heeft dus niets met pesten of rancune what so ever te maken. Ook een topic zoals dat van Bjorri zie ik gewoon liever niet, en een deel 2 gaat er ook zeker niet komen, en we hebben de afgelopen dagen meer postopkriktopics gesloten.
Nee, stuur maar een mailtje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:06 schreef buzzer het volgende:
zou je mij even kunnen benaderen op MSN (als dat kloteding weer werkt hier, ik kan momenteel niet inloggenbuzzer.fok@gmail.com
En die regel geldt ook met terugwerkende kracht voor topics die al 2 jaar lopen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:05 schreef buzzer het volgende:
Alleen het ene bewuste topic valt gewoon in de range van topics waarvan we een half jaar geleden hebben afgesproken dat we die reeksen niet meer toestaan.
Kee, deal.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:55 schreef buzzer het volgende:
We hebben een aantal reeksen benoemd die mochten blijven bestaan. De meetingtopics zijn ook aan GC toegewezen, dus daar ontkomen we niet aan.
Het wachten is eigen op een nieuwe feature voor centrale topics, en zodra dat op het hele forum gaat werken, dan kunnen we alles herzien. Overigens: help me in april nog even herinneren aan dat bewuste topic, da iik er tot die tijd even over nadenken (in maart hebben we er niet zoveel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |