Ja, ik die bedoel ik ook. Waarom denk je dat het een ander nummer is?quote:Op zondag 26 februari 2006 08:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Misschien dat het bij de laatste seizoenen dat nummer is, maar ik bedoel van de eerste seizoenen![]()
Die is het nietquote:Op zondag 26 februari 2006 11:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, ik die bedoel ik ook. Waarom denk je dat het een ander nummer is?
Gokje op Erik Prydz - Call On Mequote:Op zondag 26 februari 2006 10:46 schreef Barthez het volgende:
Ik zoek de titel.. van een liedje het gaat ongeveer zo. en het is een beetje een party nummer..
Violeet violeet .... (helaas weet ik nie veel meer)
Succes
Kan je een stukje opnemen en hier plaatsen?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die is het nietOmdat ik hier de dvd´s heb en dat het toch echt een ander nummer is. Het is een nummer zonder tekst. Maar op de dvd´s staat dat liedje ook niet
![]()
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 26 februari 2006 11:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Kan je een stukje opnemen en hier plaatsen?
Luna en Dana, Sensation Black oid?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zit misschien helemaal fout, maar ik ben op zoek naar een bepaalde "muziekstijl" "dj's" die een beetje draaien zoals benni rodriguez, ze draaien harde muziek het lijkt op hardhouse (maar niet die gabber style) beetje type now&wow, maar niet te soft, beetje harde muziek. ZIt eigenlijk tussen trancen/funky/hardhouse in. Iemand die dj's weet of nummers kent?
Ik zoek toch een beetje die mix met "funky" muziek en "top40" niet meteen dat keiharde.quote:
http://www.liveplasma.com/quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef Onderbroek het volgende:
ik zoek een muziekwebsite waar je info kan krijgen over bands de vergelijkbaar zijn.
Je typt een bandnaam in en krijgt circels te zien waar bandnamen instaan...die circels zijn verbonden met zwarte lijnen etc etc..iemand weet wat de link is van deze site?
Noem eens een nummer. Bedoel je misschien techhouse?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik zoek toch een beetje die mix met "funky" muziek en "top40" niet meteen dat keiharde.
lijkt me juist dat dat muziekje in dat filmpje het minst interessante is??quote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef Mad-Matt het volgende:
Het nummer van A Car Is Born.
Geen idee hoe het heet en waar ik het kan vinden
ps, weet iemand wat dit nummer is?
http://video.google.com/videoplay?docid=-6450127775968046450
so true, maar tochquote:Op zondag 26 februari 2006 17:38 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
lijkt me juist dat dat muziekje in dat filmpje het minst interessante is??![]()
ik zou eerder d'r adres en naam willenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:36 schreef Mad-Matt het volgende:
ps, weet iemand wat dit nummer is?
http://video.google.com/videoplay?docid=-6450127775968046450
Adres zou ik ook wel willen, naam heb je alquote:Op zondag 26 februari 2006 17:50 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
ik zou eerder d'r adres en naam willen![]()
maar hier is het nummer: Amber - Sexual
zie: http://music.vidnet.com/player/395/amber_sexual_li_da_di_300.php
Vind dat ze een rot kop heeftquote:Op zondag 26 februari 2006 17:38 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
lijkt me juist dat dat muziekje in dat filmpje het minst interessante is??![]()
Topstars - Jongquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een Nederlands nummer dat rond 18.00 op ned3 werd uitgezonden. Het gaat over een paar jonge gasten die helemaal blij lopen te doen op het strand enzo. Nummer gaat zo:
[..]
DON'T LET ME DRAG YOU DOWNquote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een nummer dat nog geen 5 minuten geleden op tv was. Het was te horen in die nieuwe serie 'Lotte' opTalpa
Ze stond in een lift en je hoorde iets van:
"I think the things I want not the things I need
I noticed yesterday that lately ..."
Moeilijk, moeilijk. Wie helpt me?
Peter Beense?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef LennyKravitz het volgende:
OK... op zoek:
gegevens:
Patserig kereltje (opgeblazen peter andre figuur)
heeft eendagsvlieghit gehad
zong op TMF awards (of was het toch MTV awards) gedeeltelijk lied van Red Hot Chili Peppers (give it a way now)...
Wie was dat ook alweer... en wat was zijn hit toen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |