Nee, wat Gawaine en OPM zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb jij echt met dit weer die band zo opgeruld ?
![]()
[afbeelding]
Gawaine en Hicham, kijk beter naar de iconsquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, wat Gawaine en OPM zeggen.![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Helaas voor jou weet ik dat je die rullen juist wegrijdt op de openbare weg. En van jou verwacht ik in de bochten nog niet zo veelquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
Pimber, kom maar op met de volgende meet.![]()
van wie wel ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Nog wel kloon van Alex
En die mop
[..]
Helaas voor jou weet ik dat je die rullen juist wegrijdt op de openbare weg. En van jou verwacht ik in de bochten nog niet zo veel![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iedereen die morgen naar de beurs in Utrecht gaat, veel plezier! Lees het morgen wel wat er allemaal gekocht is![]()
Voor nu:![]()
Samen met OPM om de tweede, derde en vierde plaats jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:48 schreef worldpimber het volgende:
Maar met Pepijn zal nog wel een echte mannenstrijd worden.
Oeh wat is dat lekker, geld uit kunnen geven zonder schuldgevoel omdat het toch maar een extraatje isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:20 schreef dunc het volgende:
Pft, ik ben 3 dagen zwaar aan het werk en zie wat er gebeurd... niets
Ik ga morgen (vrijdag voor de mierenneukers) lekker naar de beurs, en kreeg net te horen dat ik 2 uur voordat ik weg ga nog een halve rug bonus krijg. Eens zien of ik wat mooie goodies kan scoren![]()
Een welkome verassing aangezien ik me voorbereid had om gewapend met slechts 21 cent heen te gaan.![]()
Nog zo een debiel die nog wakker is, slapen jijquote:
* Herr.Flick zwaait mee en gaat lekker slapen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog zo een debiel die nog wakker is, slapen jij
Je houdt je kindertjes wakker met dat getik op het toetsenbord
Vooral grote bek met je McIntosch banden ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:39 schreef hicham het volgende:
Samen met OPM om de tweede, derde en vierde plaats ja
Voorlopig sta ik nog op de eerste. Zowel op twee wielen als op vier (karten)
Lelijk hokquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:43 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/123747/last
yup
gister na college ff snel (motor) pics uploaden en knock-out naar bedquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
Ik zit met de broek op de knieen te wachten op leernicht-pics, komen er nog meer motoren
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:51 schreef bwt het volgende:
hey OPM, geen helm op en een filmpje op muziek gemaakt?
ziet er tof uit
Maxxisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vooral grote bek met je McIntosch banden ofzo
Waaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
gister na college ff snel (motor) pics uploaden en knock-out naar bedhele dag rondlopen - met 1 keer ff wat eten - is best vermoeiend
pic had ik al wel gemaakt, geen zin meer om te bewerken/uploaden/postenbij deze dus
[afbeelding]
geen probb meerop de ene broek zaten wel sliders, op de andere niet
toen ik ging passen zaten ze er niet op...en volgens mij had die dame die me hielp dat wel gezien
![]()
Dat vind ik dan wel weer minder van jequote:toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij' <-- met een lach dus
ik: 'ja, dat is mooi he
![]()
'
Thxquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:52 schreef hicham het volgende:
Waaaaaaaaaaaah [afbeelding]
Ziet er goed uit![]()
![]()
quote:Dat vind ik dan wel weer minder van je
Best wel verrot.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gister na college ff snel (motor) pics uploaden en knock-out naar bedhele dag rondlopen - met 1 keer ff wat eten - is best vermoeiend
Ssttt, niet zeggen.quote:
Hehequote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:52 schreef worldpimber het volgende:
Beetje jammer om het weg te editten alsof het door een mod gedaan is.
Ok, je was dus echt zo triest om te doen alsof het geëdit wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wou je niet kwetsen.
Ga jij naar nog naar de beurs?
Toch weer een hoop tekst die je tiept naar een contactgestoorde kutkneusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, je was dus echt zo triest om te doen alsof het geëdit wasVerders hoef je nergens voor bang te zijn, door een contactgestoorde kutkneus als jij zal ik me nooit gekwetst voelen. Doe maar lekker interessant met je brandweer homofiele FJR vriendjes, batsmeet. Met jou. Kom nou lieve Teddy
![]()
Nee, geen dagje motorbeurs geplanned dus, maar misschien kan je weer al stotterend je bek opentrekken tegen Martie, want die schijnt vandaag wel rond te hoppen. Veel plezier
Och jammer, je gaat vandaag niet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
pic had ik al wel gemaakt, geen zin meer om te bewerken/uploaden/postenbij deze dus
[afbeelding]
toen ik ging passen zaten ze er niet op...en volgens mij had die dame die me hielp dat wel gezien
![]()
toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij' <-- met een lach dus
![]()
'
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
[afbeelding]
![]()
toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij' <-- met een lach dus
![]()
'
En ik kan maar poetsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef bwt het volgende:
het lijkt voor geen meter
wat je allemaal met een touch screen kan doen
Heb je wel reservesokken bij en andere droge kledingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:35 schreef stinkie het volgende:
verdomme al de tweede keer deze week dat ik zeiknat aankom op mijn werk
Je krijgt bij binnenkomst een hele mooie plattegrond in je handen gedruktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef dribbel79 het volgende:
Dusch, 't is weer (reltopic) vrijdag??![]()
Zondag beursdag, heb 4 kortingsbonnen van elk 2,-, dus voor 5,- mag ik naar binnen![]()
![]()
Is er iemand die van gister kan vertellen wie wat waar te doen is??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
slapen in etappes kan ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:33 schreef worldpimber het volgende:
Best wel verrot.Zaterdag heb ik ook meestal zo een lange dag en het is alsof je dan niet leeft
Nu slaap ik iets van 1,5 uur voor 5.00 am, en daarna nog iets van 9.00 t/m 13.00
Wel relaxed, nou ga ik nooit moe naar bed, en heb ik ook helemaal geen slaaptekort meer.
Dat terwijl ik vorig jaar met zo weinig uurtjes slaap helemaal brak was rond een uur of 10 's avonds, maar dan sliep ik in 1 ruk door van 0.00 tot 5.00 bijvoorbeeld.Dus tip voor jou, omdat je nu ook college 's avonds volgt en je helder veel meer opsteekt: slaap in etappe's
![]()
![]()
quote:Hehe![]()
![]()
Ik wist helemaal niet dat je een normaal postuur had, ik maar altijd denken dat je een probje was![]()
denk dat omdat het de 1e dag was dat ik niet de hoogste korting had maar ik vind zo'n 200 euro korting toch wel de moeitequote:Levert dat op de beurs kopen nou ook nog wat op? Of scheelt de prijs niet zoWat zit er in het koffertje? Ennneeuhh... sliden
Geen kawa groen !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
'
Nee, geen groen idd…anders had ik dat pak van onze negert wel overgenomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:36 schreef ondeugend het volgende:
Geen kawa groen !
Ziet er goed uit Jesse.... heb je ook al zo'n luchtzak op je billen als je gezeten hebt en dan gaat staan ?![]()
Erg mooi hoor... maar zo beperk je jezelf.. gedwongen kawa rijden als je eens wat anders wilt.quote:
In het 25 Kw gebied.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
OPM en hicham zijn mijn concurrenten
Wat heb ik zin om weer te meetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Worldbeater het volgende:
>knip<
Mooi gedaan manquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef bwt het volgende:
het lijkt voor geen meter
wat je allemaal met een touch screen kan doen
quote:
Ik ook, maar dan zonder Yamaha sponsoring eropquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Tijdens de motorbeurs in Utrecht zijn al honderden gratis "I love files" veiligheidsvestjes aan motorrijders uitgedeeld en later dit jaar zullen de vrijwilligers van de KNMV dergelijke hesjes op andere evenementen uitgeven.
![]()
![]()
![]()
Ik wil er eentje![]()
Pwndequote:
Maar 1 smiley is hier toepasselijk:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Worldbeater het volgende:
In het 25 Kw gebied.![]()
Ik ken mijn zwakke plekken, en die liggen ondermeer op rotondes en de langzamere gedeelten.
Dat zei ik 2 jaar geleden al tegen de godfather of motorfokking MC.
Die pwiewde mij 3 keer in de rondte bij het langzamere werk.![]()
Jullie ook, maar toen stond ik op noppen. Buiten dit. >:O
Het is te oefenen, of ik had gewoon SM moeten blijven rijden.![]()
(waarschijnlijk waren jullie dan nog steeds sneller, helemaal lullig)
Ik hou van snelle doordraaiers, life starts @ 175 km/u, zoeken naar de grip en de snelheid in de bocht opschroeven. In contact met het wegdek.![]()
Daar haal ik mijn kicks..
Dus todat jullie vol vermogen zijn zie ik jullie qua het echte rijden niet eens als concurrenten.![]()
1. Ik wil (nu nog) mijn leven lang kawa rijden (das dus plusminus een half jaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef ondeugend het volgende:
Erg mooi hoor... maar zo beperk je jezelf.. gedwongen kawa rijden als je eens wat anders wilt.
Óf je rijdt een blauwe Suzuki met een groen pak..... staat best wel tokkie.Vind ik.
![]()
Fuckin' lijposquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef R2-D2 het volgende:
Weekend![]()
Oja, Niet stunten op de openbare weg
![]()
quote:
* dribbel79 is dan een goeie concurrent met zijn XXL maat helm..63/64 cm.quote:
Nog geen weekendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef R2-D2 het volgende:
Weekend![]()
Oja, Niet stunten op de openbare weg
![]()
Damnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef bwt het volgende:
[..]
Nog geen weekend
niet stunten op de openbare weg
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:22 schreef bwt het volgende:
Je kan ook te ver gaan in je liefde voor motoren
netjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij' <-- met een lach dus
![]()
'
Welkom in de verslaafde wereld die motorrijden heetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Eerste les gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
En ik kan het!
Ik mocht schakelen, beide remmen, lekker op de soestdijksekade heen en weer gereden
GEWELDIG!
ik ben besmet, besmeurd en ongeneeslijk
en de eigenaar had me lesgegeven, en was echt heel tevreden, en wilde me het liefst de volgende keer weer lesgeven, alleen was hij volgende week vol, dus heeft hij zijn zoon gevraagd of hij even op me wilde passen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
Ik mocht schakelen, beide remmen, lekker op de soestdijksekade heen en weer gereden
GEWELDIG!
en de eigenaar had me lesgegeven, en was echt heel tevreden, en wilde me het liefst de volgende keer weer lesgeven, alleen was hij volgende week vol, dus heeft hij zijn zoon gevraagd of hij even op me wilde passen
Hehe, je bent enthousiast, nou nog even snel afronden en je kan lekker toeren/raggen/ghummen in het zonnetje ipv dit schijtweerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
GEWELDIG!
ik ben besmet, besmeurd en ongeneeslijk![]()
Toevallig geen tijd?quote:en de eigenaar had me lesgegeven, en was echt heel tevreden, en wilde me het liefst de volgende keer weer lesgeven, alleen was hij volgende week vol, dus heeft hij zijn zoon gevraagd of hij even op me wilde passen
Dagje vrij vandaagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:03 schreef bwt het volgende:
Had ik al gezegd dat het rustig is vandaag?
een paar losse schroeven 2
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
GEWELDIG!
Nee, zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dagje vrij vandaag? Normaal ben jij de grote afwezige
Welkom in onze wondere wereldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
GEWELDIG!
![]()
![]()
![]()
En ik kan het!
GEWELDIG!
Alleen dat wachtenquote:
Ik ga niet rellen met beater, heb ik straks ruzie met R2D2quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zit te verheugen op jouw rel met beaterals je der vandoor gaat heeft dat ook geen toekomst
![]()
Wil je dan misschien ff met mij rellen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga niet rellen met beater, heb ik straks ruzie met R2D2![]()
Anders maak je ff duidelijk van wie je een kloon bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:32 schreef red_dot het volgende:
Jaa, leuk - rellen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga niet rellen met beater, heb ik straks ruzie met R2D2![]()
Hmmm...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef Faithy het volgende:
rellen!
hm.. ik ga ook ff iets nuttigs doen: de afwas
Kawa rijders bekeren niet zo snel hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Erg mooi hoor... maar zo beperk je jezelf.. gedwongen kawa rijden als je eens wat anders wilt.
Óf je rijdt een blauwe Suzuki met een groen pak..... staat best wel tokkie.Vind ik.
![]()
Goed nieuws hoor dat je 1e les lekkah reedquote:
Ga us afwassen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef Faithy het volgende:
het was geen maillot
kniekousen
en ja, ik had ze aan
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:44 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hmmm...![]()
lekker slaafse gehorige huisvrouwtjes!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |