Ja, dat las ik net ook...quote:Op maandag 27 februari 2006 09:59 schreef blieblie het volgende:
Dat is geen italiaan maar een belg met *ik geloof* peruaanse roots.
Ah, het is van de appelsientjequote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef cafca het volgende:
Eigenlijk wilde je vragen naar de appelsientje-reclame, maar dat durfde je niet?
Ik kom met die Tony Christie steeds op een discoversie ofzoquote:Op maandag 27 februari 2006 00:13 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Tony Christie die versie in ieder geval... is dacht ik ook het origineel...
Tom Jones heeft 'm ook gedaan trouwens...
Misschien De boss vs. Supersonic - Running again, in dit nummer komt het wel een keer voor.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:12 schreef iraanse_malloot het volgende:
Jullie kennen vast wel "The roof is on fire", ik hoorde gisteravond in de stad een remix ervan, het was een clubmix, zonder lyrics dus. (het is zeker geen remix van de bloodhound gang versie denk ik)
Heeft iemand een idee hoe de remix heet? (wordt vaak in clubs gedraaid)
Er wordt trouwens VEEL getrommeld in de remix.
duidelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 12:12 schreef iraanse_malloot het volgende:
Jullie kennen vast wel "The roof is on fire", ik hoorde gisteravond in de stad een remix ervan, het was een clubmix, zonder lyrics dus.
(het is zeker geen remix van de bloodhound gang versie denk ik)
Dit komt aardig in de buurt ja, echter de hoge piepjes moet je vervangen door zwaar getrommel, zo klinkt de mix die ik zoek. Ik zou het trouwens aardig vinden als je me kan vertellen van welk liedje die kreet (The Roof Is On Fire!) vandaan komt.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Misschien De boss vs. Supersonic - Running again, in dit nummer komt het wel een keer voor.
Oops, stijlfoutquote:Op maandag 27 februari 2006 13:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
duidelijk
Het nummer van BG heet trouwens Fire, water, burn
misschien helpt dat met zoeken
Benjamin Bates - Wholequote:Op maandag 27 februari 2006 17:40 schreef WheelyBoy het volgende:
vanmiddag nummer gehoord op zender zoals Fresh FM, misschien dat het ook wel die zender was.
Was een dance nummer van deze tijd denk ik, niet echt oud.
Deze tekst kwam er veel in voor, weet niet 100% zeker op ieder woord goed is.
Making me home, the feeling is beautiful of Taking me home, the feeling is beautiful
Volgens mij werd het gezongen door een man, maar dit weet ik niet zeker gezien ik me soms nog weles vergis hierin![]()
iemand een idee welk nummer dit is, zou top zijn!![]()
ga even naar bijvoorbeeld www.bol.com en beluister korte stukjes van haar laatste album.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:48 schreef Louterman het volgende:
Ik zoek een nummer van Enya, wat ik afgelopen week continue in Zwitserland hoorde, iemand een idee?
thanks dat was em. En ik had al een vermoeden dat ik een deel van de tekst verkeerd had maargoed.quote:
EEN versie van Dj Gerrit Kooijstra - Ovide Remix, maar dit is gewoon iemand die dat zelf op zijn computertje heeft zitten pingelen, ik vraag me af waar je dit nummer gehoord hebt?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb ook een request!
Een gek stampnummer, beetje feest/apreski-achtig, met het deuntje van Ovide!
http://home.planet.nl/~veldmuiz/Untitled2.mp3
Ben benieuwd of iemand weet welk nummer dit is?
Tnx!
Ik heb iets dergelijks ooit gehad... Ff zoeken.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb ook een request!
Een gek stampnummer, beetje feest/apreski-achtig, met het deuntje van Ovide!
http://home.planet.nl/~veldmuiz/Untitled2.mp3
Ben benieuwd of iemand weet welk nummer dit is?
Tnx!
'De pagina kan niet worden weergegeven.'quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef Kogando het volgende:
http://www.home.casema.nl/akjhonkoop/illusion.wmv
Welk nummer is dit?
Sorry, nu moetie werken.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'De pagina kan niet worden weergegeven.'
Bij mij werkt ie, maar ik heb geen idee wat het is.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
'De pagina kan niet worden weergegeven.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |