abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35194528
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:57 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Ga us afwassen!

alweer klaar joh!

ben zo snel!

En zelfs een paar dagen afwas is in een 1-persoonshuishouden niet echt een grote stapel
Doei.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:02:30 #202
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35194664

Wij hebben deze gekocht!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_35194794
Doei.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:06:59 #204
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35194823

i
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_35194934
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef Faithy het volgende:
het was geen maillot

kniekousen

en ja, ik had ze aan
Geluks-knie-kousen en nu altijd aantrekken tijdens het lessen
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_35195062
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef Herr.Flick het volgende:

i
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem 'm dan Faithyma
Doei.
pi_35195124
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:10 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Geluks-knie-kousen en nu altijd aantrekken tijdens het lessen
en niet wassen natuurlijk, anders gaat het geluk eruit
Doei.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:18:24 #208
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35195244
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:13 schreef Faithy het volgende:

[..]

Noem 'm dan Faithyma
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_35196904
Ik ga morgen naar de beurs i.p.v. zondag
Een vriendin van me wil ook gaan motorrijden, dus ik zeg tegen haar dat ze op de beurs naar kleding moet kijken want dat scheelt wel zeker 200 Euro! Tnx OPM

Dan gaan we daarna de stad in om de korting op motorkleding uit te geven om de economie te stimuleren

intuition will take you further than logics will ever do
pi_35197081
Ik ben benieuwd hoe de presentatie van Beater is gegaan

En natuurlijk de pics van de Mercy & Raus
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:23:30 #211
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_35199504
Klote, je kan ook nergens in een online shop textielkleding (jack+broek, allweather) bekijken.
Losse jacks, losse broeken, allemaal van die lekkere merken (NIET !)

Kijk sunday wel op den beursch...hal 12 hè?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:33:35 #212
50237 dribbel79
pi_35199809
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:15 schreef Faithy het volgende:

[..]

en niet wassen natuurlijk, anders gaat het geluk eruit
Had ik met een spijkerbroek die ik elke keer onder me motorbroek droeg, die heb ik in dat half jaar geloof ik 5 keer gewassen...echt ranzig, maar het geluk bleef erin zitten, was in één keer geslaagd!!!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:35:55 #213
50237 dribbel79
pi_35199872
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef Faithy het volgende:
het was geen maillot

kniekousen

en ja, ik had ze aan
Ik mis je hier eigenlijk...
pi_35200185
daar heb ik me allang aangemeld

vanmiddag dus
Doei.
pi_35203148
  vrijdag 17 februari 2006 @ 21:24:34 #218
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_35203274
Levend teruggekomen van de beurs

Damn Maar dat spreekt voor zicht. Mooie helm gescoord, mooi motorjack gescoord, veel staan kwijlen. Veel motoren proefgezeten, veel praatjes gemaakt. Heerlijke dag dus.

Vroeg me alleen af wat die scooter-tuning afdeling daar moest? Wat nou scooter tuning

Na al het gepas en gekwijl is het trouwens wel duidelijk. Ik moet en zal een Gixxer 750
Het leek zo'n goed idee...
pi_35203380

Leuke dag vandaag. Er was heel veel te zien. De laatste meters naar de auto kon ik bijna niet meer afleggen. We waren laat terug door de files , namelijk pas rond een uur of acht.

We, ik mag denk ik wel van we spreken, hadden vandaag niet echt koopplannen voor deze beurs. Ik wilde eventueel wel een beter paar winterhandschoenen en Mercy wilde een onderpak. Die wil ik trouwens ook nog wel een keer. Ik vond het niet echt dringend nodig, zowel de handschoenen als het pak niet, dus ik heb er geen moeite voor gedaan. Dat kwam er op neer dat ik ook nauwelijks handschoenen heb gezien en maar 1 onderpak (en dat was volgens mij meer algemene thermokleding, het was in ieder geval niet echt interessant). Nou ja, beter voor de portemonnee. Ik heb uiteindelijk alleen een rood topje van Honda gekocht, Peerke heeft zomerhandschoenen gekocht en dat was de enigste buit voor vandaag.

Het hoogtepunt van de dag was wel dat Mercy onbedoeld zijn afkeer voor Motoport heeft laten zien en uiteraard de show van de trialrijder (achtvoudig kampioen wow zoooooo gaaf he !!!!) En het dieptepunt was het treffen met Rietvaerder. Ik zag 'm ineens zitten in zo'n stand, welke weten jullie wel neem ik aan, maar goed we zijn er maar gewoon voorbij gelopen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 21:30:56 #220
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35203467
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef worldpimber het volgende:
.
[..]

1. Ik wil (nu nog) mijn leven lang kawa rijden (das dus plusminus een half jaar )
2. Ben geen poppovich, dus het leer kan best bij een nieuwe motor vervangen worden. Das circa 3-5 jaar rijden met hetzelfde leer. Nou, kom maar op
nee, want die andere nieuwe motor is natuurlijk net gelijk aan... of waarschijnlijk boven je budget en dus kan er geen pak meer van af. In jouw geval ben je dan een moslimtokkie !

Nu jij weer.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_35203552
oh ja ik heb nog snel een beetje bijgelezen - voor vandaag:

Faithy : tof dat je een leuke les hebt gehad en dat het goed ging, ga zo door.

OPM: mooi hoor dat leer! Je hebt een mooi pak uit gekozen, ziet er goed uit.

Pimber en Riet: lekker afgereageerd? Ik had misschien nog iets willen zeggen op de beurs, maar ach

Ben ik nog iets vergeten
pi_35203587
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:24 schreef dunc het volgende:

Damn Maar dat spreekt voor zicht. Mooie helm gescoord, mooi motorjack gescoord, veel staan kwijlen. Veel motoren proefgezeten, veel praatjes gemaakt. Heerlijke dag dus.

Vroeg me alleen af wat die scooter-tuning afdeling daar moest? Wat nou scooter tuning

Na al het gepas en gekwijl is het trouwens wel duidelijk. Ik moet en zal een Gixxer 750
En het erge is dat je er tig keer langs komt.

Ik snap ook niet wat die ballentent daar nu weer moest.
pi_35203639
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:24 schreef dunc het volgende:

Piccies!

En een Gixxertje is leuk
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:28 schreef Rausdouwer het volgende:

Leuke dag vandaag. Er was heel veel te zien. De laatste meters naar de auto kon ik bijna niet meer afleggen. We waren laat terug door de files , namelijk pas rond een uur of acht.

We, ik mag denk ik wel van we spreken, hadden vandaag niet echt koopplannen voor deze beurs. Ik wilde eventueel wel een beter paar winterhandschoenen en Mercy wilde een onderpak. Die wil ik trouwens ook nog wel een keer. Ik vond het niet echt dringend nodig, zowel de handschoenen als het pak niet, dus ik heb er geen moeite voor gedaan. Dat kwam er op neer dat ik ook nauwelijks handschoenen heb gezien en maar 1 onderpak (en dat was volgens mij meer algemene thermokleding, het was in ieder geval niet echt interessant). Nou ja, beter voor de portemonnee. Ik heb uiteindelijk alleen een rood topje van Honda gekocht, Peerke heeft zomerhandschoenen gekocht en dat was de enigste buit voor vandaag.

Het hoogtepunt van de dag was wel dat Mercy onbedoeld zijn afkeer voor Motoport heeft laten zien en uiteraard de show van de trialrijder (achtvoudig kampioen wow zoooooo gaaf he !!!!) En het dieptepunt was het treffen met Rietvaerder. Ik zag 'm ineens zitten in zo'n stand, welke weten jullie wel neem ik aan, maar goed we zijn er maar gewoon voorbij gelopen.
Wow laat terug zeg .. ernstig
Maja voor jullie is het ook nog best een eindje rijden lijkt me. Maar was wel gaaf dus?
Zelf niet trial gereden?

En wie is Rietvaerder?
pi_35203746
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:33 schreef Rausdouwer het volgende:
OPM: mooi hoor dat leer! Je hebt een mooi pak uit gekozen, ziet er goed uit.
thx zit als gegoten en ben er natuurlijk erg blij mee

beurs was dus de moeite waard vond ik nou ook
pi_35203762
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:36 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Piccies!

En een Gixxertje is leuk
[..]

Wow laat terug zeg .. ernstig
Maja voor jullie is het ook nog best een eindje rijden lijkt me. Maar was wel gaaf dus?
Zelf niet trial gereden?

En wie is Rietvaerder?
Ja verschrikkelijk he!! De tijd maakt verder niet uit, maar het is wat minder om 2 uur te moeten doen over eigenlijk zo'n kort stukje. Niet dat dat de indruk van de dag heeft verpest, ik vond het erg relaxt en erg leuk vandaag.

Nee ik heb zelf geen trail gereden. Ik ben daar volgens mij te schijterig voor.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 21:41:45 #226
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_35203803
Inderdaad, ben er ook wel een keer of 4 langs gelopen... brrrrr. Comedie-hoogtepunten waren de Goldwing-fanclub en de stand van T for Telecom.

Eerstgenoemde is triviaal Maar de tweede, damn. Ze hadden dus helpdesk-stijl microfoons die je aan de buiten-zijkant van je helm kon vastmaken met plakband, en die dan tot onder je kin liepen, waar een grote schuimrubber microfoon-kop zat.

Volgens de standhouder omdat het "Goedkoper was dan inbouwen". Ik heb hem gewezen op het feit dat je nagewezen en uitgelachen wordt met een headset over je helm heen (met goede reden). Als het dat aan de buitenzijde van je helm moet, waarom dan helemaal vanaf de zijkant Hoe het met windgeruis zit hoef ik niet eens te weten
pi_35203813
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:28 schreef Rausdouwer het volgende:

Vol spanning gewacht op jullie verhalen , geen piccies gemaakt?
Ik ga morgen en ik dacht er met een paar uur wel klaar te zijn oO< maar dat is dus niet zo

Morgenvroeg ben ik zeker bij de eerste bezoekers
  vrijdag 17 februari 2006 @ 21:42:19 #228
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35203816
Feli OPM met je coole outfit ziet er strak uit
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 17 februari 2006 @ 21:43:18 #229
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_35203845
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Piccies!
Mijn anonimiteit, wat doe je
pi_35203867
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:43 schreef dunc het volgende:

[..]

Mijn anonimiteit, wat doe je
Niet van jou

pi_35203929
Hebben jullie trouwens ook de KNVM gezien die die hesjes uit zaten te delen? Wil er wel eentje eigenlijk
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ja verschrikkelijk he!! De tijd maakt verder niet uit, maar het is wat minder om 2 uur te moeten doen over eigenlijk zo'n kort stukje. Niet dat dat de indruk van de dag heeft verpest, ik vond het erg relaxt en erg leuk vandaag.

Nee ik heb zelf geen trail gereden. Ik ben daar volgens mij te schijterig voor.
Oh is het wel een kort stukje.. nouja
Wat was er nog meer te doen? Hadden ze ook weer zo'n slipcursus iets? Ik kan niet wachten
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:41 schreef dunc het volgende:
Inderdaad, ben er ook wel een keer of 4 langs gelopen... brrrrr. Comedie-hoogtepunten waren de Goldwing-fanclub en de stand van T for Telecom.

Eerstgenoemde is triviaal Maar de tweede, damn. Ze hadden dus helpdesk-stijl microfoons die je aan de buiten-zijkant van je helm kon vastmaken met plakband, en die dan tot onder je kin liepen, waar een grote schuimrubber microfoon-kop zat.

Volgens de standhouder omdat het "Goedkoper was dan inbouwen". Ik heb hem gewezen op het feit dat je nagewezen en uitgelachen wordt met een headset over je helm heen (met goede reden). Als het dat aan de buitenzijde van je helm moet, waarom dan helemaal vanaf de zijkant Hoe het met windgeruis zit hoef ik niet eens te weten

Goldwings en scooter tuning?
pi_35203968
F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5- F5.....

Welke show mag ik echt niet missen en welke stand is absoluut "The Top"

Mercy, maak eventjes een lekker kopje warme chocolademelk met slagroom voor Raus, dan kan Raus haar belevenissen delen

[ Bericht 21% gewijzigd door R2-D2 op 17-02-2006 21:52:58 ]
pi_35204094
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Feli OPM met je coole outfit ziet er strak uit
thx
  vrijdag 17 februari 2006 @ 21:53:25 #234
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35204147
ik heb wel piccies en Filmpjes maar de meeste zijn helaas bewogen

hier 2 plaatjes speciaal voor Pimper geschoten

echte Hollandse klompjes

ik heb reetvuller ook gelijk even voorgesteld aan Roadkill & en Peerkemikuni als zijnde de Contactgestoorde rugjostie van FOK hij was te druk bezig met zijn holmaatjes dus we zijn er maar gewoon voorbij gelopen

verder veel leuke dingen gezien qua prijzen waren de meeste motoren veel te duur Hoezo beursprijzen

ik heb ook nog een rit gedaan met een motor met zijwieltjes ik moet de filmpjes nog even bekijken en zal de meest leuke later posten
Let's race
Buienradar
  vrijdag 17 februari 2006 @ 21:53:48 #235
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_35204163
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:47 schreef R2-D2 het volgende:
Welke show mag ik echt niet missen en welke stand is absoluut "The Top"
Enige show die ik gezien heb is de bike-trial. Specifiek boeiende stands niet echt. Misschien de scooter tuning?
pi_35204215
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]

echte Hollandse klompjes
quote:
ik heb reetvuller ook gelijk even voorgesteld aan Roadkill & en Peerkemikuni als zijnde de Contactgestoorde rugjostie van FOK hij was te druk bezig met zijn holmaatjes dus we zijn er maar gewoon voorbij gelopen

verder veel leuke dingen gezien qua prijzen waren de meeste motoren veel te duur Hoezo beursprijzen

ik heb ook nog een rit gedaan met een motor met zijwieltjes ik moet de filmpjes nog even bekijken en zal de meest leuke later posten

Ben benieuwd nieuwsgierig
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef dunc het volgende:

[..]

Enige show die ik gezien heb is de bike-trial. Specifiek boeiende stands niet echt. Misschien de scooter tuning?
pi_35204380
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]

echte Hollandse klompjes

Oja ik las net op MF dat mensen uitgenodigd werden om gratis die slip cursus te doen, jij ook gedaan dus? Gaaf

Ben benieuwd naar de filmpjes
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:55 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ben benieuwd nieuwsgierig
Wat is er mis met benieuwd zijn?
pi_35204515
Leuk al die "vragende blikken"

Er is een evenementhal met slipcursus (heeft Mercy aan mee gedaan hij deed het goed! ), Trial show, een of ander showtje waar je volgens mij voor moest betalen (ik weet niet hoe je het noemt, maar dat is een kart of zo die in zo'n ronde ton rondjes draait, als je begrijpt wat ik bedoel , heb ik wel eens op TV gezien trouwens), en een modeshow.

De modeshow was best leuk. Ik vond de knapen ten minste wel leuk om te zien. Voor de mannen was er al genoeg te zien qua de bekende bodypaint en de merkendametjes, maar goed dat blijft leuk. oO<

Ik vond de Trial show fantastisch. Ik ben er altijd gek op om dat te zien. Op TV probeer ik het ook altijd te vinden, maar ik kom het bijna nooit tegen.

Tja qua stands... het is ook maar wat je wilt er was echt vanalles!!! Ik heb me rotgelachen om een paar motoren met ENORME zijspan en om het Harley-Davidson café. Er was zelfs zo'n lelijke shopper trike met een spoiler achterop. Erg geil waren natuurlijk MV Agusta en Benelli. Maar het was zeker ook weer leuk om de GSR, GSX-R600 en GSX-R750 te zien en altijd gaaf blijft ook de Honda CBR600RR.
pi_35204587
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]

echte Hollandse klompjes
heb ik gemist had er ook geen oog naar dit soort dingen eigenlijk...wel leuke dingen
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:08:28 #240
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35204806
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:

Er is een evenementhal met slipcursus (heeft Mercy aan mee gedaan hij deed het goed! ), Trial show, een of ander showtje waar je volgens mij voor moest betalen (ik weet niet hoe je het noemt, maar dat is een kart of zo die in zo'n ronde ton rondjes draait, als je begrijpt wat ik bedoel , heb ik wel eens op TV gezien trouwens), en een modeshow.

De modeshow was best leuk. Ik vond de knapen ten minste wel leuk om te zien. Voor de mannen was er al genoeg te zien qua de bekende bodypaint en de merkendametjes, maar goed dat blijft leuk. oO<

Ik vond de Trial show fantastisch. Ik ben er altijd gek op om dat te zien. Op TV probeer ik het ook altijd te vinden, maar ik kom het bijna nooit tegen.

Tja qua stands... het is ook maar wat je wilt er was echt vanalles!!! Ik heb me rotgelachen om een paar motoren met ENORME zijspan en om het Harley-Davidson café. Er was zelfs zo'n lelijke shopper trike met een spoiler achterop. Erg geil waren natuurlijk MV Agusta en Benelli. Maar het was zeker ook weer leuk om de GSR, GSX-R600 en GSX-R750 te zien en altijd gaaf blijft ook de Honda CBR600RR.
quote:
Leuke filmpjes

Wat ben ik lui vandaag, weinig typen maar heel veel smileys
pi_35204841
'k heb alleen geluid
pi_35204897
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

[..]

Leuke filmpjes

Wat ben ik lui vandaag, weinig typen maar heel veel smileys
Ik was ook lui, maar uiteindelijk heb ik nog hele verhalen getypt.
pi_35204972
pi_35205054
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:

* R2-D2 schrijft op: Modeshow, knapen leuk om te zien

pi_35205123
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
'k heb alleen geluid
Voor AVI's gebruik ik meestal deze player
pi_35205291
Welkom terug menschen

Te veel om overal op te reageren, maar de verslagen zijn wel leuk iig Ik zag dat Mercy het volgens Raus goed deed maar ik zie dat de zijwieltjes meteen de grond raken als Mercy begint te remmen. Wat is daar precies goed aan??

En VLC player zuigt
pi_35205349
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:28 schreef hicham het volgende:
Welkom terug menschen

Te veel om overal op te reageren, maar de verslagen zijn wel leuk iig Ik zag dat Mercy het volgens Raus goed deed maar ik zie dat de zijwieltjes meteen de grond raken als Mercy begint te remmen. Wat is daar precies goed aan??

En VLC player zuigt
Alleen voor de AVI's, nooit problemen mee gehad Jij wel
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:31:51 #249
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35205379
quote:
Welkom terug menschen

En VLC player zuigt
bij mij ging de motor niet schuin
Let's race
Buienradar
pi_35205476
quote:
Welkom terug menschen

En VLC player zuigt
Ik heb een hele tijd staan wachten om in de gaten te houden wanneer ik moest beginnen met de filmpjes, dus ik heb heel wat gezien. Er waren er die het net als Mercy deden, maar minstens de helft tolde flink rond. Dat was echt leuk om te zien. Naar maatstaven deed hij het dus goed. EN het is de bedoeling van zo'n cursus dat je het verschil voelt tussen ABS en geen ABS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')