Heb het een tijdje geprobeerd en het is best handig dat je (bijna) alles met 1 media player kunt afspelen, alleen gaat het niet altijd even goed. Als je bijvoorbeeld met het tijdsbalkje gaat spelen om naar een ander stukje in het filmpje te springenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Alleen voor de AVI's, nooit problemen mee gehadJij wel
![]()
Wellesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij mij ging de motor niet schuin
![]()
Ja dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd staan wachten om in de gaten te houden wanneer ik moest beginnen met de filmpjes, dus ik heb heel wat gezien. Er waren er die het net als Mercy deden, maar minstens de helft tolde flink rond.Dat was echt leuk om te zien.
Naar maatstaven deed hij het dus goed. EN het is de bedoeling van zo'n cursus dat je het verschil voelt tussen ABS en geen ABS.
![]()
Ik heb het gewoon als losse player geinstalleerd en aangegeven dat ie alleen *.avi files af moet spelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb het een tijdje geprobeerd en het is best handig dat je (bijna) alles met 1 media player kunt afspelen, alleen gaat het niet altijd even goed. Als je bijvoorbeeld met het tijdsbalkje gaat spelen om naar een ander stukje in het filmpje te springen
En ik had bij de installatie ook aangegeven dat het geintegreerd mocht worden met Firefox zodat ie de filmpjes op websites ook kon afspelen. Wat denk je, zitten er geen eens knoppen bij tijdens het afspelen! Lekker handigEn nergens een optie om die hele VLC player uit Firefox te knikkeren, dan maar heel VLC player uninstallen
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon als losse player geinstalleerd en aangegeven dat ie alleen *.avi files af moet spelen![]()
* R2-D2 gaat naar bed, wordt morgen een zware dag![]()
![]()
Hejquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Dat bodypaint meisje met alleen een string aan was zeker niet verkeerd
Die hayabusa met zijspanDie vent met flaporen die zijn DVDs wou verkopen
Dat mens bij de slipcursus die telkens stapvoets aan kwam rijden en het niet voor elkaar kreeg te slippen
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb wel piccies en Filmpjes maar de meeste zijn helaas bewogen![]()
hier 2 plaatjes speciaal voor Pimper geschoten
[afbeelding]
[afbeelding]
echte Hollandse klompjes
quote:
Nee.quote:
Wat een verwende sik zeg !quote:
Chinees gehaald.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej, heb jij vandaag weer gezond gegeten sloeber?
Hij lapt nog steeds de ramen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, en toen? Heb je hem laten koken of de was laten doen?pitten
![]()
Oh moest dat nou?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Wat kostten ze? Ik had ze gekocht![]()
[..]![]()
Maar ikke niet begrijp een fuck
[..]
Nee.Tomosboy
![]()
Eten
[afbeelding]
Volgens mij ligt ie al tonnetje rond te maffen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh moest dat nou?Ik heb ook zin in poffertjes.
![]()
Volgens mij ook. Ik ben weg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie al tonnetje rond te maffen.
Ik weet hoe je je voelt, mooi ding trouwensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ssttt, niet zeggen.Bij gebrek aan budget
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:05 schreef BazzieK het volgende:
Ik weet hoe je je voelt, mooi ding trouwens![]()
quote:
Ah snapte het al niet gezien je avaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik heb geen gebrek aan budget en ben reeds voorzien.
?
Ik postte hem voor een ander
In de openingspost kan je hem toch ook vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah snapte het al niet gezien je ava![]()
Prachtig maar zoals al eerder gezegd ligt zoiets niet in het verschiet gezien mijn budgetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In de openingspost kan je hem toch ook vinden.
[afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:37 schreef BazzieK het volgende:
Prachtig maar zoals al eerder gezegd ligt zoiets niet in het verschiet gezien mijn budget![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:55 schreef hicham het volgende:
Aantal posts in z'n profiel klopt ook nietIs leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had misschien iets willen maar je deed het niet? Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:33 schreef Rausdouwer het volgende:
Pimber en Riet:![]()
lekker afgereageerd? Ik had misschien nog iets willen zeggen op de beurs, maar ach
![]()
De zon schijnt hier heerlijk door het raam en eht blijft inderdaad droogquote:
Hmm, hier wacht ik ff mee tot ik thuis benquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:17 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
kijk ook ff op de site, daar staat het filmpje!![]()
Damn, word helemaal gek hier van de blauwe luchtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jawelnu maar wat zodat ik morgen tijd heb
![]()
TLR raggen
![]()
Hier is het toch echt grijs hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, hier wacht ik ff mee tot ik thuis ben
[..]
Damn, word helemaal gek hier van de blauwe lucht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |