iemand?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef Blackhouse het volgende:
Ik zoek naar een heel bagger dance liedje die het nummer November Rain van Guns 'n Roses totaal verkracht. Ik heb daar samen met een maat zo'n geweldige lach kick van gehad (terwijl we stoned waren ja) maar ik kan me bij god niet herinneren van wie dat was... hellup?
New Disease was ooit ook een clip btwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef DaFan het volgende:
Gevonden, het was Synthetic van The Height of Callousness.
Hij is een stuk slechter dan ik me herinner
Moby - In my Heartquote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer gebruikt in de reclame van de Nokia N70 heet?
Ster.nl helpt me niet echt verder.
Het klinkt een beetje Moby-like.
Zou kunnen zijn 'Out in the fields' van Gary Moore met Phil Lynottquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef DaveM het volgende:
Regelmatig hoor ik een spotje op TV, maar ik heb geen idee van welke reclame.
Het zijn 2 rocknummers achter elkaar, het tweede is Eye of the tiger.
Maar die eerste? Iemand?
Volgens mij zingen ze "out here in the streets..."
Bedankt.
Nee, maar bedankt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn 'Out in the fields' van Gary Moore met Phil Lynott
had gekund ja, maar er kwamen duidelijk 2 of meer nummers in voor, misschien geen reclame maar de aankondiging van een programma.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef Borkydude het volgende:
Tele 2 reclame denk ik.
Als het goed is is dat: Headrillaz - Everything Good Is Badquote:Op maandag 20 februari 2006 14:35 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik ben op zoek naar dat nummertje in de intro van 51st state, weet iemand hoe die heet?
Jose Gonzalez - Heartbeatsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vast wel vaker gevraagd en genoemd: 't nummer van de (Sony-)reclame met die stuiterballen, kan iemand dat noemen?
Bedankt!
Volgens mij is het echt alleen maar The eye of the tiger, kan het zijn dat je "Rising up, back on the street" hoort?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef DaveM het volgende:
Regelmatig hoor ik een spotje op TV, maar ik heb geen idee van welke reclame.
Het zijn 2 rocknummers achter elkaar, het tweede is Eye of the tiger.
Maar die eerste? Iemand?
Volgens mij zingen ze "out here in the streets..."
Bedankt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:57 schreef Blackhouse het volgende:
P Diddy - Come With Me (feat. Jimmy Page)
Origineel is: Led Zepplin - Kashmir
Is dat niet: Punjabi MC - Mundian To Bach Ke??quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:37 schreef Verstreujem het volgende:
Ik zoek een best bekend liedje, van een aantal jaren geleden, 90s denk ik. Het klinkt oosters dus van de tekst zelf versta ik niet veel (maar het is niet die banghra nights of zo).
In "most Wanted" van Najib Amhali doet hij dit liedje zelf zingen/beatboxen. Hij doet dit liedje na Jan Klaassen en voor Scoop - Drop It.
Ik hoop dat er iemand is die weet wat ik bedoel, het zal vrij lastig zijn, maar meer weet ik niet van het liedje.
dat is ie!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:44 schreef blieblie het volgende:
Is dat niet: Punjabi MC - Mundian To Bach Ke??
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Borkydude het volgende:
Wie weet dat nieuwe nummer van Johnny Cash, ik zag hem net bij Brand New maar ben de titel kwijt.
Hij is maar 71 geworden, maar kan me voorstellen dat het lichaam na de dood begint af te takelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:15 schreef Borkydude het volgende:
Hij zag er uit als een jaar of 80-85 in die clip.
Hij heet Hurt en is opnieuw uitgebracht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Borkydude het volgende:
Wie weet dat nieuwe nummer van Johnny Cash, ik zag hem net bij Brand New maar ben de titel kwijt.
Jaybee ft. Morris - Shattered Dreams ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:26 schreef WheelyBoy het volgende:
Ik zoek een nummer, vanochtend rond 8.30 > 8.50 gehoord op veronica maar daar hebben ze geen playlist helaas.
Nummer werd gezongen door een man naar mijn idee, de tekst "Killing me, Killing Me" kwam er steeds in voor.
Ook meende ik the horen "Shared Dreams" en "Run Away".
Ik heb al wat gezocht maar helaas niks gevonden, iemand hier misschien? Zou top wezen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |