quote:
Synchroom, bestaat daar synchroompoets voor of kun je daar gewoon chroompoets voor gebruiken?quote:
is goed hoor, textielnerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef hicham het volgende:
OPM, zie smilies pimber & youssef![]()
![]()
![]()
Eerst ff eten dan pics kijke, jij mag pas eten nadat je pics hebt gepost dat weet je eH?
Lading picsquote:
quote:textielnerd![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
Niet één Suzuki erbijMaar ik neem aan dat je het beste als laatst post
![]()
quote:
Knappe man, mischien zit ie er zondag ook als ik met de Brutale naar huis rijdquote:En deze vervelende vent stond in de weg toen ik een foto wilde maken van de KTM 660SM.![]()
[afbeelding]
Het rugzakje heeft een historie van + 20 Fok! meetings.![]()
quote:Check dat uitlaattuitje onder het kontje van deze Barry Sheen Suzuki GSX-R.![]()
[afbeelding]
Wellicht moet ik de TL inruilen voor deze motor voor wat betere duoeigenschappen.![]()
[afbeelding]
En onderweg naar huis heb ik de rechterkant van mijn band een beetje schoongeveegd.![]()
[afbeelding]
De hele zin klopt niet ben ik bang.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
Knappe man, mischien zit ie er zondag ook als ik met de Brutale naar huis rijd![]()
Jij?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Knappe man, mischien zit ie er zondag ook als ik met de Brutale naar huis rijd![]()
Over één ding kunnen we het eens zijn, Raus en Mercy winnen hem iig nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go see for yourself in Utreg
*I'll do what I want, cuz I can*
over amsterdammers 170 mbquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Over één ding kunnen we het eens zijn, Raus en Mercy winnen hem iig niet![]()
De rest zullen we af moeten wachten![]()
@Popiejopie, die rulletjes zijn van de vorige eigenaar, duh![]()
En hij moet per se weer met die rugzak op de foto he![]()
![]()
(Makster staat links in beeld
)
Doe mij er ook maar zo één.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik ben OPM misgelopen vandaag.![]()
En deze vervelende vent stond in de weg toen ik een foto wilde maken van de KTM 660SM.![]()
Het rugzakje heeft een historie van + 20 Fok! meetings.![]()
Check dat uitlaattuitje onder het kontje van deze Barry Sheen Suzuki GSX-R.![]()
Wellicht moet ik de TL inruilen voor deze motor voor wat betere duoeigenschappen.![]()
En onderweg naar huis heb ik de rechterkant van mijn band een beetje schoongeveegd.![]()
Pimber, kom maar op met de volgende meet.![]()
neej, zo heeft hij hem gekochtquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb jij echt met dit weer die band zo opgeruld ?
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
* Rebbel was vandaag ook op de beurs![]()
Blijkbaar incognitoof toch niet
![]()
Lekker relaxed met de trein en alle tijd om over de beurs te struinen, veel gezien en gekekenen niet met euries en creditcards gewapperd
![]()
. Het was gezellig druk, dus ik hoop voor de weekend-motorbeurs-gangsters dat u niet voetje voor voetje
over de beurs moet lopen.
Gaafwas 't zeker
Ik kon geen vrij krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go see for yourself in Utreg![]()
anders was ik ook vandaag gegaan...
intuition will take you further than logics will ever do
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |