uiteraard, anders haal ik 'm nooit inquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:02 schreef Renesite het volgende:
postcount doet het ja weer?
maar hij post meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
want?
Als we allebei op 0 staan ben ik \'m zo voorbij
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
aech nie
ik post gewoon wat minder
al een tijdje wellichtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:02 schreef Renesite het volgende:
postcount doet het ja weer?
alleen zn ups zijn wat hoog enzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij post nu toevallig meer, maar hij heeft ook z\'n up en downs
onjuist?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:16 schreef Arcee het volgende:
Straks de nieuwe standen met volstrekt onjuiste getallen.
leuk!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:16 schreef Arcee het volgende:
Straks de nieuwe standen met volstrekt onjuiste getallen.
Eh...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:18 schreef D.Rose het volgende:
onjuist?
Je wil zeggen dat jij wel alle posts kunt tellen?
nu tellen de posts wel hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd waar ik sta zo met m\'n 7 topics. Ik hield me nog in.
je had het over onjuiste getallen.quote:
Jij vroeg of ik wilde zeggen dat ik wel alle posts kon tellen. Geen idee hoe je daar bij kwam.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef D.Rose het volgende:
je had het over onjuiste getallen.
Als ze gelijk zijn aan wat de fok postcount aangeeft zijn ze toch niet onjuist?
Natuurlijk is dit niet het daadwerkelijke aantal dat gepost is, maar wel de juiste getallen
en wat een kuttopics ookquote:
Omdat je onjuiste, dus afwijkende cijfers had.Afwijkend zou bijvoorbeeld zijn als jij wel de posts kon tellen die de Fok postcount niet meerekendequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij vroeg of ik wilde zeggen dat ik wel alle posts kon tellen. Geen idee hoe je daar bij kwam.
Pure qualitie, pure kwaliteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |