quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:52 schreef worldpimber het volgende:
Beetje jammer om het weg te editten alsof het door een mod gedaan is.
Ok, je was dus echt zo triest om te doen alsof het geëdit wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wou je niet kwetsen.
Ga jij naar nog naar de beurs?
Toch weer een hoop tekst die je tiept naar een contactgestoorde kutkneusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, je was dus echt zo triest om te doen alsof het geëdit wasVerders hoef je nergens voor bang te zijn, door een contactgestoorde kutkneus als jij zal ik me nooit gekwetst voelen. Doe maar lekker interessant met je brandweer homofiele FJR vriendjes, batsmeet. Met jou. Kom nou lieve Teddy
![]()
Nee, geen dagje motorbeurs geplanned dus, maar misschien kan je weer al stotterend je bek opentrekken tegen Martie, want die schijnt vandaag wel rond te hoppen. Veel plezier
Och jammer, je gaat vandaag niet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
gister na college ff snel (motor) pics uploaden en knock-out naar bedhele dag rondlopen - met 1 keer ff wat eten - is best vermoeiend
pic had ik al wel gemaakt, geen zin meer om te bewerken/uploaden/postenbij deze dus
[afbeelding]
geen probb meerop de ene broek zaten wel sliders, op de andere niet
toen ik ging passen zaten ze er niet op...en volgens mij had die dame die me hielp dat wel gezien
![]()
toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij' <-- met een lach dus
ik: 'ja, dat is mooi he
![]()
'
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
gister na college ff snel (motor) pics uploaden en knock-out naar bedhele dag rondlopen - met 1 keer ff wat eten - is best vermoeiend
pic had ik al wel gemaakt, geen zin meer om te bewerken/uploaden/postenbij deze dus
[afbeelding]
toen ik ging passen zaten ze er niet op...en volgens mij had die dame die me hielp dat wel gezien
![]()
toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij' <-- met een lach dus
![]()
'
En ik kan maar poetsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef bwt het volgende:
het lijkt voor geen meter
wat je allemaal met een touch screen kan doen
Heb je wel reservesokken bij en andere droge kledingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:35 schreef stinkie het volgende:
verdomme al de tweede keer deze week dat ik zeiknat aankom op mijn werk
Je krijgt bij binnenkomst een hele mooie plattegrond in je handen gedruktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef dribbel79 het volgende:
Dusch, 't is weer (reltopic) vrijdag??![]()
Zondag beursdag, heb 4 kortingsbonnen van elk 2,-, dus voor 5,- mag ik naar binnen![]()
![]()
Is er iemand die van gister kan vertellen wie wat waar te doen is??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
slapen in etappes kan ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:33 schreef worldpimber het volgende:
Best wel verrot.Zaterdag heb ik ook meestal zo een lange dag en het is alsof je dan niet leeft
Nu slaap ik iets van 1,5 uur voor 5.00 am, en daarna nog iets van 9.00 t/m 13.00
Wel relaxed, nou ga ik nooit moe naar bed, en heb ik ook helemaal geen slaaptekort meer.
Dat terwijl ik vorig jaar met zo weinig uurtjes slaap helemaal brak was rond een uur of 10 's avonds, maar dan sliep ik in 1 ruk door van 0.00 tot 5.00 bijvoorbeeld.Dus tip voor jou, omdat je nu ook college 's avonds volgt en je helder veel meer opsteekt: slaap in etappe's
![]()
![]()
quote:Hehe![]()
![]()
Ik wist helemaal niet dat je een normaal postuur had, ik maar altijd denken dat je een probje was![]()
denk dat omdat het de 1e dag was dat ik niet de hoogste korting had maar ik vind zo'n 200 euro korting toch wel de moeitequote:Levert dat op de beurs kopen nou ook nog wat op? Of scheelt de prijs niet zoWat zit er in het koffertje? Ennneeuhh... sliden
Geen kawa groen !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |