Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Sam & Dave - Soul man?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Chen het volgende:
Ik zoek 2 nummer!
Eentje zingt zo'n soul neger 8) iets van '' Im a Soul ..... ''
Ik ben eruit gekomen met kazaa litequote:Op zondag 19 februari 2006 10:23 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat vaak op the box komt
Zo'n meid dat dan tegen een hek aan staat te schreeuwen.. iets zoals
"We want bockeylong gun... can't get get get get.. " ofzoiets..
Iemand?
Iemand?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:52 schreef Game_Error het volgende:
Ik zoek die melodie van die randstad schaatsreclame? hoe heet dat nummer?
1) Nadia - Et c'est parti ?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef XQZ-me het volgende:
ik zoek 2 nummers, beide gehoord tijdens het stappen en weet alleen stukjes uit de 'text'.
1) "all the fellas in the club....ohoo....all the [....] in the club.....ohoo.....all my dj's in the club....ohoo!"
(was een dance-nummer)
2) (ik schrijf het ff zoals ze het zeggen) "Laydie laydie laydie laydie laydie laydie laaaaaay" enz...
Lekker duidelijke omschrijvingen, maar dit is helaas enige wat ik nog van de nummers weet.![]()
Wie oh wie helpt me?
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef XQZ-me het volgende:
2) (ik schrijf het ff zoals ze het zeggen) "Laydie laydie laydie laydie laydie laydie laaaaaay" enz...
Het zou deze kunnen zijn:quote:Op zondag 19 februari 2006 11:00 schreef Sannelie het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer uit de reclame van Dove dat je een gebruinde huid krijgt... Ik ben wezen zoeken op zo'n reclamesite met muziek maar niks gevonden. Weet iemand dit liedje?
Ja dat is m! Bedanktquote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het zou deze kunnen zijn:
http://www.lyricsfreak.com/d/dusty-springfield/43894.html
Gem - Good to Know youquote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:55 schreef billy-bob het volgende:
Erg late reactie maar ik wil toch even mijn dank betuigen richting Muziekstad2000 en Peter_Beense voor het vinden van het nummer waar ik naar op zoek was, zij vermeldden Van Halen - Ain't Talkin Bout Love en de cover Apollo 440 - Ain't Talkin Bout Dub respectievelijk!
't is niet echt dance maar misschien heeft 't Pierre Groscolas - Lady Lay als basis?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef XQZ-me het volgende:
ik zoek 2 nummers, beide gehoord tijdens het stappen en weet alleen stukjes uit de 'text'.
(was ook een dance-nummer - gezongen door man)
Lekker duidelijke omschrijvingen, maar dit is helaas enige wat ik nog van de nummers weet.![]()
Wie oh wie helpt me?
Queen - It's a miraclequote:Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef Borkydude het volgende:
Jaja, vandaag hebben we hem weer meer dan eens gehoord. Het deuntje wat je hoort als Ajax scoort.Wie weet welke het is?
Ik denk dat het LPG - Belly Rollercoaster is. Dit heb ik echter alleen uit nieuwsberichten gehaald, dus ik heb het nummer zelf niet gehoord. Succes!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zoek 't nummer van de Nokia n70 reclame, volgens mij 'n Moby-nummer. Iemand 'n idee?
Is dat niet One Step Beyond van Madness (niet bewust opgelet, maar ik hoorde dat gisteren inderdaad voorbij komen, volgens mij....) ?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef Borkydude het volgende:
Jaja, vandaag hebben we hem weer meer dan eens gehoord. Het deuntje wat je hoort als Ajax scoort.Wie weet welke het is?
Abel - Neem me meequote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
blablablaAbelblablabla
Fall out Boy- sugar we're going downquote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef OldJeller het volgende:
Hi,
Ik zoek een nummer, maar weet niet precies meer hoe die gaat.. die clip is in ieder geval typerend:
Een jongen met een gewei op z'n hoofd loopt doelloos rond en heeft geen vrienden, uiteindelijk vindt een meisje hem leuk en blijkt die vader hertenvoeten te hebben.
Het is rock.
Fun with Dick en Jane;quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Koewam het volgende:
2 Stuks:
Ik zoek de tekst van de opera "de gierige ridder", Rachmaninoff.
En:
Bij de film "meet Dick and Jane", waar Dick het huis van Jack binnenloopt (hij heeft hem nog niet eerder gezien). Is een beetje opzwepende muziek, en redleijk bekend ook. Kent iemand die?
Dat liedje inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 21:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
't is niet echt dance maar misschien heeft 't Pierre Groscolas - Lady Lay als basis?
Slaap van The Oppositesquote:Op maandag 20 februari 2006 18:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat vandaag een paar minuten voor 16:00 werd gedraaigd op radio 538...
Het is een rapper die zingt over SLAPEN EN DOE JE OGEN TOE, WEET DAT JE GAAN DROMEN MOET...
Er doet een klein kindje in mee die de hele tijd vragen steld....WWie is de baas in de wereld? Waarom gaan mensen dood? Waar hebben sommige mensen niets te eten?
Raffaella Carra - A Far L'amore Comincia Tuquote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef waynie het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer, met tekst; skopje skopje du skop, skopje skopje du toi <BOEM> (=slag op gong oid)
Weet de echte tekst niet, maar zo hoor je t (is spaanse tekst volgens mij)
En de titel weet ik maar half; a far la comuncatia de tu ofzo
Da's toch van Najib Amhali?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu kreeg ik wel een tof nummer via msn geluiden van iemand (MSN Plus)
Wakker worden.
Iemand enig idee??
bloodhoundgang - the bad touchquote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef michelz het volgende:
baby,we you me are nothing like animals,so why doesnt we do like the discoveychannel
Ik weet zeker dat wel iemand deze herkentkan helaas niet meer op de naam komen
Wie kan me aan de naam helpen?
Bloodhound gang - The bad touch.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef michelz het volgende:
baby,we you me are nothing like animals,so why doesnt we do like the discoveychannel
Ik weet zeker dat wel iemand deze herkentkan helaas niet meer op de naam komen
Wie kan me aan de naam helpen?
Jochem Meyer (cabaretier - show: ADHD)quote:Op maandag 20 februari 2006 19:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu kreeg ik wel een tof nummer via msn geluiden van iemand (MSN Plus)
Wakker worden.
Iemand enig idee??
Ohja, die was het!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Jochem Meyer (cabaretier - show: ADHD)
Oke thnx zal eens zoeken...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Jochem Meyer (cabaretier - show: ADHD)
kloppen de antwoorden op pagina 1 niet dan? (worden 2 suggesties gedaan)quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer gebruikt in de reclame van de Nokia N70 heet?
Ster.nl helpt me niet echt verder.
Het klinkt een beetje Moby-like.
Ik ben net 3 minuten te laatquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef fcoim het volgende:
wie weet welk nummer word gebruikt in de aankondiging van programma's op dit moment op RTL4?
Oei... overheen gelezenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
kloppen de antwoorden op pagina 1 niet dan? (worden 2 suggesties gedaan)
weet niet zeker of dat de goeie zijn hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oei... overheen gelezen(maal 4 ofzo
).
Ik ga het nu opzoeken!
Dat is 'm niet nee, die heb ik al opgezocht (eerder) en hij klinkt al niet Moby-achtigquote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef blieblie het volgende:
Ik had LPG - Belly Rollercoaster al gevonden op Ster.nl maar die is van een andere commercial. Van de Nokia 6101 en niet van de N70. Maar ik zal em voor de zekerheid proberen te luisteren.
jaaaaaaa!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Fall out Boy- sugar we're going down
Andrea Bocelli & Marco Borsato - Because we believequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef brambosjesman het volgende:
wie weet hoe de muziek heet van cafe torino? dat nummer van bocelli? en als ze dan naar de stier toelopen, dat liedje, dat ook werd gebruikt elke avond aan het eind van de tour de france? vind het 2 geweldige nummers... wie o wie
Annie - Heartbeatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:38 schreef Impossible het volgende:
[..]
Volgens walravens.info komt Spineshank o.i.d. in de jaren 1965-2006 niet voor..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hmquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:42 schreef donroyco het volgende:
Volgens walravens.info komt Spineshank o.i.d. in de jaren 1965-2006 niet voor..![]()
Outlaw 41 wellicht?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:46 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hm![]()
Het was iig wel een 'hitje' inclusief clip enzo. Ik was er maar vanuit gegaan dat ie dan ook in de top 40 had gestaan.
Komen me alletwee niet bekend voor helaas...ga die albums maar s doorluisteren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Outlaw 41 wellicht?
New disease van The Height of Callousness[2000] of Smothered van Self Destructive Pattern[2003] ?
Adverteerder/merk: Coca Colaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Er is nu een nieuwe reclame van coca cola. De reclame gaat over de nieuwe flessen die sinds kort te koop zijn. Het liedje wat erin wordt gedraaid trekt mij echt en wil graag weten wat de naam van het liedje is.
B.v.d.
fok/game on!
iemand?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef Blackhouse het volgende:
Ik zoek naar een heel bagger dance liedje die het nummer November Rain van Guns 'n Roses totaal verkracht. Ik heb daar samen met een maat zo'n geweldige lach kick van gehad (terwijl we stoned waren ja) maar ik kan me bij god niet herinneren van wie dat was... hellup?
New Disease was ooit ook een clip btwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef DaFan het volgende:
Gevonden, het was Synthetic van The Height of Callousness.
Hij is een stuk slechter dan ik me herinner
Moby - In my Heartquote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer gebruikt in de reclame van de Nokia N70 heet?
Ster.nl helpt me niet echt verder.
Het klinkt een beetje Moby-like.
Zou kunnen zijn 'Out in the fields' van Gary Moore met Phil Lynottquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef DaveM het volgende:
Regelmatig hoor ik een spotje op TV, maar ik heb geen idee van welke reclame.
Het zijn 2 rocknummers achter elkaar, het tweede is Eye of the tiger.
Maar die eerste? Iemand?
Volgens mij zingen ze "out here in the streets..."
Bedankt.
Nee, maar bedankt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn 'Out in the fields' van Gary Moore met Phil Lynott
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |