Zoek zelf nog een clubmix van Madonna's Hung up...het is er eentje zonder lyrics en alleen maar muziek...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:01 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ken het nummer in ieder geval niet.
er is de:quote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoek zelf nog een clubmix van Madonna's Hung up...het is er eentje zonder lyrics en alleen maar muziek...
The Pussycat Dolls feat. Will.i.am - Beepquote:Op maandag 27 februari 2006 22:01 schreef BL_Henkie het volgende:
ik word er een beetje gestoord van...kan het maar niet vinden
De nieuwste van Ciara (tenmindste, ik denk dat het Chiara is) met die catchy film muziek sample en steeds de tekst "looking at you (your?) (my?)"
Het is in ieder geval geen "Thug style" en ook geen "Looking at You"
Yay! Dat is 'mquote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
The Pussycat Dolls feat. Will.i.am - Beep
Ok, in ieder geval bedankt Trancelocatorquote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
-lijst-
In alle versies hoor je Madonna, maar in de laatste (dub) alleen een paar woorden. Dus misschien bedoel je die.
Dat is de ''Stuart Price Extended Dub'' versie van Hung Up.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoek zelf nog een clubmix van Madonna's Hung up...het is er eentje zonder lyrics en alleen maar muziek...
Ook nog een "palingsound"-nummer met alleen maar accordeon erin...(ohne vocals)
Komt me wel bekend voor, is t niet uit een reclame?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:16 schreef knackje het volgende:
herkend iemand dit nummer: http://www.geocities.com/knackje/song_mp3.mp3
Is inderdaad van The CB, maar ik kan ook geen titel vinden. Wellicht speciaal gemaakt voor die commercial.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wow ik heb m nog niet voorbij zien komen (geloof ik) maar het liedje wat je hoort in de reclame van Nike! 'Tell me I'm not an athlete' (of in het NL, kun je mij vertellen dat ik geen atleet ben?'
Ik weet dat het van the Chemical Brothers is, maar verder dan dat kom ik niet. Het is niet van hun laatste cd ofzo...
The Opposites - Slaapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:10 schreef Italo het volgende:
Ik zoek artiest/titel van een nieuw nederlands nummer, volgens mij speelt Tygo Gernandt in de clip (met muts op), anyone?
Wellicht de Carmina Burana van Orff.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik ben op zoek naar een paar muziekfragmenten.
Het gaat om een koor.
Wat ze zingen weet ik zo niet, maar het word veel in films gebruikt bij erg dramatische gebeurtenissen.
Heel toevallig hoorde ik laatst iemand die één van die fragmenten op z'n telefoon had.
Iemand die weet hoe deze muziek heet?
Carmina Burana?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik ben op zoek naar een paar muziekfragmenten.
Het gaat om een koor.
Wat ze zingen weet ik zo niet, maar het word veel in films gebruikt bij erg dramatische gebeurtenissen.
Heel toevallig hoorde ik laatst iemand die één van die fragmenten op z'n telefoon had.
Iemand die weet hoe deze muziek heet?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef Borkydude het volgende:
Weet iemand hoe die muziek heet dat ze gebruiken bij Eurogoals op Eurosport, en dan bij dat stuk Technique Behind the Goal, waar ze zo computergeanimeerd een goal laten zien. Het is een beetje zo'n elektronische deun.
Deze een schopje en ik zoek er nog eentje:quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Een stukje uit malcolm in the middle:
Klikklik
Ik zoek dus het klassieke muziekrideltje. Waar komt het uit ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |