Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Sam & Dave - Soul man?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Chen het volgende:
Ik zoek 2 nummer!
Eentje zingt zo'n soul neger 8) iets van '' Im a Soul ..... ''
Ik ben eruit gekomen met kazaa litequote:Op zondag 19 februari 2006 10:23 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat vaak op the box komt
Zo'n meid dat dan tegen een hek aan staat te schreeuwen.. iets zoals
"We want bockeylong gun... can't get get get get.. " ofzoiets..
Iemand?
Iemand?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:52 schreef Game_Error het volgende:
Ik zoek die melodie van die randstad schaatsreclame? hoe heet dat nummer?
1) Nadia - Et c'est parti ?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef XQZ-me het volgende:
ik zoek 2 nummers, beide gehoord tijdens het stappen en weet alleen stukjes uit de 'text'.
1) "all the fellas in the club....ohoo....all the [....] in the club.....ohoo.....all my dj's in the club....ohoo!"
(was een dance-nummer)
2) (ik schrijf het ff zoals ze het zeggen) "Laydie laydie laydie laydie laydie laydie laaaaaay" enz...
Lekker duidelijke omschrijvingen, maar dit is helaas enige wat ik nog van de nummers weet.![]()
Wie oh wie helpt me?
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef XQZ-me het volgende:
2) (ik schrijf het ff zoals ze het zeggen) "Laydie laydie laydie laydie laydie laydie laaaaaay" enz...
Het zou deze kunnen zijn:quote:Op zondag 19 februari 2006 11:00 schreef Sannelie het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer uit de reclame van Dove dat je een gebruinde huid krijgt... Ik ben wezen zoeken op zo'n reclamesite met muziek maar niks gevonden. Weet iemand dit liedje?
Ja dat is m! Bedanktquote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het zou deze kunnen zijn:
http://www.lyricsfreak.com/d/dusty-springfield/43894.html
Gem - Good to Know youquote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:55 schreef billy-bob het volgende:
Erg late reactie maar ik wil toch even mijn dank betuigen richting Muziekstad2000 en Peter_Beense voor het vinden van het nummer waar ik naar op zoek was, zij vermeldden Van Halen - Ain't Talkin Bout Love en de cover Apollo 440 - Ain't Talkin Bout Dub respectievelijk!
't is niet echt dance maar misschien heeft 't Pierre Groscolas - Lady Lay als basis?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef XQZ-me het volgende:
ik zoek 2 nummers, beide gehoord tijdens het stappen en weet alleen stukjes uit de 'text'.
(was ook een dance-nummer - gezongen door man)
Lekker duidelijke omschrijvingen, maar dit is helaas enige wat ik nog van de nummers weet.![]()
Wie oh wie helpt me?
Queen - It's a miraclequote:Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef Borkydude het volgende:
Jaja, vandaag hebben we hem weer meer dan eens gehoord. Het deuntje wat je hoort als Ajax scoort.Wie weet welke het is?
Ik denk dat het LPG - Belly Rollercoaster is. Dit heb ik echter alleen uit nieuwsberichten gehaald, dus ik heb het nummer zelf niet gehoord. Succes!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zoek 't nummer van de Nokia n70 reclame, volgens mij 'n Moby-nummer. Iemand 'n idee?
Is dat niet One Step Beyond van Madness (niet bewust opgelet, maar ik hoorde dat gisteren inderdaad voorbij komen, volgens mij....) ?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef Borkydude het volgende:
Jaja, vandaag hebben we hem weer meer dan eens gehoord. Het deuntje wat je hoort als Ajax scoort.Wie weet welke het is?
Abel - Neem me meequote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
blablablaAbelblablabla
Fall out Boy- sugar we're going downquote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef OldJeller het volgende:
Hi,
Ik zoek een nummer, maar weet niet precies meer hoe die gaat.. die clip is in ieder geval typerend:
Een jongen met een gewei op z'n hoofd loopt doelloos rond en heeft geen vrienden, uiteindelijk vindt een meisje hem leuk en blijkt die vader hertenvoeten te hebben.
Het is rock.
Fun with Dick en Jane;quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Koewam het volgende:
2 Stuks:
Ik zoek de tekst van de opera "de gierige ridder", Rachmaninoff.
En:
Bij de film "meet Dick and Jane", waar Dick het huis van Jack binnenloopt (hij heeft hem nog niet eerder gezien). Is een beetje opzwepende muziek, en redleijk bekend ook. Kent iemand die?
Dat liedje inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 21:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
't is niet echt dance maar misschien heeft 't Pierre Groscolas - Lady Lay als basis?
Slaap van The Oppositesquote:Op maandag 20 februari 2006 18:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat vandaag een paar minuten voor 16:00 werd gedraaigd op radio 538...
Het is een rapper die zingt over SLAPEN EN DOE JE OGEN TOE, WEET DAT JE GAAN DROMEN MOET...
Er doet een klein kindje in mee die de hele tijd vragen steld....WWie is de baas in de wereld? Waarom gaan mensen dood? Waar hebben sommige mensen niets te eten?
Raffaella Carra - A Far L'amore Comincia Tuquote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef waynie het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer, met tekst; skopje skopje du skop, skopje skopje du toi <BOEM> (=slag op gong oid)
Weet de echte tekst niet, maar zo hoor je t (is spaanse tekst volgens mij)
En de titel weet ik maar half; a far la comuncatia de tu ofzo
Da's toch van Najib Amhali?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu kreeg ik wel een tof nummer via msn geluiden van iemand (MSN Plus)
Wakker worden.
Iemand enig idee??
bloodhoundgang - the bad touchquote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef michelz het volgende:
baby,we you me are nothing like animals,so why doesnt we do like the discoveychannel
Ik weet zeker dat wel iemand deze herkentkan helaas niet meer op de naam komen
Wie kan me aan de naam helpen?
Bloodhound gang - The bad touch.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef michelz het volgende:
baby,we you me are nothing like animals,so why doesnt we do like the discoveychannel
Ik weet zeker dat wel iemand deze herkentkan helaas niet meer op de naam komen
Wie kan me aan de naam helpen?
Jochem Meyer (cabaretier - show: ADHD)quote:Op maandag 20 februari 2006 19:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu kreeg ik wel een tof nummer via msn geluiden van iemand (MSN Plus)
Wakker worden.
Iemand enig idee??
Ohja, die was het!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Jochem Meyer (cabaretier - show: ADHD)
Oke thnx zal eens zoeken...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Jochem Meyer (cabaretier - show: ADHD)
kloppen de antwoorden op pagina 1 niet dan? (worden 2 suggesties gedaan)quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer gebruikt in de reclame van de Nokia N70 heet?
Ster.nl helpt me niet echt verder.
Het klinkt een beetje Moby-like.
Ik ben net 3 minuten te laatquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef fcoim het volgende:
wie weet welk nummer word gebruikt in de aankondiging van programma's op dit moment op RTL4?
Oei... overheen gelezenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
kloppen de antwoorden op pagina 1 niet dan? (worden 2 suggesties gedaan)
weet niet zeker of dat de goeie zijn hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oei... overheen gelezen(maal 4 ofzo
).
Ik ga het nu opzoeken!
Dat is 'm niet nee, die heb ik al opgezocht (eerder) en hij klinkt al niet Moby-achtigquote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef blieblie het volgende:
Ik had LPG - Belly Rollercoaster al gevonden op Ster.nl maar die is van een andere commercial. Van de Nokia 6101 en niet van de N70. Maar ik zal em voor de zekerheid proberen te luisteren.
jaaaaaaa!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Fall out Boy- sugar we're going down
Andrea Bocelli & Marco Borsato - Because we believequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef brambosjesman het volgende:
wie weet hoe de muziek heet van cafe torino? dat nummer van bocelli? en als ze dan naar de stier toelopen, dat liedje, dat ook werd gebruikt elke avond aan het eind van de tour de france? vind het 2 geweldige nummers... wie o wie
Annie - Heartbeatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:38 schreef Impossible het volgende:
[..]
Volgens walravens.info komt Spineshank o.i.d. in de jaren 1965-2006 niet voor..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hmquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:42 schreef donroyco het volgende:
Volgens walravens.info komt Spineshank o.i.d. in de jaren 1965-2006 niet voor..![]()
Outlaw 41 wellicht?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:46 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hm![]()
Het was iig wel een 'hitje' inclusief clip enzo. Ik was er maar vanuit gegaan dat ie dan ook in de top 40 had gestaan.
Komen me alletwee niet bekend voor helaas...ga die albums maar s doorluisteren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Outlaw 41 wellicht?
New disease van The Height of Callousness[2000] of Smothered van Self Destructive Pattern[2003] ?
Adverteerder/merk: Coca Colaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Er is nu een nieuwe reclame van coca cola. De reclame gaat over de nieuwe flessen die sinds kort te koop zijn. Het liedje wat erin wordt gedraaid trekt mij echt en wil graag weten wat de naam van het liedje is.
B.v.d.
fok/game on!
iemand?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef Blackhouse het volgende:
Ik zoek naar een heel bagger dance liedje die het nummer November Rain van Guns 'n Roses totaal verkracht. Ik heb daar samen met een maat zo'n geweldige lach kick van gehad (terwijl we stoned waren ja) maar ik kan me bij god niet herinneren van wie dat was... hellup?
New Disease was ooit ook een clip btwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef DaFan het volgende:
Gevonden, het was Synthetic van The Height of Callousness.
Hij is een stuk slechter dan ik me herinner
Moby - In my Heartquote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer gebruikt in de reclame van de Nokia N70 heet?
Ster.nl helpt me niet echt verder.
Het klinkt een beetje Moby-like.
Zou kunnen zijn 'Out in the fields' van Gary Moore met Phil Lynottquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef DaveM het volgende:
Regelmatig hoor ik een spotje op TV, maar ik heb geen idee van welke reclame.
Het zijn 2 rocknummers achter elkaar, het tweede is Eye of the tiger.
Maar die eerste? Iemand?
Volgens mij zingen ze "out here in the streets..."
Bedankt.
Nee, maar bedankt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn 'Out in the fields' van Gary Moore met Phil Lynott
had gekund ja, maar er kwamen duidelijk 2 of meer nummers in voor, misschien geen reclame maar de aankondiging van een programma.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef Borkydude het volgende:
Tele 2 reclame denk ik.
Als het goed is is dat: Headrillaz - Everything Good Is Badquote:Op maandag 20 februari 2006 14:35 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik ben op zoek naar dat nummertje in de intro van 51st state, weet iemand hoe die heet?
Jose Gonzalez - Heartbeatsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vast wel vaker gevraagd en genoemd: 't nummer van de (Sony-)reclame met die stuiterballen, kan iemand dat noemen?
Bedankt!
Volgens mij is het echt alleen maar The eye of the tiger, kan het zijn dat je "Rising up, back on the street" hoort?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef DaveM het volgende:
Regelmatig hoor ik een spotje op TV, maar ik heb geen idee van welke reclame.
Het zijn 2 rocknummers achter elkaar, het tweede is Eye of the tiger.
Maar die eerste? Iemand?
Volgens mij zingen ze "out here in the streets..."
Bedankt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:57 schreef Blackhouse het volgende:
P Diddy - Come With Me (feat. Jimmy Page)
Origineel is: Led Zepplin - Kashmir
Is dat niet: Punjabi MC - Mundian To Bach Ke??quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:37 schreef Verstreujem het volgende:
Ik zoek een best bekend liedje, van een aantal jaren geleden, 90s denk ik. Het klinkt oosters dus van de tekst zelf versta ik niet veel (maar het is niet die banghra nights of zo).
In "most Wanted" van Najib Amhali doet hij dit liedje zelf zingen/beatboxen. Hij doet dit liedje na Jan Klaassen en voor Scoop - Drop It.
Ik hoop dat er iemand is die weet wat ik bedoel, het zal vrij lastig zijn, maar meer weet ik niet van het liedje.
dat is ie!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:44 schreef blieblie het volgende:
Is dat niet: Punjabi MC - Mundian To Bach Ke??
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Borkydude het volgende:
Wie weet dat nieuwe nummer van Johnny Cash, ik zag hem net bij Brand New maar ben de titel kwijt.
Hij is maar 71 geworden, maar kan me voorstellen dat het lichaam na de dood begint af te takelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:15 schreef Borkydude het volgende:
Hij zag er uit als een jaar of 80-85 in die clip.
Hij heet Hurt en is opnieuw uitgebracht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Borkydude het volgende:
Wie weet dat nieuwe nummer van Johnny Cash, ik zag hem net bij Brand New maar ben de titel kwijt.
Jaybee ft. Morris - Shattered Dreams ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:26 schreef WheelyBoy het volgende:
Ik zoek een nummer, vanochtend rond 8.30 > 8.50 gehoord op veronica maar daar hebben ze geen playlist helaas.
Nummer werd gezongen door een man naar mijn idee, de tekst "Killing me, Killing Me" kwam er steeds in voor.
Ook meende ik the horen "Shared Dreams" en "Run Away".
Ik heb al wat gezocht maar helaas niks gevonden, iemand hier misschien? Zou top wezen!![]()
Johnny Hates Jazz - Shattered Dreams?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:26 schreef WheelyBoy het volgende:
Ik zoek een nummer, vanochtend rond 8.30 > 8.50 gehoord op veronica maar daar hebben ze geen playlist helaas.
Nummer werd gezongen door een man naar mijn idee, de tekst "Killing me, Killing Me" kwam er steeds in voor.
Ook meende ik the horen "Shared Dreams" en "Run Away".
Ik heb al wat gezocht maar helaas niks gevonden, iemand hier misschien? Zou top wezen!![]()
Klopt was goeie nummer, alleen van Johnny Hates Jazz.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Jaybee ft. Morris - Shattered Dreams ?
Bedankt!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Johnny Hates Jazz - Shattered Dreams?
Lasgo - alone (quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik zoek een trancenummer..Hier een stukje uit het nummer:
'Now i stand here alone in the dark without you'
Weet iemand hoe dit nummer het en van welke artiest hij is?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef Bloempje19 het volgende:
Jaaaaaa dat is hem, ik dank u hartelijk
Berry van den Bebber - Doe Mennene Mexicano ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:05 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een telefoonterreur, namelijk waarin iemand heel veel snacks bestelt en vervolgens de bestelling afzegt als de snacks al klaar liggen.
Oorspronkelijke titel: Everydayquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wie weet van wie dat liedje van die Delta Lloyd reclame met die man in de krokedillenvijver is. Die van tralala it's getting better.
Adverteerder/merk: Delta Lloydquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wie weet van wie dat liedje van die Delta Lloyd reclame met die man in de krokedillenvijver is. Die van tralala it's getting better.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: Everyday
Uitvoerende(n): Buddy Holly
1 minuut klikken op ster.nl...*zucht*
Basto! - Rock With Youquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:22 schreef SupahFunk het volgende:
help me ik ben op zoek naar het liedje dat zo gaat is vrij nieuw i wanna rock with you 2 night met dat lelijk witte monster erin en die goeduitziende vrouw.
Dank jullie. Ik had al lopen googlen, maar daar niks gevonden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: Everyday
Uitvoerende(n): Buddy Holly
1 minuut klikken op ster.nl...*zucht*
dit wassum:quote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef XQZ-me het volgende:
(was ook een dance-nummer - gezongen door man)
Charlee Dee - ? van de cd Where do girls come from.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef Frutsel het volgende:
Vandaag (woensdag) was er een dame te gast bij Giel en zij heeft sindskort een plaatje waar ik de titel niet van weet. Ze heet volgens mij "Charlie Day" (spelfouten o.v.b)
Zegt iemand dit wat? En welk nummer heeft zij?
Hmm..zou kunnen dat je het zo schrijft. Is ze nederlands?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Charlee Dee - ? van de cd Where do girls come from.
Maar hoe dat pokke ding heet?Ze heeft een $%^^ site
Shakespear's Sister - Hello (Turn Your Radio On) ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:53 schreef Frutsel het volgende:
tis nu weer op 3fm... Nr zou "Hello Hello" heten denk ik dan....
daar vanavond maar es op zoeken...
heeft wel ergens iets weg van Bjork..![]()
nee die is het niet...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Shakespear's Sister - Hello, Hello (Turn Your Radio On) ?
Je kunt hier http://www.youthofbritain.com/ enkele mp3's beluisteren: misschien zit ie ertussen ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef martjin het volgende:
Ok ik zoek een liedje dus van Youth of Britain (tenminste dat staat mij bij)
Een tijd geleden zat ik MTV te kijken en toen moesten verschillende bands concurren met elkaar, een beetje het idols principe alleen dan op MTV, en de winnaar mocht in het voorprogramma van Anastacia. Nou had die winnaar dus een tof liedje dat ik dus zoek. Ten eerste weet ik de naam al niet dus dat maakt het zoeken extra lastig.
Mensen die weten wat ik bedoel?
Dit site had ik ook al gevonden, maar daar word je niet veel wijzer van. Helaas staat dat liedje er niet tussenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Je kunt hier http://www.youthofbritain.com/ enkele mp3's beluisteren: misschien zit ie ertussen ?
Bertje Beenen - In de Discoquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
ik ben op zoek naar een oud nederlandstalig nummer.
refrein goes like this.
Odorex of odo, Rolo in de disco
Durex of anders gono in de disco
ken hem nergens vinden.
Of houdt het bij het origineel: Noodweer - In de disco [1983]quote:
Ik zag (achteraf) dat Z Noodweer postte en hij heeft gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Of houdt het bij het origineel: Noodweer - In de disco [1983]![]()
Nou neuh, Z en ik postten tegelijkertijd en dan zie je het achteraf, hè?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Of houdt het bij het origineel: Noodweer - In de disco [1983]
Edit: ja ja: ik begon op pagina 4
Dat is iedere keer andersquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:24 schreef voidmage het volgende:
weet er iemand welk nummer je hoort op het achtergrond geluid van een compilatie met allemaal clips op tmf.
die je soms wel ziet voor een reclameblok?
Is Ook Schitterend - Uit de schaduwquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef Chanandler het volgende:
Ik zoek dat nummer wat veel gedraait word met de Olympische spelen, "Sta uit de schaduw en loop met me mee" iets in die zin.
Iemand?.
Skitterend nummer overigens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is Ook Schitterend - Uit de schaduw
Die speelt onder andere in de band 'Rainbow'.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:36 schreef Exterminator het volgende:
Heey lui,
Ik ben op zoek naar 'n rock nummer waarin 'n aantal keren rainbow rainbow rainbow word gezegt.
Als k t me goed herinner speelt richie blackmore in die band maar dat weet ik niet 100% zeker.
greetz
Liquido - Narcoticquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef Koalabier het volgende:
Hey allemaal, ik zoek de bandnaam en titel van dit nummer, ik hoorde hem toevallig op mtv maar ik was net te laat, ik heb nog een stukje kunnen opnemen:
http://rapidshare.de/files/14039461/onbekend.wav.html
Thanks alvast
José González - Heartbeatsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef Phantom88 het volgende:
Ik ben op zoek naar de tune uit de Sony Wega LCD Vaio reclame. Over de TV dus. Het is een erg rustig maar supersfeervol nummer. Het eindigt met allerlei gekleurde blaadjes die vallen op straat waarna je de nieuwe Sony TV ziet.
Wie o wie kan mij helpen ?
- UPDATE -quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef bolivian het volgende:
Enneh, dat nummer dat de NOS gebruikt ter afsluiting van de olympische middaguitzending?
Er zit zo'n lekker gitaardeuntje in a la "I Wanna Be Your Dog" van The Stooges.
Ik weet het denk ik al, ben nu de cd aan het doorskippen waar ik 'm denk van te kennen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:00 schreef bolivian het volgende:
[..]
- UPDATE -
Ik heb met de telefoon even een stukje opgenomen. Herkent iemand het?
Klik.
(443 Kb mp3, ultra lo-fi)
Das idd een lekker nummer. Kijken of ik er erachter kan komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:00 schreef bolivian het volgende:
[..]
- UPDATE -
Ik heb met de telefoon even een stukje opgenomen. Herkent iemand het?
Klik.
(443 Kb mp3, ultra lo-fi)
Omschrijf het nummer eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef neggix het volgende:
Tis lekker wazig maar ik zoek:
Nummer op radio veronica om 15:54..... Iets met "bridge" geen bridge over troubled water was in 80's en 90's deel.. was laatste nummer van die show...
Weet iemand toevallig wie het is?
Ohh ja, staat niet in top 1000 of 2000
Ja, beetje rock achtig.. het was donderdag, dus nu ff geen idee meer hoe het precies of ongeveer ging.... beetje ac/dc achtig maar iets rustiger.... En minder gitaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Omschrijf het nummer eens.
Kwam 'bridge' in de titel of de tekst voor?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, beetje rock achtig.. het was donderdag, dus nu ff geen idee meer hoe het precies of ongeveer ging.... beetje ac/dc achtig maar iets rustiger.... En minder gitaar
Ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kosheen - Wasting my time. Denk ik.
Volgens me baas was het in de titel....was een titel van ongeveer 4 woorden ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kwam 'bridge' in de titel of de tekst voor?
Under the bridge van The Red Hot Chili Peppers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:40 schreef neggix het volgende:
[..]
Volgens me baas was het in de titel....was een titel van ongeveer 4 woorden ofzo
Er is wel een soort van playlist...bij welk programma hoorde je het nummer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef neggix het volgende:
3FM heeft zo'n log, waar je kan zien wat ze gedraaid hebben.. Heeft veronica niet volgens mij.. kon em iig niet vinden
Het was donderdag om 15:54.. dus die van MAAT IN DE MIDDAGquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Er is wel een soort van playlist...bij welk programma hoorde je het nummer?
Michael Buble - Homequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik ree net in de auto en zapte een beetje en kwam toen op sky radio een leuk liedje tegen maar ik heb weer geen rds. Dus daarom vroeg ik me af of jullie het misschien weten van wie het liedje is.
het refrein is:
I wanne go home en dat dan een aantal keer herhaalt. Beetje langzaam nummer een echt sky radio liedje.
Het is 'em definitely niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:38 schreef bolivian het volgende:
Ik twijfel nog.
De samples die ik online kon vinden bij Proxis en Yahoo!Music () doen me er nog niet echt aan geloven dat het 'm is...
neem aan dat ie dan (als 200ste) zou vragen naar de stuiterballen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
José González - Heartbeats
http://www.ster.nl/ster?nav=rdokLsHCjEtCeDnDCwbE
Je zou een mailtje kunnen sturen naar de redactie van het programma. Nou heb ik dat zelf ook een keer gedaan (voor een nummer dat ze tijdens de zomerspelen gebruikten), maar ik heb er nooit antwoord op gekregen). Maar misschien vinden ze jou wel lief.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het is 'em definitely niet.
Het herkenbare gitaardeuntje in het nummer van Kosheen is trouwens gelijk aan The Cure's "In Your House", van de plaat 17 seconds uit 1980.
Maar 't is dus nog steeds niet wat ik zoek,.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:40 schreef NeoDweezil het volgende:
ik zoek een nummer uit een reclame van een paar maanden oud.
het is van de uefa, en komt uit de reclame: 50 years uefa. was dus regelmatig te zien in de rust van voetbalwedstrijden..
wie kan mij helpen aan de titel van dit nummer?
Geen idee eigenlijk. Misschien gaat er bij iemand anders een belletje rinkelen bij het zien van dit plaatje:quote:
quote:ik kan alle kanten uit
ik spring erin
m'n voeten vooruit
wie houdt me tegen
wie doet me wat
ik heb m'n toekomst in m'n hand
ik ben jong
Jawel, dat is het wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zoek het nummer bij de intro van CSI Las VegasHet is niet Who are you
![]()
Jup, van (hoe toepasselijk) The Whoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zoek het nummer bij de intro van CSI Las VegasHet is niet Who are you
![]()
Eh, dat is Miami,quote:Op zondag 26 februari 2006 02:48 schreef bolivian het volgende:
Het is "Won't get fooled again", van The Who,.
Ja, ik die bedoel ik ook. Waarom denk je dat het een ander nummer is?quote:Op zondag 26 februari 2006 08:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Misschien dat het bij de laatste seizoenen dat nummer is, maar ik bedoel van de eerste seizoenen![]()
Die is het nietquote:Op zondag 26 februari 2006 11:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, ik die bedoel ik ook. Waarom denk je dat het een ander nummer is?
Gokje op Erik Prydz - Call On Mequote:Op zondag 26 februari 2006 10:46 schreef Barthez het volgende:
Ik zoek de titel.. van een liedje het gaat ongeveer zo. en het is een beetje een party nummer..
Violeet violeet .... (helaas weet ik nie veel meer)
Succes
Kan je een stukje opnemen en hier plaatsen?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die is het nietOmdat ik hier de dvd´s heb en dat het toch echt een ander nummer is. Het is een nummer zonder tekst. Maar op de dvd´s staat dat liedje ook niet
![]()
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 26 februari 2006 11:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Kan je een stukje opnemen en hier plaatsen?
Luna en Dana, Sensation Black oid?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zit misschien helemaal fout, maar ik ben op zoek naar een bepaalde "muziekstijl" "dj's" die een beetje draaien zoals benni rodriguez, ze draaien harde muziek het lijkt op hardhouse (maar niet die gabber style) beetje type now&wow, maar niet te soft, beetje harde muziek. ZIt eigenlijk tussen trancen/funky/hardhouse in. Iemand die dj's weet of nummers kent?
Ik zoek toch een beetje die mix met "funky" muziek en "top40" niet meteen dat keiharde.quote:
http://www.liveplasma.com/quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef Onderbroek het volgende:
ik zoek een muziekwebsite waar je info kan krijgen over bands de vergelijkbaar zijn.
Je typt een bandnaam in en krijgt circels te zien waar bandnamen instaan...die circels zijn verbonden met zwarte lijnen etc etc..iemand weet wat de link is van deze site?
Noem eens een nummer. Bedoel je misschien techhouse?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik zoek toch een beetje die mix met "funky" muziek en "top40" niet meteen dat keiharde.
lijkt me juist dat dat muziekje in dat filmpje het minst interessante is??quote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef Mad-Matt het volgende:
Het nummer van A Car Is Born.
Geen idee hoe het heet en waar ik het kan vinden
ps, weet iemand wat dit nummer is?
http://video.google.com/videoplay?docid=-6450127775968046450
so true, maar tochquote:Op zondag 26 februari 2006 17:38 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
lijkt me juist dat dat muziekje in dat filmpje het minst interessante is??![]()
ik zou eerder d'r adres en naam willenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef Mad-Matt het volgende:
ps, weet iemand wat dit nummer is?
http://video.google.com/videoplay?docid=-6450127775968046450
Adres zou ik ook wel willen, naam heb je alquote:Op zondag 26 februari 2006 17:50 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
ik zou eerder d'r adres en naam willen![]()
maar hier is het nummer: Amber - Sexual
zie: http://music.vidnet.com/player/395/amber_sexual_li_da_di_300.php
Vind dat ze een rot kop heeftquote:Op zondag 26 februari 2006 17:38 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
lijkt me juist dat dat muziekje in dat filmpje het minst interessante is??![]()
Topstars - Jongquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een Nederlands nummer dat rond 18.00 op ned3 werd uitgezonden. Het gaat over een paar jonge gasten die helemaal blij lopen te doen op het strand enzo. Nummer gaat zo:
[..]
DON'T LET ME DRAG YOU DOWNquote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een nummer dat nog geen 5 minuten geleden op tv was. Het was te horen in die nieuwe serie 'Lotte' opTalpa
Ze stond in een lift en je hoorde iets van:
"I think the things I want not the things I need
I noticed yesterday that lately ..."
Moeilijk, moeilijk. Wie helpt me?
Peter Beense?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef LennyKravitz het volgende:
OK... op zoek:
gegevens:
Patserig kereltje (opgeblazen peter andre figuur)
heeft eendagsvlieghit gehad
zong op TMF awards (of was het toch MTV awards) gedeeltelijk lied van Red Hot Chili Peppers (give it a way now)...
Wie was dat ook alweer... en wat was zijn hit toen...
Jive Jones - Me, Myself and Iquote:Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef LennyKravitz het volgende:
OK... op zoek:
gegevens:
Patserig kereltje (opgeblazen peter andre figuur)
heeft eendagsvlieghit gehad
zong op TMF awards (of was het toch MTV awards) gedeeltelijk lied van Red Hot Chili Peppers (give it a way now)...
Wie was dat ook alweer... en wat was zijn hit toen...
haha... die ja... geen idee meer hoe dat nummer ging... maar zijn Red Hot Chili Peppers-cover vond ik wel geinig toen...quote:
Het lijkt anders verdacht veel op de versie van Tony Christie.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:55 schreef seto het volgende:
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=2275
Ik weet wel hoe het liedje heet uit dit filmpje ( (Is This the Way to) Amarillo ), ik kan echter niet vinden van wie deze versie is. Deze bevalt me veel beter dan de originele en nieuwe versie.
Tony Christie die versie in ieder geval... is dacht ik ook het origineel...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het lijkt anders verdacht veel op de versie van Tony Christie.
Eros Ramazotti?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:39 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ben even zijn naam kwijt:
Die (italiaanse?) gast met dat nummer dat een hele tijd (recentelijk) zo in is geweest. Heeft ook zo'n grietje bij zich die af en toe wat zingt. Hij zingt en speelt gitaar.
Karige beschrijving, ik weeet het, maar jullie weten het wel!
Nee, recentelijker doorgebroken... Damn, ik kan er niet op komen...quote:Op maandag 27 februari 2006 09:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Eros Ramazotti?
Zuchero?
Gino Vanelli?
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:56 schreef cafca het volgende:
Ik hoop niet dat je Gabriel Rios bedoelt,,,,,,
Ja, dat las ik net ook...quote:Op maandag 27 februari 2006 09:59 schreef blieblie het volgende:
Dat is geen italiaan maar een belg met *ik geloof* peruaanse roots.
Ah, het is van de appelsientjequote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef cafca het volgende:
Eigenlijk wilde je vragen naar de appelsientje-reclame, maar dat durfde je niet?
Ik kom met die Tony Christie steeds op een discoversie ofzoquote:Op maandag 27 februari 2006 00:13 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Tony Christie die versie in ieder geval... is dacht ik ook het origineel...
Tom Jones heeft 'm ook gedaan trouwens...
Misschien De boss vs. Supersonic - Running again, in dit nummer komt het wel een keer voor.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:12 schreef iraanse_malloot het volgende:
Jullie kennen vast wel "The roof is on fire", ik hoorde gisteravond in de stad een remix ervan, het was een clubmix, zonder lyrics dus. (het is zeker geen remix van de bloodhound gang versie denk ik)
Heeft iemand een idee hoe de remix heet? (wordt vaak in clubs gedraaid)
Er wordt trouwens VEEL getrommeld in de remix.
duidelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 12:12 schreef iraanse_malloot het volgende:
Jullie kennen vast wel "The roof is on fire", ik hoorde gisteravond in de stad een remix ervan, het was een clubmix, zonder lyrics dus.
(het is zeker geen remix van de bloodhound gang versie denk ik)
Dit komt aardig in de buurt ja, echter de hoge piepjes moet je vervangen door zwaar getrommel, zo klinkt de mix die ik zoek. Ik zou het trouwens aardig vinden als je me kan vertellen van welk liedje die kreet (The Roof Is On Fire!) vandaan komt.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Misschien De boss vs. Supersonic - Running again, in dit nummer komt het wel een keer voor.
Oops, stijlfoutquote:Op maandag 27 februari 2006 13:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
duidelijk
Het nummer van BG heet trouwens Fire, water, burn
misschien helpt dat met zoeken
Benjamin Bates - Wholequote:Op maandag 27 februari 2006 17:40 schreef WheelyBoy het volgende:
vanmiddag nummer gehoord op zender zoals Fresh FM, misschien dat het ook wel die zender was.
Was een dance nummer van deze tijd denk ik, niet echt oud.
Deze tekst kwam er veel in voor, weet niet 100% zeker op ieder woord goed is.
Making me home, the feeling is beautiful of Taking me home, the feeling is beautiful
Volgens mij werd het gezongen door een man, maar dit weet ik niet zeker gezien ik me soms nog weles vergis hierin![]()
iemand een idee welk nummer dit is, zou top zijn!![]()
ga even naar bijvoorbeeld www.bol.com en beluister korte stukjes van haar laatste album.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:48 schreef Louterman het volgende:
Ik zoek een nummer van Enya, wat ik afgelopen week continue in Zwitserland hoorde, iemand een idee?
thanks dat was em. En ik had al een vermoeden dat ik een deel van de tekst verkeerd had maargoed.quote:
EEN versie van Dj Gerrit Kooijstra - Ovide Remix, maar dit is gewoon iemand die dat zelf op zijn computertje heeft zitten pingelen, ik vraag me af waar je dit nummer gehoord hebt?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb ook een request!
Een gek stampnummer, beetje feest/apreski-achtig, met het deuntje van Ovide!
http://home.planet.nl/~veldmuiz/Untitled2.mp3
Ben benieuwd of iemand weet welk nummer dit is?
Tnx!
Ik heb iets dergelijks ooit gehad... Ff zoeken.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb ook een request!
Een gek stampnummer, beetje feest/apreski-achtig, met het deuntje van Ovide!
http://home.planet.nl/~veldmuiz/Untitled2.mp3
Ben benieuwd of iemand weet welk nummer dit is?
Tnx!
'De pagina kan niet worden weergegeven.'quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef Kogando het volgende:
http://www.home.casema.nl/akjhonkoop/illusion.wmv
Welk nummer is dit?
Sorry, nu moetie werken.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'De pagina kan niet worden weergegeven.'
Bij mij werkt ie, maar ik heb geen idee wat het is.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
'De pagina kan niet worden weergegeven.'
Zoek zelf nog een clubmix van Madonna's Hung up...het is er eentje zonder lyrics en alleen maar muziek...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:01 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ken het nummer in ieder geval niet.
er is de:quote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoek zelf nog een clubmix van Madonna's Hung up...het is er eentje zonder lyrics en alleen maar muziek...
The Pussycat Dolls feat. Will.i.am - Beepquote:Op maandag 27 februari 2006 22:01 schreef BL_Henkie het volgende:
ik word er een beetje gestoord van...kan het maar niet vinden
De nieuwste van Ciara (tenmindste, ik denk dat het Chiara is) met die catchy film muziek sample en steeds de tekst "looking at you (your?) (my?)"
Het is in ieder geval geen "Thug style" en ook geen "Looking at You"
Yay! Dat is 'mquote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
The Pussycat Dolls feat. Will.i.am - Beep
Ok, in ieder geval bedankt Trancelocatorquote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
-lijst-
In alle versies hoor je Madonna, maar in de laatste (dub) alleen een paar woorden. Dus misschien bedoel je die.
Dat is de ''Stuart Price Extended Dub'' versie van Hung Up.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoek zelf nog een clubmix van Madonna's Hung up...het is er eentje zonder lyrics en alleen maar muziek...
Ook nog een "palingsound"-nummer met alleen maar accordeon erin...(ohne vocals)
Komt me wel bekend voor, is t niet uit een reclame?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:16 schreef knackje het volgende:
herkend iemand dit nummer: http://www.geocities.com/knackje/song_mp3.mp3
Is inderdaad van The CB, maar ik kan ook geen titel vinden. Wellicht speciaal gemaakt voor die commercial.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wow ik heb m nog niet voorbij zien komen (geloof ik) maar het liedje wat je hoort in de reclame van Nike! 'Tell me I'm not an athlete' (of in het NL, kun je mij vertellen dat ik geen atleet ben?'
Ik weet dat het van the Chemical Brothers is, maar verder dan dat kom ik niet. Het is niet van hun laatste cd ofzo...
The Opposites - Slaapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:10 schreef Italo het volgende:
Ik zoek artiest/titel van een nieuw nederlands nummer, volgens mij speelt Tygo Gernandt in de clip (met muts op), anyone?
Wellicht de Carmina Burana van Orff.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik ben op zoek naar een paar muziekfragmenten.
Het gaat om een koor.
Wat ze zingen weet ik zo niet, maar het word veel in films gebruikt bij erg dramatische gebeurtenissen.
Heel toevallig hoorde ik laatst iemand die één van die fragmenten op z'n telefoon had.
Iemand die weet hoe deze muziek heet?
Carmina Burana?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik ben op zoek naar een paar muziekfragmenten.
Het gaat om een koor.
Wat ze zingen weet ik zo niet, maar het word veel in films gebruikt bij erg dramatische gebeurtenissen.
Heel toevallig hoorde ik laatst iemand die één van die fragmenten op z'n telefoon had.
Iemand die weet hoe deze muziek heet?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef Borkydude het volgende:
Weet iemand hoe die muziek heet dat ze gebruiken bij Eurogoals op Eurosport, en dan bij dat stuk Technique Behind the Goal, waar ze zo computergeanimeerd een goal laten zien. Het is een beetje zo'n elektronische deun.
Deze een schopje en ik zoek er nog eentje:quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Een stukje uit malcolm in the middle:
Klikklik
Ik zoek dus het klassieke muziekrideltje. Waar komt het uit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |