quote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar, ehm, als je zeg maar, zeker weet dat ze het niet erg vinden, is het toch wel minder moeilijk?
So true, maarja, laf hequote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je, als ze het zouden vermoeden en ze willen het eigenlijk niet weten gaan ze er ook niet naar vissen
Of pindakaas, dan kan je over een jaar ook zeggen dat je daar groot mee bent gewordenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is lekker..
Ik ga d'r zometeen van die Griekse zooi opsmeren.![]()
ben bang dat ik het niet zo lang nog kan volhoudenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Relaxter is het als je meteen na het Gesprek kunt vertrekken naar je eigen stek.
Maarja... of je daar nu op moet wachten...
tzaziki?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is lekker..
Ik ga d'r zometeen van die Griekse zooi opsmeren.![]()
Heuj, je bent maar 3 centimeter langer hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of pindakaas, dan kan je over een jaar ook zeggen dat je daar groot mee bent geworden![]()
Maar als je er zo mee zit (dat idee heb ik tenminste) en het idee hebt dat ze het niet erg zullen vinden, dan kan je toch beter voor 1 keer dat serieuze gesprek hebben?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef davidov het volgende:
[..]
[..]
So true, maarja, laf he![]()
Heb gewoon nooit serieuze gesprekken met ze...
dat is niet lafquote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef davidov het volgende:
[..]
[..]
So true, maarja, laf he![]()
Heb gewoon nooit serieuze gesprekken met ze...
Waar was jij tijdens de jaren de jaren 2000/2001? Ik heb Maarten al eens gehadquote:Op maandag 23 januari 2006 19:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toch niet iemand die ik ken hé?
als maarten het is wil ik het meisje wel spelen
Volgens mij is dat vrij standaard.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik begon als n enorme hetero die een klein beetje bi was, nu ben ik een enorme bi
Wat ben je lang.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:16 schreef Waxxer het volgende:
Wat zijn veel van jullie onder de 1m80Ik ben 1.93
Wat een groot engeltje ben je dan *knijpt in wangetjes*quote:Op maandag 23 januari 2006 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj, je bent maar 3 centimeter langer hoor.
Veel pindakaas gegetenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat ben je lang.Waarschijnlijk kom ik nog tot onder je schouder ofzo.
![]()
![]()
*knijpt in piemel*quote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een groot engeltje ben je dan *knijpt in wangetjes*![]()
Oef, ik zit er net bovenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:16 schreef Waxxer het volgende:
Wat zijn veel van jullie onder de 1m80Ik ben 1.93
Het volgende staat los van jou, hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vrij standaard.
Hetero --> beetje bi ---> enorme bi ---> homo
Was jij het gewoon stiekem op mijn MSN in disguise?
Zeg hendrukjandetuinman .... hoe was 't gegaan?!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Veel pindakaas gegeten
Ik ben mede-schuldig aan slavernij...
Mn gezond verstand zegt ja, mn gevoel zegt nee wacht maarquote:Op maandag 23 januari 2006 19:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar als je er zo mee zit (dat idee heb ik tenminste) en het idee hebt dat ze het niet erg zullen vinden, dan kan je toch beter voor 1 keer dat serieuze gesprek hebben?![]()
dunno, verandering gok ik...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is niet laf
wat is je grootste angst?
Oef, je zit er boven.:)quote:
Lief hequote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef LuQas het volgende:Die bravia-sony reclame met al die stuiterballen in allerlei kleurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |