had gekund ja, maar er kwamen duidelijk 2 of meer nummers in voor, misschien geen reclame maar de aankondiging van een programma.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef Borkydude het volgende:
Tele 2 reclame denk ik.
Als het goed is is dat: Headrillaz - Everything Good Is Badquote:Op maandag 20 februari 2006 14:35 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik ben op zoek naar dat nummertje in de intro van 51st state, weet iemand hoe die heet?
Jose Gonzalez - Heartbeatsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vast wel vaker gevraagd en genoemd: 't nummer van de (Sony-)reclame met die stuiterballen, kan iemand dat noemen?
Bedankt!
Volgens mij is het echt alleen maar The eye of the tiger, kan het zijn dat je "Rising up, back on the street" hoort?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef DaveM het volgende:
Regelmatig hoor ik een spotje op TV, maar ik heb geen idee van welke reclame.
Het zijn 2 rocknummers achter elkaar, het tweede is Eye of the tiger.
Maar die eerste? Iemand?
Volgens mij zingen ze "out here in the streets..."
Bedankt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:57 schreef Blackhouse het volgende:
P Diddy - Come With Me (feat. Jimmy Page)
Origineel is: Led Zepplin - Kashmir
Is dat niet: Punjabi MC - Mundian To Bach Ke??quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:37 schreef Verstreujem het volgende:
Ik zoek een best bekend liedje, van een aantal jaren geleden, 90s denk ik. Het klinkt oosters dus van de tekst zelf versta ik niet veel (maar het is niet die banghra nights of zo).
In "most Wanted" van Najib Amhali doet hij dit liedje zelf zingen/beatboxen. Hij doet dit liedje na Jan Klaassen en voor Scoop - Drop It.
Ik hoop dat er iemand is die weet wat ik bedoel, het zal vrij lastig zijn, maar meer weet ik niet van het liedje.
dat is ie!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:44 schreef blieblie het volgende:
Is dat niet: Punjabi MC - Mundian To Bach Ke??
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Borkydude het volgende:
Wie weet dat nieuwe nummer van Johnny Cash, ik zag hem net bij Brand New maar ben de titel kwijt.
Hij is maar 71 geworden, maar kan me voorstellen dat het lichaam na de dood begint af te takelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:15 schreef Borkydude het volgende:
Hij zag er uit als een jaar of 80-85 in die clip.
Hij heet Hurt en is opnieuw uitgebracht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Borkydude het volgende:
Wie weet dat nieuwe nummer van Johnny Cash, ik zag hem net bij Brand New maar ben de titel kwijt.
Jaybee ft. Morris - Shattered Dreams ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:26 schreef WheelyBoy het volgende:
Ik zoek een nummer, vanochtend rond 8.30 > 8.50 gehoord op veronica maar daar hebben ze geen playlist helaas.
Nummer werd gezongen door een man naar mijn idee, de tekst "Killing me, Killing Me" kwam er steeds in voor.
Ook meende ik the horen "Shared Dreams" en "Run Away".
Ik heb al wat gezocht maar helaas niks gevonden, iemand hier misschien? Zou top wezen!![]()
Johnny Hates Jazz - Shattered Dreams?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:26 schreef WheelyBoy het volgende:
Ik zoek een nummer, vanochtend rond 8.30 > 8.50 gehoord op veronica maar daar hebben ze geen playlist helaas.
Nummer werd gezongen door een man naar mijn idee, de tekst "Killing me, Killing Me" kwam er steeds in voor.
Ook meende ik the horen "Shared Dreams" en "Run Away".
Ik heb al wat gezocht maar helaas niks gevonden, iemand hier misschien? Zou top wezen!![]()
Klopt was goeie nummer, alleen van Johnny Hates Jazz.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Jaybee ft. Morris - Shattered Dreams ?
Bedankt!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Johnny Hates Jazz - Shattered Dreams?
Lasgo - alone (quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik zoek een trancenummer..Hier een stukje uit het nummer:
'Now i stand here alone in the dark without you'
Weet iemand hoe dit nummer het en van welke artiest hij is?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef Bloempje19 het volgende:
Jaaaaaa dat is hem, ik dank u hartelijk
Berry van den Bebber - Doe Mennene Mexicano ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:05 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een telefoonterreur, namelijk waarin iemand heel veel snacks bestelt en vervolgens de bestelling afzegt als de snacks al klaar liggen.
Oorspronkelijke titel: Everydayquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wie weet van wie dat liedje van die Delta Lloyd reclame met die man in de krokedillenvijver is. Die van tralala it's getting better.
Adverteerder/merk: Delta Lloydquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wie weet van wie dat liedje van die Delta Lloyd reclame met die man in de krokedillenvijver is. Die van tralala it's getting better.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: Everyday
Uitvoerende(n): Buddy Holly
1 minuut klikken op ster.nl...*zucht*
Basto! - Rock With Youquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:22 schreef SupahFunk het volgende:
help me ik ben op zoek naar het liedje dat zo gaat is vrij nieuw i wanna rock with you 2 night met dat lelijk witte monster erin en die goeduitziende vrouw.
Dank jullie. Ik had al lopen googlen, maar daar niks gevonden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: Everyday
Uitvoerende(n): Buddy Holly
1 minuut klikken op ster.nl...*zucht*
dit wassum:quote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef XQZ-me het volgende:
2) (ik schrijf het ff zoals ze het zeggen) "Laydie laydie laydie laydie laydie laydie laaaaaay" enz...
(was ook een dance-nummer - gezongen door man)
Charlee Dee - ? van de cd Where do girls come from.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef Frutsel het volgende:
Vandaag (woensdag) was er een dame te gast bij Giel en zij heeft sindskort een plaatje waar ik de titel niet van weet. Ze heet volgens mij "Charlie Day" (spelfouten o.v.b)
Zegt iemand dit wat? En welk nummer heeft zij?
Hmm..zou kunnen dat je het zo schrijft. Is ze nederlands?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Charlee Dee - ? van de cd Where do girls come from.
Maar hoe dat pokke ding heet?Ze heeft een $%^^ site
Shakespear's Sister - Hello (Turn Your Radio On) ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:53 schreef Frutsel het volgende:
tis nu weer op 3fm... Nr zou "Hello Hello" heten denk ik dan....
daar vanavond maar es op zoeken...
heeft wel ergens iets weg van Bjork..![]()
nee die is het niet...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Shakespear's Sister - Hello, Hello (Turn Your Radio On) ?
Je kunt hier http://www.youthofbritain.com/ enkele mp3's beluisteren: misschien zit ie ertussen ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef martjin het volgende:
Ok ik zoek een liedje dus van Youth of Britain (tenminste dat staat mij bij)
Een tijd geleden zat ik MTV te kijken en toen moesten verschillende bands concurren met elkaar, een beetje het idols principe alleen dan op MTV, en de winnaar mocht in het voorprogramma van Anastacia. Nou had die winnaar dus een tof liedje dat ik dus zoek. Ten eerste weet ik de naam al niet dus dat maakt het zoeken extra lastig.
Mensen die weten wat ik bedoel?
Dit site had ik ook al gevonden, maar daar word je niet veel wijzer van. Helaas staat dat liedje er niet tussenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Je kunt hier http://www.youthofbritain.com/ enkele mp3's beluisteren: misschien zit ie ertussen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |