Ik misschien wel !quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef bwt het volgende:
Omdat ik nieet in dit topic mag posten zet ik deze link er niet neer
Ik heb niet geklikt en gezien dat het over Heineken gingquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef bwt het volgende:
Omdat ik nieet in dit topic mag posten zet ik deze link er niet neer
Mensen van het merk 35+ zijn inferieur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen jammer van het inferieure merk![]()
Error 403quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:
Maasvlakte![]()
Alleen jammer dat ze ghummen en MotoGP durven te verbinden aan een lange rechte weg.
Geef is een kloppende URLquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:
Maasvlakte![]()
Alleen jammer dat ze ghummen en MotoGP durven te verbinden aan een lange rechte weg.
*tikkie*quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden.
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:
Maasvlakte![]()
quote:Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mensen van het merk 35+ zijn inferieur.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Speciaal voor de mensen die naar de Utrechtse MotorBeurs gaan![]()
Fipo![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef Roderick2085 het volgende:
ohja, bijna vergeten......
VAKANTIE![]()
De eerste zet tot eliminatie van alle geldverslindende vergrijzende 35+'ers is gezet door ze de toegang te weigeren tot leuke filmpjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen ... http://www.break.com/index/skatmanrace.html![]()
Leeuwardenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Liep zojuist door Leeuwarden.. verrek toch best een lekker weertje![]()
Vol verwachting in de bus naar huis, hopend dat mijn pakkie klaar zou zijn. Helaas![]()
Ga niet zonder beschermende kleding rijden, vooral niet nu na een 3-tal maanden niet te hebben gereden![]()
Naja zaterdag lekker beurzen, eens kijken of er nog een paar mooie laarsjes en handschoentjes zijn![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef hicham het volgende:
http://www.break.com/movies/kidscaredgame.html![]()
![]()
Weersvoorspellingen zuigenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
LeeuwardenDamn.. heel ander wereldje daar zeker
![]()
Gister was wel even zon + strakblauwe lucht, dat was pas genieten.
Weersvoorspellingen voorspellen slechts thuis blijven zitten als je niet druipnat wil worden. Autoloos
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:20 schreef Youssef het volgende:
Ondertussen ... http://www.break.com/index/skatmanrace.html
hier komt nu regelmatig wat naar benedenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Weersvoorspellingen zuigen![]()
Nee maar het is hier wel redelijk weer.. niet zo'n strakblauwe lucht als gistermiddag nee, maar het zonnetje komt er soms wel door![]()
Bwhehehe, zonder demper knallen. Volgens mij hoor je dat van heeeeeeel verquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef Youssef het volgende:
http://www.phatzak.nl/motor/ppp_maasvlakte/
:^quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Bwhehehe, zonder demper knallen. Volgens mij hoor je dat van heeeeeeel ver
Wel mooie GSX-R 750
Klinkt/ziet eruit als een redelijk standaard pijpje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
GS met uber grote brulpijp
Wel extreem groot, voor een GS-je, vinden jullie niet? Tzal best leuk klinken, maar ik vind het er niet uit zien![]()
staat ook ergens in dat topic... ik geloof ik een standaard pijp van een fazer ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Klinkt/ziet eruit als een redelijk standaard pijpje.
Ook even het topic doorgelezen, maar erg nutteloos hoor ... om geld te stoppen in een GS500.
mee eens... en al dat polijsten hoeft ook niet van mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Standaard pijp ja, maar in verhouding te groot voor een GS-je
Leg eens uit Fulliequote:Op donderdag 16 februari 2006 17:01 schreef Fulcrum het volgende:
Niet 40 lessen, maar 15 van 2 uur en een ritje door Nederland van 10 uur :}
Maarre then again, 40 is redelijk gemiddeld volgens mij *klopt af*
quote:
Synchroom, bestaat daar synchroompoets voor of kun je daar gewoon chroompoets voor gebruiken?quote:
is goed hoor, textielnerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef hicham het volgende:
OPM, zie smilies pimber & youssef![]()
![]()
![]()
Eerst ff eten dan pics kijke, jij mag pas eten nadat je pics hebt gepost dat weet je eH?
Lading picsquote:
quote:textielnerd![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
Niet één Suzuki erbijMaar ik neem aan dat je het beste als laatst post
![]()
quote:
Knappe man, mischien zit ie er zondag ook als ik met de Brutale naar huis rijdquote:En deze vervelende vent stond in de weg toen ik een foto wilde maken van de KTM 660SM.![]()
[afbeelding]
Het rugzakje heeft een historie van + 20 Fok! meetings.![]()
quote:Check dat uitlaattuitje onder het kontje van deze Barry Sheen Suzuki GSX-R.![]()
[afbeelding]
Wellicht moet ik de TL inruilen voor deze motor voor wat betere duoeigenschappen.![]()
[afbeelding]
En onderweg naar huis heb ik de rechterkant van mijn band een beetje schoongeveegd.![]()
[afbeelding]
De hele zin klopt niet ben ik bang.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
Knappe man, mischien zit ie er zondag ook als ik met de Brutale naar huis rijd![]()
Jij?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Knappe man, mischien zit ie er zondag ook als ik met de Brutale naar huis rijd![]()
Over één ding kunnen we het eens zijn, Raus en Mercy winnen hem iig nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go see for yourself in Utreg
*I'll do what I want, cuz I can*
over amsterdammers 170 mbquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Over één ding kunnen we het eens zijn, Raus en Mercy winnen hem iig niet![]()
De rest zullen we af moeten wachten![]()
@Popiejopie, die rulletjes zijn van de vorige eigenaar, duh![]()
En hij moet per se weer met die rugzak op de foto he![]()
![]()
(Makster staat links in beeld
)
Doe mij er ook maar zo één.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik ben OPM misgelopen vandaag.![]()
En deze vervelende vent stond in de weg toen ik een foto wilde maken van de KTM 660SM.![]()
Het rugzakje heeft een historie van + 20 Fok! meetings.![]()
Check dat uitlaattuitje onder het kontje van deze Barry Sheen Suzuki GSX-R.![]()
Wellicht moet ik de TL inruilen voor deze motor voor wat betere duoeigenschappen.![]()
En onderweg naar huis heb ik de rechterkant van mijn band een beetje schoongeveegd.![]()
Pimber, kom maar op met de volgende meet.![]()
neej, zo heeft hij hem gekochtquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb jij echt met dit weer die band zo opgeruld ?
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
* Rebbel was vandaag ook op de beurs![]()
Blijkbaar incognitoof toch niet
![]()
Lekker relaxed met de trein en alle tijd om over de beurs te struinen, veel gezien en gekekenen niet met euries en creditcards gewapperd
![]()
. Het was gezellig druk, dus ik hoop voor de weekend-motorbeurs-gangsters dat u niet voetje voor voetje
over de beurs moet lopen.
Gaafwas 't zeker
Ik kon geen vrij krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go see for yourself in Utreg![]()
anders was ik ook vandaag gegaan...
intuition will take you further than logics will ever do
Ik had al ruim van te voren aangegeven dat ik de 16e vrij wilde. Loop ik op de beurs, belt m'n directeurquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik kon geen vrij krijgenanders was ik ook vandaag gegaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hij wenste me nog wel veel fun op de beurs
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar zo één.![]()
![]()
Toen wij gingen kijken, sprong onze Loes ook in een koffiekopje. De keuze was dus snel gemaakt, want dat was makkelijk meenemen in de auto.![]()
jij herkent mij toch nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik ben OPM misgelopen vandaag.![]()
Beschaafd nederlands ? als brabo ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
Foto is er nog hoor [afbeelding]
[..]
Kun je dat even ondertitelen naar Algemeen Beschaafd Nederlands [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik had al ruim van te voren aangegeven dat ik de 16e vrij wilde. Loop ik op de beurs, belt m'n directeur![]()
.........
Ik had in principe ook vrij, helaas door ziekte op de afdeling (mannen ziijn maar zwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hij wenste me nog wel veel fun op de beurs![]()
) ben ik gaan werken
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ R2-D2: voor als je een echte tattoo niet aandurft........![]()
deze stand staat ook op de beurs![]()
![]()
Ontwerp is al klaar, ik moet 'm alleen nog ophalen![]()
En dat schuif ik steeds voor me uit![]()
mooie foto's OPM
Ik kan haast niet wachten oO<intuition will take you further than logics will ever do
Buffer firefox was volquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
Foto is er nog hoor [afbeelding]
[..]
Kun je dat even ondertitelen naar Algemeen Beschaafd Nederlands [afbeelding]
Hecht eens wat minder waarde aan pr0n-pics en meer aan Raus, dan lopen die buffers niet zo snel volquote:
Ik zit met de broek op de knieen te wachten op leernicht-pics, komen er nog meer motorenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij herkent mij toch nietloopt wel vaker langs mij heen
rest vd pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De leernichten ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Hecht eens wat minder waarde aan pr0n-pics en meer aan Raus, dan lopen die buffers niet zo snel vol [afbeelding]
[..]
Ik zit met de broek op de knieen te wachten op leernicht-pics, komen er nog meer motoren
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Hecht eens wat minder waarde aan pr0n-pics en meer aan Raus, dan lopen die buffers niet zo snel vol [afbeelding]
[..]
Ik zit met de broek op de knieen te wachten op leernicht-pics, komen er nog meer motoren
Die geeft gewoon Gaaaassssssssssss!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet je's kijken wat die man helemaal aan de linkerkant doet!![]()
![]()
Je bekijkt het teveel van uit een Westers oogpunt, dit is vol volgens jou...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die geeft gewoon Gaaaassssssssssss!
![]()
Kloon van Alexxx wil ook een tatoo
![]()
Neeejjjjquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die geeft gewoon Gaaaassssssssssss!
![]()
Kloon van Alexxx wil ook een tatoo
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neeejjjj, dan ben je een kerel
, misschien een idee voor een enkele Fok!MC-lid z'n Lima, Marklin of ander treintje te tatoeren
![]()
quote:Een man en vrouw zitten in de auto en hebben verschrikkelijke ruzie.
Opeens grijpt de vrouw een mes, snijdt de penis van haar man eraf
en gooit hem uit 't raam.
Achter het paar rijdt een man met zijn 9-jarige dochter.
Het meisje is net druk aan 't praten als plots de penis op devooruit van de auto smakt.
Verbaasd vraagt de dochter: "Pappa, wat was dat?"
Om zijn dochter niet bloot te stellen aan enige vorm van sexuele zaken op deze jonge leeftijd
antwoordt de vader: "ach,dat was maar een vlieg."
Het dochtertje blijft enige tijd met een verwonderde blik zitten en na enkele minuten zegt ze:
"Hij had wel een dikke lul,of niet?!"
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef R2-D2 het volgende:
Ik kreeg net een mop doorgestuurd:
[..]
![]()
Kan geen Lima of Marklin tegenopquote:
Ook leuk om te zien hoe stoere broertjes met elkaar spelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan geen Lima of Marklin tegenop
Gouwe ouwe SM filmpie, leuk om te zien hoe volwassenen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |