bij een tattooshop kunnen ze heel veel met een foto hoor, daar vergis je je inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
ik wil graag een tattoeage late zetten van een heftruck, op me schouderblad.
ik ben helemaal gek van die dinge dus zal er zeker geen spijt van krijge want ik
weet nu al dat jullie da gaan zeggen......
maar goed.....ik zoek dus een getekent plaatje van unne heftruck, want ik denk
da ze bij de tattoe shop nie veel kunnen met een foto ofwel??
ik heb alleen dees gevonde nu, maar die is een bietje kinderachtig........
[afbeelding]
vond ff snel nog wat, misschien optie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
ik ben helemaal gek van die dinge dus zal er zeker geen spijt van krijge want ik
[afbeelding]
BMEzine uiteraard.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:54 schreef EmjaY het volgende:
Ik doe waarschijnlijk iets gruwelijks fout, en/of ik ben blind. Maar ik kan nergens echt grote gratis tattoogallery's vinden op internet, ook met simpele ontwerpen etc.
Hebben jullie wat adresjes?
zoek op tattoo flash, dan komt er wel wat op. Verschillende tattooshops hebben een eigen website met wat voorbeelden.quote:
Ik vind em wel gaaf eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
[afbeelding]
Daar zijn niet alleen sites voor maar ook goede tattooartiesten die je verder kunnen helpenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Eej weten jullie een goeie tattoo shop in den haag of zoetermeer?
En we zoeken iets van een drie-eenheid als tattoo, maar weten nog niet wat. Zijn daar sites voor?
hmmmzz klinkt interressant zo ver weg is dat nou ook weer nietquote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Wie gaan er naar de conventie in Antwerpen 15 en 16 april? Ik en mijn vriend gaan lekker wandelend uithangbord spelen
http://www.diamondcitycrew.be/quote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hmmmzz klinkt interressant zo ver weg is dat nou ook weer nietheb je wat meer info toevallig?
Ik moet er nog even wat langer naar kijken, ik ben er nog niet uitquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
Beetje raar dat niemand reageert op die vette tat van Arma door tattoomania.
Misschien ligt dat aan het tribal-publiek dat hier rondhangt?
Hij's wel vet, maar tis niet zo mijn ding; Doodskoppenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
Dat vroeg je nietquote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Neuk het volgende:
Gaat het om het onderwerp om te bepalen of iets van goeie kwaliteit is?
Smaakquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
Ik moest hardop grinnikenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef Arma_Angelus het volgende:
u vraagt wij draaien:
[afbeelding]
tribal-publiek?? volgens mij vind het merendeel van de users in dit topic tribals nietsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
foto?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Shivo het volgende:
Mijn tattoo is de laatste tijd 'bobbelig', op bepaalde plekken voelt het net alsof hij pas gezet is.Verdikkingen enzo, geen jeuk oid. Iemand enig idee wat dit is? Ik heb hem 2,5 jaar, heb dit nog niet eerder gehad. Heb wel het idee dat mijn huid reageert op het weer buiten, droog enzo.
Valt weinig op te zien, het zijn geen grote tumoren ofzoquote:
Hmz heb ff geen foto in de buurt om online te gooien, volgt nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Neuk het volgende:Laat eens zien dan. Is er kleur in gebruikt?
Soort van spataders?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef Shivo het volgende:
[..]
Valt weinig op te zien, het zijn geen grote tumoren ofzoHet is alleen verdikt op sommige plekken. Tattoo zit op mijn kuit trouwens.
Dan hoor ik blijkbaar bij de minderheid!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:22 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tribal-publiek?? volgens mij vind het merendeel van de users in dit topic tribals niets![]()
Dit heb ik ook een heel enkele keer nog, zelfs met hele ouwe tattoo's. Als t nu gebeurd zijn het de lijnen maar toen ze gezet werden was het een aantal jaren de gele kleur die dik werd en dan met name als het warm/broeierig was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Shivo het volgende:
Mijn tattoo is de laatste tijd 'bobbelig', op bepaalde plekken voelt het net alsof hij pas gezet is.Verdikkingen enzo, geen jeuk oid. Iemand enig idee wat dit is? Ik heb hem 2,5 jaar, heb dit nog niet eerder gehad. Heb wel het idee dat mijn huid reageert op het weer buiten, droog enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |