Niet het soort dat jij voor ogen hebtquote:
hmm zal het in ieder geval onthouden, want dit gaat denk ik niet nog eens 2 maanden door...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik heb hierdoor dus mijn complete studie verkloot, waardoor ik nu nóg bezig ben(verdediging: ja ik ben dus chaotisch van mijzelf en als ik geen orde meer heb wordt de chaos alleen maar groter en groter en groter en is verworden tot wat het eens was - want heb het eindelijk op de rails)
Zet het anders uiteindelijk ook op een briefje, haal... een fles cola ofzo in de nachtwinkel of wat dan ook en dan kom je thuis en dan is het in ieder geval bekend, wat de gevolgen ook zullen zijn. in ieder geval is die baksteen dan uit je maag en kun je weer verder.
De jouwe probeert het iig.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:59 schreef davidov het volgende:
Pa kwam net weer binnen voor een goed gesprek, weer de vraag "of ik echt wel gelukkig was"
Jah, of gewoon uitstellen wachten tot iemand anders hem doorbijt...blijkbaar waar ik goed in benquote:
Mwah heb altijd het wel gezien als de "final destination, point of no return" etc etc. Als ik het hen vertel dan kan iedereen het weten. Vind het aan niemand denk ik lastiger dan als aan hen.quote:Is 'anders' slechter of beter?
En als jij eist dat het niet aan familie etc wordt doorverteld...
[..]
Hij zou eens moeten wetenquote:Ochja. Je doet vast wel 's vaker dingen waar ie niet blij mee is..
Ja, ze waren 3 jaar geleden erg ok. Nu is het een beetje jammer.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn schoenen van Le Coq Sportive okay?
Klinkt wel als een enorm homo-merk...
quote:
Maar, ehm, als je zeg maar, zeker weet dat ze het niet erg vinden, is het toch wel minder moeilijk?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Jah, of gewoon uitstellen wachten tot iemand anders hem doorbijt...blijkbaar waar ik goed in ben
[..]
Mwah heb altijd het wel gezien als de "final destination, point of no return" etc etc. Als ik het hen vertel dan kan iedereen het weten. Vind het aan niemand denk ik lastiger dan als aan hen.
[..]
Hij zou eens moeten weten![]()
![]()
weet je, als ze het zouden vermoeden en ze willen het eigenlijk niet weten gaan ze er ook niet naar vissenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:59 schreef davidov het volgende:
[..]
hmm zal het in ieder geval onthouden, want dit gaat denk ik niet nog eens 2 maanden door...
Pa kwam net weer binnen voor een goed gesprek, weer de vraag "of ik echt wel gelukkig was"
haha, het grappige is dat hij ook mikte op mn vereniging enzo, maar er zat naar mijn idee toch een lichte ondertoon aan als in "het kan geen kwaad om te vissen, wie weet wat er nog meer mee komt"
Okay. Wat is hun telefoonnummer?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef davidov het volgende:
Jah, of gewoon uitstellen wachten tot iemand anders hem doorbijt...blijkbaar waar ik goed in ben
Dan als?quote:Mwah heb altijd het wel gezien als de "final destination, point of no return" etc etc. Als ik het hen vertel dan kan iedereen het weten. Vind het aan niemand denk ik lastiger dan als aan hen.
quote:Hij zou eens moeten weten![]()
![]()
whoopty doo, enige keren dat ik hem spreek zo'n beetjequote:
Oh, dan was m'n timing goed.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef LuQas het volgende:
Ja, ze waren 3 jaar geleden erg ok. Nu is het een beetje jammer.
Dacht ik ookquote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je, als ze het zouden vermoeden en ze willen het eigenlijk niet weten gaan ze er ook niet naar vissen
Relaxter is het als je meteen na het Gesprek kunt vertrekken naar je eigen stek.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef davidov het volgende:
whoopty doo, enige keren dat ik hem spreek zo'n beetje
Heb 2x eerder zo'n gesprek met hem moeten hebben, en daarvan was 1 keer te erg, toen was hij echt razend...
Dus of ik blij ben met zo'n gesprek?
Ik begon als n enorme hetero die een klein beetje bi was, nu ben ik een enorme biquote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Wat een lieve schattige "Ik ben geen 100% hetero maar ei'k een klein beetje bi" openbaring speelt er nu af op mijn MSN.
"Hetero's", gotta love 'm
toch niet iemand die ik ken hé?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Wat een lieve schattige "Ik ben geen 100% hetero maar ei'k een klein beetje bi" openbaring speelt er nu af op mijn MSN.
"Hetero's", gotta love 'm
Lekker.quote:
nummer van een uitsteller heb je alquote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay. Wat is hun telefoonnummer?.
om al je vragen te beantwoorden:quote:[..]
Dan als?
Maar is 'anders' nu beter of slechter?
Zou je anders behandeld worden? Zou je de deur niet meer uit mogen? Zouden ze je niet meer geloven als je naar De Vereniging zegt te gaan? Zouden ze stiekem condooms in je lunchpakketje stoppen?
Olijf in n martiniquote:Op maandag 23 januari 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lekker.
Met appelstroop en een bakje olijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |