Ik laat ook altijd aan iedereen m'n kutje zien.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft vroeger met haar als kind op de vooropleiding van de toneelschool gezeten. Hij vertelde dat ze altijd aan iedereen haar kutje liet zien.![]()
Nou jaaaaaaaaaaa....quote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik laat ook altijd aan iedereen m'n kutje zien.
Mijn tweelingzus.![]()
Sommige mensen denken juist aan de gevolgen, want bepaalde gevolgen zullen ervoor zorgen dat je juist NIET gewoon verder kunt.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Waxxer het volgende:
wat de gevolgen ook zullen zijn.
en kun je weer verder.
Doegquote:Op maandag 23 januari 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Als jullie denken, hey, waar is Waxxer opeens, dan kan ik jullie het volgende mededelen:
Ik ben boodschappen doen.
Dag.
En daarna kom je op MSN ... ik ben nieuwsgierigquote:Op maandag 23 januari 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Als jullie denken, hey, waar is Waxxer opeens, dan kan ik jullie het volgende mededelen:
Ik ben boodschappen doen.
Dag.
Bier in zijn algemeenheid.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Bier met een stroopwafel.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
"goede gesprekken" met mn ouders
deze keer mn vader
Over de studie etc...
Hij heeft gelijk, maar hij zegt alleen wat ik allang weet: ik moet een knoop doorhakken
denken: "niet zo aanstellen, gewoon die saaie studie halen en alles op alles zetten"
of er een punt achter zetten, andere studie doen, of werken.
Daar komt nog eens bij dat hij heel vervelend vroeg "of er andere problemen waren die ik wilde vertellen".
misschien als je het gewoon verteld, dat de studie ook minder problemen opleverd
Ze ruiken bloed, ik zweer het je...
Toch maar weer de onschuld zelve spelen en doen alsof alleen mn studie me dwars zit en dat er verder niks is dat ik moet vertellen. God wat laf. Altijd maar uitstellen...
Toch kan het nooit meer lang duren, de gestapo draait overuren en mn doorzettingsvermogen om het toneelstuk draaiende te houden neemt af...
Wiieeeh
zal ik komen zuigen?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nu wordt mijn Gado Gado ook veel minder lekker
Hoe moet je zoiets ook opruimen? Echt alles is ei of eidooier.
Haha, nee ik heb zelf al gezogenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zal ik komen zuigen?
met de H2 0vac
Puma'squote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Sodejauwsa! Ik heb een enorme blaar op m'n voet
Dat krijg je als je normaal op puma's loopt en voor vandaag je nette laarzen weer eens uit de kast trekt... auw auw auw.
Had je ook een pak aanquote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Sodejauwsa! Ik heb een enorme blaar op m'n voet
Dat krijg je als je normaal op puma's loopt en voor vandaag je nette laarzen weer eens uit de kast trekt... auw auw auw.
Ook goed..quote:Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
Ik ben altijd al verliefd geweest op alles vanAdidas
ach, sprak de divaquote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die hebbik ge-sprook-uhn.![]()
![]()
Een aardige BN-er.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ook goed..
Australian, Nike =
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |