bij een tattooshop kunnen ze heel veel met een foto hoor, daar vergis je je inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
ik wil graag een tattoeage late zetten van een heftruck, op me schouderblad.
ik ben helemaal gek van die dinge dus zal er zeker geen spijt van krijge want ik
weet nu al dat jullie da gaan zeggen......
maar goed.....ik zoek dus een getekent plaatje van unne heftruck, want ik denk
da ze bij de tattoe shop nie veel kunnen met een foto ofwel??
ik heb alleen dees gevonde nu, maar die is een bietje kinderachtig........
[afbeelding]
vond ff snel nog wat, misschien optie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
ik ben helemaal gek van die dinge dus zal er zeker geen spijt van krijge want ik
[afbeelding]
BMEzine uiteraard.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:54 schreef EmjaY het volgende:
Ik doe waarschijnlijk iets gruwelijks fout, en/of ik ben blind. Maar ik kan nergens echt grote gratis tattoogallery's vinden op internet, ook met simpele ontwerpen etc.
Hebben jullie wat adresjes?
zoek op tattoo flash, dan komt er wel wat op. Verschillende tattooshops hebben een eigen website met wat voorbeelden.quote:
Ik vind em wel gaaf eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
[afbeelding]
Daar zijn niet alleen sites voor maar ook goede tattooartiesten die je verder kunnen helpenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Eej weten jullie een goeie tattoo shop in den haag of zoetermeer?
En we zoeken iets van een drie-eenheid als tattoo, maar weten nog niet wat. Zijn daar sites voor?
hmmmzz klinkt interressant zo ver weg is dat nou ook weer nietquote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Wie gaan er naar de conventie in Antwerpen 15 en 16 april? Ik en mijn vriend gaan lekker wandelend uithangbord spelen
http://www.diamondcitycrew.be/quote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hmmmzz klinkt interressant zo ver weg is dat nou ook weer nietheb je wat meer info toevallig?
Ik moet er nog even wat langer naar kijken, ik ben er nog niet uitquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
Beetje raar dat niemand reageert op die vette tat van Arma door tattoomania.
Misschien ligt dat aan het tribal-publiek dat hier rondhangt?
Hij's wel vet, maar tis niet zo mijn ding; Doodskoppenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
Beetje raar dat niemand reageert op die vette tat van Arma door tattoomania.
Misschien ligt dat aan het tribal-publiek dat hier rondhangt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |