Ik misschien wel !quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef bwt het volgende:
Omdat ik nieet in dit topic mag posten zet ik deze link er niet neer
Ik heb niet geklikt en gezien dat het over Heineken gingquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef bwt het volgende:
Omdat ik nieet in dit topic mag posten zet ik deze link er niet neer
Mensen van het merk 35+ zijn inferieur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen jammer van het inferieure merk![]()
Error 403quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:
Maasvlakte![]()
Alleen jammer dat ze ghummen en MotoGP durven te verbinden aan een lange rechte weg.
Geef is een kloppende URLquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:
Maasvlakte![]()
Alleen jammer dat ze ghummen en MotoGP durven te verbinden aan een lange rechte weg.
*tikkie*quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden.
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:
Maasvlakte![]()
quote:Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mensen van het merk 35+ zijn inferieur.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Speciaal voor de mensen die naar de Utrechtse MotorBeurs gaan![]()
Fipo![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef Roderick2085 het volgende:
ohja, bijna vergeten......
VAKANTIE![]()
De eerste zet tot eliminatie van alle geldverslindende vergrijzende 35+'ers is gezet door ze de toegang te weigeren tot leuke filmpjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen ... http://www.break.com/index/skatmanrace.html![]()
Leeuwardenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Liep zojuist door Leeuwarden.. verrek toch best een lekker weertje![]()
Vol verwachting in de bus naar huis, hopend dat mijn pakkie klaar zou zijn. Helaas![]()
Ga niet zonder beschermende kleding rijden, vooral niet nu na een 3-tal maanden niet te hebben gereden![]()
Naja zaterdag lekker beurzen, eens kijken of er nog een paar mooie laarsjes en handschoentjes zijn![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef hicham het volgende:
http://www.break.com/movies/kidscaredgame.html![]()
![]()
Weersvoorspellingen zuigenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
LeeuwardenDamn.. heel ander wereldje daar zeker
![]()
Gister was wel even zon + strakblauwe lucht, dat was pas genieten.
Weersvoorspellingen voorspellen slechts thuis blijven zitten als je niet druipnat wil worden. Autoloos
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:20 schreef Youssef het volgende:
Ondertussen ... http://www.break.com/index/skatmanrace.html
hier komt nu regelmatig wat naar benedenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Weersvoorspellingen zuigen![]()
Nee maar het is hier wel redelijk weer.. niet zo'n strakblauwe lucht als gistermiddag nee, maar het zonnetje komt er soms wel door![]()
Bwhehehe, zonder demper knallen. Volgens mij hoor je dat van heeeeeeel verquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef Youssef het volgende:
http://www.phatzak.nl/motor/ppp_maasvlakte/
:^quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Bwhehehe, zonder demper knallen. Volgens mij hoor je dat van heeeeeeel ver
Wel mooie GSX-R 750
Klinkt/ziet eruit als een redelijk standaard pijpje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
GS met uber grote brulpijp
Wel extreem groot, voor een GS-je, vinden jullie niet? Tzal best leuk klinken, maar ik vind het er niet uit zien![]()
staat ook ergens in dat topic... ik geloof ik een standaard pijp van een fazer ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Klinkt/ziet eruit als een redelijk standaard pijpje.
Ook even het topic doorgelezen, maar erg nutteloos hoor ... om geld te stoppen in een GS500.
mee eens... en al dat polijsten hoeft ook niet van mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Standaard pijp ja, maar in verhouding te groot voor een GS-je
Leg eens uit Fulliequote:Op donderdag 16 februari 2006 17:01 schreef Fulcrum het volgende:
Niet 40 lessen, maar 15 van 2 uur en een ritje door Nederland van 10 uur :}
Maarre then again, 40 is redelijk gemiddeld volgens mij *klopt af*
quote:
Synchroom, bestaat daar synchroompoets voor of kun je daar gewoon chroompoets voor gebruiken?quote:
is goed hoor, textielnerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef hicham het volgende:
OPM, zie smilies pimber & youssef![]()
![]()
![]()
Eerst ff eten dan pics kijke, jij mag pas eten nadat je pics hebt gepost dat weet je eH?
Lading picsquote:
quote:textielnerd![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
Niet één Suzuki erbijMaar ik neem aan dat je het beste als laatst post
![]()
quote:
Knappe man, mischien zit ie er zondag ook als ik met de Brutale naar huis rijdquote:En deze vervelende vent stond in de weg toen ik een foto wilde maken van de KTM 660SM.![]()
[afbeelding]
Het rugzakje heeft een historie van + 20 Fok! meetings.![]()
quote:Check dat uitlaattuitje onder het kontje van deze Barry Sheen Suzuki GSX-R.![]()
[afbeelding]
Wellicht moet ik de TL inruilen voor deze motor voor wat betere duoeigenschappen.![]()
[afbeelding]
En onderweg naar huis heb ik de rechterkant van mijn band een beetje schoongeveegd.![]()
[afbeelding]
De hele zin klopt niet ben ik bang.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
Knappe man, mischien zit ie er zondag ook als ik met de Brutale naar huis rijd![]()
Jij?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Knappe man, mischien zit ie er zondag ook als ik met de Brutale naar huis rijd![]()
Over één ding kunnen we het eens zijn, Raus en Mercy winnen hem iig nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go see for yourself in Utreg
*I'll do what I want, cuz I can*
over amsterdammers 170 mbquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Over één ding kunnen we het eens zijn, Raus en Mercy winnen hem iig niet![]()
De rest zullen we af moeten wachten![]()
@Popiejopie, die rulletjes zijn van de vorige eigenaar, duh![]()
En hij moet per se weer met die rugzak op de foto he![]()
![]()
(Makster staat links in beeld
)
Doe mij er ook maar zo één.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik ben OPM misgelopen vandaag.![]()
En deze vervelende vent stond in de weg toen ik een foto wilde maken van de KTM 660SM.![]()
Het rugzakje heeft een historie van + 20 Fok! meetings.![]()
Check dat uitlaattuitje onder het kontje van deze Barry Sheen Suzuki GSX-R.![]()
Wellicht moet ik de TL inruilen voor deze motor voor wat betere duoeigenschappen.![]()
En onderweg naar huis heb ik de rechterkant van mijn band een beetje schoongeveegd.![]()
Pimber, kom maar op met de volgende meet.![]()
neej, zo heeft hij hem gekochtquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb jij echt met dit weer die band zo opgeruld ?
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
* Rebbel was vandaag ook op de beurs![]()
Blijkbaar incognitoof toch niet
![]()
Lekker relaxed met de trein en alle tijd om over de beurs te struinen, veel gezien en gekekenen niet met euries en creditcards gewapperd
![]()
. Het was gezellig druk, dus ik hoop voor de weekend-motorbeurs-gangsters dat u niet voetje voor voetje
over de beurs moet lopen.
Gaafwas 't zeker
Ik kon geen vrij krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go see for yourself in Utreg![]()
anders was ik ook vandaag gegaan...
intuition will take you further than logics will ever do
Ik had al ruim van te voren aangegeven dat ik de 16e vrij wilde. Loop ik op de beurs, belt m'n directeurquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik kon geen vrij krijgenanders was ik ook vandaag gegaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hij wenste me nog wel veel fun op de beurs
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar zo één.![]()
![]()
Toen wij gingen kijken, sprong onze Loes ook in een koffiekopje. De keuze was dus snel gemaakt, want dat was makkelijk meenemen in de auto.![]()
jij herkent mij toch nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik ben OPM misgelopen vandaag.![]()
Beschaafd nederlands ? als brabo ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
Foto is er nog hoor [afbeelding]
[..]
Kun je dat even ondertitelen naar Algemeen Beschaafd Nederlands [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik had al ruim van te voren aangegeven dat ik de 16e vrij wilde. Loop ik op de beurs, belt m'n directeur![]()
.........
Ik had in principe ook vrij, helaas door ziekte op de afdeling (mannen ziijn maar zwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hij wenste me nog wel veel fun op de beurs![]()
) ben ik gaan werken
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ R2-D2: voor als je een echte tattoo niet aandurft........![]()
deze stand staat ook op de beurs![]()
![]()
Ontwerp is al klaar, ik moet 'm alleen nog ophalen![]()
En dat schuif ik steeds voor me uit![]()
mooie foto's OPM
Ik kan haast niet wachten oO<intuition will take you further than logics will ever do
Buffer firefox was volquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
Foto is er nog hoor [afbeelding]
[..]
Kun je dat even ondertitelen naar Algemeen Beschaafd Nederlands [afbeelding]
Hecht eens wat minder waarde aan pr0n-pics en meer aan Raus, dan lopen die buffers niet zo snel volquote:
Ik zit met de broek op de knieen te wachten op leernicht-pics, komen er nog meer motorenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij herkent mij toch nietloopt wel vaker langs mij heen
rest vd pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De leernichten ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Hecht eens wat minder waarde aan pr0n-pics en meer aan Raus, dan lopen die buffers niet zo snel vol [afbeelding]
[..]
Ik zit met de broek op de knieen te wachten op leernicht-pics, komen er nog meer motoren
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Hecht eens wat minder waarde aan pr0n-pics en meer aan Raus, dan lopen die buffers niet zo snel vol [afbeelding]
[..]
Ik zit met de broek op de knieen te wachten op leernicht-pics, komen er nog meer motoren
Die geeft gewoon Gaaaassssssssssss!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet je's kijken wat die man helemaal aan de linkerkant doet!![]()
![]()
Je bekijkt het teveel van uit een Westers oogpunt, dit is vol volgens jou...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die geeft gewoon Gaaaassssssssssss!
![]()
Kloon van Alexxx wil ook een tatoo
![]()
Neeejjjjquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die geeft gewoon Gaaaassssssssssss!
![]()
Kloon van Alexxx wil ook een tatoo
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neeejjjj, dan ben je een kerel
, misschien een idee voor een enkele Fok!MC-lid z'n Lima, Marklin of ander treintje te tatoeren
![]()
quote:Een man en vrouw zitten in de auto en hebben verschrikkelijke ruzie.
Opeens grijpt de vrouw een mes, snijdt de penis van haar man eraf
en gooit hem uit 't raam.
Achter het paar rijdt een man met zijn 9-jarige dochter.
Het meisje is net druk aan 't praten als plots de penis op devooruit van de auto smakt.
Verbaasd vraagt de dochter: "Pappa, wat was dat?"
Om zijn dochter niet bloot te stellen aan enige vorm van sexuele zaken op deze jonge leeftijd
antwoordt de vader: "ach,dat was maar een vlieg."
Het dochtertje blijft enige tijd met een verwonderde blik zitten en na enkele minuten zegt ze:
"Hij had wel een dikke lul,of niet?!"
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef R2-D2 het volgende:
Ik kreeg net een mop doorgestuurd:
[..]
![]()
Kan geen Lima of Marklin tegenopquote:
Ook leuk om te zien hoe stoere broertjes met elkaar spelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan geen Lima of Marklin tegenop
Gouwe ouwe SM filmpie, leuk om te zien hoe volwassenen spelen
Nee, wat Gawaine en OPM zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb jij echt met dit weer die band zo opgeruld ?
![]()
[afbeelding]
Gawaine en Hicham, kijk beter naar de iconsquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, wat Gawaine en OPM zeggen.![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Helaas voor jou weet ik dat je die rullen juist wegrijdt op de openbare weg. En van jou verwacht ik in de bochten nog niet zo veelquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
Pimber, kom maar op met de volgende meet.![]()
van wie wel ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Nog wel kloon van Alex
En die mop
[..]
Helaas voor jou weet ik dat je die rullen juist wegrijdt op de openbare weg. En van jou verwacht ik in de bochten nog niet zo veel![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iedereen die morgen naar de beurs in Utrecht gaat, veel plezier! Lees het morgen wel wat er allemaal gekocht is![]()
Voor nu:![]()
Samen met OPM om de tweede, derde en vierde plaats jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:48 schreef worldpimber het volgende:
Maar met Pepijn zal nog wel een echte mannenstrijd worden.
Oeh wat is dat lekker, geld uit kunnen geven zonder schuldgevoel omdat het toch maar een extraatje isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:20 schreef dunc het volgende:
Pft, ik ben 3 dagen zwaar aan het werk en zie wat er gebeurd... niets
Ik ga morgen (vrijdag voor de mierenneukers) lekker naar de beurs, en kreeg net te horen dat ik 2 uur voordat ik weg ga nog een halve rug bonus krijg. Eens zien of ik wat mooie goodies kan scoren![]()
Een welkome verassing aangezien ik me voorbereid had om gewapend met slechts 21 cent heen te gaan.![]()
Nog zo een debiel die nog wakker is, slapen jijquote:
* Herr.Flick zwaait mee en gaat lekker slapen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog zo een debiel die nog wakker is, slapen jij
Je houdt je kindertjes wakker met dat getik op het toetsenbord
Vooral grote bek met je McIntosch banden ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:39 schreef hicham het volgende:
Samen met OPM om de tweede, derde en vierde plaats ja
Voorlopig sta ik nog op de eerste. Zowel op twee wielen als op vier (karten)
Lelijk hokquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:43 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/123747/last
yup
gister na college ff snel (motor) pics uploaden en knock-out naar bedquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:51 schreef bwt het volgende:
hey OPM, geen helm op en een filmpje op muziek gemaakt?
ziet er tof uit
Maxxisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vooral grote bek met je McIntosch banden ofzo
Waaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
gister na college ff snel (motor) pics uploaden en knock-out naar bedhele dag rondlopen - met 1 keer ff wat eten - is best vermoeiend
pic had ik al wel gemaakt, geen zin meer om te bewerken/uploaden/postenbij deze dus
[afbeelding]
geen probb meerop de ene broek zaten wel sliders, op de andere niet
toen ik ging passen zaten ze er niet op...en volgens mij had die dame die me hielp dat wel gezien
![]()
Dat vind ik dan wel weer minder van jequote:toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij' <-- met een lach dus
ik: 'ja, dat is mooi he
![]()
'
Thxquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:52 schreef hicham het volgende:
Waaaaaaaaaaaah [afbeelding]
Ziet er goed uit![]()
![]()
quote:Dat vind ik dan wel weer minder van je
Best wel verrot.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gister na college ff snel (motor) pics uploaden en knock-out naar bedhele dag rondlopen - met 1 keer ff wat eten - is best vermoeiend
Ssttt, niet zeggen.quote:
Hehequote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:52 schreef worldpimber het volgende:
Beetje jammer om het weg te editten alsof het door een mod gedaan is.
Ok, je was dus echt zo triest om te doen alsof het geëdit wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wou je niet kwetsen.
Ga jij naar nog naar de beurs?
Toch weer een hoop tekst die je tiept naar een contactgestoorde kutkneusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, je was dus echt zo triest om te doen alsof het geëdit wasVerders hoef je nergens voor bang te zijn, door een contactgestoorde kutkneus als jij zal ik me nooit gekwetst voelen. Doe maar lekker interessant met je brandweer homofiele FJR vriendjes, batsmeet. Met jou. Kom nou lieve Teddy
![]()
Nee, geen dagje motorbeurs geplanned dus, maar misschien kan je weer al stotterend je bek opentrekken tegen Martie, want die schijnt vandaag wel rond te hoppen. Veel plezier
Och jammer, je gaat vandaag niet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
pic had ik al wel gemaakt, geen zin meer om te bewerken/uploaden/postenbij deze dus
[afbeelding]
toen ik ging passen zaten ze er niet op...en volgens mij had die dame die me hielp dat wel gezien
![]()
toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij' <-- met een lach dus
![]()
'
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
[afbeelding]
![]()
toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij' <-- met een lach dus
![]()
'
En ik kan maar poetsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef bwt het volgende:
het lijkt voor geen meter
wat je allemaal met een touch screen kan doen
Heb je wel reservesokken bij en andere droge kledingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:35 schreef stinkie het volgende:
verdomme al de tweede keer deze week dat ik zeiknat aankom op mijn werk
Je krijgt bij binnenkomst een hele mooie plattegrond in je handen gedruktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef dribbel79 het volgende:
Dusch, 't is weer (reltopic) vrijdag??![]()
Zondag beursdag, heb 4 kortingsbonnen van elk 2,-, dus voor 5,- mag ik naar binnen![]()
![]()
Is er iemand die van gister kan vertellen wie wat waar te doen is??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
slapen in etappes kan ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:33 schreef worldpimber het volgende:
Best wel verrot.Zaterdag heb ik ook meestal zo een lange dag en het is alsof je dan niet leeft
Nu slaap ik iets van 1,5 uur voor 5.00 am, en daarna nog iets van 9.00 t/m 13.00
Wel relaxed, nou ga ik nooit moe naar bed, en heb ik ook helemaal geen slaaptekort meer.
Dat terwijl ik vorig jaar met zo weinig uurtjes slaap helemaal brak was rond een uur of 10 's avonds, maar dan sliep ik in 1 ruk door van 0.00 tot 5.00 bijvoorbeeld.Dus tip voor jou, omdat je nu ook college 's avonds volgt en je helder veel meer opsteekt: slaap in etappe's
![]()
![]()
quote:Hehe![]()
![]()
Ik wist helemaal niet dat je een normaal postuur had, ik maar altijd denken dat je een probje was![]()
denk dat omdat het de 1e dag was dat ik niet de hoogste korting had maar ik vind zo'n 200 euro korting toch wel de moeitequote:Levert dat op de beurs kopen nou ook nog wat op? Of scheelt de prijs niet zoWat zit er in het koffertje? Ennneeuhh... sliden
Geen kawa groen !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
'
Nee, geen groen idd…anders had ik dat pak van onze negert wel overgenomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:36 schreef ondeugend het volgende:
Geen kawa groen !
Ziet er goed uit Jesse.... heb je ook al zo'n luchtzak op je billen als je gezeten hebt en dan gaat staan ?![]()
Erg mooi hoor... maar zo beperk je jezelf.. gedwongen kawa rijden als je eens wat anders wilt.quote:
In het 25 Kw gebied.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
OPM en hicham zijn mijn concurrenten
Wat heb ik zin om weer te meetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Worldbeater het volgende:
>knip<
Mooi gedaan manquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef bwt het volgende:
het lijkt voor geen meter
wat je allemaal met een touch screen kan doen
quote:
Ik ook, maar dan zonder Yamaha sponsoring eropquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Tijdens de motorbeurs in Utrecht zijn al honderden gratis "I love files" veiligheidsvestjes aan motorrijders uitgedeeld en later dit jaar zullen de vrijwilligers van de KNMV dergelijke hesjes op andere evenementen uitgeven.
![]()
![]()
![]()
Ik wil er eentje![]()
Pwndequote:
Maar 1 smiley is hier toepasselijk:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Worldbeater het volgende:
In het 25 Kw gebied.![]()
Ik ken mijn zwakke plekken, en die liggen ondermeer op rotondes en de langzamere gedeelten.
Dat zei ik 2 jaar geleden al tegen de godfather of motorfokking MC.
Die pwiewde mij 3 keer in de rondte bij het langzamere werk.![]()
Jullie ook, maar toen stond ik op noppen. Buiten dit. >:O
Het is te oefenen, of ik had gewoon SM moeten blijven rijden.![]()
(waarschijnlijk waren jullie dan nog steeds sneller, helemaal lullig)
Ik hou van snelle doordraaiers, life starts @ 175 km/u, zoeken naar de grip en de snelheid in de bocht opschroeven. In contact met het wegdek.![]()
Daar haal ik mijn kicks..
Dus todat jullie vol vermogen zijn zie ik jullie qua het echte rijden niet eens als concurrenten.![]()
1. Ik wil (nu nog) mijn leven lang kawa rijden (das dus plusminus een half jaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef ondeugend het volgende:
Erg mooi hoor... maar zo beperk je jezelf.. gedwongen kawa rijden als je eens wat anders wilt.
Óf je rijdt een blauwe Suzuki met een groen pak..... staat best wel tokkie.Vind ik.
![]()
Fuckin' lijposquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef R2-D2 het volgende:
Weekend![]()
Oja, Niet stunten op de openbare weg
![]()
quote:
* dribbel79 is dan een goeie concurrent met zijn XXL maat helm..63/64 cm.quote:
Nog geen weekendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef R2-D2 het volgende:
Weekend![]()
Oja, Niet stunten op de openbare weg
![]()
Damnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef bwt het volgende:
[..]
Nog geen weekend
niet stunten op de openbare weg
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:22 schreef bwt het volgende:
Je kan ook te ver gaan in je liefde voor motoren
netjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij' <-- met een lach dus
![]()
'
Welkom in de verslaafde wereld die motorrijden heetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Eerste les gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
En ik kan het!
Ik mocht schakelen, beide remmen, lekker op de soestdijksekade heen en weer gereden
GEWELDIG!
ik ben besmet, besmeurd en ongeneeslijk
en de eigenaar had me lesgegeven, en was echt heel tevreden, en wilde me het liefst de volgende keer weer lesgeven, alleen was hij volgende week vol, dus heeft hij zijn zoon gevraagd of hij even op me wilde passen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
Ik mocht schakelen, beide remmen, lekker op de soestdijksekade heen en weer gereden
GEWELDIG!
en de eigenaar had me lesgegeven, en was echt heel tevreden, en wilde me het liefst de volgende keer weer lesgeven, alleen was hij volgende week vol, dus heeft hij zijn zoon gevraagd of hij even op me wilde passen
Hehe, je bent enthousiast, nou nog even snel afronden en je kan lekker toeren/raggen/ghummen in het zonnetje ipv dit schijtweerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
GEWELDIG!
ik ben besmet, besmeurd en ongeneeslijk![]()
Toevallig geen tijd?quote:en de eigenaar had me lesgegeven, en was echt heel tevreden, en wilde me het liefst de volgende keer weer lesgeven, alleen was hij volgende week vol, dus heeft hij zijn zoon gevraagd of hij even op me wilde passen
Dagje vrij vandaagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:03 schreef bwt het volgende:
Had ik al gezegd dat het rustig is vandaag?
een paar losse schroeven 2
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
GEWELDIG!
Nee, zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dagje vrij vandaag? Normaal ben jij de grote afwezige
Welkom in onze wondere wereldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
GEWELDIG!
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
GEWELDIG!
Alleen dat wachtenquote:
Ik ga niet rellen met beater, heb ik straks ruzie met R2D2quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zit te verheugen op jouw rel met beaterals je der vandoor gaat heeft dat ook geen toekomst
![]()
Wil je dan misschien ff met mij rellen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga niet rellen met beater, heb ik straks ruzie met R2D2![]()
Anders maak je ff duidelijk van wie je een kloon bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:32 schreef red_dot het volgende:
Jaa, leuk - rellen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga niet rellen met beater, heb ik straks ruzie met R2D2![]()
Hmmm...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef Faithy het volgende:
rellen!
hm.. ik ga ook ff iets nuttigs doen: de afwas
Kawa rijders bekeren niet zo snel hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Erg mooi hoor... maar zo beperk je jezelf.. gedwongen kawa rijden als je eens wat anders wilt.
Óf je rijdt een blauwe Suzuki met een groen pak..... staat best wel tokkie.Vind ik.
![]()
Goed nieuws hoor dat je 1e les lekkah reedquote:
Ga us afwassen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef Faithy het volgende:
het was geen maillot
kniekousen
en ja, ik had ze aan
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:44 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hmmm...![]()
lekker slaafse gehorige huisvrouwtjes!!![]()
alweer klaar joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Geluks-knie-kousenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef Faithy het volgende:
het was geen maillot
kniekousen
en ja, ik had ze aan
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef Herr.Flick het volgende:
Noem 'm dan FaithymaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei.
en niet wassen natuurlijk, anders gaat het geluk eruitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Geluks-knie-kousenen nu altijd aantrekken tijdens het lessen
![]()
Had ik met een spijkerbroek die ik elke keer onder me motorbroek droeg, die heb ik in dat half jaar geloof ik 5 keer gewassen...echt ranzig, maar het geluk bleef erin zitten, was in één keer geslaagd!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
en niet wassen natuurlijk, anders gaat het geluk eruit
Ik mis je hier eigenlijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef Faithy het volgende:
het was geen maillot
kniekousen
en ja, ik had ze aan
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:02 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/1610.html
nee, want die andere nieuwe motor is natuurlijk net gelijk aan... of waarschijnlijk boven je budget en dus kan er geen pak meer van af. In jouw geval ben je dan een moslimtokkie !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef worldpimber het volgende:
.
[..]
1. Ik wil (nu nog) mijn leven lang kawa rijden (das dus plusminus een half jaar)
2. Ben geen poppovich, dus het leer kan best bij een nieuwe motor vervangen worden. Das circa 3-5 jaar rijden met hetzelfde leer. Nou, kom maar op![]()
En het erge is dat je er tig keer langs komt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:24 schreef dunc het volgende:
Levend teruggekomen van de beurs
DamnMaar dat spreekt voor zicht. Mooie helm gescoord, mooi motorjack gescoord, veel staan kwijlen. Veel motoren proefgezeten, veel praatjes gemaakt. Heerlijke dag dus.
Vroeg me alleen af wat die scooter-tuning afdeling daar moest? Wat nou scooter tuning![]()
Na al het gepas en gekwijl is het trouwens wel duidelijk. Ik moet en zal een Gixxer 750![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:24 schreef dunc het volgende:
Levend teruggekomen van de beurs
DamnMaar dat spreekt voor zicht. Mooie helm gescoord, mooi motorjack gescoord, veel staan kwijlen. Veel motoren proefgezeten, veel praatjes gemaakt. Heerlijke dag dus.
Vroeg me alleen af wat die scooter-tuning afdeling daar moest? Wat nou scooter tuning![]()
Na al het gepas en gekwijl is het trouwens wel duidelijk. Ik moet en zal een Gixxer 750![]()
Wow laat terug zeg .. ernstigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:28 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Leuke dag vandaag. Er was heel veel te zien. De laatste meters naar de auto kon ik bijna niet meer afleggen.We waren laat terug door de files
, namelijk pas rond een uur of acht.
![]()
We, ik mag denk ik wel van we spreken, hadden vandaag niet echt koopplannen voor deze beurs.Ik wilde eventueel wel een beter paar winterhandschoenen en Mercy wilde een onderpak. Die wil ik trouwens ook nog wel een keer.
Ik vond het niet echt dringend nodig, zowel de handschoenen als het pak niet, dus ik heb er geen moeite voor gedaan. Dat kwam er op neer dat ik ook nauwelijks handschoenen heb gezien en maar 1 onderpak (en dat was volgens mij meer algemene thermokleding, het was in ieder geval niet echt interessant). Nou ja, beter voor de portemonnee.
Ik heb uiteindelijk alleen een rood topje van Honda gekocht, Peerke heeft zomerhandschoenen gekocht en dat was de enigste buit voor vandaag.
![]()
Het hoogtepunt van de dag was wel dat Mercy onbedoeld zijn afkeer voor Motoport heeft laten zienen uiteraard de show van de trialrijder (achtvoudig kampioen
wow zoooooo gaaf he
!!!!) En het dieptepunt was het treffen met Rietvaerder.
Ik zag 'm ineens zitten in zo'n stand, welke weten jullie wel neem ik aan, maar goed we zijn er maar gewoon voorbij gelopen.
![]()
thxquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:33 schreef Rausdouwer het volgende:
OPM: mooi hoor dat leer! Je hebt een mooi pak uit gekozen, ziet er goed uit.![]()
Ja verschrikkelijk he!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Piccies!![]()
En een Gixxertje is leuk![]()
![]()
[..]
Wow laat terug zeg .. ernstig![]()
Maja voor jullie is het ook nog best een eindje rijden lijkt me. Maar was wel gaaf dus?![]()
Zelf niet trial gereden?![]()
En wie is Rietvaerder?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:28 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Leuke dag vandaag. Er was heel veel te zien. De laatste meters naar de auto kon ik bijna niet meer afleggen.We waren laat terug door de files
, namelijk pas rond een uur of acht.
![]()
We, ik mag denk ik wel van we spreken, hadden vandaag niet echt koopplannen voor deze beurs.Ik wilde eventueel wel een beter paar winterhandschoenen en Mercy wilde een onderpak. Die wil ik trouwens ook nog wel een keer.
Ik vond het niet echt dringend nodig, zowel de handschoenen als het pak niet, dus ik heb er geen moeite voor gedaan. Dat kwam er op neer dat ik ook nauwelijks handschoenen heb gezien en maar 1 onderpak (en dat was volgens mij meer algemene thermokleding, het was in ieder geval niet echt interessant). Nou ja, beter voor de portemonnee.
Ik heb uiteindelijk alleen een rood topje van Honda gekocht, Peerke heeft zomerhandschoenen gekocht en dat was de enigste buit voor vandaag.
![]()
Het hoogtepunt van de dag was wel dat Mercy onbedoeld zijn afkeer voor Motoport heeft laten zienen uiteraard de show van de trialrijder (achtvoudig kampioen
wow zoooooo gaaf he
!!!!) En het dieptepunt was het treffen met Rietvaerder.
Ik zag 'm ineens zitten in zo'n stand, welke weten jullie wel neem ik aan, maar goed we zijn er maar gewoon voorbij gelopen.
![]()
Oh is het wel een kort stukje.. noujaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk he!!De tijd maakt verder niet uit, maar het is wat minder om 2 uur te moeten doen over eigenlijk zo'n kort stukje.
Niet dat dat de indruk van de dag heeft verpest, ik vond het erg relaxt en erg leuk vandaag.
![]()
Nee ik heb zelf geen trail gereden. Ik ben daar volgens mij te schijterig voor.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:41 schreef dunc het volgende:
Inderdaad, ben er ook wel een keer of 4 langs gelopen... brrrrr. Comedie-hoogtepunten waren de Goldwing-fanclub en de stand van T for Telecom.
Eerstgenoemde is triviaalMaar de tweede, damn. Ze hadden dus helpdesk-stijl microfoons die je aan de buiten-zijkant van je helm kon vastmaken met plakband, en die dan tot onder je kin liepen, waar een grote schuimrubber microfoon-kop zat.
Volgens de standhouder omdat het "Goedkoper was dan inbouwen". Ik heb hem gewezen op het feit dat je nagewezen en uitgelachen wordt met een headset over je helm heen (met goede reden). Als het dat aan de buitenzijde van je helm moet, waarom dan helemaal vanaf de zijkantHoe het met windgeruis zit hoef ik niet eens te weten
![]()
thxquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Feli OPM met je coole outfitziet er strak uit
Enige show die ik gezien heb is de bike-trial. Specifiek boeiende stands niet echt. Misschien de scooter tuning?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:47 schreef R2-D2 het volgende:
Welke show mag ik echt niet missen en welke stand is absoluut "The Top"![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb wel piccies en Filmpjes maar de meeste zijn helaas bewogen![]()
hier 2 plaatjes speciaal voor Pimper geschoten
[afbeelding]
[afbeelding]
echte Hollandse klompjes
quote:ik heb reetvuller ook gelijk even voorgesteld aan Roadkill & en Peerkemikuni als zijnde de Contactgestoorde rugjostie van FOKhij was te druk bezig met zijn holmaatjes dus we zijn er maar gewoon voorbij gelopen
verder veel leuke dingen gezienqua prijzen waren de meeste motoren veel te duur Hoezo beursprijzen
![]()
ik heb ook nog een rit gedaan met een motor met zijwieltjesik moet de filmpjes nog even bekijken en zal de meest leuke later posten
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef dunc het volgende:
[..]
Enige show die ik gezien heb is de bike-trial. Specifiek boeiende stands niet echt. Misschien de scooter tuning?
[afbeelding]
[afbeelding]
echte Hollandse klompjes
ik heb reetvuller ook gelijk even voorgesteld aan Roadkill & en Peerkemikuni als zijnde de Contactgestoorde rugjostie van FOKhij was te druk bezig met zijn holmaatjes dus we zijn er maar gewoon voorbij gelopen
verder veel leuke dingen gezienqua prijzen waren de meeste motoren veel te duur Hoezo beursprijzen
![]()
ik heb ook nog een rit gedaan met een motor met zijwieltjesik moet de filmpjes nog even bekijken en zal de meest leuke later posten
Wat is er mis met benieuwd zijn?quote:
heb ik gemistquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
echte Hollandse klompjes
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk al die "vragende blikken"![]()
Er is een evenementhal met slipcursus (heeft Mercy aan mee gedaanhij deed het goed!
), Trial show, een of ander showtje waar je volgens mij voor moest betalen (ik weet niet hoe je het noemt, maar dat is een kart of zo die in zo'n ronde ton rondjes draait, als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
, heb ik wel eens op TV gezien trouwens), en een modeshow.
De modeshow was best leuk. Ik vond de knapen ten minste wel leuk om te zien.Voor de mannen was er al genoeg te zien qua de bekende bodypaint en de merkendametjes,
![]()
maar goed dat blijft leuk. oO<
Ik vond de Trial show fantastisch. Ik ben er altijd gek op om dat te zien. Op TV probeer ik het ook altijd te vinden, maar ik kom het bijna nooit tegen.![]()
Tja qua stands... het is ook maar wat je wilt er was echt vanalles!!! Ik heb me rotgelachen om een paar motoren met ENORME zijspanen om het Harley-Davidson café. Er was zelfs zo'n lelijke shopper trike met een spoiler achterop.
Erg geil waren natuurlijk MV Agusta en Benelli.
Maar het was zeker ook weer leuk om de GSR, GSX-R600 en GSX-R750 te zien en altijd gaaf blijft ook de Honda CBR600RR.
![]()
![]()
Leuke filmpjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier een greep uit de filmpjes van vandaag
Hier ga ik even glijen
Trial rijder
Weer trial rijder
Springen over lesbisch meisje
en hoogste sprong van vandaag
Ik was ook lui, maar uiteindelijk heb ik nog hele verhalen getypt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Leuke filmpjes![]()
![]()
Wat ben ik lui vandaag, weinig typen maar heel veel smileys![]()
Trialquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier een greep uit de filmpjes van vandaag
Hier ga ik even glijen
Trial rijder
Weer trial rijder
Springen over lesbisch meisje
en hoogste sprong van vandaag
* R2-D2 schrijft op: Modeshow, knapen leuk om te zienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk al die "vragende blikken"![]()
Er is een evenementhal met slipcursus (heeft Mercy aan mee gedaanhij deed het goed!
), Trial show, een of ander showtje waar je volgens mij voor moest betalen (ik weet niet hoe je het noemt, maar dat is een kart of zo die in zo'n ronde ton rondjes draait, als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
, heb ik wel eens op TV gezien trouwens), en een modeshow.
De modeshow was best leuk. Ik vond de knapen ten minste wel leuk om te zien.Voor de mannen was er al genoeg te zien qua de bekende bodypaint en de merkendametjes,
![]()
maar goed dat blijft leuk. oO<
Ik vond de Trial show fantastisch. Ik ben er altijd gek op om dat te zien. Op TV probeer ik het ook altijd te vinden, maar ik kom het bijna nooit tegen.![]()
Tja qua stands... het is ook maar wat je wilt er was echt vanalles!!! Ik heb me rotgelachen om een paar motoren met ENORME zijspanen om het Harley-Davidson café. Er was zelfs zo'n lelijke shopper trike met een spoiler achterop.
Erg geil waren natuurlijk MV Agusta en Benelli.
Maar het was zeker ook weer leuk om de GSR, GSX-R600 en GSX-R750 te zien en altijd gaaf blijft ook de Honda CBR600RR.
![]()
![]()
Alleen voor de AVI's, nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:28 schreef hicham het volgende:
Welkom terug menschen
Te veel om overal op te reageren, maar de verslagen zijn wel leuk iigIk zag dat Mercy het volgens Raus goed deed maar ik zie dat de zijwieltjes meteen de grond raken als Mercy begint te remmen. Wat is daar precies goed aan??
En VLC player zuigt
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:28 schreef hicham het volgende:
Welkom terug menschen
Te veel om overal op te reageren, maar de verslagen zijn wel leuk iigIk zag dat Mercy het volgens Raus goed deed maar ik zie dat de zijwieltjes meteen de grond raken als Mercy begint te remmen. Wat is daar precies goed aan??
En VLC player zuigt
Ik heb een hele tijd staan wachten om in de gaten te houden wanneer ik moest beginnen met de filmpjes, dus ik heb heel wat gezien. Er waren er die het net als Mercy deden, maar minstens de helft tolde flink rond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:28 schreef hicham het volgende:
Welkom terug menschen
En VLC player zuigt
Heb het een tijdje geprobeerd en het is best handig dat je (bijna) alles met 1 media player kunt afspelen, alleen gaat het niet altijd even goed. Als je bijvoorbeeld met het tijdsbalkje gaat spelen om naar een ander stukje in het filmpje te springenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Alleen voor de AVI's, nooit problemen mee gehadJij wel
![]()
Wellesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij mij ging de motor niet schuin
![]()
Ja dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd staan wachten om in de gaten te houden wanneer ik moest beginnen met de filmpjes, dus ik heb heel wat gezien. Er waren er die het net als Mercy deden, maar minstens de helft tolde flink rond.Dat was echt leuk om te zien.
Naar maatstaven deed hij het dus goed. EN het is de bedoeling van zo'n cursus dat je het verschil voelt tussen ABS en geen ABS.
![]()
Ik heb het gewoon als losse player geinstalleerd en aangegeven dat ie alleen *.avi files af moet spelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb het een tijdje geprobeerd en het is best handig dat je (bijna) alles met 1 media player kunt afspelen, alleen gaat het niet altijd even goed. Als je bijvoorbeeld met het tijdsbalkje gaat spelen om naar een ander stukje in het filmpje te springen
En ik had bij de installatie ook aangegeven dat het geintegreerd mocht worden met Firefox zodat ie de filmpjes op websites ook kon afspelen. Wat denk je, zitten er geen eens knoppen bij tijdens het afspelen! Lekker handigEn nergens een optie om die hele VLC player uit Firefox te knikkeren, dan maar heel VLC player uninstallen
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon als losse player geinstalleerd en aangegeven dat ie alleen *.avi files af moet spelen![]()
* R2-D2 gaat naar bed, wordt morgen een zware dag![]()
![]()
Hejquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Dat bodypaint meisje met alleen een string aan was zeker niet verkeerd
Die hayabusa met zijspanDie vent met flaporen die zijn DVDs wou verkopen
Dat mens bij de slipcursus die telkens stapvoets aan kwam rijden en het niet voor elkaar kreeg te slippen
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]
echte Hollandse klompjes
quote:
Nee.quote:
Wat een verwende sik zeg !quote:
Chinees gehaald.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej, heb jij vandaag weer gezond gegeten sloeber?
Hij lapt nog steeds de ramen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, en toen? Heb je hem laten koken of de was laten doen?pitten
![]()
Oh moest dat nou?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Wat kostten ze? Ik had ze gekocht![]()
[..]![]()
Maar ikke niet begrijp een fuck
[..]
Nee.Tomosboy
![]()
Eten
[afbeelding]
Volgens mij ligt ie al tonnetje rond te maffen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh moest dat nou?Ik heb ook zin in poffertjes.
![]()
Volgens mij ook. Ik ben weg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie al tonnetje rond te maffen.
Ik weet hoe je je voelt, mooi ding trouwensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ssttt, niet zeggen.Bij gebrek aan budget
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:05 schreef BazzieK het volgende:
Ik weet hoe je je voelt, mooi ding trouwens![]()
quote:
Ah snapte het al niet gezien je avaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik heb geen gebrek aan budget en ben reeds voorzien.
?
Ik postte hem voor een ander
In de openingspost kan je hem toch ook vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah snapte het al niet gezien je ava![]()
Prachtig maar zoals al eerder gezegd ligt zoiets niet in het verschiet gezien mijn budgetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In de openingspost kan je hem toch ook vinden.
[afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:37 schreef BazzieK het volgende:
Prachtig maar zoals al eerder gezegd ligt zoiets niet in het verschiet gezien mijn budget![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:55 schreef hicham het volgende:
Aantal posts in z'n profiel klopt ook nietIs leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had misschien iets willen maar je deed het niet? Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:33 schreef Rausdouwer het volgende:
Pimber en Riet:![]()
lekker afgereageerd? Ik had misschien nog iets willen zeggen op de beurs, maar ach
![]()
De zon schijnt hier heerlijk door het raam en eht blijft inderdaad droogquote:
Hmm, hier wacht ik ff mee tot ik thuis benquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:17 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
kijk ook ff op de site, daar staat het filmpje!![]()
Damn, word helemaal gek hier van de blauwe luchtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jawelnu maar wat zodat ik morgen tijd heb
![]()
TLR raggen
![]()
Hier is het toch echt grijs hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, hier wacht ik ff mee tot ik thuis ben
[..]
Damn, word helemaal gek hier van de blauwe lucht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |