abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35178549
Beetje jammer om het weg te editten alsof het door een mod gedaan is.
pi_35178558
-edit voor pimber

[ Bericht 48% gewijzigd door Rietvaerder op 17-02-2006 09:06:47 ]
pi_35178568
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 08:52 schreef worldpimber het volgende:
Beetje jammer om het weg te editten alsof het door een mod gedaan is.

Ik wou je niet kwetsen.

Ga jij naar nog naar de beurs?
pi_35178617
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef Rietvaerder het volgende:

Ik wou je niet kwetsen.

Ga jij naar nog naar de beurs?
Ok, je was dus echt zo triest om te doen alsof het geëdit was Verders hoef je nergens voor bang te zijn, door een contactgestoorde kutkneus als jij zal ik me nooit gekwetst voelen. Doe maar lekker interessant met je brandweer homofiele FJR vriendjes, batsmeet. Met jou. Kom nou lieve Teddy

Nee, geen dagje motorbeurs geplanned dus, maar misschien kan je weer al stotterend je bek opentrekken tegen Martie, want die schijnt vandaag wel rond te hoppen. Veel plezier

Och jammer, je gaat vandaag niet.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 08:57:32 #130
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35178619
Het zal wel terug te venden zijn in ht begin van het topic.
Daar meld zich iedereen die niet gaat
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_35178653
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 08:57 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ok, je was dus echt zo triest om te doen alsof het geëdit was Verders hoef je nergens voor bang te zijn, door een contactgestoorde kutkneus als jij zal ik me nooit gekwetst voelen. Doe maar lekker interessant met je brandweer homofiele FJR vriendjes, batsmeet. Met jou. Kom nou lieve Teddy

Nee, geen dagje motorbeurs geplanned dus, maar misschien kan je weer al stotterend je bek opentrekken tegen Martie, want die schijnt vandaag wel rond te hoppen. Veel plezier

Och jammer, je gaat vandaag niet.
Toch weer een hoop tekst die je tiept naar een contactgestoorde kutkneus
pi_35178654
- edit niet doen
pi_35178657
- foei niet doen
pi_35178660
- edit flamebait -
pi_35178665
-edit troll -
pi_35178677
Lijkt het een beetje?

i
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:02:52 #137
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35178716
het lijkt voor geen meter

wat je allemaal met een touch screen kan doen
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_35178730
Ja pimber, het lijkt echt.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:48:33 #139
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_35179588
Dusch, 't is weer (reltopic) vrijdag??

Zondag beursdag, heb 4 kortingsbonnen van elk 2,-, dus voor 5,- mag ik naar binnen

Is er iemand die van gister kan vertellen wie wat waar te doen is??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_35179994
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]

gister na college ff snel (motor) pics uploaden en knock-out naar bed hele dag rondlopen - met 1 keer ff wat eten - is best vermoeiend

pic had ik al wel gemaakt, geen zin meer om te bewerken/uploaden/posten bij deze dus
[afbeelding]
geen probb meer op de ene broek zaten wel sliders, op de andere niet toen ik ging passen zaten ze er niet op...en volgens mij had die dame die me hielp dat wel gezien

toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij ' <-- met een lach dus ik: 'ja, dat is mooi he '

Nice en goed gedaan
pi_35180634
quote:
morgen
[..]

gister na college ff snel (motor) pics uploaden en knock-out naar bed hele dag rondlopen - met 1 keer ff wat eten - is best vermoeiend

pic had ik al wel gemaakt, geen zin meer om te bewerken/uploaden/posten bij deze dus
[afbeelding]
geen probb meer op de ene broek zaten wel sliders, op de andere niet toen ik ging passen zaten ze er niet op...en volgens mij had die dame die me hielp dat wel gezien

toen zij werd aangesproken heb ik snel van een andere Revit de sliders eraf gehaald en ze hierop gedaan, bij de kassa zei ze 'zo, en de sliders zitten er al bij ' <-- met een lach dus ik: 'ja, dat is mooi he '

Mooi pakkie
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef bwt het volgende:
het lijkt voor geen meter

wat je allemaal met een touch screen kan doen
En ik kan maar poetsen

intuition will take you further than logics will ever do
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:35:21 #142
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_35180804
verdomme al de tweede keer deze week dat ik zeiknat aankom op mijn werk
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_35181090
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:35 schreef stinkie het volgende:
verdomme al de tweede keer deze week dat ik zeiknat aankom op mijn werk
Heb je wel reservesokken bij en andere droge kleding

Anders toch maar naar de beurs voor een goedkoop regenpakkie
pi_35181092
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef dribbel79 het volgende:
Dusch, 't is weer (reltopic) vrijdag??

Zondag beursdag, heb 4 kortingsbonnen van elk 2,-, dus voor 5,- mag ik naar binnen

Is er iemand die van gister kan vertellen wie wat waar te doen is??
Je krijgt bij binnenkomst een hele mooie plattegrond in je handen gedrukt
denk dat je geintje met 4 kortingsbonnen niet opgaat, je zal er hoogstens ééntje in kunnen leveren heh

In hal 12 bevinden zich alle activiteiten
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_35181143

pi_35181239
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]

Is u dat met Carnaval
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_35181492
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:51 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Is u dat met Carnaval

Neeeeeeeeeej, tuurlijk niet, ik verkleed me niet zo maf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_35182275
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 08:33 schreef worldpimber het volgende:
Best wel verrot. Zaterdag heb ik ook meestal zo een lange dag en het is alsof je dan niet leeft Nu slaap ik iets van 1,5 uur voor 5.00 am, en daarna nog iets van 9.00 t/m 13.00 Wel relaxed, nou ga ik nooit moe naar bed, en heb ik ook helemaal geen slaaptekort meer.

Dat terwijl ik vorig jaar met zo weinig uurtjes slaap helemaal brak was rond een uur of 10 's avonds, maar dan sliep ik in 1 ruk door van 0.00 tot 5.00 bijvoorbeeld. Dus tip voor jou, omdat je nu ook college 's avonds volgt en je helder veel meer opsteekt: slaap in etappe's
slapen in etappes kan ik niet gisteren was gewoon echt een lange dag; op tijd opstaan, boodschappen doen, de beurs, 3 uur lopen - 10 min zitten+eten - 5 uur lopen (ook op jacht naar een pak), snel naar huis (files ), eten, naar college.

net iets te veel van het goede maar het heeft wel wat opgeleverd
quote:
Hehe

Ik wist helemaal niet dat je een normaal postuur had, ik maar altijd denken dat je een probje was

mijn textiel was toen ik hem kocht al een maatje te groot - gepast met kleding aan - maar nu ik wat minder zwaar ben helemaal dit leren pak is een (paar) maatje(s) kleiner
quote:
Levert dat op de beurs kopen nou ook nog wat op? Of scheelt de prijs niet zo Wat zit er in het koffertje? Ennneeuhh... sliden
denk dat omdat het de 1e dag was dat ik niet de hoogste korting had maar ik vind zo'n 200 euro korting toch wel de moeite

koffertje: startkabels, boeie sliden hoop ik
pi_35182395
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]

Uber vet

Ninja Turtles zijn gaaf
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:36:56 #150
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35182527
quote:
morgen
[..]

[afbeelding]

Geen kawa groen !
Ziet er goed uit Jesse.... heb je ook al zo'n luchtzak op je billen als je gezeten hebt en dan gaat staan ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')