Als een man wint dan weet je dat die de allerbeste is (op dat moment). Als een vrouw wint is het 'slechts' de beste vrouw.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend, hoe komt dat MrBadGuy?
Het is maar hoe je er tegenaan kijkt dan, ik zie het niet zoals jij het stelt. Ik trek geen vergelijking en vind de winnaar altijd een winnaar, zonder een 'slechts' term.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als een man wint dan weet je dat die de allerbeste is (op dat moment). Als een vrouw wint is het 'slechts' de beste vrouw.
Dat slechts klinkt idd wel erg negatief, ik vind het ook geen groot verschil, maar winnen bij de mannen is net ietsjes mooier vind ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er tegenaan kijkt dan, ik zie het niet zoals jij het stelt. Ik trek geen vergelijking en vind de winnaar altijd een winnaar, zonder een 'slechts' term.
Er is geen "slechts" term. Want de wedstrijd gaat alleen over vrouwen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat slechts klinkt idd wel erg negatief, ik vind het ook geen groot verschil, maar winnen bij de mannen is net ietsjes mooier vind ik.
Daar ging het vandaag tijdens Maatschappijleer over. Meestal zie je ook dat de camera bij vrouwen meer van boven komt, terwijl het bij mannen meer van onderen komt. Dat schept meer gevoel van kracht dan van boven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dat heb ik toch ook wel een beetje ja. Het is net allemaal iets krachtiger, imponerender enz. op de een of andere manier.
Maar waarom zouden ze de camera's speciaal verplaatsen als de vrouwen bezig gaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar ging het vandaag tijdens Maatschappijleer over. Meestal zie je ook dat de camera bij vrouwen meer van boven komt, terwijl het bij mannen meer van onderen komt. Dat schept meer gevoel van kracht dan van boven.
hmmm bij kunstschaatsen doen de mannen toch echt 4voudige sprongen en de vrouwen niet. Ook bij het turnen vind ik de kracht van de mannen op de toestellen veel mooier om te zien dan de vrouwen. Jij ziet vind waarschijnlijk het gracieuze wat vrouwen in de sporten hebben, mooie. Of je geilt gewoon op de pakjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er zijn ook sporten zoals turnen (met uitzondering van bok en ringen) en kunstrijden waarin vrouwen de betere zijn.
Wat volgens mij eerder het probleem is, is dat er minder vrouwen op hoog niveau sporten. Daardoor is de top smaller.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:41 schreef MissX het volgende:
[..]
hmmm bij kunstschaatsen doen de mannen toch echt 4voudige sprongen en de vrouwen niet. Ook bij het turnen vind ik de kracht van de mannen op de toestellen veel mooier om te zien dan de vrouwen. Jij ziet vind waarschijnlijk het gracieuze wat vrouwen in de sporten hebben, mooie. Of je geilt gewoon op de pakjes
Toch snap ik ergens wel wat de TS bedoelt. Ik heb het zelf ook een beetje. Individuele sporten gaan dan nog wel, maar vrouwen teamsporten heb ik vaak zoiets van moet ditHet ziet er gewoon vaak niet uit, kijk naar het ijshockey op deze spelen (ja heb je der weer
)
Maar ook bij dingen als voetbal, basketbal, kogelstotenetc heb ik vaak iets van "dat vrouwenlichaam is gewoon niet geschikt voor sporten". We hebben tieten die altijd in de weg zitten, we missen die echte pure spierkracht.
Ik vind een mannen medaille bijna ook altijd net iets mooier dan van een vrouw. Gewoon een gevoel.
Maar ik heb het zelf bij zoiets als rodelen of skeleton. Je ziet eik totaal niet of het nou een man of een vrouw is op zo een plankje. Maar toch vind ik de mannen dan interessanter dan de vrouwen.
En bij mannen die heel enthusiast een vrouwensport volgen, heb ik meestal het gevoel dat nou ook niet echt om de sport gaat![]()
Nou kan je natuurlijk zeggen dat ik daarom als vrouw liever naar een man kijk. Maar dat is toch niet het geval, aangezien ik de meeste sporters er niet uit vind zien in die pakjes. En het eerder een flinke afknapper is dan dat ik denk "ah lekker om naar te kijken"
Iki zou het niet weten. Het werd wel omschreven als : "1 van de redens waarom vrouwen nog ondergeschikt worden gemaakt op TV. " Als voorbeeld werd ook genomen de huisvrouw. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze de camera's speciaal verplaatsen als de vrouwen bezig gaan?
Ondanks mijn handicap kan ik nog aardig golfen, hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef Ericr het volgende:
Zelfs voor de Paralympics kom je tekort Montov.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |