Ik ga het toch ff op mezelf betrekkenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het volgende staat los van jou, hoor.
Ik heb het idee dat veel homo's denken dat bi's eigenlijk homo's zijn.
Ok, einde mededeling![]()
Ik kom zo!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hendrukjandetuinman .... hoe was 't gegaan?!
Ik probeer het filmpje al een tijdje te downloaden, maar Kazaa heeft hem iig niet...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lief heliedje is ook ok
Volgens mij staat hier de cd ergens op een pc
Bij mij is t makkelijker: zowel mn verstand als mn gevoel zegt 'nee'quote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef davidov het volgende:
Mn gezond verstand zegt ja, mn gevoel zegt nee wacht maar
Verdorie, ik ben te laat met mn mededelingquote:Op maandag 23 januari 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga het toch ff op mezelf betrekken
Ik denk NIET dat bi's eigenlijk homo's zijn. Ik denk wel dat VEEL bi's eigenlijk homo's zijn.
Maar deze discussie hebben we hier enoooorm vaak gevoerd, he Jerre?
Of ze trékken het uit je, of ze hebben één of ander iets waarmee ze jou confronteren, al is het iets kleins... Of een voorval ofzo oid...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:24 schreef davidov het volgende:
Jeeh etenstijd... leuk aan tafel zitten
Vraag me af of er ruzie komt
stay tuned
lieverd luisterquote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Mn gezond verstand zegt ja, mn gevoel zegt nee wacht maar
[..]
dunno, verandering gok ik...
bang dat ze zich gaan aanstellen en alles willen weten
alsof ik opeens zo bijzonder ben
dat ze denken "ohjee" als ik de deur uit ga
dat ze naast "doe je wel voorzichtig, heb je lampjes bij je? niet teveel drinken he?" ook nog eens gaan vragen "niet met enge mannen meegaan he? doe je wel "safe" ?"
etc etc
dat morgen dus niet hetzelfde zal zijn als vandaag...
bij vrienden viel het altijd mee (behalve dat er nu de enkele homo grap voorbij komt maarja, ieder zo zijn zwakke plek eh), maarja ouders zijn toch net iets anders
Wat een fuckin' kwijlmuziek.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.youtube.com/w/Bi%28rain%29-Escaping-The-Sun?v=t4WkY5nD4yg&search=rain%2C%20korean
NU! Kijken!Geil!
Hmm, een Chineesje...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.youtube.com/w/Bi%28rain%29-Escaping-The-Sun?v=t4WkY5nD4yg&search=rain%2C%20korean
NU! Kijken!Geil!
steurpasta zijn viseitjes, eitjes van een steur vaak met aardappelquote:
Een Koreaan! Alles-onder-een-dinges-schuif-meneer!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, een Chineesje...Alleen mensen met Europide gelaatstrekken zijn mooi
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:30 schreef wonderer het volgende:
Davidov, ik denk dat zomaar opeens de juiste situatie zich voordoet dat je ineens denkt "en NU vertel ik het".
Hoop het in ieder geval voor je, dit kan nooit goed zijn voor je gezondheid...
Egniequote:Op maandag 23 januari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, een Chineesje...Alleen mensen met Europide gelaatstrekken zijn mooi
![]()
Oh, maar 't is heet en volgens mij zitten er pitjes/zaadjes in.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
steurpasta zijn viseitjes, eitjes van een steur vaak met aardappel
Koreaan, Chinees, Japanner: mongolidequote:Op maandag 23 januari 2006 19:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een Koreaan! Alles-onder-een-dinges-schuif-meneer!![]()
![]()
Foo Yong Haastquote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
NU! Kijken!Geil!
quote:
Latino's als in Mexicanen, Spanjaarden etc. zijn van het Europide rasquote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EgnieLatino
Alhoewel ik vaak meer op halfbloed val dan op "volbloed" (dat klinkt zo KKK)
Best of both worlds.
Ik vind iedereen mooi.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Koreaan, Chinees, Japanner: mongolide
Europide:![]()
Ik absoluut niet whahaquote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind iedereen mooi.(uitzonderingen daargelaten.)
Paris, the place to bequote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Elleu Elleu Nighthawk? Ziz iz London!
komt het vingertje weerquote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, ik ben te laat met mn mededeling
De meeste mensen zijn dan ook uitzonderingen.quote:
Wat stomquote:Op maandag 23 januari 2006 19:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Latino's als in Mexicanen, Spanjaarden etc. zijn van het Europide ras
Parijs is een goede 3e. maar NY? Mwah. Neuh. Staat op 4 bij mijquote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Paris, the place to be![]()
(Eigenlijk New York, maar dat rijmt niet)
eitjes en zaadjes, dat kan nooit goed gaan in jou buikjequote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, maar 't is heet en volgens mij zitten er pitjes/zaadjes in.
Niet eitjes.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eitjes en zaadjes, dat kan nooit goed gaan in jou buikje
wat vind ik dat nou een mooie onverwachte uitspraak uit jou mondquote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind iedereen mooi.(uitzonderingen daargelaten.)
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet eitjes..
Trouwens, ik ben al zwanger van m'n vriendje en we noemen het kindje MaMa.
Hmm, haren wassen.... *krijgt kriebels in buik*quote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat stomik vind net zo veel verschil zitten tussen latino en een nederlander dan een chinees en een nederlander
maar ok, jij je zin
*wast haren*
Nou nou... da's wat kort door de bocht.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
de medische wetenschap heeft proefondervondelijk bewezen, dr Kinsey in de jaren 50
dat 10 % van alle mensen 100 % hetero is
en 10 % 100% homo
de rest zit er tussenin en is dus al dan niet praktiserend bisexueel
dank jequote:Op maandag 23 januari 2006 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou... da's wat kort door de bocht.
http://www.dvh-net.com/Ga(...)dy_hoofdstuk_3-1.htm
Haren wassen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, haren wassen.... *krijgt kriebels in buik*
Het probleem is dat mensen bij Europide denken aan blank, blond haar en blauwe ogen. Rassen worden dmv gelaatstrekken vastgesteld. Simpel gezegd:
- brede neus, grote lippen: negroide
- spleetogen en ze zullen vast nog wel wat kenemrkends hebben: mongolide
- ronde ogen, 'gemiddelde' lippen en neus: europide.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga ook mn haren wassen(sinds gisteren zal ik nooit meer op dezelfde manier naar die handeling kijken
)
Katequote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef Sunjammer het volgende:
Washing machiiiiiiiiiiiiine.... washing machiiiiiiiiiiiiine.... waaaashiiiiiing maaaaachiiiiiiiine... *zing*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |