Ja nogalquote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, dat is dan wel heeeeeeeeeelllll ernstig dat ik dat niet weet uit mijn hoofd![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nogal
en ik heb handoeken en washandjes gekregen en kommetjes
in mijn kleurtjes
Hoooo, maar IK heb een keer naast Jan Vayne gestaan in de rij bij de Mac.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef creno het volgende:
De enige BN-er die ik wel eens in de supermarkt heb gezien hier is Lucille Werner, en die herkende ik alleen maar aan hoe ze liep
Nee niet lichtblauwquote:Op maandag 23 januari 2006 17:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat zijn dan jouw kleurtjes??En van wiehiiieeee....?
lichtblauw
??
noem jij dat lopen?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef creno het volgende:
De enige BN-er die ik wel eens in de supermarkt heb gezien hier is Lucille Werner, en die herkende ik alleen maar aan hoe ze liep
En ik heb een glas bier gedronken met Monique van der Ven op een terras in het dorp waar ik gboren ben. Haar vader was daar burgemeester maar overleed toen ze een jaar of 5 oud was. toen zijn ze naar Den Haag verhuisd. Ten toen de Harmonie 90 jaar bestond hebben ze haar nog eens uitgenodigd voor een trip down memory lanequote:Op maandag 23 januari 2006 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoooo, maar IK heb een keer naast Jan Vayne gestaan in de rij bij de Mac.En Arne Jansen, toen ik naar mijn vakantiewerk fietste en hij zijn paardjes ging voeren.
.
Naja, in ieder geval washandjes en zeepjes in een rieten mandje en een wc-rol-houder voor op de hoedenplank van je wagen?quote:
ik wilde aardig blijvenquote:
Francois Boulange ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 18:04 schreef Cybart het volgende:
Maar Lingo staat dus nu synoniem ook voor Sociale Werkplaats?
(ja ik wist wel dat de kandidaten daar vandaan kwamen)
Moek helpen?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:05 schreef Jerruh het volgende:
ghallo.
ik moet nog koken, afwassen en eten in een half uur tijd...
Dat is jou inhoud van je huis?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, in ieder geval washandjes en zeepjes in een rieten mandje en een wc-rol-houder voor op de hoedenplank van je wagen?![]()
nee..dag 4 moet ik nog afmaken.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben je ook al begonnen aan dag 5 van Jan Boer ???
nou gewoon hier verder gaan met postenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:08 schreef Cairon het volgende:
Zeg ventje wat doe jij morgen?
Halina..., er gaat geen belletje rinkelenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had Halina Reijn gezien, en ik ben vriendjevriendjes met een paar BN-er-kindjes.
Een campingmatje en een zwartwit-televisietje.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:09 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat is jou inhoud van je huis?
En je zou ze nog wel uitbroeden...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef LuQas het volgende:
Ik laat net een pak met 12 henneneitjes uit mijn handen vallen, allemaal kapot
Nu wordt mijn Gado Gado ook veel minder lekkerquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Halina..., er gaat geen belletje rinkelen![]()
Vertel het gewoon.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
"goede gesprekken" met mn ouders
deze keer mn vader
Over de studie etc...
Hij heeft gelijk, maar hij zegt alleen wat ik allang weet: ik moet een knoop doorhakken
denken: "niet zo aanstellen, gewoon die saaie studie halen en alles op alles zetten"
of er een punt achter zetten, andere studie doen, of werken.
Daar komt nog eens bij dat hij heel vervelend vroeg "of er andere problemen waren die ik wilde vertellen".
Ze ruiken bloed, ik zweer het je...
Toch maar weer de onschuld zelve spelen en doen alsof alleen mn studie me dwars zit en dat er verder niks is dat ik moet vertellen. God wat laf. Altijd maar uitstellen...
Toch kan het nooit meer lang duren, de gestapo draait overuren en mn doorzettingsvermogen om het toneelstuk draaiende te houden neemt af...
Wiieeeh
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
"goede gesprekken" met mn ouders
deze keer mn vader
Over de studie etc...
Hij heeft gelijk, maar hij zegt alleen wat ik allang weet: ik moet een knoop doorhakken
denken: "niet zo aanstellen, gewoon die saaie studie halen en alles op alles zetten"
of er een punt achter zetten, andere studie doen, of werken.
Daar komt nog eens bij dat hij heel vervelend vroeg "of er andere problemen waren die ik wilde vertellen".
Ze ruiken bloed, ik zweer het je...
Toch maar weer de onschuld zelve spelen en doen alsof alleen mn studie me dwars zit en dat er verder niks is dat ik moet vertellen. God wat laf. Altijd maar uitstellen...
Toch kan het nooit meer lang duren, de gestapo draait overuren en mn doorzettingsvermogen om het toneelstuk draaiende te houden neemt af...
Wiieeeh
haha dat is wel erg creatiefquote:Op maandag 23 januari 2006 18:24 schreef Waxxer het volgende:
Ik kreeg het mijn bek niet uitToen heb ik het uiteindelijk (ik en mijn moeder zaten allebei al zo:
![]()
) op een kladblokbriefje geschreven en ben boodschappen voor haar gaan doen. Toen ik terugkwam, wist ze het dus.
Reactie: ze zat in de tuin, zo:
"Ach, ik wist het al lang. Al toen je vier was."
Mevrouw Reijn!quote:
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Het niveau van mijn collega's:
Een man en vrouw zitten in de auto en hebben verschrikkelijke ruzie.
Opeens grijpt de vrouw een mes, snijdt de penis van haar man eraf en gooit hem uit 't raam. Achter het paar rijdt een man met zijn 9-jarige dochter. Het meisje is net druk aan 't praten als plots de penis op de vooruit van de auto smakt.
Verbaasd vraagt de dochter: "Pappa, wat was dat?" Om zijn dochter niet bloot te stellen aan enige vorm van seksuele zaken op deze jonge leeftijd, antwoordt de vader: "ach, dat was maar een
vlieg." Het dochtertje blijft enige tijd met een verwonderde blik zitten en na enkele minuten zegt ze: "Hij had wel een dikke lul,of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |