quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Eerste les gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
En ik kan het!
Ik mocht schakelen, beide remmen, lekker op de soestdijksekade heen en weer gereden
GEWELDIG!
ik ben besmet, besmeurd en ongeneeslijk
en de eigenaar had me lesgegeven, en was echt heel tevreden, en wilde me het liefst de volgende keer weer lesgeven, alleen was hij volgende week vol, dus heeft hij zijn zoon gevraagd of hij even op me wilde passen
Nee, zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dagje vrij vandaag? Normaal ben jij de grote afwezige
Welkom in onze wondere wereldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
Ik mocht schakelen, beide remmen, lekker op de soestdijksekade heen en weer gereden
GEWELDIG!
en de eigenaar had me lesgegeven, en was echt heel tevreden, en wilde me het liefst de volgende keer weer lesgeven, alleen was hij volgende week vol, dus heeft hij zijn zoon gevraagd of hij even op me wilde passen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
GEWELDIG!
Alleen dat wachtenquote:
Ik ga niet rellen met beater, heb ik straks ruzie met R2D2quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zit te verheugen op jouw rel met beaterals je der vandoor gaat heeft dat ook geen toekomst
![]()
Wil je dan misschien ff met mij rellen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga niet rellen met beater, heb ik straks ruzie met R2D2![]()
Anders maak je ff duidelijk van wie je een kloon bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:32 schreef red_dot het volgende:
Jaa, leuk - rellen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga niet rellen met beater, heb ik straks ruzie met R2D2![]()
Hmmm...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef Faithy het volgende:
rellen!
hm.. ik ga ook ff iets nuttigs doen: de afwas
Kawa rijders bekeren niet zo snel hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Erg mooi hoor... maar zo beperk je jezelf.. gedwongen kawa rijden als je eens wat anders wilt.
Óf je rijdt een blauwe Suzuki met een groen pak..... staat best wel tokkie.Vind ik.
![]()
Goed nieuws hoor dat je 1e les lekkah reedquote:
Ga us afwassen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef Faithy het volgende:
het was geen maillot
kniekousen
en ja, ik had ze aan
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:44 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hmmm...![]()
lekker slaafse gehorige huisvrouwtjes!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |