Ik misschien wel !quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef bwt het volgende:
Omdat ik nieet in dit topic mag posten zet ik deze link er niet neer
Ik heb niet geklikt en gezien dat het over Heineken gingquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef bwt het volgende:
Omdat ik nieet in dit topic mag posten zet ik deze link er niet neer
Mensen van het merk 35+ zijn inferieur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen jammer van het inferieure merk![]()
Error 403quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:
Maasvlakte![]()
Alleen jammer dat ze ghummen en MotoGP durven te verbinden aan een lange rechte weg.
Geef is een kloppende URLquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:
Maasvlakte![]()
Alleen jammer dat ze ghummen en MotoGP durven te verbinden aan een lange rechte weg.
*tikkie*quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden.
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:
Maasvlakte![]()
quote:Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mensen van het merk 35+ zijn inferieur.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Speciaal voor de mensen die naar de Utrechtse MotorBeurs gaan![]()
Fipo![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef Roderick2085 het volgende:
ohja, bijna vergeten......
VAKANTIE![]()
De eerste zet tot eliminatie van alle geldverslindende vergrijzende 35+'ers is gezet door ze de toegang te weigeren tot leuke filmpjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen ... http://www.break.com/index/skatmanrace.html![]()
Leeuwardenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Liep zojuist door Leeuwarden.. verrek toch best een lekker weertje![]()
Vol verwachting in de bus naar huis, hopend dat mijn pakkie klaar zou zijn. Helaas![]()
Ga niet zonder beschermende kleding rijden, vooral niet nu na een 3-tal maanden niet te hebben gereden![]()
Naja zaterdag lekker beurzen, eens kijken of er nog een paar mooie laarsjes en handschoentjes zijn![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef hicham het volgende:
http://www.break.com/movies/kidscaredgame.html![]()
![]()
Weersvoorspellingen zuigenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
LeeuwardenDamn.. heel ander wereldje daar zeker
![]()
Gister was wel even zon + strakblauwe lucht, dat was pas genieten.
Weersvoorspellingen voorspellen slechts thuis blijven zitten als je niet druipnat wil worden. Autoloos
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:20 schreef Youssef het volgende:
Ondertussen ... http://www.break.com/index/skatmanrace.html
hier komt nu regelmatig wat naar benedenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Weersvoorspellingen zuigen![]()
Nee maar het is hier wel redelijk weer.. niet zo'n strakblauwe lucht als gistermiddag nee, maar het zonnetje komt er soms wel door![]()
Bwhehehe, zonder demper knallen. Volgens mij hoor je dat van heeeeeeel verquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef Youssef het volgende:
http://www.phatzak.nl/motor/ppp_maasvlakte/
:^quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Bwhehehe, zonder demper knallen. Volgens mij hoor je dat van heeeeeeel ver
Wel mooie GSX-R 750
Klinkt/ziet eruit als een redelijk standaard pijpje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
GS met uber grote brulpijp
Wel extreem groot, voor een GS-je, vinden jullie niet? Tzal best leuk klinken, maar ik vind het er niet uit zien![]()
staat ook ergens in dat topic... ik geloof ik een standaard pijp van een fazer ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Klinkt/ziet eruit als een redelijk standaard pijpje.
Ook even het topic doorgelezen, maar erg nutteloos hoor ... om geld te stoppen in een GS500.
mee eens... en al dat polijsten hoeft ook niet van mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Standaard pijp ja, maar in verhouding te groot voor een GS-je
Leg eens uit Fulliequote:Op donderdag 16 februari 2006 17:01 schreef Fulcrum het volgende:
Niet 40 lessen, maar 15 van 2 uur en een ritje door Nederland van 10 uur :}
Maarre then again, 40 is redelijk gemiddeld volgens mij *klopt af*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |