Bertje Beenen - In de Discoquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
ik ben op zoek naar een oud nederlandstalig nummer.
refrein goes like this.
Odorex of odo, Rolo in de disco
Durex of anders gono in de disco
ken hem nergens vinden.
Of houdt het bij het origineel: Noodweer - In de disco [1983]quote:
Ik zag (achteraf) dat Z Noodweer postte en hij heeft gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Of houdt het bij het origineel: Noodweer - In de disco [1983]![]()
Nou neuh, Z en ik postten tegelijkertijd en dan zie je het achteraf, hè?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Of houdt het bij het origineel: Noodweer - In de disco [1983]
Edit: ja ja: ik begon op pagina 4
Dat is iedere keer andersquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:24 schreef voidmage het volgende:
weet er iemand welk nummer je hoort op het achtergrond geluid van een compilatie met allemaal clips op tmf.
die je soms wel ziet voor een reclameblok?
Is Ook Schitterend - Uit de schaduwquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef Chanandler het volgende:
Ik zoek dat nummer wat veel gedraait word met de Olympische spelen, "Sta uit de schaduw en loop met me mee" iets in die zin.
Iemand?.
Skitterend nummer overigens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is Ook Schitterend - Uit de schaduw
Die speelt onder andere in de band 'Rainbow'.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:36 schreef Exterminator het volgende:
Heey lui,
Ik ben op zoek naar 'n rock nummer waarin 'n aantal keren rainbow rainbow rainbow word gezegt.
Als k t me goed herinner speelt richie blackmore in die band maar dat weet ik niet 100% zeker.
greetz
Liquido - Narcoticquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef Koalabier het volgende:
Hey allemaal, ik zoek de bandnaam en titel van dit nummer, ik hoorde hem toevallig op mtv maar ik was net te laat, ik heb nog een stukje kunnen opnemen:
http://rapidshare.de/files/14039461/onbekend.wav.html
Thanks alvast
José González - Heartbeatsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef Phantom88 het volgende:
Ik ben op zoek naar de tune uit de Sony Wega LCD Vaio reclame. Over de TV dus. Het is een erg rustig maar supersfeervol nummer. Het eindigt met allerlei gekleurde blaadjes die vallen op straat waarna je de nieuwe Sony TV ziet.
Wie o wie kan mij helpen ?
- UPDATE -quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef bolivian het volgende:
Enneh, dat nummer dat de NOS gebruikt ter afsluiting van de olympische middaguitzending?
Er zit zo'n lekker gitaardeuntje in a la "I Wanna Be Your Dog" van The Stooges.
Ik weet het denk ik al, ben nu de cd aan het doorskippen waar ik 'm denk van te kennen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:00 schreef bolivian het volgende:
[..]
- UPDATE -
Ik heb met de telefoon even een stukje opgenomen. Herkent iemand het?
Klik.
(443 Kb mp3, ultra lo-fi)
Das idd een lekker nummer. Kijken of ik er erachter kan komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:00 schreef bolivian het volgende:
[..]
- UPDATE -
Ik heb met de telefoon even een stukje opgenomen. Herkent iemand het?
Klik.
(443 Kb mp3, ultra lo-fi)
Omschrijf het nummer eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef neggix het volgende:
Tis lekker wazig maar ik zoek:
Nummer op radio veronica om 15:54..... Iets met "bridge" geen bridge over troubled water was in 80's en 90's deel.. was laatste nummer van die show...
Weet iemand toevallig wie het is?
Ohh ja, staat niet in top 1000 of 2000
Ja, beetje rock achtig.. het was donderdag, dus nu ff geen idee meer hoe het precies of ongeveer ging.... beetje ac/dc achtig maar iets rustiger.... En minder gitaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Omschrijf het nummer eens.
Kwam 'bridge' in de titel of de tekst voor?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, beetje rock achtig.. het was donderdag, dus nu ff geen idee meer hoe het precies of ongeveer ging.... beetje ac/dc achtig maar iets rustiger.... En minder gitaar
Ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kosheen - Wasting my time. Denk ik.
Volgens me baas was het in de titel....was een titel van ongeveer 4 woorden ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kwam 'bridge' in de titel of de tekst voor?
Under the bridge van The Red Hot Chili Peppers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:40 schreef neggix het volgende:
[..]
Volgens me baas was het in de titel....was een titel van ongeveer 4 woorden ofzo
Er is wel een soort van playlist...bij welk programma hoorde je het nummer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef neggix het volgende:
3FM heeft zo'n log, waar je kan zien wat ze gedraaid hebben.. Heeft veronica niet volgens mij.. kon em iig niet vinden
Het was donderdag om 15:54.. dus die van MAAT IN DE MIDDAGquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Er is wel een soort van playlist...bij welk programma hoorde je het nummer?
Michael Buble - Homequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik ree net in de auto en zapte een beetje en kwam toen op sky radio een leuk liedje tegen maar ik heb weer geen rds. Dus daarom vroeg ik me af of jullie het misschien weten van wie het liedje is.
het refrein is:
I wanne go home en dat dan een aantal keer herhaalt. Beetje langzaam nummer een echt sky radio liedje.
Het is 'em definitely niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:38 schreef bolivian het volgende:
Ik twijfel nog.
De samples die ik online kon vinden bij Proxis en Yahoo!Music () doen me er nog niet echt aan geloven dat het 'm is...
neem aan dat ie dan (als 200ste) zou vragen naar de stuiterballen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
José González - Heartbeats
http://www.ster.nl/ster?nav=rdokLsHCjEtCeDnDCwbE
Je zou een mailtje kunnen sturen naar de redactie van het programma. Nou heb ik dat zelf ook een keer gedaan (voor een nummer dat ze tijdens de zomerspelen gebruikten), maar ik heb er nooit antwoord op gekregen). Maar misschien vinden ze jou wel lief.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het is 'em definitely niet.
Het herkenbare gitaardeuntje in het nummer van Kosheen is trouwens gelijk aan The Cure's "In Your House", van de plaat 17 seconds uit 1980.
Maar 't is dus nog steeds niet wat ik zoek,.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:40 schreef NeoDweezil het volgende:
ik zoek een nummer uit een reclame van een paar maanden oud.
het is van de uefa, en komt uit de reclame: 50 years uefa. was dus regelmatig te zien in de rust van voetbalwedstrijden..
wie kan mij helpen aan de titel van dit nummer?
Geen idee eigenlijk. Misschien gaat er bij iemand anders een belletje rinkelen bij het zien van dit plaatje:quote:
quote:ik kan alle kanten uit
ik spring erin
m'n voeten vooruit
wie houdt me tegen
wie doet me wat
ik heb m'n toekomst in m'n hand
ik ben jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |