Ook goedemorgenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:52 schreef Cairon het volgende:
30 is oud.
Als je de dertig gepasseerd bent, dan ben je op sterven na dood, dan ben je uitgerangeerd, bejaard, lelijk, ongewenst, en een vies in-triest figuur dat aast op jongere mannen om een hopeloos vervlogen jeugd terug te grijpen.
Oude mannen zijn vaak jaloers op de jonge garde van tegenwoordig omdat ze moeite hebben om te accepteren dat wij zijn opgegroeid in een vrijere maatschappij. Ze zijn jaloers omdat ze het zelf niet hebben mee mogen maken, en dus proberen ze met verwoedde wanhoopspogingen hun verloren tijd in te halen door zich aan jongeren op te dringen.
Ziek is het! ZIEK!
Waar? Doet dat er wat toe?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ja waar dan?
ik maandagquote:Op maandag 23 januari 2006 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb zaterdag een date(o ja, en donderdag, maar da's niet met Paul
)
Ik heb gegarandeerd sex bij beide dates, en dat terwijl het niet eens sexdates zijnquote:
wie wet komik even langsquote:Op maandag 23 januari 2006 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar? Doet dat er wat toe?
Belangrijkste is toch met wie?
Dacht niet nietquote:
*LOL* Met meneer Breda bedoel je?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:26 schreef Cairon het volgende:
oeh... en hoe bedoel je kinky relatie-achtig iets...
is dit nou een driehoeksverhouding ofzo?
waarbij ik de misvormde punt ben die er bijhangt en buitenhangt?
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:25 schreef Cairon het volgende:
Snoesje... als jij een goedkope slet wil zijn... veel plezier.
And I am?quote:Maar laten we stellen, dat ik veel wanhopiger ben, en veel meer dingen doe dan jij
I'm not picky.
Nu je het zegt! Dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 23 januari 2006 09:16 schreef petre86 het volgende:
mogguh
Ang3l.. ik vraag me nu toch af hoe tim jou ooit heeft kunnen bedwingen, met die drang naar aandacht en lichamelijk contact die je hier ten toon spreidt..
Ik zat me al af te vragen waarom ik zo last van die kater had...maar dat is het gewoon.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:52 schreef Cairon het volgende:
30 is oud.
Als je de dertig gepasseerd bent, dan ben je op sterven na dood, dan ben je uitgerangeerd, bejaard, lelijk, ongewenst, en een vies in-triest figuur dat aast op jongere mannen om een hopeloos vervlogen jeugd terug te grijpen.
1? Mijn hele werkdag is één grote pauze.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:25 schreef Waxxer het volgende:
Goedemorgen
Elke werkende heeft al twee pauzes achter de rug ofoz, maargoed
Zo heb ik het nog nooit bekekenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
1? Mijn hele werkdag is één grote pauze.
Ik vind dat een nogal vreemde vraag.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo heb ik het nog nooit bekekenKun je een band opbouwen met je collega's!
En hoe is 't met je tepels??
Ow, ja, nou, kijk, dat zit zo, ik zag er twee.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind dat een nogal vreemde vraag.
SAJquote:Op maandag 23 januari 2006 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind dat een nogal vreemde vraag.
Hoi Weemzquote:Op maandag 23 januari 2006 11:24 schreef Weemz het volgende:
Wat gaan we weer snel! Maar goed...
Goedemorgen, hoest jullie?
Dus?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, ja, nou, kijk, dat zit zo, ik zag er twee.
Nou, het zijn tepels, ze heten geen Sipje en Sopje geloof ikquote:
Je sexleven is echt kut hé wax?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het zijn tepels, ze heten geen Sipje en Sopje geloof ik![]()
Dus ipv hoe is het met Sipje en Sopje, vraag ik: hoe is het met je tepels.![]()
En ik voel me nu wel een ranzige bijna-30'er
En ik typ weer met enters ertussen.
Zet dan de verwarming aan.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:44 schreef Sunjammer het volgende:
*bibber*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |