hehe ja dan is de drang er ook wel om het te vertellen...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:25 schreef creno het volgende:
@ Davidov, ik heb het mijn ouders pas verteld toen ik verliefd was op een jongen en hij mijn vriendje was.
Wat zouden de gevolgen zijn?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef davidov het volgende:
hehe ja dan is de drang er ook wel om het te vertellen...
Hier begint die ook langzaam te komen nu ik "wat meer actief ben"
ging het zo slecht? :Squote:Op maandag 23 januari 2006 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik had vandaag een presentatie voor een stel aziaten en amerikanen
*slik*
Dan wacht je het toch gewoon af, en tegen de tijd dat je een vriendje hebt dan kun je zeggen: ma, pa, ik heb iemand gevonden die ik leuk vind, maar tis geen meisje, tis een jongen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Mwjah.. het een hoeft niet automatisch t andere te betekenen toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Neuh, was ok. maar ik heb altijd de irritante neiging om, als ik zenuwachtig ben, heel snel te gaan praten. daarbij komt dat ik een rdelijk woordje engels praat dus dat dat mij niet belemmerd om snel te praten. Dus dat was echt RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOEEEFFFFFFFF klaarquote:
Het maakt geen zak uit of ze het doorhebben, zoals iemand me een keer zei: zolang ze het niet uit jouw mond gehorod hebben, kunnen ze speculeren wat ze willenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
"goede gesprekken" met mn ouders
deze keer mn vader
Over de studie etc...
Hij heeft gelijk, maar hij zegt alleen wat ik allang weet: ik moet een knoop doorhakken
denken: "niet zo aanstellen, gewoon die saaie studie halen en alles op alles zetten"
of er een punt achter zetten, andere studie doen, of werken.
Daar komt nog eens bij dat hij heel vervelend vroeg "of er andere problemen waren die ik wilde vertellen".
Ze ruiken bloed, ik zweer het je...
Toch maar weer de onschuld zelve spelen en doen alsof alleen mn studie me dwars zit en dat er verder niks is dat ik moet vertellen. God wat laf. Altijd maar uitstellen...
Toch kan het nooit meer lang duren, de gestapo draait overuren en mn doorzettingsvermogen om het toneelstuk draaiende te houden neemt af...
Wiieeeh
Talking English is fun, I sometimes have to talk English with the foreign students. Do you want to talk English with me, Stevenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, was ok. maar ik heb altijd de irritante neiging om, als ik zenuwachtig ben, heel snel te gaan praten. daarbij komt dat ik een rdelijk woordje engels praat dus dat dat mij niet belemmerd om snel te praten. Dus dat was echt RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOEEEFFFFFFFF klaar
Maar het was wel geinig.
Die hebbik ge-sprook-uhn.quote:
Uhm als ik het zou vertellen? "een super lang goed gesprek" waar ik totaal geen trek in heb.quote:
Zeg ik heb de hele dag al engels gepraat, plus als ik m'n portugees online heb (which is about every night) dan moet ik ook al engels praten. Doe mij efkes gewoon brabants ja!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Talking English is fun, I sometimes have to talk English with the foreign students. Do you want to talk English with me, Steven![]()
Ze heeft iets mooi feekserigs.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die hebbik ge-sprook-uhn.![]()
![]()
Een aardige BN-er.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft iets mooi feekserigs.
Ze speelt dan in in de getemde feeks
En in Grim
Kan nog wel ff duren, en ik merk dat het nu al lastiger is hehe... Toch is dat wel de makkelijkste manier denk ikquote:Op maandag 23 januari 2006 18:32 schreef creno het volgende:
[..]
Dan wacht je het toch gewoon af, en tegen de tijd dat je een vriendje hebt dan kun je zeggen: ma, pa, ik heb iemand gevonden die ik leuk vind, maar tis geen meisje, tis een jongen.
Een vriend van mij heeft vroeger met haar als kind op de vooropleiding van de toneelschool gezeten. Hij vertelde dat ze altijd aan iedereen haar kutje liet zien.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft iets mooi feekserigs.
Ze speelt dan in in de getemde feeks
En in Grim
Mijn presentaties zijn ook altijd 50% korter dan op papierquote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, was ok. maar ik heb altijd de irritante neiging om, als ik zenuwachtig ben, heel snel te gaan praten. daarbij komt dat ik een rdelijk woordje engels praat dus dat dat mij niet belemmerd om snel te praten. Dus dat was echt RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOEEEFFFFFFFF klaar
Maar het was wel geinig.
Dan lijkt hij mij niet bepaald heteroquote:Op maandag 23 januari 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:My god! Krijg net een aanbod van een hetero kennis .... om ff langs te komen dit weekend, maar of ik dan wel een bepaalde vriendin mee wil nemen. "haha... alleen als je XXX ook meeneemt... bi, ok., maar wel met een dame erbij"
Wheheheh
Dat maakt het gedeeltelijk makkelijker ja. Die van mij begonnen het pas een beetje te accepteren toen ze merkten dat ik ook echt een vriend had. In het begin was het "Je weet het vast nog niet zeker. Je durft gewoon niet iets te proberen met een meisje he, dat is't"quote:Op maandag 23 januari 2006 18:32 schreef creno het volgende:
[..]
Dan wacht je het toch gewoon af, en tegen de tijd dat je een vriendje hebt dan kun je zeggen: ma, pa, ik heb iemand gevonden die ik leuk vind, maar tis geen meisje, tis een jongen.
Nee dat valt me na dit gesprek dus ook opquote:Op maandag 23 januari 2006 18:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan lijkt hij mij niet bepaald hetero![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 23 januari 2006 18:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Kan nog wel ff duren, en ik merk dat het nu al lastiger is hehe... Toch is dat wel de makkelijkste manier denk ik
toneelstuk als in altijd zeggen dat alles goed gaat terwijl mn hoofd allang een gevechtszone is tussen de kampen "studie, vertellen" en "geen studie, niet vertellen". 2 beslissingen die nogal belangrijk zijn in je leven en die deadlines schuiven dichterbij en dichterbij
als ik altijd zei "kijk eens wat een lekker wijf" dan hadden ze vast minder vermoedens
Niet dat ik me nichterig gedraag ofzo, in tegendeel. Het valt alleen op aan wat ik NIET doe.
Mja, zure appel enzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef davidov het volgende:
Uhm als ik het zou vertellen? "een super lang goed gesprek" waar ik totaal geen trek in heb.
Ach, tegen de tijd dat jij ouder wordt, hebben ze al een pil uitgevonden waarmee je 300 wordt.quote:verder zou ik zo zenuwachtig zijn dat het 3 jaar van mn leven kost.
Is 'anders' slechter of beter?quote:Verder dus het idee dat alle hekken van de dam zijn en dat alles van dat moment "anders gaat worden".. als in iedereen weet het binnen no time.
Ochja. Je doet vast wel 's vaker dingen waar ie niet blij mee is.quote:Verder zal moeders het prima vinden, vader...minder...accepteren maar niet blij mee zijn ofzo..
Ik laat ook altijd aan iedereen m'n kutje zien.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft vroeger met haar als kind op de vooropleiding van de toneelschool gezeten. Hij vertelde dat ze altijd aan iedereen haar kutje liet zien.![]()
Nou jaaaaaaaaaaa....quote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik laat ook altijd aan iedereen m'n kutje zien.
Mijn tweelingzus.![]()
Sommige mensen denken juist aan de gevolgen, want bepaalde gevolgen zullen ervoor zorgen dat je juist NIET gewoon verder kunt.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Waxxer het volgende:
wat de gevolgen ook zullen zijn.
en kun je weer verder.
Doegquote:Op maandag 23 januari 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Als jullie denken, hey, waar is Waxxer opeens, dan kan ik jullie het volgende mededelen:
Ik ben boodschappen doen.
Dag.
En daarna kom je op MSN ... ik ben nieuwsgierigquote:Op maandag 23 januari 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Als jullie denken, hey, waar is Waxxer opeens, dan kan ik jullie het volgende mededelen:
Ik ben boodschappen doen.
Dag.
Bier in zijn algemeenheid.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Bier met een stroopwafel.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
"goede gesprekken" met mn ouders
deze keer mn vader
Over de studie etc...
Hij heeft gelijk, maar hij zegt alleen wat ik allang weet: ik moet een knoop doorhakken
denken: "niet zo aanstellen, gewoon die saaie studie halen en alles op alles zetten"
of er een punt achter zetten, andere studie doen, of werken.
Daar komt nog eens bij dat hij heel vervelend vroeg "of er andere problemen waren die ik wilde vertellen".
misschien als je het gewoon verteld, dat de studie ook minder problemen opleverd
Ze ruiken bloed, ik zweer het je...
Toch maar weer de onschuld zelve spelen en doen alsof alleen mn studie me dwars zit en dat er verder niks is dat ik moet vertellen. God wat laf. Altijd maar uitstellen...
Toch kan het nooit meer lang duren, de gestapo draait overuren en mn doorzettingsvermogen om het toneelstuk draaiende te houden neemt af...
Wiieeeh
zal ik komen zuigen?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nu wordt mijn Gado Gado ook veel minder lekker
Hoe moet je zoiets ook opruimen? Echt alles is ei of eidooier.
Haha, nee ik heb zelf al gezogenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zal ik komen zuigen?
met de H2 0vac
Puma'squote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Sodejauwsa! Ik heb een enorme blaar op m'n voet
Dat krijg je als je normaal op puma's loopt en voor vandaag je nette laarzen weer eens uit de kast trekt... auw auw auw.
Had je ook een pak aanquote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Sodejauwsa! Ik heb een enorme blaar op m'n voet
Dat krijg je als je normaal op puma's loopt en voor vandaag je nette laarzen weer eens uit de kast trekt... auw auw auw.
Ook goed..quote:Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
Ik ben altijd al verliefd geweest op alles vanAdidas
ach, sprak de divaquote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die hebbik ge-sprook-uhn.![]()
![]()
Een aardige BN-er.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ook goed..
Australian, Nike =
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |