Ja nogalquote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, dat is dan wel heeeeeeeeeelllll ernstig dat ik dat niet weet uit mijn hoofd![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nogal
en ik heb handoeken en washandjes gekregen en kommetjes
in mijn kleurtjes
Hoooo, maar IK heb een keer naast Jan Vayne gestaan in de rij bij de Mac.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef creno het volgende:
De enige BN-er die ik wel eens in de supermarkt heb gezien hier is Lucille Werner, en die herkende ik alleen maar aan hoe ze liep
Nee niet lichtblauwquote:Op maandag 23 januari 2006 17:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat zijn dan jouw kleurtjes??En van wiehiiieeee....?
lichtblauw
??
noem jij dat lopen?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef creno het volgende:
De enige BN-er die ik wel eens in de supermarkt heb gezien hier is Lucille Werner, en die herkende ik alleen maar aan hoe ze liep
En ik heb een glas bier gedronken met Monique van der Ven op een terras in het dorp waar ik gboren ben. Haar vader was daar burgemeester maar overleed toen ze een jaar of 5 oud was. toen zijn ze naar Den Haag verhuisd. Ten toen de Harmonie 90 jaar bestond hebben ze haar nog eens uitgenodigd voor een trip down memory lanequote:Op maandag 23 januari 2006 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoooo, maar IK heb een keer naast Jan Vayne gestaan in de rij bij de Mac.En Arne Jansen, toen ik naar mijn vakantiewerk fietste en hij zijn paardjes ging voeren.
.
Naja, in ieder geval washandjes en zeepjes in een rieten mandje en een wc-rol-houder voor op de hoedenplank van je wagen?quote:
ik wilde aardig blijvenquote:
Francois Boulange ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 18:04 schreef Cybart het volgende:
Maar Lingo staat dus nu synoniem ook voor Sociale Werkplaats?
(ja ik wist wel dat de kandidaten daar vandaan kwamen)
Moek helpen?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:05 schreef Jerruh het volgende:
ghallo.
ik moet nog koken, afwassen en eten in een half uur tijd...
Dat is jou inhoud van je huis?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, in ieder geval washandjes en zeepjes in een rieten mandje en een wc-rol-houder voor op de hoedenplank van je wagen?![]()
nee..dag 4 moet ik nog afmaken.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben je ook al begonnen aan dag 5 van Jan Boer ???
nou gewoon hier verder gaan met postenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:08 schreef Cairon het volgende:
Zeg ventje wat doe jij morgen?
Halina..., er gaat geen belletje rinkelenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had Halina Reijn gezien, en ik ben vriendjevriendjes met een paar BN-er-kindjes.
Een campingmatje en een zwartwit-televisietje.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:09 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat is jou inhoud van je huis?
En je zou ze nog wel uitbroeden...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef LuQas het volgende:
Ik laat net een pak met 12 henneneitjes uit mijn handen vallen, allemaal kapot
Nu wordt mijn Gado Gado ook veel minder lekkerquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Halina..., er gaat geen belletje rinkelen![]()
Vertel het gewoon.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
"goede gesprekken" met mn ouders
deze keer mn vader
Over de studie etc...
Hij heeft gelijk, maar hij zegt alleen wat ik allang weet: ik moet een knoop doorhakken
denken: "niet zo aanstellen, gewoon die saaie studie halen en alles op alles zetten"
of er een punt achter zetten, andere studie doen, of werken.
Daar komt nog eens bij dat hij heel vervelend vroeg "of er andere problemen waren die ik wilde vertellen".
Ze ruiken bloed, ik zweer het je...
Toch maar weer de onschuld zelve spelen en doen alsof alleen mn studie me dwars zit en dat er verder niks is dat ik moet vertellen. God wat laf. Altijd maar uitstellen...
Toch kan het nooit meer lang duren, de gestapo draait overuren en mn doorzettingsvermogen om het toneelstuk draaiende te houden neemt af...
Wiieeeh
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
deze keer mn vader
Over de studie etc...
Hij heeft gelijk, maar hij zegt alleen wat ik allang weet: ik moet een knoop doorhakken
denken: "niet zo aanstellen, gewoon die saaie studie halen en alles op alles zetten"
Daar komt nog eens bij dat hij heel vervelend vroeg "of er andere problemen waren die ik wilde vertellen".
Toch maar weer de onschuld zelve spelen en doen alsof alleen mn studie me dwars zit en dat er verder niks is dat ik moet vertellen. God wat laf. Altijd maar uitstellen...
Toch kan het nooit meer lang duren, de gestapo draait overuren en mn doorzettingsvermogen om het toneelstuk draaiende te houden neemt af...
Wiieeeh
haha dat is wel erg creatiefquote:Op maandag 23 januari 2006 18:24 schreef Waxxer het volgende:
Ik kreeg het mijn bek niet uitToen heb ik het uiteindelijk (ik en mijn moeder zaten allebei al zo:
![]()
) op een kladblokbriefje geschreven en ben boodschappen voor haar gaan doen. Toen ik terugkwam, wist ze het dus.
Reactie: ze zat in de tuin, zo:
"Ach, ik wist het al lang. Al toen je vier was."
Mevrouw Reijn!quote:
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Het niveau van mijn collega's:
Een man en vrouw zitten in de auto en hebben verschrikkelijke ruzie.
Opeens grijpt de vrouw een mes, snijdt de penis van haar man eraf en gooit hem uit 't raam. Achter het paar rijdt een man met zijn 9-jarige dochter. Het meisje is net druk aan 't praten als plots de penis op de vooruit van de auto smakt.
Verbaasd vraagt de dochter: "Pappa, wat was dat?" Om zijn dochter niet bloot te stellen aan enige vorm van seksuele zaken op deze jonge leeftijd, antwoordt de vader: "ach, dat was maar een
vlieg." Het dochtertje blijft enige tijd met een verwonderde blik zitten en na enkele minuten zegt ze: "Hij had wel een dikke lul,of niet?
Ja of je doet zoals ik en je kan je ei op fok kwijtquote:
hehe ja dan is de drang er ook wel om het te vertellen...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:25 schreef creno het volgende:
@ Davidov, ik heb het mijn ouders pas verteld toen ik verliefd was op een jongen en hij mijn vriendje was.
Wat zouden de gevolgen zijn?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef davidov het volgende:
hehe ja dan is de drang er ook wel om het te vertellen...
Hier begint die ook langzaam te komen nu ik "wat meer actief ben"
ging het zo slecht? :Squote:Op maandag 23 januari 2006 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik had vandaag een presentatie voor een stel aziaten en amerikanen
*slik*
Dan wacht je het toch gewoon af, en tegen de tijd dat je een vriendje hebt dan kun je zeggen: ma, pa, ik heb iemand gevonden die ik leuk vind, maar tis geen meisje, tis een jongen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Mwjah.. het een hoeft niet automatisch t andere te betekenen toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Neuh, was ok. maar ik heb altijd de irritante neiging om, als ik zenuwachtig ben, heel snel te gaan praten. daarbij komt dat ik een rdelijk woordje engels praat dus dat dat mij niet belemmerd om snel te praten. Dus dat was echt RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOEEEFFFFFFFF klaarquote:
Het maakt geen zak uit of ze het doorhebben, zoals iemand me een keer zei: zolang ze het niet uit jouw mond gehorod hebben, kunnen ze speculeren wat ze willenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
deze keer mn vader
Over de studie etc...
Wiieeeh
Talking English is fun, I sometimes have to talk English with the foreign students. Do you want to talk English with me, Stevenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, was ok. maar ik heb altijd de irritante neiging om, als ik zenuwachtig ben, heel snel te gaan praten. daarbij komt dat ik een rdelijk woordje engels praat dus dat dat mij niet belemmerd om snel te praten. Dus dat was echt RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOEEEFFFFFFFF klaar
Maar het was wel geinig.
Die hebbik ge-sprook-uhn.quote:
Uhm als ik het zou vertellen? "een super lang goed gesprek" waar ik totaal geen trek in heb.quote:
Zeg ik heb de hele dag al engels gepraat, plus als ik m'n portugees online heb (which is about every night) dan moet ik ook al engels praten. Doe mij efkes gewoon brabants ja!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Talking English is fun, I sometimes have to talk English with the foreign students. Do you want to talk English with me, Steven![]()
Ze heeft iets mooi feekserigs.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die hebbik ge-sprook-uhn.![]()
![]()
Een aardige BN-er.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft iets mooi feekserigs.
Ze speelt dan in in de getemde feeks
En in Grim
Kan nog wel ff duren, en ik merk dat het nu al lastiger is hehe... Toch is dat wel de makkelijkste manier denk ikquote:Op maandag 23 januari 2006 18:32 schreef creno het volgende:
[..]
Dan wacht je het toch gewoon af, en tegen de tijd dat je een vriendje hebt dan kun je zeggen: ma, pa, ik heb iemand gevonden die ik leuk vind, maar tis geen meisje, tis een jongen.
Een vriend van mij heeft vroeger met haar als kind op de vooropleiding van de toneelschool gezeten. Hij vertelde dat ze altijd aan iedereen haar kutje liet zien.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft iets mooi feekserigs.
Ze speelt dan in in de getemde feeks
En in Grim
Mijn presentaties zijn ook altijd 50% korter dan op papierquote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, was ok. maar ik heb altijd de irritante neiging om, als ik zenuwachtig ben, heel snel te gaan praten. daarbij komt dat ik een rdelijk woordje engels praat dus dat dat mij niet belemmerd om snel te praten. Dus dat was echt RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOEEEFFFFFFFF klaar
Maar het was wel geinig.
Dan lijkt hij mij niet bepaald heteroquote:Op maandag 23 januari 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:My god! Krijg net een aanbod van een hetero kennis .... om ff langs te komen dit weekend, maar of ik dan wel een bepaalde vriendin mee wil nemen. "haha... alleen als je XXX ook meeneemt... bi, ok., maar wel met een dame erbij"
Wheheheh
Dat maakt het gedeeltelijk makkelijker ja. Die van mij begonnen het pas een beetje te accepteren toen ze merkten dat ik ook echt een vriend had. In het begin was het "Je weet het vast nog niet zeker. Je durft gewoon niet iets te proberen met een meisje he, dat is't"quote:Op maandag 23 januari 2006 18:32 schreef creno het volgende:
[..]
Dan wacht je het toch gewoon af, en tegen de tijd dat je een vriendje hebt dan kun je zeggen: ma, pa, ik heb iemand gevonden die ik leuk vind, maar tis geen meisje, tis een jongen.
Nee dat valt me na dit gesprek dus ook opquote:Op maandag 23 januari 2006 18:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan lijkt hij mij niet bepaald hetero![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 23 januari 2006 18:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Kan nog wel ff duren, en ik merk dat het nu al lastiger is hehe... Toch is dat wel de makkelijkste manier denk ik
toneelstuk als in altijd zeggen dat alles goed gaat terwijl mn hoofd allang een gevechtszone is tussen de kampen "studie, vertellen" en "geen studie, niet vertellen". 2 beslissingen die nogal belangrijk zijn in je leven en die deadlines schuiven dichterbij en dichterbij
als ik altijd zei "kijk eens wat een lekker wijf" dan hadden ze vast minder vermoedens
Niet dat ik me nichterig gedraag ofzo, in tegendeel. Het valt alleen op aan wat ik NIET doe.
Mja, zure appel enzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef davidov het volgende:
Uhm als ik het zou vertellen? "een super lang goed gesprek" waar ik totaal geen trek in heb.
Ach, tegen de tijd dat jij ouder wordt, hebben ze al een pil uitgevonden waarmee je 300 wordt.quote:verder zou ik zo zenuwachtig zijn dat het 3 jaar van mn leven kost.
Is 'anders' slechter of beter?quote:Verder dus het idee dat alle hekken van de dam zijn en dat alles van dat moment "anders gaat worden".. als in iedereen weet het binnen no time.
Ochja. Je doet vast wel 's vaker dingen waar ie niet blij mee is.quote:Verder zal moeders het prima vinden, vader...minder...accepteren maar niet blij mee zijn ofzo..
Ik laat ook altijd aan iedereen m'n kutje zien.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft vroeger met haar als kind op de vooropleiding van de toneelschool gezeten. Hij vertelde dat ze altijd aan iedereen haar kutje liet zien.![]()
Nou jaaaaaaaaaaa....quote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik laat ook altijd aan iedereen m'n kutje zien.
Mijn tweelingzus.![]()
Sommige mensen denken juist aan de gevolgen, want bepaalde gevolgen zullen ervoor zorgen dat je juist NIET gewoon verder kunt.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Waxxer het volgende:
wat de gevolgen ook zullen zijn.
en kun je weer verder.
Doegquote:Op maandag 23 januari 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Als jullie denken, hey, waar is Waxxer opeens, dan kan ik jullie het volgende mededelen:
Ik ben boodschappen doen.
Dag.
En daarna kom je op MSN ... ik ben nieuwsgierigquote:Op maandag 23 januari 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Als jullie denken, hey, waar is Waxxer opeens, dan kan ik jullie het volgende mededelen:
Ik ben boodschappen doen.
Dag.
Bier in zijn algemeenheid.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Bier met een stroopwafel.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
deze keer mn vader
Over de studie etc...
misschien als je het gewoon verteld, dat de studie ook minder problemen opleverd
Wiieeeh
zal ik komen zuigen?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nu wordt mijn Gado Gado ook veel minder lekker
Hoe moet je zoiets ook opruimen? Echt alles is ei of eidooier.
Haha, nee ik heb zelf al gezogenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zal ik komen zuigen?
met de H2 0vac
Puma'squote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Sodejauwsa! Ik heb een enorme blaar op m'n voet
Dat krijg je als je normaal op puma's loopt en voor vandaag je nette laarzen weer eens uit de kast trekt... auw auw auw.
Had je ook een pak aanquote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Sodejauwsa! Ik heb een enorme blaar op m'n voet
Dat krijg je als je normaal op puma's loopt en voor vandaag je nette laarzen weer eens uit de kast trekt... auw auw auw.
Ook goed..quote:Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
Ik ben altijd al verliefd geweest op alles vanAdidas
ach, sprak de divaquote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die hebbik ge-sprook-uhn.![]()
![]()
Een aardige BN-er.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ook goed..
Australian, Nike =
Niet het soort dat jij voor ogen hebtquote:
hmm zal het in ieder geval onthouden, want dit gaat denk ik niet nog eens 2 maanden door...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik heb hierdoor dus mijn complete studie verkloot, waardoor ik nu nóg bezig ben(verdediging: ja ik ben dus chaotisch van mijzelf en als ik geen orde meer heb wordt de chaos alleen maar groter en groter en groter en is verworden tot wat het eens was - want heb het eindelijk op de rails)
Zet het anders uiteindelijk ook op een briefje, haal... een fles cola ofzo in de nachtwinkel of wat dan ook en dan kom je thuis en dan is het in ieder geval bekend, wat de gevolgen ook zullen zijn. in ieder geval is die baksteen dan uit je maag en kun je weer verder.
De jouwe probeert het iig.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:59 schreef davidov het volgende:
Pa kwam net weer binnen voor een goed gesprek, weer de vraag "of ik echt wel gelukkig was"
Jah, of gewoon uitstellen wachten tot iemand anders hem doorbijt...blijkbaar waar ik goed in benquote:
Mwah heb altijd het wel gezien als de "final destination, point of no return" etc etc. Als ik het hen vertel dan kan iedereen het weten. Vind het aan niemand denk ik lastiger dan als aan hen.quote:Is 'anders' slechter of beter?
En als jij eist dat het niet aan familie etc wordt doorverteld...
[..]
Hij zou eens moeten wetenquote:Ochja. Je doet vast wel 's vaker dingen waar ie niet blij mee is..
Ja, ze waren 3 jaar geleden erg ok. Nu is het een beetje jammer.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn schoenen van Le Coq Sportive okay?
Klinkt wel als een enorm homo-merk...
quote:
Maar, ehm, als je zeg maar, zeker weet dat ze het niet erg vinden, is het toch wel minder moeilijk?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Jah, of gewoon uitstellen wachten tot iemand anders hem doorbijt...blijkbaar waar ik goed in ben
[..]
Mwah heb altijd het wel gezien als de "final destination, point of no return" etc etc. Als ik het hen vertel dan kan iedereen het weten. Vind het aan niemand denk ik lastiger dan als aan hen.
[..]
Hij zou eens moeten weten![]()
![]()
weet je, als ze het zouden vermoeden en ze willen het eigenlijk niet weten gaan ze er ook niet naar vissenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:59 schreef davidov het volgende:
[..]
hmm zal het in ieder geval onthouden, want dit gaat denk ik niet nog eens 2 maanden door...
Pa kwam net weer binnen voor een goed gesprek, weer de vraag "of ik echt wel gelukkig was"
haha, het grappige is dat hij ook mikte op mn vereniging enzo, maar er zat naar mijn idee toch een lichte ondertoon aan als in "het kan geen kwaad om te vissen, wie weet wat er nog meer mee komt"
Okay. Wat is hun telefoonnummer?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef davidov het volgende:
Jah, of gewoon uitstellen wachten tot iemand anders hem doorbijt...blijkbaar waar ik goed in ben
Dan als?quote:Mwah heb altijd het wel gezien als de "final destination, point of no return" etc etc. Als ik het hen vertel dan kan iedereen het weten. Vind het aan niemand denk ik lastiger dan als aan hen.
quote:Hij zou eens moeten weten![]()
![]()
whoopty doo, enige keren dat ik hem spreek zo'n beetjequote:
Oh, dan was m'n timing goed.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef LuQas het volgende:
Ja, ze waren 3 jaar geleden erg ok. Nu is het een beetje jammer.
Dacht ik ookquote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je, als ze het zouden vermoeden en ze willen het eigenlijk niet weten gaan ze er ook niet naar vissen
Relaxter is het als je meteen na het Gesprek kunt vertrekken naar je eigen stek.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef davidov het volgende:
whoopty doo, enige keren dat ik hem spreek zo'n beetje
Heb 2x eerder zo'n gesprek met hem moeten hebben, en daarvan was 1 keer te erg, toen was hij echt razend...
Dus of ik blij ben met zo'n gesprek?
Ik begon als n enorme hetero die een klein beetje bi was, nu ben ik een enorme biquote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Wat een lieve schattige "Ik ben geen 100% hetero maar ei'k een klein beetje bi" openbaring speelt er nu af op mijn MSN.
"Hetero's", gotta love 'm
toch niet iemand die ik ken hé?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Wat een lieve schattige "Ik ben geen 100% hetero maar ei'k een klein beetje bi" openbaring speelt er nu af op mijn MSN.
"Hetero's", gotta love 'm
Lekker.quote:
nummer van een uitsteller heb je alquote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay. Wat is hun telefoonnummer?.
om al je vragen te beantwoorden:quote:[..]
Dan als?
Maar is 'anders' nu beter of slechter?
Zou je anders behandeld worden? Zou je de deur niet meer uit mogen? Zouden ze je niet meer geloven als je naar De Vereniging zegt te gaan? Zouden ze stiekem condooms in je lunchpakketje stoppen?
Olijf in n martiniquote:Op maandag 23 januari 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lekker.
Met appelstroop en een bakje olijven.
't is lekker.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar, ehm, als je zeg maar, zeker weet dat ze het niet erg vinden, is het toch wel minder moeilijk?
So true, maarja, laf hequote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je, als ze het zouden vermoeden en ze willen het eigenlijk niet weten gaan ze er ook niet naar vissen
Of pindakaas, dan kan je over een jaar ook zeggen dat je daar groot mee bent gewordenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is lekker..
Ik ga d'r zometeen van die Griekse zooi opsmeren.![]()
ben bang dat ik het niet zo lang nog kan volhoudenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Relaxter is het als je meteen na het Gesprek kunt vertrekken naar je eigen stek.
Maarja... of je daar nu op moet wachten...
tzaziki?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is lekker..
Ik ga d'r zometeen van die Griekse zooi opsmeren.![]()
Heuj, je bent maar 3 centimeter langer hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of pindakaas, dan kan je over een jaar ook zeggen dat je daar groot mee bent geworden![]()
Maar als je er zo mee zit (dat idee heb ik tenminste) en het idee hebt dat ze het niet erg zullen vinden, dan kan je toch beter voor 1 keer dat serieuze gesprek hebben?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef davidov het volgende:
[..]
[..]
So true, maarja, laf he![]()
Heb gewoon nooit serieuze gesprekken met ze...
dat is niet lafquote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef davidov het volgende:
[..]
[..]
So true, maarja, laf he![]()
Heb gewoon nooit serieuze gesprekken met ze...
Waar was jij tijdens de jaren de jaren 2000/2001? Ik heb Maarten al eens gehadquote:Op maandag 23 januari 2006 19:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toch niet iemand die ik ken hé?
als maarten het is wil ik het meisje wel spelen
Volgens mij is dat vrij standaard.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik begon als n enorme hetero die een klein beetje bi was, nu ben ik een enorme bi
Wat ben je lang.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:16 schreef Waxxer het volgende:
Wat zijn veel van jullie onder de 1m80Ik ben 1.93
Wat een groot engeltje ben je dan *knijpt in wangetjes*quote:Op maandag 23 januari 2006 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj, je bent maar 3 centimeter langer hoor.
Veel pindakaas gegetenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat ben je lang.Waarschijnlijk kom ik nog tot onder je schouder ofzo.
![]()
![]()
*knijpt in piemel*quote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een groot engeltje ben je dan *knijpt in wangetjes*![]()
Oef, ik zit er net bovenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:16 schreef Waxxer het volgende:
Wat zijn veel van jullie onder de 1m80Ik ben 1.93
Het volgende staat los van jou, hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vrij standaard.
Hetero --> beetje bi ---> enorme bi ---> homo
Was jij het gewoon stiekem op mijn MSN in disguise?
Zeg hendrukjandetuinman .... hoe was 't gegaan?!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Veel pindakaas gegeten
Ik ben mede-schuldig aan slavernij...
Mn gezond verstand zegt ja, mn gevoel zegt nee wacht maarquote:Op maandag 23 januari 2006 19:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar als je er zo mee zit (dat idee heb ik tenminste) en het idee hebt dat ze het niet erg zullen vinden, dan kan je toch beter voor 1 keer dat serieuze gesprek hebben?![]()
dunno, verandering gok ik...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is niet laf
wat is je grootste angst?
Oef, je zit er boven.:)quote:
Lief hequote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef LuQas het volgende:Die bravia-sony reclame met al die stuiterballen in allerlei kleurtjes
Ik ga het toch ff op mezelf betrekkenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het volgende staat los van jou, hoor.
Ik heb het idee dat veel homo's denken dat bi's eigenlijk homo's zijn.
Ok, einde mededeling![]()
Ik kom zo!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hendrukjandetuinman .... hoe was 't gegaan?!
Ik probeer het filmpje al een tijdje te downloaden, maar Kazaa heeft hem iig niet...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lief heliedje is ook ok
Volgens mij staat hier de cd ergens op een pc
Bij mij is t makkelijker: zowel mn verstand als mn gevoel zegt 'nee'quote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef davidov het volgende:
Mn gezond verstand zegt ja, mn gevoel zegt nee wacht maar
Verdorie, ik ben te laat met mn mededelingquote:Op maandag 23 januari 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga het toch ff op mezelf betrekken
Ik denk NIET dat bi's eigenlijk homo's zijn. Ik denk wel dat VEEL bi's eigenlijk homo's zijn.
Maar deze discussie hebben we hier enoooorm vaak gevoerd, he Jerre?
Of ze trékken het uit je, of ze hebben één of ander iets waarmee ze jou confronteren, al is het iets kleins... Of een voorval ofzo oid...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:24 schreef davidov het volgende:
Jeeh etenstijd... leuk aan tafel zitten
Vraag me af of er ruzie komt
stay tuned
lieverd luisterquote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Mn gezond verstand zegt ja, mn gevoel zegt nee wacht maar
[..]
dunno, verandering gok ik...
bang dat ze zich gaan aanstellen en alles willen weten
alsof ik opeens zo bijzonder ben
dat ze denken "ohjee" als ik de deur uit ga
dat ze naast "doe je wel voorzichtig, heb je lampjes bij je? niet teveel drinken he?" ook nog eens gaan vragen "niet met enge mannen meegaan he? doe je wel "safe" ?"
etc etc
dat morgen dus niet hetzelfde zal zijn als vandaag...
bij vrienden viel het altijd mee (behalve dat er nu de enkele homo grap voorbij komt maarja, ieder zo zijn zwakke plek eh), maarja ouders zijn toch net iets anders
Wat een fuckin' kwijlmuziek.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.youtube.com/w/Bi%28rain%29-Escaping-The-Sun?v=t4WkY5nD4yg&search=rain%2C%20korean
NU! Kijken!Geil!
Hmm, een Chineesje...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.youtube.com/w/Bi%28rain%29-Escaping-The-Sun?v=t4WkY5nD4yg&search=rain%2C%20korean
NU! Kijken!Geil!
steurpasta zijn viseitjes, eitjes van een steur vaak met aardappelquote:
Een Koreaan! Alles-onder-een-dinges-schuif-meneer!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, een Chineesje...Alleen mensen met Europide gelaatstrekken zijn mooi
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:30 schreef wonderer het volgende:
Davidov, ik denk dat zomaar opeens de juiste situatie zich voordoet dat je ineens denkt "en NU vertel ik het".
Hoop het in ieder geval voor je, dit kan nooit goed zijn voor je gezondheid...
Egniequote:Op maandag 23 januari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, een Chineesje...Alleen mensen met Europide gelaatstrekken zijn mooi
![]()
Oh, maar 't is heet en volgens mij zitten er pitjes/zaadjes in.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
steurpasta zijn viseitjes, eitjes van een steur vaak met aardappel
Koreaan, Chinees, Japanner: mongolidequote:Op maandag 23 januari 2006 19:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een Koreaan! Alles-onder-een-dinges-schuif-meneer!![]()
![]()
Foo Yong Haastquote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
NU! Kijken!Geil!
quote:
Latino's als in Mexicanen, Spanjaarden etc. zijn van het Europide rasquote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EgnieLatino
Alhoewel ik vaak meer op halfbloed val dan op "volbloed" (dat klinkt zo KKK)
Best of both worlds.
Ik vind iedereen mooi.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Koreaan, Chinees, Japanner: mongolide
Europide:![]()
Ik absoluut niet whahaquote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind iedereen mooi.(uitzonderingen daargelaten.)
Paris, the place to bequote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Elleu Elleu Nighthawk? Ziz iz London!
komt het vingertje weerquote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, ik ben te laat met mn mededeling
De meeste mensen zijn dan ook uitzonderingen.quote:
Wat stomquote:Op maandag 23 januari 2006 19:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Latino's als in Mexicanen, Spanjaarden etc. zijn van het Europide ras
Parijs is een goede 3e. maar NY? Mwah. Neuh. Staat op 4 bij mijquote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Paris, the place to be![]()
(Eigenlijk New York, maar dat rijmt niet)
eitjes en zaadjes, dat kan nooit goed gaan in jou buikjequote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, maar 't is heet en volgens mij zitten er pitjes/zaadjes in.
Niet eitjes.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eitjes en zaadjes, dat kan nooit goed gaan in jou buikje
wat vind ik dat nou een mooie onverwachte uitspraak uit jou mondquote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind iedereen mooi.(uitzonderingen daargelaten.)
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet eitjes..
Trouwens, ik ben al zwanger van m'n vriendje en we noemen het kindje MaMa.
Hmm, haren wassen.... *krijgt kriebels in buik*quote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat stomik vind net zo veel verschil zitten tussen latino en een nederlander dan een chinees en een nederlander
maar ok, jij je zin
*wast haren*
Nou nou... da's wat kort door de bocht.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
de medische wetenschap heeft proefondervondelijk bewezen, dr Kinsey in de jaren 50
dat 10 % van alle mensen 100 % hetero is
en 10 % 100% homo
de rest zit er tussenin en is dus al dan niet praktiserend bisexueel
dank jequote:Op maandag 23 januari 2006 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou... da's wat kort door de bocht.
http://www.dvh-net.com/Ga(...)dy_hoofdstuk_3-1.htm
Haren wassen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, haren wassen.... *krijgt kriebels in buik*
Het probleem is dat mensen bij Europide denken aan blank, blond haar en blauwe ogen. Rassen worden dmv gelaatstrekken vastgesteld. Simpel gezegd:
- brede neus, grote lippen: negroide
- spleetogen en ze zullen vast nog wel wat kenemrkends hebben: mongolide
- ronde ogen, 'gemiddelde' lippen en neus: europide.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga ook mn haren wassen(sinds gisteren zal ik nooit meer op dezelfde manier naar die handeling kijken
)
Katequote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef Sunjammer het volgende:
Washing machiiiiiiiiiiiiine.... washing machiiiiiiiiiiiiine.... waaaashiiiiiing maaaaachiiiiiiiine... *zing*
Handig, handig!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef davidov het volgende:
Een keer geen ruzie...wow...
Bedenk me net dat ik in de 1e week van feb met familie op wintersport ga...
begin me af te vragen of het super handig, of super onhandig zou zijn om het voor die tijd "te vertellen"
Mupke!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef Just-Dennis het volgende:
Klaar
Huisje van mn oom. 4 ooms, en 4 of 3x hun zoon.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Handig, handig!
Of zitten jullie met elkaar in zo'n klein hutje ofzo?
O ja, tim.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pup of Tim?
Heb ik weer eens wat gemist?
Is toch een mooi moment?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Huisje van mn oom. 4 ooms, en 4 of 3x hun zoon.
Moet wel waarschijnlijk met 1 of 2 neven op een kamer
En tis de kant van de familie (mn vaders kant) met wie ik ietsje minder open ben (allemaal stoere jongens ipv de meisjes kant die veel opener en vrolijker is zoals mn moeders kant)
Dat durven ze dan niet meer,quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef davidov het volgende:
Moet wel waarschijnlijk met 1 of 2 neven op een kamer
Doe je dat nou elke dag??quote:Op maandag 23 januari 2006 19:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga ook mn haren wassen(sinds gisteren zal ik nooit meer op dezelfde manier naar die handeling kijken
)
Doeg![]()
![]()
![]()
Anders ik welquote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat durven ze dan niet meer,.
Je bedoelt dat ik een aandachtshoertje ben?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:53 schreef davidov het volgende:
*mopper* ja... maar oef... de "hensgens" kant van de familie, hoe cool die ook is, is nogal competief, grapjes maken over de rug van anderen, haantje de voorste zijn etc.
En ik ben al waarschijnlijk de jongste in het huis, wil niet nog meer aandachtben jou niet
Dan zou ik mijn kaken stijf op elkaar houden.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:53 schreef davidov het volgende:
*mopper* ja... maar oef... de "hensgens" kant van de familie, hoe cool die ook is, is nogal competief, grapjes maken over de rug van anderen, haantje de voorste zijn etc.
En ik ben al waarschijnlijk de jongste in het huis, wil niet nog meer aandachtben jou niet
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
Zou je denken?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah okay, dan zit ik hier goed.
was ook mijn ideequote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn kaken stijf op elkaar houden.
Oh jee, je gaat in je tutu rondlopen?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef davidov het volgende:
[..]
was ook mijn idee
echter het zou me wel gezeik bij eventueel stappen kunnen besparen
Ik laat het gewoon aan mn uitspattingen komende weken over
Nah dat heb ik vorige vakantie al gedaan, moet me nu inhouden tot carnavalquote:Op maandag 23 januari 2006 20:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh jee, je gaat in je tutu rondlopen?
Carnaval? Doe jij daaraan dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Nah dat heb ik vorige vakantie al gedaan, moet me nu inhouden tot carnaval
neequote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Carnaval? Doe jij daaraan dan?
Of je gaat op ballet.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:06 schreef davidov het volgende:
[..]
nee
sjit moet ik een heel jaar wachten
lieverd luisterquote:Op maandag 23 januari 2006 20:06 schreef davidov het volgende:
[..]
nee
sjit moet ik een heel jaar wachten
ben geen homoquote:
Hehe is ook een optie maar doe het nog eerder op waxxers wacko briefje manier...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lieverd luister
als je nou gewoon eens begint met hun grootste angsten weg te nemen:
nee mam ik ben niet aan de drugs
nee pap ik heb geen meisje bezwangerd
het ligt niet aan mijn studieresultate
ik ben niet depressief
niet verslaafd
niet ongelukkig
dat geeft al heel veel lucht
mbt de vakantie zou ik het aan de familie nog niet verterllen, dat kan later dan kan het voor de volgende vakantie bezinken, anders is het nog zo beladen en zeker met stoere neven in een huisje
oi ik had erover heen gelezen, was juist handig dat hij het herhaaldequote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
't Lijkt SBS6 wel... Ook herhalingen![]()
als ik ze nodig heb werken ze nooitquote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lang leve XP met zn herstelpunten
Ik was blij dat XP er vanochtend een had gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef davidov het volgende:
[..]
als ik ze nodig heb werken ze nooit
Ik neem m opquote:
nu je het zegt *iets nieuwe foto op gooit*quote:
Een blij hoofd.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
[..]
nu je het zegt *iets nieuwe foto op gooit*
Moet het stuk of zo?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Heuj. Zo'n keuken heb ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
ik weet hetquote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
ANTM?
mwah, ik zie een camera en ik "poseer" dus dan is de lach vrijwel zeker fakequote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
twee van mijn jongens zitten hier doodnormaal te vertellen dat het belachenlijk is als je je schaamhaar niet afscheert
Ja zo'n meiske zit echt niet op zo'n op een dikke skroezenboesj te wachten
nee, dan zou ik vorstin zeggenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leve de koningin! Hoerá! Hoerá! Hoerá!.
ben ik dus nooit aan begonnen, ik zou niet weten waar, wat af moet en zoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
twee van mijn jongens zitten hier doodnormaal te vertellen dat het belachenlijk is als je je schaamhaar niet afscheert
Ja zo'n meiske zit echt niet op zo'n op een dikke skroezenboesj te wachten
sinds ik 24 jaar geleden geboren benquote:
waarom kom ik jou nou nooit in de stad tegenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sinds ik 24 jaar geleden geboren ben.
tot ik kon lopen.
maar goed
bartjeuhhh!
Omdat ie tegenwoordig meer in Amsterdam rondhuppeld dan in E.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarom kom ik jou nou nooit in de stad tegen
Ik kan niet lachen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef davidov het volgende:
[..]
mwah, ik zie een camera en ik "poseer" dus dan is de lach vrijwel zeker fake
amsterdam... da's toch een stad voor homo's ?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat ie tegenwoordig meer in Amsterdam rondhuppeld dan in E.
net waar ik zit op te wachten, een crazy frog magnetronquote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zou het leuk zijn als je een soort ringtone in je magnetron kon uploaden.
*beep beep* is zo saaaai.
Hier moet een markt voor zijn. *patenteer*
Alleen één bepaalde straat en daar kun je soms nog lachen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
amsterdam... da's toch een stad voor homo's ?
en een nieuw mega afzetkanaal, Jamba ziet de omzet weer exploderenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef davidov het volgende:
[..]
net waar ik zit op te wachten, een crazy frog magnetron
Het is een puntje waarop je je leuk kunt onderscheiden als magnetronfabrieker.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef davidov het volgende:
net waar ik zit op te wachten, een crazy frog magnetron
Koop hier u nieuwe magnetronquote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet er ook eerst met de vork wat gaatjes in prikken.
da zie'de bai ons in't durr'p nie wannequote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen één bepaalde straat en daar kun je soms nog lachen.
zie saj zijn naamquote:Op maandag 23 januari 2006 20:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarom kom ik jou nou nooit in de stad tegen
Alleen maarquote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen één bepaalde straat en daar kun je soms nog lachen.
Maar dan moet ik wel wat gedronken hebben.quote:
En USB-aansluiting, zodat je 'm kunt aansturen met je pc.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Stroekie het volgende:
Koop hier u nieuwe magnetron
nu met 15 extra gratis pingtones
Ik lach ook wel zonder drank hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel wat gedronken hebben.
en S-VGA aansluiting natuurlijk want dat saaie venster word binnenkort natuurlijk gewoon de keukenmonitorquote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En USB-aansluiting, zodat je 'm kunt aansturen met je pc.
Of evt Bluetooth, of ehm... netwerkaansluiting! Webcam binnenin!.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet er ook eerst met de vork wat gaatjes in prikken.
Leuk uniformpje. Vraag maar aan Vlarp.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
(twijfelt)
Solliciteren bij TPG Post..
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuk uniformpje. Vraag maar aan Vlarp.
kwam toevallig gister de foto's tegenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuk uniformpje. Vraag maar aan Vlarp.
volgens mij staat daar heel binnenkort inderdaad een leuk huisje in het centrum leegquote:Op maandag 23 januari 2006 21:07 schreef Andyvie het volgende:
Joepie, woensdag en donderdag werk ik weer in ZwolleZo onderhand kan ik daar wel een woning gaan zoeken
Dan ga ik me in zo'n tent toch ergeren.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik lach ook wel zonder drank hoor
In die volgorde?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Dikke piemel. Natte kut. Vieze anus.
lolquote:Op maandag 23 januari 2006 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ga ik me in zo'n tent toch ergeren.![]()
Ik ga altijd kijken wie m'n vent probeert te versieren.
Poep.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zit ie weer in z'n vieze woordjes periode?
Hoe later op de avond, des te scho.....enfin je begrijpt de insteek.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, des te scho.....enfin je begrijpt de insteek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |